Ze hebben er gewoon een paar goede, grote winkels van bijvoorbeeld Nike, Adidas en Vans.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:53 schreef jovink het volgende:
is die roermond outlet zo groot? half fok haalt er de rommel weg gleuf ik
Niet veel helaasquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:53 schreef JackHerrer het volgende:
Weet iemand of er winkels in Brabant zijn waar ze deze Adidas hebben?
[afbeelding]
Waar zit die precies in Tilburg?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:52 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Niet veel helaassoms heeft re-issu in tilburg wat ik bestel veel via ebay
komt binnenkort weer paar adidas originals binnen
![]()
tis niet van vans. want ik zie geen vans labeltje eraan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:32 schreef ireallylovejazz het volgende:
t is gewoon vans x greedy genius chukka's. die AF1 kopieermachine van ze heb ik nooit aangehad. maar die zuigen dus ook volgens jou..
quote:This coming summer Greedy Genius moves past the AF1 silhouette, in which we have seen all their sneakers to date and introduces this new model, Paratrooper, inspired by the classic Vans Chukkas. As usual they infuse more color and other nice premium details also on this model.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Ja maar das toch niet samenwerking tussen die 2? Alleen gewoon geinspireerd gestolen van vans. Of snap ik het nou verkeerd?
Waar? waar? waar?quote:Op zondag 22 april 2007 23:07 schreef Pjetr het volgende:
[afbeelding]
laatst deze aangeschaft voor 37euro, extreem chille schoentjes
Mss, even opletten volgende keer als ik daar benquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:45 schreef SHOOOTO het volgende:
Misschien heeft Britain deze Ecko's?
en dan weet je het wel!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:51 schreef HenkBenzinetank het volgende:
marc ecko is sowieso maar een paasei
Einsel, ik wil dus die 2e van rechts of 3e van rechts hebben. Hebben ze die ook nog in 11/11.5?quote:Op maandag 23 april 2007 09:54 schreef Snever het volgende:
Sale bij Frisco!![]()
[afbeelding]
Ow ja, en het moneycats pack is gearriveerd
[afbeelding]
Ze doen me niks eerlijk gezegd![]()
En wie nog een stoer petje wil van Supreme:
[afbeelding]
![]()
eentje uit de pink pack:quote:Op woensdag 25 april 2007 14:35 schreef Stansfield het volgende:
Weet iemand of er nog vette air max 1's uitkomen komende maand ofzo? Ben al een tijdje op zoek naar air max 1's alleen zie nog niet echt mooie.
geen idee, je kan ze wel bestellen bij Deluxequote:Op woensdag 25 april 2007 15:29 schreef Stansfield het volgende:
En liggen die ook bij de frontrunner of sub zero ofzo?
Maat 10/11quote:Op woensdag 25 april 2007 15:51 schreef Stansfield het volgende:
Ik vind ze wel vet alleen ben ik bang dat ze er bij maat 10/11 wel een beetje erg groot uit gaan zien.
Maat 45 vind ik toch niet echt mini. Ik weet niet welke maat zeilboot jij hebt?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:11 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Maat 10/11dat zijn mini maatjes man
.
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:31 schreef jovink het volgende:
9.5 maar pas het meeste wel tussen de 41 en 44
leuk voor in de zomer, die lucht!quote:Op woensdag 25 april 2007 17:38 schreef jovink het volgende:
joah sokje extra sokje minderbeetje meer zere tenen beetje minder :p
image bal;balab werkt niet je moet ff een ander proberenquote:Op woensdag 25 april 2007 18:37 schreef Qunak het volgende:
Ik kan vrijdag pas winkelen.
Het valt me op hoeveel nike hier worden getoond zeg. Ikzelf heb het even gehad met Nike. Of het moet zijn dat de Nike Air Schaamlip (ik herinner me alleen de bijnaam
) of de Nike Air Tech Challenge (a.k.a. Agassi) op de markt komt. Lekker retro en mijn eerste Nikes
.
[afbeelding]
Agassi.
Hoe fout trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |