"Sander wordt door Coen opgehaald in het kleine gele autootje, de Coen en Sander show kan weer beginnen...!"quote:Op maandag 14 mei 2007 16:00 schreef wolfrolf het volgende:
YES YES YES het is weer tijd voor de COEN EN SANDER SHOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
"Sander wordt door Coen opgehaald in het kleine gele autootje, de Coen en Sander show kan weer beginnen...!"
*applaus*
![]()
![]()
Precies. Ik ga er vandoor! Tabeequote:Op maandag 14 mei 2007 16:50 schreef cosmick het volgende:
Wat een gelul weer.
Creatief, ik kan niet anders zeggen.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:28 schreef wolfrolf het volgende:
De Coen en Sander showw
De Coen en Sander ssshhooowww
De tragische uurtjes tussen 4 en 7
Dit is het duo dat ons niks kan gevennnnnn
Het enige goeie is af en toe de muziek
We zoeken nu alleen nog een geboeid publiek!De Coen en Sander SHOOWWWWWWWWWWWW
Wat AreYouTalkingToMe dus zegt.quote:
Hoi Michielquote:Op maandag 14 mei 2007 19:18 schreef MichielV het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes!
Heeej MutZ!quote:
Iets doen... een uittreksel halen bij de gemeente die uiteindelijk niet nodig blijkt te zijn?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Geen paniek, Maricha. Ik ga écht zo iets doen
Vanmorgen even gebeld met elkaar...is nieuw beleid (staat in mijn nieuwe contract)quote:Op maandag 14 mei 2007 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heeej MutZ!
Hoi Maricha en Michiel !(ps: de kleur van jullie kleding is vandaag mooi op elkaar afgestemd
)
quote:
haha! las het net ook op zijn site.. Moest laatst een bewijs van slecht goed gedrag ophalen, damn! dan zit je dus 45 minuten te wachten terwijl al het andere volk veel sneller klaar was met bijv. het ophalen van een rijbewijs. Irritant gewoon!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Iets doen... een uittreksel halen bij de gemeente die uiteindelijk niet nodig blijkt te zijn?
Nieuw contract?! je blijft dus langer?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Vanmorgen even gebeld met elkaar...is nieuw beleid (staat in mijn nieuwe contract)
Pas op hè!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Iets doen... een uittreksel halen bij de gemeente die uiteindelijk niet nodig blijkt te zijn?
Hoi Hansquote:Op maandag 14 mei 2007 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heeej MutZ!
Hoi Maricha en Michiel !(ps: de kleur van jullie kleding is vandaag mooi op elkaar afgestemd
)
iddquote:
Je blijft dusquote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Vanmorgen even gebeld met elkaar...is nieuw beleid (staat in mijn nieuwe contract)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |