Die zijn vet.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:25 schreef jovink het volgende:
[..]
slippers voor de zomer he :p
mooie grasmat slippers
[afbeelding]
Ook mooi.quote:
Die zijn al een tijdje iig maand of wat ge-reissued.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:37 schreef Qunak het volgende:
Ik kan vrijdag pas winkelen.
Het valt me op hoeveel nike hier worden getoond zeg. Ikzelf heb het even gehad met Nike. Of het moet zijn dat de Nike Air Schaamlip (ik herinner me alleen de bijnaam
) of de Nike Air Tech Challenge (a.k.a. Agassi) op de markt komt. Lekker retro en mijn eerste Nikes
.
[afbeelding]
Agassi.
Hoe fout trouwens.
cool, ik zie binnenkort wel een wivahquote:Op woensdag 25 april 2007 19:43 schreef De_Brandweer het volgende:
Ah ok. En SHOOTO. Ik heb je shirt gekregen. Bedankt.
morgen wordt het kenke warm, tijd voor shortsquote:Op woensdag 25 april 2007 19:54 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik draag hem morgen denk ik samen met mijn Stussy's.
Ik hoef er inderdaad maar eentje.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:35 schreef De_Brandweer het volgende:
Hoezo koop je ze niet gewoon in de winkel?
WTF dude me vrienden wat doe je ze op deze pauperforum plaatsenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:55 schreef Qlubtempo het volgende:
[afbeelding]
Die Adidasjes links onderin, welke zijn dat?
En zijn die nog in NL te koop?
Die Adidas lijken op Adidas Gerd Mullerquote:Op woensdag 25 april 2007 19:55 schreef Qlubtempo het volgende:
[afbeelding]
wat denk jequote:Op woensdag 25 april 2007 20:16 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Die Adidas lijken op Adidas Gerd Muller
@ikJur: waar stond jij dan? Of moest jij de foto maken?![]()
Wtf heb jij maar één been?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:12 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Ik hoef er inderdaad maar eentje.
En in de winkel zijn ze per 2 en niet in mijn maat.![]()
1 paar einstein.quote:
huh ! die rechter gast heeft 4 armen !quote:Op woensdag 25 april 2007 19:55 schreef Qlubtempo het volgende:
[afbeelding]
dit model is best geodkoop ofniet?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:37 schreef woeeiiii het volgende:
Bij Plutosport.nl betaal je tot as zondag geen verzendkosten, bij een bestelling van min 25,-
Jammer dat ze geen toffe Nikes hebben, behalve deze:
[afbeelding]
Maar die is dan weer niet in mijn maat.
Blauw of beige All stars Hi kosten maar 39.95.
Snap dat het grappig bedoeld was, maar de grap was zodanig niet grappig dat een reactie op zijn plek wasquote:Op donderdag 26 april 2007 01:04 schreef jovink het volgende:
[..]
ik denk dat de reactie van jou vrij overbodig was
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:16 schreef De_Brandweer het volgende:
Die bruine vind ik maar lelijk. Laces en toebox kleuren passen niet bij de rest van de schoen. Die onderste zijn wel erg kleurrijk. Ik zou geen van beide kopen.
vriend van me heeft ze en ze zijn zekerss tof. Waarom zou het niet bij je kleren passen? Ze worden wel snel een beetje vies en daardoor ook donkerder in kleur heb ik gezienquote:Op donderdag 26 april 2007 17:54 schreef ikJur het volgende:
[afbeelding]
wat is jullie mening hierover? vind ze wel leuk maar twijfel of t bij me kleren past
Zie Sneakers enzo #28quote:Op donderdag 26 april 2007 13:01 schreef Z het volgende:
Ik las iets over naheffingen van de douane als je schoenen besteld in Amerika. Is dat altijd zo of wordt je eens in de zoveel tijd 'gepakt' om het zo te zeggen. En hoe hog is het invoerpercentage?
Frisco te Arnhemquote:Op donderdag 26 april 2007 21:49 schreef wes55 het volgende:
snever waar haal je die dvs huf runners dan, in mijn omgeving geen enkele skateshop met die sneakers
en ze zijn 94,95. Vind ze ook erg op air max lijken. Heb ze niet gehaald. Wacht op een betere release. Maar die mids van het Cat pack zijn ook vet hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 21:49 schreef wes55 het volgende:
snever waar haal je die dvs huf runners dan, in mijn omgeving geen enkele skateshop met die sneakers
Waar kun je die supremepetjes vandaan halen?quote:Op maandag 23 april 2007 09:54 schreef Snever het volgende:
Sale bij Frisco!![]()
[afbeelding]
Ow ja, en het moneycats pack is gearriveerd
[afbeelding]
Ze doen me niks eerlijk gezegd![]()
En wie nog een stoer petje wil van Supreme:
[afbeelding]
![]()
fish & chips das tog die uber punk winkelquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:12 schreef thaWarhead het volgende:
Lockwood en Fish and Chips. Die eerste heeft Syndicates en die tweede zelfs nog eerste series Marc Jacobs Slip-ons.
Vind ze nog best leuk ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:28 schreef Qunak het volgende:
Geslaagd. Zitten heerlijk!
[afbeelding]
[afbeelding]
Brakke foto's vanwege telefooncam.
ik was er vorig jaar april toen ik in mijn uber punk periode zat,quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:24 schreef thaWarhead het volgende:
Nee man, zwaar toffe zaak. Ze hebben ook wel wat punkige dingen (maar niet zoals de Independent Outlet) maar verkopen ook Stussy, Kr3w, Adidas, Nike, Vans, DC, Gravis, Carhartt, Obey etc. Jammer dat de kelder tegenwoordig gesloten is, die was altijd zwaar sfeervol.
Volgens mij is dat van Floris Van Bommel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:32 schreef jovink het volgende:
scapino?
klopt, Qunak wou ze eerst in appeltjesgroen kopen, wel een frisse kleur!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van Floris Van Bommel.
Ze zijn van Floris van Bommel, zomercollectie. Verkrijgbaar bij de betere schoenwinkel voor 160 euro.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:40 schreef Teije het volgende:
[..]
Vind ze nog best leuk ookwaar gehaalt + hoeveel zijn ze?
![]()
Dan lijkt 9 me inderdaad de beste optie. Ik heb 9,5 in Highs en 10 in Lows.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:04 schreef Toshio het volgende:
Iemand die weet hoe dunk SB high's vallen tov. lows? Lees op Nikesb.org dat lows kleiner vallen, dus bij 9,5 voor lows moet ik 9 of 9,5 voor highs hebben? thnx alvast
edit: gaat btw over de Peewee Hermans, deze schijnen groter te vallen dan andere highs.. 9 lijkt me dus de beste optie dan
Appeltjesgroen hadden ze niet, helaas. Ze hadden wel witte, maar voor dit moment vond ik de bruine beter. Misschien dat ik de witte over een maandje of twee aanschafquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:40 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
klopt, Qunak wou ze eerst in appeltjesgroen kopen, wel een frisse kleur!
Bij de betere schoenen winkels waar ik kom hebben ze echt geen Floris van Bommelsquote:Op zaterdag 28 april 2007 03:58 schreef Qunak het volgende:
[..]
Ze zijn van Floris van Bommel, zomercollectie. Verkrijgbaar bij de betere schoenwinkel voor 160 euro.
Ik heb ze gekocht bij Van Arendonk in Eindhoven.
haha bijna goedquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van Floris Van Bommel.
die zie ik nog wel vrij goedkoop op ebay staan zo rond de 40$quote:
Die zijn vet! Waar heb je ze besteld?quote:Op zondag 29 april 2007 12:02 schreef En_ieka het volgende:
Kreeg deze gisteren binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
(Lekker bewogen foto's)
Bovenste op www.outlawz.nl en de onderste op www.boardlords.nlquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:00 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Die zijn vet! Waar heb je ze besteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |