Waar kun je die supremepetjes vandaan halen?quote:Op maandag 23 april 2007 09:54 schreef Snever het volgende:
Sale bij Frisco!![]()
[afbeelding]
Ow ja, en het moneycats pack is gearriveerd
[afbeelding]
Ze doen me niks eerlijk gezegd![]()
En wie nog een stoer petje wil van Supreme:
[afbeelding]
![]()
fish & chips das tog die uber punk winkelquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:12 schreef thaWarhead het volgende:
Lockwood en Fish and Chips. Die eerste heeft Syndicates en die tweede zelfs nog eerste series Marc Jacobs Slip-ons.
Vind ze nog best leuk ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:28 schreef Qunak het volgende:
Geslaagd. Zitten heerlijk!
[afbeelding]
[afbeelding]
Brakke foto's vanwege telefooncam.
ik was er vorig jaar april toen ik in mijn uber punk periode zat,quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:24 schreef thaWarhead het volgende:
Nee man, zwaar toffe zaak. Ze hebben ook wel wat punkige dingen (maar niet zoals de Independent Outlet) maar verkopen ook Stussy, Kr3w, Adidas, Nike, Vans, DC, Gravis, Carhartt, Obey etc. Jammer dat de kelder tegenwoordig gesloten is, die was altijd zwaar sfeervol.
Volgens mij is dat van Floris Van Bommel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:32 schreef jovink het volgende:
scapino?
klopt, Qunak wou ze eerst in appeltjesgroen kopen, wel een frisse kleur!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van Floris Van Bommel.
Ze zijn van Floris van Bommel, zomercollectie. Verkrijgbaar bij de betere schoenwinkel voor 160 euro.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:40 schreef Teije het volgende:
[..]
Vind ze nog best leuk ookwaar gehaalt + hoeveel zijn ze?
![]()
Dan lijkt 9 me inderdaad de beste optie. Ik heb 9,5 in Highs en 10 in Lows.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:04 schreef Toshio het volgende:
Iemand die weet hoe dunk SB high's vallen tov. lows? Lees op Nikesb.org dat lows kleiner vallen, dus bij 9,5 voor lows moet ik 9 of 9,5 voor highs hebben? thnx alvast
edit: gaat btw over de Peewee Hermans, deze schijnen groter te vallen dan andere highs.. 9 lijkt me dus de beste optie dan
Appeltjesgroen hadden ze niet, helaas. Ze hadden wel witte, maar voor dit moment vond ik de bruine beter. Misschien dat ik de witte over een maandje of twee aanschafquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:40 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
klopt, Qunak wou ze eerst in appeltjesgroen kopen, wel een frisse kleur!
Bij de betere schoenen winkels waar ik kom hebben ze echt geen Floris van Bommelsquote:Op zaterdag 28 april 2007 03:58 schreef Qunak het volgende:
[..]
Ze zijn van Floris van Bommel, zomercollectie. Verkrijgbaar bij de betere schoenwinkel voor 160 euro.
Ik heb ze gekocht bij Van Arendonk in Eindhoven.
haha bijna goedquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van Floris Van Bommel.
die zie ik nog wel vrij goedkoop op ebay staan zo rond de 40$quote:
Die zijn vet! Waar heb je ze besteld?quote:Op zondag 29 april 2007 12:02 schreef En_ieka het volgende:
Kreeg deze gisteren binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
(Lekker bewogen foto's)
Bovenste op www.outlawz.nl en de onderste op www.boardlords.nlquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:00 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Die zijn vet! Waar heb je ze besteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |