Waar ergens?quote:Op zondag 22 april 2007 23:07 schreef Pjetr het volgende:
[afbeelding]
laatst deze aangeschaft voor 37euro, extreem chille schoentjes
Zoals ik al zei: Coach.quote:Op zondag 22 april 2007 23:09 schreef emo.gif het volgende:
oke dan een nieuw oproepje omdat de andere vlak voor het slotje was
Heeft iemand wel eens deze gezien?
Want ik wil de zwarte versie zoals op het plaatje maar heb nog alleen
maar de witte versie gezien.
[afbeelding]
Dat model Nike ken ik niet volgens mij, ziet er goed uit.quote:Op zondag 22 april 2007 23:07 schreef Pjetr het volgende:
[afbeelding]
Nike 6.0 Mavrkquote:Op zondag 22 april 2007 23:57 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Dat model Nike ken ik niet volgens mij, ziet er goed uit.![]()
6.0 is voor kids die van 'extreme sports' houden. Af en toe droppen ze wel wat limited dingen die best ok zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 09:53 schreef En_ieka het volgende:
Wat houdt dat 6.0 precies in?
Ik zag laatst ook een 6.0 Dunk.
Dat heb ik ook altijd. Ik zou na m'n Vans niks meer kopen deze maand. Maar toch had ik die Jordans gehaald.quote:Op maandag 23 april 2007 18:39 schreef HenkBenzinetank het volgende:
mag eigenlijk niks meer kopen van mezelf, maar goedkope bamboos laat ik niet schieten
quote:Op maandag 23 april 2007 19:00 schreef don-diablo het volgende:
tvp
Tien 13 paar, zie ik dat goedquote:Op maandag 23 april 2007 09:54 schreef Snever het volgende:
Sale bij Frisco!![]()
[afbeelding]
Ow ja, en het moneycats pack is gearriveerd
[afbeelding]
Ze doen me niks eerlijk gezegd![]()
En wie nog een stoer petje wil van Supreme:
[afbeelding]
![]()
Gewoon bij de Coach idd, een vriend van me heeft ze van Coach Den Haag.quote:Op zondag 22 april 2007 23:09 schreef emo.gif het volgende:
[afbeelding]
En dat is dan eigenlijk nog een kleine collectie ook vergeleken met de meesten hierquote:Op maandag 23 april 2007 21:18 schreef De_Brandweer het volgende:
Dat zijn fotos van in de winkel.
jij woont toch ergens in Apeldoorn (of daar ergens in de buurt?)quote:Op maandag 23 april 2007 21:47 schreef Luie-princes het volgende:
Nee, iemand die voor mij schoenen kan halen daar.
quote:Grijze blazer sb maat 10,5
sb Blazer met ruitjes maat 12 & 6,5
Prod Air elite Stash maat 7 & 7,5
Team edition Taxi maat 9 & 9,5
Trainer maat 11
Anderson Dunk hi maat 13
Mork&Mindy dunk hi maat 8 10,5 11 & 11,5
Blazer zwart/witte streepjes maat 12
Prod Air elite maat 8,5 & 11
Classic sb maat 7 & 8
Wieger dunk low 6,5 7 7,5 & 8
there u go, gasten!
Ja ik poste daar vroeger.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:35 schreef frank101 het volgende:
Nice brandweer,
ben wel een beetje jaloers tbh. Maar k heb me kans gehad om ze te kopen maar t niet gedaan.
Ben normaal niet zo'n jordan fan, alleen de jordan V grapes en III firered vind k egt koel. Deze
zijn ook wel dope imo, vond de prijs trouwens niet eens zo slecht. 200 voor 2 paar. Brandweer
was jij niet die nederlander die vroeger wel eens fit's poste op hypebeast?
vandaag gimme 5 cf's wit
Jammer, ik heb ze wel al ergens op internet zien staan voor 80 euro. Maar ik ben niet een echte sneaker fan/drager zeg maar, dus ik wel in het echt de schoen een keer passen en kijken of ie mij een beetje staat. Weet er iemand misschien wel winkels in Brabant met veel sneakers (het liefst Adidas), zoals een Britain ofzo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:56 schreef Stansfield het volgende:
Die zijn wel erg fris moet ik zeggen. Maar als ze al in nederland komen zal het wel in amsterdam zijn ben ik bang voor je.
het was ook niet voor jou bedoeldquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:21 schreef Luie-princes het volgende:
Ja klopt Shoooto!
En ik wist dat lijstje al want ik zit daar ook.
Vandaar dat ik vroeg of er iemand nog toevallig naar Frisco gaat.
Als je in de buurt komt van Roermond, is de Adidas outlet store zeker een aanrader.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:53 schreef JackHerrer het volgende:
Weet iemand of er winkels in Brabant zijn waar ze deze Adidas hebben?
[afbeelding]
Ze hebben er gewoon een paar goede, grote winkels van bijvoorbeeld Nike, Adidas en Vans.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:53 schreef jovink het volgende:
is die roermond outlet zo groot? half fok haalt er de rommel weg gleuf ik
Niet veel helaasquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:53 schreef JackHerrer het volgende:
Weet iemand of er winkels in Brabant zijn waar ze deze Adidas hebben?
[afbeelding]
Waar zit die precies in Tilburg?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:52 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Niet veel helaassoms heeft re-issu in tilburg wat ik bestel veel via ebay
komt binnenkort weer paar adidas originals binnen
![]()
tis niet van vans. want ik zie geen vans labeltje eraan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:32 schreef ireallylovejazz het volgende:
t is gewoon vans x greedy genius chukka's. die AF1 kopieermachine van ze heb ik nooit aangehad. maar die zuigen dus ook volgens jou..
quote:This coming summer Greedy Genius moves past the AF1 silhouette, in which we have seen all their sneakers to date and introduces this new model, Paratrooper, inspired by the classic Vans Chukkas. As usual they infuse more color and other nice premium details also on this model.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Ja maar das toch niet samenwerking tussen die 2? Alleen gewoon geinspireerd gestolen van vans. Of snap ik het nou verkeerd?
Waar? waar? waar?quote:Op zondag 22 april 2007 23:07 schreef Pjetr het volgende:
[afbeelding]
Mss, even opletten volgende keer als ik daar benquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:45 schreef SHOOOTO het volgende:
Misschien heeft Britain deze Ecko's?
en dan weet je het wel!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:51 schreef HenkBenzinetank het volgende:
marc ecko is sowieso maar een paasei
Einsel, ik wil dus die 2e van rechts of 3e van rechts hebben. Hebben ze die ook nog in 11/11.5?quote:Op maandag 23 april 2007 09:54 schreef Snever het volgende:
Sale bij Frisco!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
eentje uit de pink pack:quote:Op woensdag 25 april 2007 14:35 schreef Stansfield het volgende:
Weet iemand of er nog vette air max 1's uitkomen komende maand ofzo? Ben al een tijdje op zoek naar air max 1's alleen zie nog niet echt mooie.
geen idee, je kan ze wel bestellen bij Deluxequote:Op woensdag 25 april 2007 15:29 schreef Stansfield het volgende:
En liggen die ook bij de frontrunner of sub zero ofzo?
Maat 10/11quote:Op woensdag 25 april 2007 15:51 schreef Stansfield het volgende:
Ik vind ze wel vet alleen ben ik bang dat ze er bij maat 10/11 wel een beetje erg groot uit gaan zien.
Maat 45 vind ik toch niet echt mini. Ik weet niet welke maat zeilboot jij hebt?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:11 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Maat 10/11dat zijn mini maatjes man
.
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:31 schreef jovink het volgende:
9.5 maar pas het meeste wel tussen de 41 en 44
leuk voor in de zomer, die lucht!quote:Op woensdag 25 april 2007 17:38 schreef jovink het volgende:
joah sokje extra sokje minderbeetje meer zere tenen beetje minder :p
image bal;balab werkt niet je moet ff een ander proberenquote:Op woensdag 25 april 2007 18:37 schreef Qunak het volgende:
Ik kan vrijdag pas winkelen.
Het valt me op hoeveel nike hier worden getoond zeg. Ikzelf heb het even gehad met Nike. Of het moet zijn dat de Nike Air Schaamlip (ik herinner me alleen de bijnaam
) of de Nike Air Tech Challenge (a.k.a. Agassi) op de markt komt. Lekker retro en mijn eerste Nikes
.
[afbeelding]
Agassi.
Hoe fout trouwens.
Die zijn vet.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:25 schreef jovink het volgende:
[..]
slippers voor de zomer he :p
mooie grasmat slippers
[afbeelding]
Ook mooi.quote:
Die zijn al een tijdje iig maand of wat ge-reissued.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:37 schreef Qunak het volgende:
Ik kan vrijdag pas winkelen.
Het valt me op hoeveel nike hier worden getoond zeg. Ikzelf heb het even gehad met Nike. Of het moet zijn dat de Nike Air Schaamlip (ik herinner me alleen de bijnaam
) of de Nike Air Tech Challenge (a.k.a. Agassi) op de markt komt. Lekker retro en mijn eerste Nikes
.
[afbeelding]
Agassi.
Hoe fout trouwens.
cool, ik zie binnenkort wel een wivahquote:Op woensdag 25 april 2007 19:43 schreef De_Brandweer het volgende:
Ah ok. En SHOOTO. Ik heb je shirt gekregen. Bedankt.
morgen wordt het kenke warm, tijd voor shortsquote:Op woensdag 25 april 2007 19:54 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik draag hem morgen denk ik samen met mijn Stussy's.
Ik hoef er inderdaad maar eentje.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:35 schreef De_Brandweer het volgende:
Hoezo koop je ze niet gewoon in de winkel?
WTF dude me vrienden wat doe je ze op deze pauperforum plaatsenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:55 schreef Qlubtempo het volgende:
[afbeelding]
Die Adidasjes links onderin, welke zijn dat?
En zijn die nog in NL te koop?
Die Adidas lijken op Adidas Gerd Mullerquote:Op woensdag 25 april 2007 19:55 schreef Qlubtempo het volgende:
[afbeelding]
wat denk jequote:Op woensdag 25 april 2007 20:16 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Die Adidas lijken op Adidas Gerd Muller
@ikJur: waar stond jij dan? Of moest jij de foto maken?![]()
Wtf heb jij maar één been?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:12 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Ik hoef er inderdaad maar eentje.
En in de winkel zijn ze per 2 en niet in mijn maat.![]()
1 paar einstein.quote:
huh ! die rechter gast heeft 4 armen !quote:Op woensdag 25 april 2007 19:55 schreef Qlubtempo het volgende:
[afbeelding]
dit model is best geodkoop ofniet?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:37 schreef woeeiiii het volgende:
Bij Plutosport.nl betaal je tot as zondag geen verzendkosten, bij een bestelling van min 25,-
Jammer dat ze geen toffe Nikes hebben, behalve deze:
[afbeelding]
Maar die is dan weer niet in mijn maat.
Blauw of beige All stars Hi kosten maar 39.95.
Snap dat het grappig bedoeld was, maar de grap was zodanig niet grappig dat een reactie op zijn plek wasquote:Op donderdag 26 april 2007 01:04 schreef jovink het volgende:
[..]
ik denk dat de reactie van jou vrij overbodig was
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:16 schreef De_Brandweer het volgende:
Die bruine vind ik maar lelijk. Laces en toebox kleuren passen niet bij de rest van de schoen. Die onderste zijn wel erg kleurrijk. Ik zou geen van beide kopen.
vriend van me heeft ze en ze zijn zekerss tof. Waarom zou het niet bij je kleren passen? Ze worden wel snel een beetje vies en daardoor ook donkerder in kleur heb ik gezienquote:Op donderdag 26 april 2007 17:54 schreef ikJur het volgende:
[afbeelding]
wat is jullie mening hierover? vind ze wel leuk maar twijfel of t bij me kleren past
Zie Sneakers enzo #28quote:Op donderdag 26 april 2007 13:01 schreef Z het volgende:
Ik las iets over naheffingen van de douane als je schoenen besteld in Amerika. Is dat altijd zo of wordt je eens in de zoveel tijd 'gepakt' om het zo te zeggen. En hoe hog is het invoerpercentage?
Frisco te Arnhemquote:Op donderdag 26 april 2007 21:49 schreef wes55 het volgende:
snever waar haal je die dvs huf runners dan, in mijn omgeving geen enkele skateshop met die sneakers
en ze zijn 94,95. Vind ze ook erg op air max lijken. Heb ze niet gehaald. Wacht op een betere release. Maar die mids van het Cat pack zijn ook vet hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 21:49 schreef wes55 het volgende:
snever waar haal je die dvs huf runners dan, in mijn omgeving geen enkele skateshop met die sneakers
Waar kun je die supremepetjes vandaan halen?quote:Op maandag 23 april 2007 09:54 schreef Snever het volgende:
Sale bij Frisco!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
fish & chips das tog die uber punk winkelquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:12 schreef thaWarhead het volgende:
Lockwood en Fish and Chips. Die eerste heeft Syndicates en die tweede zelfs nog eerste series Marc Jacobs Slip-ons.
Vind ze nog best leuk ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:28 schreef Qunak het volgende:
Geslaagd. Zitten heerlijk!
[afbeelding]
[afbeelding]
Brakke foto's vanwege telefooncam.
ik was er vorig jaar april toen ik in mijn uber punk periode zat,quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:24 schreef thaWarhead het volgende:
Nee man, zwaar toffe zaak. Ze hebben ook wel wat punkige dingen (maar niet zoals de Independent Outlet) maar verkopen ook Stussy, Kr3w, Adidas, Nike, Vans, DC, Gravis, Carhartt, Obey etc. Jammer dat de kelder tegenwoordig gesloten is, die was altijd zwaar sfeervol.
Volgens mij is dat van Floris Van Bommel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:32 schreef jovink het volgende:
scapino?
klopt, Qunak wou ze eerst in appeltjesgroen kopen, wel een frisse kleur!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van Floris Van Bommel.
Ze zijn van Floris van Bommel, zomercollectie. Verkrijgbaar bij de betere schoenwinkel voor 160 euro.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:40 schreef Teije het volgende:
[..]
Vind ze nog best leuk ookwaar gehaalt + hoeveel zijn ze?
![]()
Dan lijkt 9 me inderdaad de beste optie. Ik heb 9,5 in Highs en 10 in Lows.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:04 schreef Toshio het volgende:
Iemand die weet hoe dunk SB high's vallen tov. lows? Lees op Nikesb.org dat lows kleiner vallen, dus bij 9,5 voor lows moet ik 9 of 9,5 voor highs hebben? thnx alvast
edit: gaat btw over de Peewee Hermans, deze schijnen groter te vallen dan andere highs.. 9 lijkt me dus de beste optie dan
Appeltjesgroen hadden ze niet, helaas. Ze hadden wel witte, maar voor dit moment vond ik de bruine beter. Misschien dat ik de witte over een maandje of twee aanschafquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:40 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
klopt, Qunak wou ze eerst in appeltjesgroen kopen, wel een frisse kleur!
Bij de betere schoenen winkels waar ik kom hebben ze echt geen Floris van Bommelsquote:Op zaterdag 28 april 2007 03:58 schreef Qunak het volgende:
[..]
Ze zijn van Floris van Bommel, zomercollectie. Verkrijgbaar bij de betere schoenwinkel voor 160 euro.
Ik heb ze gekocht bij Van Arendonk in Eindhoven.
haha bijna goedquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van Floris Van Bommel.
die zie ik nog wel vrij goedkoop op ebay staan zo rond de 40$quote:
Die zijn vet! Waar heb je ze besteld?quote:Op zondag 29 april 2007 12:02 schreef En_ieka het volgende:
Kreeg deze gisteren binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
(Lekker bewogen foto's)
Bovenste op www.outlawz.nl en de onderste op www.boardlords.nlquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:00 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Die zijn vet! Waar heb je ze besteld?
gekkeweeeerk morgen maar is ff heen. yeahquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[[url=http://xs115.xs.to/xs115/07183/DSC00397.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Mijn grails eindelijk binnen, echte Victory slipons, limited camo edition! gelijk maar 3 paartjes gecopped, 1 om te dragen, 1 om te stacken en 1 om te verkopen
Houd ze lekker DS tot het festival seizoen is aangebroken 8)
]voor de liefhebbers, te koop @ van haren voor 10e
das wel focked up veelquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:28 schreef ikJur het volgende:
Ik heb zojuist 2 paar binnengekregen uit de VS maar er zat gvd 60 euro invoerkosten bij ofzo![]()
kan ik dat nog terugeissen somehow? de shoes waren tweedehands
ja man hoe kan dat nou zoveel zijn? Er was opgezet dat het een waarde had van 64$ en dat het tweedehands was, en dat het een gift wasquote:
Heb ik ook een keer gehad en toen ging ik ook proberen om het terug te krijgen. Maar niet gelukt. Dus dat zal wel heel moeilijk worden voor je...quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:46 schreef ikJur het volgende:
[..]
ja man hoe kan dat nou zoveel zijn? Er was opgezet dat het een waarde had van 64$ en dat het tweedehands was, en dat het een gift wasgvd kut douane ik ga ze nog wel ff bellen was net te druk ofzo.
weet iemand of ik het terug kan eisen?
netjes, laatste paar is wel lekker voor in de zomer en jammer van de extra kosten. 60 euro naar de haaien..quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:44 schreef ikJur het volgende:
geen zin om goeie digcam te pakken dus ff snel met me telefoon.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind ze lelijk man, maat 9 US kan ze niet op ebay zetten want ik heb een kut feedbackquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:
hehe ziek
die easter prods zijn niiice
diverse forums checken, ebay..quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:41 schreef JackHerrer het volgende:
Heeft hier iemand misschien tips hoe je schoenen vanuit de US kan importeren, bij websites/winkels die dit niet doen. Of is dit prakisch onmogelijk zonder contacten in de US?
geen flauw idee, mijn dunks zijn maat 9,5 en die prods zijn maat 9. de dunks pas ik perfect, de prods pas ik wel in maar zit echt te krap.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:56 schreef HenkBenzinetank het volgende:
hoe vallen prods tov dunks?
ze zitten me zoiezo te krapquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:54 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
diverse forums checken, ebay..
gewoon afwachten, feedback krijg je wel. Die P-Rods kan je toch helemaal kapot skaten of niet?
Heb ik gewoon besteld die 9. Wou even kijken wat ik allemaal zou passen qua nike sb's en omdat ik ze toch verkoop maakte het me niet zo uit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
dan zitten ze mij denk ik te ruim, heb maat 8,5
waarom heb je een 9 gekregen?
waar zijn die middelste (onder) te halen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:47 schreef ikJur het volgende:
[afbeelding]
Haha gelijk 4 paar schoenen binnengekregen vandaag.
ik denk dat je op Ebay een grote kans maakt. Op PYS zijn ze uitverkochtquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:56 schreef duncannn het volgende:
[..]
waar zijn die middelste (onder) te halen?
kheb ze via ebay dus zou t niet weten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:56 schreef duncannn het volgende:
[..]
waar zijn die middelste (onder) te halen?
ik hoor ghet wel, zit deze week toch krap bij kas; maar volgende week misschien iet meerquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:30 schreef ikJur het volgende:
hmm effe over nadenken, kom zoiezo wel eens in gouda dus je kan ze wel passen.
maar misschien zet ik ze toch op ebay. heb inmiddels 1 feedbackje
Mooie Dunks!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:19 schreef Noddie het volgende:
De postbode was gisteren langsgeweest:
Dunkjes
[afbeelding]
Adidasjes
[afbeelding]
Noddie, waar heb je die eerste gehaald? Ik heb die dunks ook nog, alleen in een iets mindere kwaliteit..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:19 schreef Noddie het volgende:
Dunkjes
[afbeelding]
Adidasjes
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:19 schreef Noddie het volgende:
Dunkjes
[afbeelding]
Freshcotton heeft ze, AKA in Haarlem ook (www.alsoknownas.nl) en volgens mij 8 in Amsterdam ook (8-sneakers.nl)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:07 schreef MFPascal het volgende:
EDIT:
En weet iemand hier of ze sneakers van Creative Recreation ook in Nederland verkopen?
Sorry voor het ophalen van een oude post, maar deze heb ik laatst nog bij Britain gezien.quote:Op zondag 22 april 2007 23:09 schreef emo.gif het volgende:
[afbeelding]
die gel asics zijn ook vetquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:30 schreef thaWarhead het volgende:
2 keer niks. Vooral Hub vind ik echt alleen maar lelijke klompen maken.
Hoe heten die/waar te krijgen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:50 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
helemaal afgetrapt, maar ze zitten als gegoten
Heb de gel lyte 3 in paars met oranje, lopen echt hemels.quote:
geen idee, ik had die dunks vroeger bij Pro Sports gekocht. Het was deze of de silver surfer dunks. Nu ben ik nog op zoek naar die silver surfersquote:
Dat is de echte naam, ook wel bekend als Maneki Neko's. Outlawz.nl heeft ze nog wel dacht ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:11 schreef Modus het volgende:
Hebben die ook een 'echte' naam? Zijn het Nike's?
netjes, alleen die rode veters passen niet echt bij die schoen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:21 schreef Sapstengel het volgende:
Vandaag maar deze gehaald:
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet zo heel bijzonder, maar wel lekker wit voor in de zomer.
Not bad!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:21 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind ze sweetie, houd wel van die creme-wit-zwart combi, kost dat waar te halen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:21 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En die ander waar ik om vroeg?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:58 schreef thaWarhead het volgende:
Voor 90-100 euro verkrijgbaar bij elke Nike SB verkopende skateshop.
kijk eens op http://www.sneakershop.nl/, geen idee of ze legit zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:48 schreef Erasmusch het volgende:
Ah ok, wel lastig zoeken zonder naam. Hoeven ook niet perse die te zijn, maar moet ff zo'n leren paar hebben om af te trappen/mee uit te gaan
Mjah, ik heb ze gehaald bij Frisco voor 94.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:58 schreef thaWarhead het volgende:
Voor 90-100 euro verkrijgbaar bij elke Nike SB verkopende skateshop.
Die zijn echt sickquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:44 schreef ikJur het volgende:
geen zin om goeie digcam te pakken dus ff snel met me telefoon.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die ga ik ook halen. Mooi manquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:21 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb van allstars een 8,5 en van vans een 9quote:Op maandag 7 mei 2007 19:01 schreef mordradead het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe Vans vallen tov bijvoorbeeld All Stars (44)
Wat hij zegt. Alleen weet ik niet waar je die kan krijgen eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
die onderste zijn 1000000x fresher dan die bovenste
Vind je ¤150 niet een beetje veel?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:49 schreef Luie-princes het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)dition-max-90-1.html
Ik heb diegene al gemaild en gevraagd om andere foto's. Ik hoop echt dat hij ze heeft..
Hoeveel waren ze? (totaal niet mijn smaak btwquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:17 schreef Kishan89 het volgende:
[afbeelding]
Ze waren wat duurder, maar dan heb je ook echte one-of-a-kind schoenen
Op het plaatje zijn ze btw maar voor 20% af![]()
Coolquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:22 schreef Kishan89 het volgende:
Uhm. 225 + 65 = 290.-![]()
![]()
Maar mooi om te hebben
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |