Mooi Tim, vind ik ook, zeker!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:21 schreef TIM-846 het volgende:
oei.. Fleetwood Mac![]()
![]()
Dit vind ik ook leuk cosmick![]()
nope.. was in een filiaal van vanLeest geloof ik. Niet op het hoofdkantoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:52 schreef cosmick het volgende:
Van Leest? Bij jou Tim?
Yes.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:00 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
nope.. was in een 1 of andere filiaal geloof ik toch?
zoo.. ik had mijn vorige post wel eens na kunnen lezenquote:
Last van het dramaandag-effect?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
zoo.. ik had mijn vorige post wel eens na kunnen lezen
Hilversum geloof ik!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
zoo.. ik had mijn vorige post wel eens na kunnen lezen
Weet jij trouwens in welk filiaal dat was?
Ik hou erg van rustige, gevoelige muziek maar van die Damien Rice krijg ik overal jeuk. Zo'n lijzige vervelende stem heeft die gast!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is prachtig.
En leuk om weer es te horen nadat ie destijds door 3FM haast kapot werd gedraaid.
Dus eigenlijk is alles leuker dan Damien Rice, niet?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:28 schreef TIM-846 het volgende:
en de scissor sisters ook!
Haha , nou Damien Rice is trouwens toch leuker dan de Scissor Sistersquote:Op maandag 14 mei 2007 14:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is alles leuker dan Damien Rice, niet?
Zeker!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je komt wel aan je trekken met die Grabbeling.
Standaardmeuk. Alleen Deee-lite was wel geinig, alleen ken ik die inmiddels ook wel.quote:
dan komt dat nu helemaal goed.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Standaardmeuk. Alleen Deee-lite was wel geinig, alleen ken ik die inmiddels ook wel.
Ik heb ook zoveel goede muziek van het weekend geluisterd dat ik ff weer af moet kicken
heuquote:Op maandag 14 mei 2007 14:45 schreef MutZ het volgende:
Ik ben inmiddels overgegaan op text-only, tis echt heel erg hier...
Niet kunnen luisteren en zelfs met moeite kunnen FOK!ken...
Soms wil het modem uit het stopcontact trekken en er even later weer indoen weleens helpen.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:45 schreef MutZ het volgende:
Ik ben inmiddels overgegaan op text-only, tis echt heel erg hier...
Niet kunnen luisteren en zelfs met moeite kunnen FOK!ken...
Ik zit hier op school, thuis doet alles het perfectquote:Op maandag 14 mei 2007 14:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Soms wil het modem uit het stopcontact trekken en er even later weer indoen weleens helpen.
Anders zal er wel een storing zijn en mag je bij je provider aan de telefoon gaan hangen.
Het schijntquote:
Sowieso al verwonderlijk dat het geen "Creep" is wat voorbij komt. Chapeau!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:49 schreef rubbereend het volgende:één van de weinige leuke nummers van Radiohead
Street Spirit is idd briljantquote:Op maandag 14 mei 2007 14:49 schreef rubbereend het volgende:één van de weinige leuke nummers van Radiohead
Ik hoor Street Spirit wel vaker hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 14:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sowieso al verwonderlijk dat het geen "Creep" is wat voorbij komt. Chapeau!
Ah, vooralsnog gaat het hier op school prima (gelukkig).quote:Op maandag 14 mei 2007 14:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zit hier op school, thuis doet alles het perfect(bij mijn weten
)
Paul is ook zelden spannend.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:07 schreef JeroenV het volgende:
![]()
Ik ben sinds Paul ook ingeschakeld. Alleen echt spannend is het nog niet vanmiddag.
Spannend in de zin van goede muziek. Dat valt nu een beetje tegen. Als radiomaker kan ik Paul wel waarderen.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Paul is ook zelden spannend.
Dit is wel grappig trouwens.
Man in zwart pak op een grijze vloer voor een grijze achtergrond, die de discobal intrapt.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Die man die voor de achtergrond staat?"
Geen idee. Zal wel niet in mijn muziekstraatje liggen.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:19 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Man in zwart pak op een grijze vloer voor een grijze achtergrond, die de discobal intrapt.
Album van vorig jaar, ik vind hem erg makkelijk te raden...
FutureSex/Lovesounds by Justin Timberlakequote:Op maandag 14 mei 2007 15:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Geen idee. Zal wel niet in mijn muziekstraatje liggen.
"Supervet".quote:Op maandag 14 mei 2007 15:24 schreef JeroenV het volgende:
[..]
FutureSex/Lovesounds by Justin Timberlake
Gisteren werd ook al Karma Police gedraaid, toen was ik ook al verbaasd dat ze iets anders hadden dan Creepquote:Op maandag 14 mei 2007 14:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sowieso al verwonderlijk dat het geen "Creep" is wat voorbij komt. Chapeau!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |