abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48541980
Welkom in het politieke forum van FOK! Hier kun je discussiëren over actuele zaken uit de politiek.
Zoals de naam al zegt gaat dit forum over politiek in al haar facetten. Van economie tot (on)recht, van filosofie tot nieuws.

Probeer je argumenten zoveel mogelijk te onderbouwen, geef aan van welke bronnen je gebruik maakt en link hier zo mogelijk naar. Let hier vooral op bij het openen van nieuwe topics.

Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een politiek-artikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat.

Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op door een topicreport (eventueel anoniem) in te voeren of meldt de post in het feedbacktopic.

Zoals in elk subforum, geldt ook hier de algemene policy. Daarnaast verwachten we een redelijke opening tot discussie als je een topic opent. Natuurlijk komt iedereen hier voor zijn plezier en als het een leuk/gepast topic is mag het ook blijven. Voor het politieke borrelpraat ben je altijd welkom in ons politieke café het slowchattopic.

Voor kritiek, opmerkingen, complimenten of andere feedback op het handelen van de POL-mods zijn we bereikbaar via:
- Dit feedbacktopic
- Topicreport ( ) aan de bovenkant van het betreffende topic)
- IRC (#POL via irc.fok.nl)
- Via de PM te bereiken onder de naam NWS_POL_Mods

Veel plezier.

Chewie
sigme
Rock_de_Braziliaan

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2007 16:03:28 ]
pi_48541993
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Open dan ook gewoon een goed topic ipv bagger. Scheelt iedereen een hoop tijd en ergernis.
Mag je vinden. Maar het zou ze sieren om dan al die andere bagger topics te sluiten, en niet alleen die van mij. Maar dat doen ze dus niet....

Het is overduidelijk een teleologische actie (om mijn stevige inbreng te weren).

Extreem infaam en bijzonder abject, deze gerichte actie van drie kleutermodjes. En leveren hiermee het overtuigende bewijs dat hun drieen niet voor de bijzonder verantwoordelijke taak zijn ge-equipeerd...

Zonde van dit forum. Het verdiende wat beter dan ordinaire sencuur ......

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 20-04-2007 20:21:41 ]
  vrijdag 20 april 2007 @ 15:16:34 #3
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_48542223
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 15:11 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Mag je vinden. Maar het zou ze sieren om dan al die andere bagger topics te sluiten, en niet alleen die van mij. Maar dat doen ze dus niet....

Het is overduidelijk een teleologische actie (om mijn stevige inbreng te weren).

Extreem infaam en bijzonder abject, deze gerichte actie van drie kleutermodjes. En leveren hiermee het overtuigende bewijs dat hun gedrieen niet voor de bijzonder verantwoordelijke taak zijn ge-equipeerd...

Ja, okee, als het als criterium genomen wordt kunnen een aantal andere topics ook vast wel dicht. Lijkt me niet altijd nuttig als ze niet actief meer zijn, maar ok...
pi_48542271
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 15:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, okee, als het als criterium genomen wordt kunnen een aantal andere topics ook vast wel dicht. Lijkt me niet altijd nuttig als ze niet actief meer zijn, maar ok...
Het gaat mij over het wanstaltige selectieve gedrag van drie onprofessionals.......Met een dubieuze agenda, hetgeen een bom legt onder dit forum: ongewelvallige meningen in de kiem smoren......
pi_48542278
quote:

Extreem infaam en bijzonder abject deze gerichte actie van drie kleutermodjes. En leveren hiermee het overtuigende bewijs dat hun gedrieen niet voor de bijzonder verantwoordelijke taak zijn ge-equipeerd...

Zonde van dit forum. Het verdiende wat beter.
Amice,

Wanneer u zich wenst te vindiceren op de ambtsdragers die u sententieus voor geretardeerd uitmaakt, dient u zich te hoeden voor lelijke verschrijvingen. Men mengt immers geen draf door nectar.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_48542458
Ik geloof dat ik mij nergens verschreef, mijn beste
  vrijdag 20 april 2007 @ 15:32:31 #7
14922 Keerzijde
heeft altijd gelijk
pi_48542869
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 15:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik geloof dat ik mij nergens verschreef, mijn beste
... hun gedrieen...
An open mind is a joy forever!
pi_48542951
De laatste postings uit het vorige FB topic uit de serie die ten grondslag ligt aan huidige TT :

Drie bijzondere kleine kleutermods verkloten POL Ergo: een van onze drie kleine kleutermods was zo sportief om de TT te verkrachten.

Aanleiding: ordinair BASHGEDRAG van drie mods (usertje pesten ) : presteren om VIER topics van mij binnen 24 uur zonder fatsoenlijke reden te sluiten. (nog nooit eerder meegemaakt dat een MOD een topic van mij sloot). Vinden mij te fundamentalistisch (Bij monde van Chewie) en willen mij daarmee de mond snoeren.

Conclusies spreken voor zich.
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:48 schreef sigme het volgende:
EchtGaaf, het blijft een opsomtopic zonder discussie. Over iedere politieke hypocrisie wordt uitgebreid gedebateerd - in eraan gewijde topics. Deze topics verzamelen is je goed recht, kan op allerlei manieren, de foksoftware biedt bijvoorbeeld de mogelijkheid een topic te bookmarken. Je browser kan dat vast ook, en je kan zelf een lijst bijhouden.
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:14 schreef EchtGaaf het volgende:

Sinds waneer is een opsomtopic verboden? Dus topics van : "Uw uitslag van de stemwijzer" mag voortaan niet meer? Ik heb er tig langs zien komen, en geen enkele werd gesloten. (en daar werd helemaal niet gediscussieerd) Maw wat zijn jullie nu achterlijk bezig,zeg. Verder: hoeveel overlappingen zijn er wel niet over diverse topics? Dan kan je de helft wel sluiten. Ik heb vele overlappende topics gezien en werden niet gesloten.

Jullie spelen een kat en muis spel. Geen lol, ik doe hier echt niet aan mee. Ik vind jullie bijzonder kinderachtig te werk gaan.

Nou wat mij betreft sluit je alle topics die geopend worden, dan wordt het hier erg rustig.
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
als je me kan overtuigen dat dit topic een toegevoegde waarde heeft, mag hij misschien weer open. Tot dan issie gesloten.
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Ga toch weg man. Vuil spel.

btw kan deze dicht Oppakken die gasten die tot geweld oproepen
slechte OP weing politiek inhoud.
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Aan welk liedje doet dit kabinet jou denken ?? Iets voor MUZ?

Tien fouten die politici kunnen maken Opsomtopic

Wie moet er niks hebben van politiek? Geen uitnodiging tot discussie, slecht uitnodiging tot melden.

quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Machtsmisbruik in optima forma

Dat jullie je zo laten verlagen .
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:10 schreef Chewie het volgende:
Deze was al een keer door een collega mod dichtgegooid en dan heeft het weinig zin om het nog een keer te proberen met dezelfde OP.
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:33 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Stront in je ogen? Het staat duidelijk gemotiveerd. Je geeft blijkt NIETS te lezen als je het verschil niet eens ziet tussen deze en de oorspronkelijke versie. Je laat dus hiermee zien dat je totaal MOD onwaardig te werk gaat. Net als die overige twee trouwens. Ik ben denk ik hier duidelijk geweest, dat jullie volstrekt willekeurig handelen met de door mij hierboven genoemde andere topics.....

Jullie handelwijze is dus niets meer of minder dan dubieus en volstrekt willekeurig te noemen. Dit temeer omdat er nooit een topic van mij voortijdig werd gesloten, terwijl ik nu niet op een andere manier open. Nu presteren jullie het om vier toic binnen 24 uur te sluiten. Valt niet op, he? Jullie hebben dus alle schijn tegen, mij hier stelselmatig, willens en weten mij hier tegen te werken.

Wat is jullie doel met deze dubieuze actie? Het forum vooruit helpen? Of het naar de verdommenis te helpen? Met dat laatste zijn jullie hard mee onderweg wmb.

Kortom jullie laten gedrieen wel erg de schijn op wel erg teleologisch te werk gaan, dus naar een doel toe. ...Alle schijn dat jullie gedrieen bezig zijn met een dubieus,vies vuil machtspelletje te spelen. En dan misschien naief denken dat het voor jullie zal pleiten. Nou de lezer weet wel beter gelukkig.

Ik kan niet anders dan vaststellen dat jullie handelwijze volstrekt onprofessioneel, bijzonder onsportief, zeer kinderachtig, grenzeloos infaam en bovenal zwaar abject te noemen is. Ik kan zo nog wel een rijtje kwalificaties noemen, maar voorlopig is dat wmb genoeg.

Ga zo lekker door met het plegen van karaktermoorden en help zo het forum voorgoed naar de verdommenis. Niet dat ik daar mee zit, trouwens. Het forum is toch een grote baggerput de laatste tijd. En jullie werken daar, getuige dit voorbeeld (ordinair BASHGEDRAG, hie ver kan je zakken) doen met jullie handelen daar minstens zo hard aan mee. Veel succes met het bereiken van jullei gewenste dubieuze doelen.

quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:41 schreef Chewie het volgende:
Het doel van dit forum is discussie, zoals al eerder gezegd was het eerste topic ook al gesloten.

Ook de manier hoe jij de OP hebt opgesteld nodigt niet uit tot discussie, jij zoekt in dat topic ook niet de discussie zoals ik de flamerige OP lees.

Dit forum lijkt me overigens ook levensvatbaarder zonder fundamentalistische users zoals jij. Bijhoorlijk triest hoe jij jezelf de slachtofferrol aanmeet.
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:51 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Jullie gaan volstrekt willekeurige te werk, blijken dat die vier voorbeelden die ik gaf. Ik wil ze nog wle even hier neerzetten. En kan het rijje nog wel met enkele tientallen andere voorbeelden. Maar die vier alleen zeggen al genoegd:

Aan welk liedje doet dit kabinet jou denken ?? Iets voor MUZ?

Tien fouten die politici kunnen maken Opsomtopic

Wie moet er niks hebben van politiek? Geen uitnodiging tot discussie, slecht uitnodiging tot melden.

Oppakken die gasten die tot geweld oproepen Slechte op. Weinig inhoudelijk.
[..]

Goh, zeg nu ineens klagen over flamerige topics? Vreemd dat zovele nog harder topics gewoon openbleven, he?
[..]

Dank Voor je duidelijkheid.

Aha, dat is het em dus. Jullie willen mij gewoon weren op het forum , omdat je jullie mij te stevig vinden? En niet welgezind vanwege mijn opvattingen. Kan je nog dieper zinken met een discussieforum als uitwisselpodium voor elkaar meningen?

Weet je hoe je handelwijze in normaal Nederlands heet? CENSUUR. Lang leve FOK!. Dit komt helemaal goed.

Mijn conclusie is dus juist. Het forum naar de verdommenis helpen door mensen met stevige meningen te weren. c.q het aanmeten van een cordon sanitaire....

Nou succes met het de mond snoeren van je tegenstanders en het naar de verdommenis helpen van dit forum.
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:55 schreef Chewie het volgende:
Je hebt ons door

Je snapt toch hopelijk zelf ook wel dat je topic niks toevoegt en niet voor niets de eerste keer ook al is gesloten? Stevige mening mag best maar de manier waarop jij denkt te moeten reageren is dan ook niet stevig te noemen. Respectloos is een beter woord en dan is het des te vreemder dat jij van mening bent alle respect te moeten krijgen.
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 15:11 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Extreem infaam en bijzonder abject, deze gerichte actie van drie kleutermodjes. En leveren hiermee het overtuigende bewijs dat hun gedrieen niet voor de bijzonder verantwoordelijke taak zijn ge-equipeerd...

[ Bericht 6% gewijzigd door EchtGaaf op 21-04-2007 13:55:30 ]
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 15:49:34 #9
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_48543517
EchtGaaf, gelukkig toon je je eigen volwassenheid.

Carpe Libertatem
pi_48543636
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 15:49 schreef Boze_Appel het volgende:
EchtGaaf, gelukkig toon je je eigen volwassenheid.

En nou die drie mods nog, dan komt alles goed.
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:03:02 #11
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_48544002
Als je klaar bent met miepen, waarschuw je dan even?
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_48544031
OP aangepast en sticky gemaakt

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2007 16:04:03 ]
pi_48544133
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 15:34 schreef EchtGaaf het volgende:
De laatste postings uit het vorige FB topic uit de serie die ten grondslag ligt aan huidige TT :

Aanleiding: ordinair BASHGEDRAG van drie mods (usertje pesten ) : presteren om VIER topics van mij binnen 24 uur zonder fatsoenlijke reden te sluiten. (nog nooit eerder meegemaakt dat een MOD een topic van mij sloot). Vinden mij te fundamentalistisch (Bij monde van Chewie) en willen mij daarmee de mond snoeren.
Lees aub nog eens je eigen OP in dat betreffende topic, dat jij de reden van sluiten niet fatsoenlijk vind is niet ons probleem maar ligt denk ik aan je eigen werkelijkheidsbeleving. Overigens noem ik jou fundamentalistisch en ik spreek dan ook alleen voor mijzelf.

Triest dat jij denkt dat er een complot tegen je gesmeed is, mischien dat je je beter op je plek voelt in Truth
quote:
Conclusies spreken voor zich.
Gewoon volhouden joh
pi_48545383
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 16:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als je klaar bent met miepen, waarschuw je dan even?
Jij bent gemeen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 17:15:17 #15
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48546199
EchtGaaf, ben je eenzaam?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  vrijdag 20 april 2007 @ 17:49:21 #16
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_48547138
EchtGaaf, je slaat de plank nu toch echt mis.
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:18:47 #17
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48547937
EchtGrefo, je wilde toch opzouten? Wat doe je hier nog?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:15:10 #18
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_48551511
Echtvp.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:21:24 #19
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48551726
Ik ben het, EchtWaar.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 20:22:24 #20
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48551769
Leuk he, met z'n allen tegen één?
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:23:39 #21
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48551821
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:21 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik ben het, EchtWaar.
EchtLeugens.
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:25:53 #22
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48551918
Consensus op POL.
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:26:29 #23
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_48551943
Totaal Politiek Verantwoorde post
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_48552027
Nou, dan doe ik ook maar een terugvindpost.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_48552044
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:18 schreef PJORourke het volgende:
EchtGrefo, je wilde toch opzouten? Wat doe je hier nog?
Alleen al om jou hier te plezieren, zal ik zeker blijven.
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:29:27 #26
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48552073
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:26 schreef Martijn_77 het volgende:
Totaal Politiek Verantwoorde post

Bron: Elsevier
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:31:22 #27
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48552139
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Alleen al om jou hier te plezieren, zal ik zeker blijven.
Prima. EchtWelkom terug, dan.
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:36:06 #28
Stranger than fiction
pi_48552318
Ik stoor me toch wel aan de TT. Ik ben 1m86.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 20:38:19 #29
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_48552393
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik denk dat EchtVaag het over mentale capaciteiten had en niet over lengte
Carpe Libertatem
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:38:34 #30
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48552405
quote:
Sinds wanneer ben jij het ''titel aanpas'' knopje kwijt
And that is the news.''
pi_48552415
quote:
Bijzondere mods voor kleine kleuters.

Anders had er 'bijzonder kleine' moeten staan.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_48552462
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:38 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dan toch wel die van hemzelf gezien de TT
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:41:37 #33
Stranger than fiction
pi_48552512
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:38 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dankje voor de uitleg.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 20:42:32 #34
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_48552544
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dankje voor de uitleg.
Graag gedaan.
Carpe Libertatem
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:43:27 #35
Stranger than fiction
pi_48552587
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:42 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Graag gedaan.
Het is fijn als mensen behulpzaam zijn.
pi_48552613
quote:
Als kleine kleuter gedragende c.q zijnde zal je idd veel moeite hebben om bijvoeglijke naamwoorden in de figuurlijke context te plaatsen. Het is dan iig dan weer wel consequent en in de lijn van je met je mentale onwikkeling en manier van reageren.

Als je diezelfde consequentie kan vasthouden met de arbitrage alhier dan was er wmb geen geen probleem.

Ergo, nav van kleuteractie van een van onze kleutermodjes :
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:48 schreef EchtGaaf het volgende:
De kleine kleutermods zijn ook zo sportief om de TT aan te passen

De oorspronkelijke TT zoals ik die heb ingevoerd :

Drie bijzondere kleine kleutermods verkloten POL

[ Bericht 7% gewijzigd door EchtGaaf op 21-04-2007 00:41:22 ]
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:46:24 #37
Stranger than fiction
pi_48552681
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Als kleine kleuter gedragende c.q zijnde zal je idd veel moeite hebben om bijvoeglijke naamwoorden in de figuurlijke context te plaatsen. Het is dan iig dan weer wel consequent en in de lijn van je met je mentale onwikkeling en manier van reageren.

Als je diezelfde consequntie kan vasthouden met de arbitrage alhier dan was er wmb geen geen prbleem.
Ha, spuitelf. De Grote van Dale erbij gepakt?
pi_48552752

Drie bijzondere kleine kleutermods verkloten POL

[ Bericht 3% gewijzigd door EchtGaaf op 20-04-2007 20:54:12 ]
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:49:44 #39
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48552790
quote:

Bijzonder Kleine Kleutermods verkloten POL
Godverdomme zeg! Censuur!
pi_48552852
quote:

wil het wel voor je aanpassen hoor maar TT is tot nu toe niet gewijzigd
pi_48552856
quote:

Ik heb 'm hier nog op scherm staan, het was: [POL FB]Drie bijzondere kleine kleutermods verkloten POL »

Maar het had beter POLSC - de tvp's kunnen heten.
pi_48552867
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Godverdomme zeg! Censuur!
Nou je druk je wel zacht uit, zeg.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 20:53:15 #43
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_48552924
quote:

Je zeurt EchtTeveel.
Carpe Libertatem
pi_48553085
Mocht er nog behoefte zijn om hier verder over te kleppen, dan lijkt me de SC een betere plek.
pi_48553636
de vertrutting schrijdt gestaag voort zie ik?
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:14:00 #46
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48553664
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:13 schreef Godslasteraar het volgende:
Er mag wel wat meer gelasterd worden.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 21:14:38 #47
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48553701
Valt me wel op dat de mods invulling geven aan het gestelde van echte-idioot.
pi_48553823
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:14 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Er mag wel wat meer gelasterd worden.
lasteren ... of carriere, dat is de vraag!
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:18:16 #49
Stranger than fiction
pi_48553850
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:13 schreef Godslasteraar het volgende:
Juist.
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:25:08 #50
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48554119
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:17 schreef Godslasteraar het volgende:
lasteren ... of carriere, dat is de vraag!
Zit er geen carriere in het lasteren?
pi_48554439
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:25 schreef PJORourke het volgende:

[..]

ach, niemand effectiever in het belachelijk maken van fundi's dan fundi's zelf. Tegen dergelijke idioterie valt niet te concurreren. Een openhartig interview met een iman & zoon is meer waard dan 10.000 lasteraars.
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:35:47 #52
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48554578
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:32 schreef Godslasteraar het volgende:
ach, niemand effectiever in het belachelijk maken van fundi's dan fundi's zelf. Tegen dergelijke idioterie valt niet te concurreren. Een openhartig interview met een iman & zoon is meer waard dan 10.000 lasteraars.
Idd, zo'n EchtHandtas brengt het anti-relivuur in heel wat mensen weer boven.
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:40:28 #53
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48554756
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:25 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Zie TRU.
Ik weet wel wat mensen die daaraan doen
And that is the news.''
pi_48555211
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:35 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Idd, zo'n EchtHandtas brengt het anti-relivuur in heel wat mensen weer boven.
EchtGaaf is FuifDuif?
  vrijdag 20 april 2007 @ 22:02:22 #55
93744 Finder_elf_towns
pi_48555625
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:51 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

EchtGaaf is FuifDuif?
Ga je nu niet een heel klein beetje te ver?
pi_48555726
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 22:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Ga je nu niet een heel klein beetje te ver?
ow, dat is geeneens zo bedoeld, ben niet meer zo op de hoogte.
pi_48564007
ben ik soms de enige die op zaterdagochtend om 6 uur opstaat?

en om de een of andere reden bevalt de feedback mij wel, minder mutsig ofzo ...

[ Bericht 3% gewijzigd door Rock_de_Braziliaan op 21-04-2007 10:23:15 (==> SC is daar.) ]
pi_48568488
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:51 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

EchtGaaf is FuifDuif?
pi_48576193
CPN Ella wil over de islam babbelen...

OP:
quote:
Wat een niveau weer, van onze minister namens de Lubyanka. We praten liever niet over de islam, we stellen nu al vast dat we ruimte moeten maken voor de islam, maar omdat we Wilders voor willen zijn, willen we toch wel een debatje over de islam beginnen. Terwijl je kunt ruiken dat voor Ella Wagenknecht de conclusies al vast liggen...

Het gaat dus totaal niet meer om het beleid waar Nederland al jaren mee zit maar om vliegen
OP is dramatisch slecht, weinig inhoudelijk, deels tendentieus en bovendien niet zonder gebash (Lubyanka, Ella Wagenknecht ). "CPN Ella" in TT is m.i. ook volstrekt onnodig.

Slotje?

[ Bericht 14% gewijzigd door EchtGaaf op 21-04-2007 19:52:43 ]
pi_48581848
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:

OP:
[..]

OP is dramatisch slecht, weinig inhoudelijk, deels tendentieus en bovendien niet zonder gebash (Lubyanka, Ella Wagenknecht ). "CPN Ella" in TT is m.i. ook volstrekt onnodig.

Slotje?
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 19:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik geef iedereen hier 1 kans om er iets van te maken, anders gaat ie dicht. OP lijkt nergens op en de reacties geven ook niet veel reden tot vreugde.
Dit baggertopic heeft nog geen kans genoeg gehad? Opmerkelijk. Want dit Waarom libertariers nooit zullen emigreren!? was reden voor directe sluiting, ondanks een veel betere OP en volop discussie
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 21:15:51 #61
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48581912
EchtGaaf, het gaat je vooral om je eigen frustratie dat je eigen baggertopics dichtgingen?
pi_48581950
Ik moet EchtGaaf complimenteren met zijn juiste inschatting inzake dat baggertopic.
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 21:17:57 #63
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48581959
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

Ellen Vogelnestje is een muts. PUNT.
Okay, de mods bepalen de mening op een forum?
pi_48582003
oh dear, POL gaat WFL achterna?
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:20:12 #65
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48582015
Rock, don't be so anal.
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:20:46 #66
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_48582031
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Okay, de mods bepalen de mening op een forum?
Je moest eens weten!
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:21:06 #67
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48582038
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Dit baggertopic heeft nog geen kans genoeg gehad? Opmerkelijk. Want dit Waarom libertariers nooit zullen emigreren!? was reden voor directe sluiting, ondanks een veel betere OP en volop discussie
Wat ben jij toch een walgelijke sfeerverziekende josti.
pi_48582085
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:21 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Wat ben jij toch een walgelijke sfeerverziekende josti.
ik ben blij dat ik jou nu lekker irriteer
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 21:24:49 #69
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48582116
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Godverdommese pisbijbelneukende godkontlikkende gek die je godverderdeklote bent.
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:26:58 #70
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48582162
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Is your mother proud of you?
pi_48582165
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Godverdommese pisbijbelneukende godkontlikkende gek die je godverderdeklote bent.
Anders nog iets?
pi_48582180
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:26 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Is your mother proud of you?
Wat dacht jij anders
pi_48582239
maart als ik het goed begrijp hebben we dus een linkse variant van de neo-nazi in het kabinet, en over haar mag niet gesproken worden?
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:30:04 #74
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48582241
Rock, waarom moeten die topics allemaal dicht? De nieuwigheid van het slotjeszetten moet er nu wel af zijn.
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 21:30:33 #75
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48582252
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:27 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Anders nog iets?
Ik pis op de bijbel en schijt god iedere dag in zijn bek.
Oh ja, Jezus was een flikker en Maria een hoer.
Jozef was vanzelfsprekend een hoerenloper, want Maria geneukt, waardoor Jezus, hoerenzoon en zoon van een in de bek gescheten lamstraal die Allah niet wist te kontfisten, waardoor Allah een paus op de wereld zette om te fisten met kleuters.

pi_48582264
overigens, mag ik zo vrij zijn mijn vermoeden te uiten dat Ella juist de wind in de zeilen van Wilders is?
pi_48582304
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Jozef was vanzelfsprekend een hoerenloper, want Maria geneukt, waardoor Jezus, hoerenzoon en zoon van een in de bek gescheten lamstraal die Allah niet wist te kontfisten, waardoor Allah een paus op de wereld zette om te fisten met kleuters.

pi_48582315
Complimenten aan Aaahikwordgek, hij is extreem scherp vandaag. Ik bedoel, hoe kom je erbij? Schelden op Jezus en God enzo, om zo een gelovige te raken. Het is echt van hemelshoge kwaliteit. Zo goed heb ik het nog nooit gezien.
pi_48582354
Topniveau. Fok op zijn best.
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:34:01 #80
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48582355
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:32 schreef Monidique het volgende:
Complimenten aan Aaahikwordgek, hij is extreem scherp vandaag. Ik bedoel, hoe kom je erbij? Schelden op Jezus en God enzo, om zo een gelovige te raken. Het is echt van hemelshoge kwaliteit. Zo goed heb ik het nog nooit gezien.
O Emmetje, wat ben je slim!
pi_48582367
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:34 schreef PJORourke het volgende:

[..]

O Emmetje, wat ben je slim!
Ik weet het.
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 21:35:51 #82
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48582409
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Topniveau. Fok op zijn best.
Nou, wat zeikstraal je dan, aambeivretende?
pi_48582411
toch wel creatief gevonden hoor, vooral dat met die paus
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:36:35 #84
Stranger than fiction
pi_48582427
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:35 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik vind het meer kinderachtig.
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 21:36:48 #85
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48582431
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:35 schreef Godslasteraar het volgende:
Die paus is de duivel van Allah.
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:36:54 #86
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48582439
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Maria en Maria Magdalena zijn verschillende personen, Aaah. Verder hulde.
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 21:37:35 #87
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48582462
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Kinderachtiger?

Dan? Dan met z'n allen EchtGaaf al weken te bashen?

Mwoah...
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 21:38:09 #88
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48582470
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:36 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Maria en Maria Magdalena zijn verschillende personen, Aaah. Verder hulde.
Newsflash, Maria, van Jezus, was dus ook een hoer.
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:39:42 #89
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48582512
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Newsflash, Maria, van Jezus, was dus ook een hoer.
Het was me wat, in de oudheid. Een groot orgie.
pi_48582545
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nou, wat zeikstraal je dan, aambeivretende?
sinds waneer is een compliment maken zeiken
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 21:40:58 #91
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48582549
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:39 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het was me wat, in de oudheid. Een groot orgie.
Met Mohammed als hekkensluiter, de moordende pedorast.
pi_48582578
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

kinderachtig is een pederastische struikrover met 1,3 miljard mede-sukkels aanbidden

en repect eisen

.
pi_48582664
Gefeliciteerd, GL, je hebt een EchtGaafachtige verschrijving begaan.
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:46:17 #95
Stranger than fiction
pi_48582693
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[POL-FB]3 bijzondere mods voor kleine kleuters verkloten POL

Rock waar blijf je reactie ?
Volgens mij is het topic gesloten.
pi_48582810
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:45 schreef Apropos het volgende:
Gefeliciteerd, GL, je hebt een EchtGaafachtige verschrijving begaan.
en ik heb er geen centje pijn aan
pi_48582960
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:50 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

en ik heb er geen centje pijn aan
Dat is niet vaak het geval, bij pederastie.
  zaterdag 21 april 2007 @ 22:00:45 #98
93744 Finder_elf_towns
pi_48583079
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:41 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

kinderachtig is een pederastische struikrover met 1,3 miljard mede-sukkels aanbidden
Schrijf dan gewoon "homofiele". Dan begrijpt Meki het ook.
pi_48585181
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:41 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

en repect eisen

.
Toch jammer je eenzijdige concentratie op de islam, met een beetje moeite kan je die grefo's veel harder en beter kwetsen .
pi_48585755
Kwaliteit OP ?......and the difference is......?

Nieuw Topic/Nieuwe OP:
quote:
Wat verwachten jullie hiervan? Er is toch al een debat gaande? Heeft Vogelaar dat allemaal gemist of wil ze het slechts haar richting op sturen? En wat te denken van een minister die dit alleen maar lijkt te doen om Wilders vliegen af te vangen? Gezien haar communistische verleden, lijkt me dit reden te meer om aan Vogelaar te twijfelen.

Vogelaar wil debat over islam
Oude Topic/ Oude OP:
quote:
Wat een niveau weer, van onze minister namens de Lubyanka. We praten liever niet over de islam, we stellen nu al vast dat we ruimte moeten maken voor de islam, maar omdat we Wilders voor willen zijn, willen we toch wel een debatje over de islam beginnen. Terwijl je kunt ruiken dat voor Ella Wagenknecht de conclusies al vast liggen...

Het gaat dus totaal niet meer om het beleid waar Nederland al jaren mee zit maar om vliegen

Rock: Jij vind dit nu wel een goede OP?: Vogelaar wil debat over islam Was oa net nog de reden om de oude te sluiten: CPN Ella wil over de islam babbelen... .. Niks gewijzigd hoor. En bovenal wel erg suggestief c.q tendentieus (CPN verleden, dat is geen bashen?) En deze mag dus wel?

[ Bericht 2% gewijzigd door EchtGaaf op 22-04-2007 00:14:24 ]
  zaterdag 21 april 2007 @ 23:45:10 #101
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48585807
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 23:43 schreef EchtGaaf het volgende:
@RocK

Nieuw Topic/Nieuwe OP:
[..]

Oude topic/ oude OP:
[..]

Jij vind dit nu een keer wel een goed OP. Niks gewijzigd hoor. En deze mag dus wel?

EchtGezeik.
  zaterdag 21 april 2007 @ 23:45:46 #102
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48585832
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 23:43 schreef EchtGaaf het volgende:
En bovenal wel erg suggestief (CPN verleden, dat is geen bashen?)
Dat CPN-verleden is een feit, dat weet je best.
pi_48585849
Maar bijzonder tendentieus hier aangevoerd.
  zaterdag 21 april 2007 @ 23:47:03 #104
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48585871
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 23:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar bijzonder tendentieus.
Dat mag. Hypocriet tuig als Vogelaar moet je kunnen benoemen.
pi_48585936
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 23:47 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat mag. Hypocriet tuig als Vogelaar moet je kunnen benoemen.
Mag ik dat dan ook over libertariers zeggen dan? ( Waarom libertariers nooit zullen emigreren!? #2 en Waarom libertariers nooit zullen emigreren!? ) Kennelijk niet getuige dat beide topics linea recta op slot gingen. Chewie vond het gebash (zie FB) en vond OP niet of teveel ongewijzigd . Nou dit dus ook dan.

[ Bericht 9% gewijzigd door EchtGaaf op 22-04-2007 00:15:54 ]
  zaterdag 21 april 2007 @ 23:58:34 #106
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48586196
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 23:45 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat CPN-verleden is een feit, dat weet je best.
Net als extreem rechtse Geert
And that is the news.''
  zondag 22 april 2007 @ 00:00:34 #107
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48586257
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 23:58 schreef One_of_the_few het volgende:
Net als extreem rechtse Geert
Nee, dat is een mening. Het verschil kan jij toch wel inzien?
  zondag 22 april 2007 @ 00:00:55 #108
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48586264
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 23:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Mag ik dat dan ook over libertariers zeggen dan? ( Waarom libertariers nooit zullen emigreren!? #2 en Waarom libertariers nooit zullen emigreren!? ) Kennelijk niet getuige dat mijn topic direct op slot ging. Chewie vond het gebash (zie FB) en vond OP teveel ongewijzigd . Nou dit dus ook dan.
Nee hoor.
pi_48586285
quote:
Op zondag 22 april 2007 00:00 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nee hoor.
Ja hoor. Gewoon lekker consequent zijn.
  zondag 22 april 2007 @ 00:01:50 #110
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48586293
quote:
Op zondag 22 april 2007 00:00 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nee, dat is een mening. Het verschil kan jij toch wel inzien?
Dat is net zoveel mening en feit als over Ella.

Als jij dat een mening vind best. Het feit gehalte tussen ella en geert is even hoog.
And that is the news.''
  zondag 22 april 2007 @ 00:16:30 #111
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48586645
quote:
Op zondag 22 april 2007 00:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja hoor. Gewoon lekker consequent zijn.
Nee hoor. Er was niks mis met m'n OP, niks mis met het topic, en toch moest jij het verkloten.

Dat was bij jouw topic niet het geval.
  zondag 22 april 2007 @ 00:17:11 #112
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48586666
quote:
Op zondag 22 april 2007 00:01 schreef One_of_the_few het volgende:
Dat is net zoveel mening en feit als over Ella.

Als jij dat een mening vind best. Het feit gehalte tussen ella en geert is even hoog.
Een lidmaatschap is een feit, iemand extreem-rechts noemen een mening. Jeezz. Hoe moeilijk is dat?
  zondag 22 april 2007 @ 00:18:26 #113
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48586687
quote:
Op zondag 22 april 2007 00:17 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Een lidmaatschap is een feit, iemand extreem-rechts noemen een mening. Jeezz. Hoe moeilijk is dat?
Het is een feit dat de PVV later zelf betreurd heeft dat het oproepen op extreem rechtse sites heeft staan. Foutje van een stagiar. Hoe moeilijk is dat te begrijpen?
And that is the news.''
pi_48586742
quote:
Op zondag 22 april 2007 00:16 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Er was niks mis met m'n OP, niks mis met het topic, en toch moest jij het verkloten.
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 19:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik geef iedereen hier 1 kans om er iets van te maken, anders gaat ie dicht. OP lijkt nergens op en de reacties geven ook niet veel reden tot vreugde.

zondag 22 april 2007 @ 00:23:04 #115
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48586819
quote:
Op zondag 22 april 2007 00:18 schreef One_of_the_few het volgende:
Het is een feit dat de PVV later zelf betreurd heeft dat het oproepen op extreem rechtse sites heeft staan. Foutje van een stagiar. Hoe moeilijk is dat te begrijpen?
Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat het een mening is of die sites wel of niet extreem-rechts zijn?
  zondag 22 april 2007 @ 00:23:56 #116
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48586847
quote:
Op zondag 22 april 2007 00:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Ach, Rock is een noob die het nog leuk vind slotjes te hanteren. Ik schrijf al jaren dergelijke OPs en niemand had er ooit problemen mee.
  zondag 22 april 2007 @ 00:30:30 #117
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48587016
quote:
Op zondag 22 april 2007 00:23 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat het een mening is of die sites wel of niet extreem-rechts zijn?
Ah, dezelfde mening dat de CPN extreem links is?
And that is the news.''
pi_48587035
quote:

[..]

Ach, Rock is een noob die het nog leuk vind slotjes te hanteren. Ik schrijf al jaren dergelijke OPs en niemand had er ooit problemen mee.
quote:
Op zondag 22 april 2007 00:23 schreef EchGaaf het volgende:

[..]

Is ook geen probleem als maar consequent wordt gehandeld. Maw jouw topic mag dan dus ook op slot

zondag 22 april 2007 @ 00:31:13 #119
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48587037
quote:

[..]

jaren van bagger maakt bagger niet ineens oke.
And that is the news.''
  zondag 22 april 2007 @ 00:36:18 #120
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48587167
quote:
Op zondag 22 april 2007 00:31 schreef One_of_the_few het volgende:
jaren van bagger maakt bagger niet ineens oke.
Het was geen bagger, hooguit provocatief. Herschreven werd hij dan ook goedgekeurd.
  zondag 22 april 2007 @ 00:36:56 #121
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48587180
quote:
Op zondag 22 april 2007 00:31 schreef EchtGaaf het volgende:
Is ook geen probleem als maar consequent wordt gehandeld. Maw jouw topic mag dan dus ook op slot
Daar ga jij niet over.
pi_48587230
quote:
Op zondag 22 april 2007 00:36 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Daar ga jij niet over.
Jij ook niet.
  zondag 22 april 2007 @ 00:41:19 #123
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48587269
quote:
Op zondag 22 april 2007 00:36 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het was geen bagger, hooguit provocatief. Herschreven werd hij dan ook goedgekeurd.
Wat ook terecht is.
And that is the news.''
  zondag 22 april 2007 @ 00:41:21 #124
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48587270
quote:
Op zondag 22 april 2007 00:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Jij ook niet.
Ik wel hoor. Het zijn immers mijn topics.
pi_48587305
quote:
Op zondag 22 april 2007 00:41 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik wel hoor. Het zijn immers mijn topics.
Ik over mij van mij ook
  zondag 22 april 2007 @ 00:44:00 #126
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48587319
quote:
Op zondag 22 april 2007 00:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Die van mij ook
Dan moet je aan Chewie vragen hoe het zit, maar niet hier komen zeiken over andere topics die behandeld werden door een andere mod.
pi_48587340
quote:
Op zondag 22 april 2007 00:44 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dan moet je aan Chewie vragen hoe het zit, maar niet hier komen zeiken over andere topics die behandeld werden door een andere mod.
Aha, hebben we het hier over willekeur
  zondag 22 april 2007 @ 00:51:50 #128
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48587479
quote:
Op zondag 22 april 2007 00:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Aha, hebben we het hier over willekeur
Betrek mijn topics in het vervolg niet bij je huilerige kruistochten, OK?
pi_48587690
quote:
Op zondag 22 april 2007 00:51 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Betrek mijn topics in het vervolg niet bij je huilerige kruistochten, OK?
Gelijke bezwaren/klachten (slechte OP, gebash, en losgkomen reacties idg) worden door verschillende mods verschillend behandeld en hebben een verschillende uitkomsten.(het ene wel op slot ; het andere niet) . In normaal Nederlands heet dat dus gewoon willekeur.

Waarom zou ik dat niet te berde moge brengen? En nogmaals ik vind jouw topic daarnaast op zijn zachts gezegd erg tendentieus En daar hebben we FB voor

Het is precies zo als jij hier gaat jankzakken over Geert Wilders die weer een door iemand extreem rechts wordt genoemd.

pi_48590071
EchtGaaf, Oversight heeft ruim een jaar geleden ook eens feedbackveldslag gehouden (in NWS) over regels, tucht, orde, en vooral: objectiviteit, meetbaarheid & consequentheid. Zeg maar: de fundamentalistische benadering.

Ik heb daar toen al eens een stukje over geschreven, ik knip & plak dat even voor je.
**********************************************************************************************
quote:
Op zondag 29 januari 2006 10:15 schreef Oversight het volgende:

[..]
Als je tussen de regels doorleest, en ik heb aardig het idee dat je die kunst beheerst, komen mijn vragen neer op maar 1 ding:

Wat zijn nou eigenlijk de regels hier, en zouden we er niet met z'n allen beter van worden asl we ons daar ook aan zouden houden, en dan met name de Mods omdat die de toon zullen moeten zetten voor het nieuwe NWS-beleid.

Als sommige simpele regels consequent worden doorgevoerd ( zoals het verplicht een goede reden vermelden voor een slotje in het topic), zal er snel duidelijkheid ontstaan, en kan iedere user "toetsen" of het "terecht" is of niet......

Nooit meer dus een slotje omdat er gebaggerd wordt, pak de baggeraars aan!

Nooit meer een slotje zonder opgaaf van reden, bij voorkeur een duidelijke!

Duidelijke eisen stellen aan de OP, maar dan voor iedereen gelijk!

Sportief zijn als een user je wijst op een onredelijik gebruik van argumenten, zie het als een opening om te praten over hoe de regels aangepast kunnen worden om weer een redelijk beleid te kunnen voeren.....
Het is helemaal niet mogelijk om eenduidige objectieve regels te maken over wat een goede opening is voor een discussie. Je kan een paar regels maken over wat in geen geval een goede opening is, maar zelf op een hele geldige regel bestaan uitzonderingen.

Je kan bijvoordeeld denken aan de regel: Je moet een openingspost maken waarin duidelijk is waarover de discussie gaat. Klinkt als een waarheid als een koe, nietwaar?

En toch zijn er uitzonderingen op. Denk eraan: het doel van de regel is niet een mooie OP, het doel van de regel is een goed discussieforum.

Als iemand een heel pakkende kop verzint, en daaronder géén OP plaatst (zeg: alleen de kop herhaalt), dan kan daarna er een uitstekende discussie volgen.

Regels over hoe een OP er wél uit moet zijn zijn al helemaal onhaalbaar, er zijn duizenden discussies gevoerd op fora, en allemaal met verschillende OP's. Daar is niet een definitie van te geven.

Daarom zijn er mods, om subjectief te beoordelen wat wel en wat niet tot een goeie discussie gaat leiden, en wat wel en wat niet thuishoort op hun forum (niet alle goeie discussies horen bij NWS bijvoorbeeld).

Als er objectieve maatstaven waren hadden we geen mods nodig, maar een computer.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 22-04-2007 08:14:25 ]
  zondag 22 april 2007 @ 13:32:21 #131
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48595519
[quote]Op zondag 22 april 2007 01:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Het is precies zo als jij hier gaat jankzakken over Geert Wilders die weer een door iemand extreem rechts wordt genoemd.
[quote]

Helemaal niet. Ik jankzaak daar niet over, jij probeert hier slotjes en censuur gedaan te krijgen.
pi_48596560
quote:
Op zondag 22 april 2007 13:32 schreef PJORourke het volgende:

Helemaal niet. Ik jankzaak daar niet over,
Je neus wordt langer
quote:
jij probeert hier slotjes en censuur gedaan te krijgen.
Nee, ik wil dat de mods hun werk consequent gaan doen. En dat doen ze dus niet. Ze trekken rechtse rakkertjes als jij gewoon voor en snoeren de linkse hun mond: in normaal Nederlands heet dat gewoon selectieve censuur toepassen. Ze laten hun arbitrage dus leiden door hun politieke voorkeur: (rechts) liberaal . Dat valt heel erg op. Dat is funest voor een forum als deze. Dat is jammer. Want zo gaat het forum naar de verdommenis.

Een goed politiek forum wordt neutraal gemodereerd. . Dat heet profesionaliteit. Daar is met onze volstrekt vergelijkbare casussen geenszins gebleken.

De drie mods hebben dus nog een paar leerpunten.

[ Bericht 16% gewijzigd door EchtGaaf op 22-04-2007 14:16:27 ]
  zondag 22 april 2007 @ 14:16:31 #133
Stranger than fiction
pi_48596853
Links.
pi_48596867
liberaal

of ben jij politieke zo schizofreen ? . Chewie is duidelijk, Sigme ook, maar van jou krijg ik geen hoogte
pi_48596942
quote:
Op zondag 22 april 2007 14:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Links.
Enne gaat U mijn post nog beantwoorden?
  zondag 22 april 2007 @ 14:19:46 #136
Stranger than fiction
pi_48596970
quote:
Op zondag 22 april 2007 14:19 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Enne gaat U mijn post nog beantwoorden?
Welke nu weer? Volgens mij heb ik geen vragen openstaan.
pi_48597001
quote:
Op zondag 22 april 2007 14:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Welke nu weer? Volgens mij heb ik geen vragen openstaan.
Deze:

[POL-FB]3 bijzondere mods voor kleine kleuters verkloten POL
  zondag 22 april 2007 @ 14:21:24 #138
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48597035
quote:
Op zondag 22 april 2007 14:17 schreef EchtGaaf het volgende:
liberaal

of ben jij politieke zo schizofreen ? . Chewie is duidelijk, Sigme ook, maar van jou krijg ik geen hoogte
Een man is geen banaan. Duidelijk toch?
pi_48597072
quote:
Op zondag 22 april 2007 14:21 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Een man is geen banaan. Duidelijk toch?
Maar misschien net zo glad als de schil
  zondag 22 april 2007 @ 14:22:28 #140
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48597075
quote:
Op zondag 22 april 2007 14:07 schreef EchtGaaf het volgende:
snoeren de linkse hun mond
Jij bent niet links, je bent een softe, lichtgeraakte relizeikerd die meteen in FB gaat janken als iemand iets zegt dat niet in jouw straatje past.
  zondag 22 april 2007 @ 14:27:44 #141
Stranger than fiction
pi_48597252
quote:
Ik vind het topic wel de moeite van een discussie waard. Het tendentieuze is er meest wel uit. Al had die ene regel over het CPN er wel uitgekund, maar goed. Je ziet dat de toon vd discussie, iig in eerste instantie, een stuk verbeterd is, men discussieert gewoon ontopic.

Links of rechts maakt me allemaal niet uit. OP moeten iig reden tot discussie geven op een hoger niveau dan te jankzakken over noppes, of elkaar te jennen.
pi_48597274
quote:
Op zondag 22 april 2007 14:22 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Jij bent niet links, je bent een softe, lichtgeraakte relizeikerd die meteen in FB gaat janken als iemand iets zegt dat niet in jouw straatje past.
quote:
Op zondag 22 april 2007 14:22 schreef Echtgaaf het volgende:

[..]

Jij bent niet links, je bent een racist, lichtgeraakte rechtse jankzak die meteen in FB gaat janken als iemand iets zegt dat niet in jouw straatje past.
pi_48598032
quote:
Op zondag 22 april 2007 14:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Het tendentieuze is er meest wel uit.
quote:
Al had die ene regel over het CPN er wel uitgekund, maar goed.
Maw je geeft dus toe dat OP nog steeds tendentieus is
quote:
Je ziet dat de toon vd discussie, iig in eerste instantie, een stuk verbeterd is, men discussieert gewoon ontopic.
Dat deden ze in mijn libertarierstopic ook, maar je toen wist je stantepee de slotkknop wel te vinden?

Verder geef je aan dat de toon wel is verbeterd, maar geeft eigenlijk ook aan dat die nog steeds niet OK is.

Waarom laat je het dan nog steeds open? Ik vind de huidige toon nog steeds negatief en bovenal tendentieus (zeker met dat CPN erin) Dat was wel de reden dat mijn eerste topic over die libertariers werd gesloten. Maar die wist je wel zonder pardon te sluiten, terwijl je het eerste veel basherige topic van PJO gewoon opliet ondanks je opmerking dat OP dramtisch slecht was.

Links of rechts maakt me allemaal niet uit. OP moeten iig reden tot discussie geven op een hoger niveau dan te jankzakken over noppes, of elkaar te jennen.
[/quote]

Je had het over een dramatische OP. Die OP is nog steeds amper inhoudelijk en qua strekking nog steeds indentiek. Alleen de scheldwoorden zijn weg. Die had ik in mijn libertarier topic niet eens vermeld.

Mijn tweede topic over liberatariers had ik aangevuld met een verduidelijking en doelstelling. Voor Chewie was de OP nog steeds dezelfde en reden voor sluiting !?!?
  zondag 22 april 2007 @ 14:45:44 #144
Stranger than fiction
pi_48598172
quote:
Op zondag 22 april 2007 14:43 schreef EchtGaaf het volgende:

Weer een hele lap tekst.
Wat mij betreft is de discussie wel gesloten. Ik blijf niet bezig.
pi_48598407
quote:
Op zondag 22 april 2007 14:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Wat mij betreft is de discussie wel gesloten. Ik blijf niet bezig.
Zwaktebod. Hiermee geef je toe dat je ZEER selectief en ZEER willekeurig en dus ZEER onprofesioneel oftwel zeer amateuristisch te werk gaat . Dat liet je eerder ook blijken met je domme opmerking dat je niet eens wist wat het handboek zegt over het sluiten van een topic.

Het bewijs is wmb nu geleverd

Ga zo lekker door met het verkloten van dit forum. Jammer, het verdiende veel beter dan jullie stelletje excuus amateur moderators. Het vergalt het plezier. Zonde. Doodzonde.
pi_48598495
Loop niet zo te huilen EG.
  zondag 22 april 2007 @ 14:54:42 #147
Stranger than fiction
pi_48598720
quote:
Op zondag 22 april 2007 14:49 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Zwaktebod. Hiermee geef je toe dat je ZEER selectief en ZEER willekeurig en dus ZEER onprofesioneel oftwel zeer amateuristisch te werk gaat . Dat liet je eerder ook blijken met je domme opmerking dat je niet eens wist wat het handboek zegt over het sluiten van een topic.
Je ziet het verschil niet eens tussen een grap en een serieuze opmerking.
quote:
Ga zo lekker door met het verkloten van dit forum en censuur. Jammer, het verdiende veel beter dan jullie stelletje amateurs.
Ik moet toegeven dat ik niet betaald word.

Daarom blijf ik ook niet bezig om jou van repliek te dienen. Ik heb wel wat beters te doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Rock_de_Braziliaan op 22-04-2007 14:55:43 (argh, spelvauten.) ]
  zondag 22 april 2007 @ 14:56:37 #148
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48598836
quote:
Op zondag 22 april 2007 14:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind de huidige toon nog steeds negatief en bovenal tendentieus (zeker met dat CPN erin)
Wat is er tendentieus aan feiten? En waarom zouden provocatieve OPs niet mogen? Als jij je zin zou krijgen, zou de boel heel erg doodslaan hier.
pi_48598865
quote:
Op zondag 22 april 2007 14:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Je ziet het verschil niet eens tussen een grap en een serieuze opmerking.
Oja, en nu is het een grap
quote:
Ik moet toegeven dat ik niet betaald wordt.
Als je het niet met een minimale benodigde toewijding deze verantwoordelijk job wilt doen, waarom begin je er dan aan?
quote:
Daarom blijf ik ook niet bezig om jou van repliek te dienen. Ik heb wel wat beters te doen.
Dat heet dus gewoon vluchten en toegeven dat je aan willekeur schudig maakt.
pi_48598932
quote:
Op zondag 22 april 2007 14:56 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Wat is er tendentieus aan feiten? En waarom zouden provocatieve OPs niet mogen? Als jij je zin zou krijgen, zou de boel heel erg doodslaan hier.
Leg dat ff uit aan Chewie, en Rock? Jij mag kennelijk WEL links provoceren maar ik mag kennelijk NIET rechts provoceren

Daar gaat hier hele discussie om
  zondag 22 april 2007 @ 15:00:37 #151
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48599012
quote:
Op zondag 22 april 2007 14:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Leg dat ff uit aan Chewie, en Rock? Jij mag kennelijk WEL links provoceren maar ik mag kennelijk NIET rechts provoceren

Daar gaat hier hele discussie om
Libertariers zijn niet rechts. Heb je er wel eens aangedacht dat mijn topic inhaakt op een voortgaande maatschappelijke discussie en de actualiteit, en dat van jouw niet? Jouw aanleiding was puur bashen, omdat je er zin in had.
pi_48599407
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:00 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Libertariers zijn niet rechts.
Ik zou ze eerder rechts plaatsen dan links
quote:
Heb je er wel eens aangedacht dat mijn topic inhaakt op een voortgaande maatschappelijke discussie en de actualiteit, en dat van jouw niet?
Maakt dat wat uit?
quote:
Jouw aanleiding was puur bashen, omdat je er zin in had.

Nee. waarom zou ik gene hypocriesie van een gedachtegoed aan de kaak mogen stellen. We willen toch graag dicussie hier

En jij had geen zin in het bashen naar links met typeringen als "CPN Ella" "Ella Bijwagen" en Lubyanka?
  zondag 22 april 2007 @ 15:14:19 #153
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48599619
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou ze eerder rechts plaatsen dan links
Ze vallen er echt een beetje buiten. Ze zijn het met veel privacy-achtige dingen van GL eens.
quote:
Maakt dat wat uit?
Ja, bij mijn topic kun je nog discussie over de actualiteit verwachten.
quote:
Nee. waarom zou ik gene hypocriesie van een gedachtegoed aan de kaak mogen stellen. We willen toch graag dicussie hier
Van mij mag je, ik ben tegen moderatie. Al moet gezegd worden dat je er niet bepaald in slaagde.
quote:
En jij had geen zin in het bashen naar links met typeringen als "CPN Ella" "Ella Bijwagen" en KGB?
Nogmaals, haar lidmaatschap van de CPN is een feit. KGB heb ik niet genoemd, en het was Wagenknecht, in plaats van Bijwagen. Weet je wel wie Wagenknecht is?
pi_48600015
Ik heb even deze "BD veldslag" gevolgd.

Ik hoef hier niemand te verdedigen, maar ik kan mij best voorstellen dat EchtGaaf van mening is dat er sprake is van willekeur voor wat betreft het wel of niet sluiten van een vermeend controversieel topic.

Als "derde" zie ik dat zowel PJORourke als EchtGaaf een provocatietopic hadden geopend. Uiteraard kan je als crew zijnde dit niet accptabel vinden. Wel vind ik het opmerkelijk dat de topics van EchtGaaf worden gesloten en dat van PJORourke niet. Terwijl ik vind dat de OP en discussie van EchtGaaf kwalitatief aanmerkelijk veel beter en minder ongunstig van toon vind dan die van PJORourke.

Ik begrijp dat dus ook niet helemaal.

pi_48600364
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:14 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ze vallen er echt een beetje buiten. Ze zijn het met veel privacy-achtige dingen van GL eens.
Ze zijn niet zo gemakkelijk te plaatsen. Maar hun stokpaardjes zijn wel extreem eigenverantwoordelijkheid en zoveel mogelijk markt. Dat zijn echt wel erge rechtse themas. Dus vandaar dat ik ze rechts in het spectrum plaats.
quote:
Ja, bij mijn topic kun je nog discussie over de actualiteit verwachten.
'
nogmaals : moet pol alleen over actualtiteit gaan?
quote:
Van mij mag je, ik ben tegen moderatie. Al moet gezegd worden dat je er niet bepaald in slaagde.
Waar slaagde ik niet in?
quote:
Nogmaals, haar lidmaatschap van de CPN is een feit. KGB heb ik niet genoemd, en het was Wagenknecht, in plaats van Bijwagen. Weet je wel wie Wagenknecht is?
Ik had KGB gewijzigd in Lubyanka kort nadat je me had gequote. ik zie niet in waarom je haar veleden er zo erbij moest halen, tewijl ze nu voor de PvdA actief is. Maw je was wel degelijk tendentieus bezig. Dat jij dat niet (wil) ziet(n), alla , maar dat Rock dat niet wil zien als mod vind ik zeer teleurstellend. Ik vraag me af of Rock wel een poltiek gevoel heeft. Best handig als je hier mod wilt zijn.

Uiteraard weet ik wel wat bijwagen is. De toon maakt muziek. Het gaat om de strekking en de toon van het geheel. Maar dat weet jij ook donders goed. Je houd je nu erg van de domme. Je weet goed waar je mee bezig bent.
pi_48600452
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:24 schreef Camphusius het volgende:
Ik heb even deze "BD veldslag" gevolgd.

Ik hoef hier niemand te verdedigen, maar ik kan mij best voorstellen dat EchtGaaf van mening is dat er sprake is van willekeur voor wat betreft het wel of niet sluiten van een vermeend controversieel topic.

Als "derde" zie ik dat zowel PJORourke als EchtGaaf een provocatietopic hadden geopend. Uiteraard kan je als crew zijnde dit niet accptabel vinden. Wel vind ik het opmerkelijk dat de topics van EchtGaaf worden gesloten en dat van PJORourke niet. Terwijl ik vind dat de OP en discussie van EchtGaaf kwalitatief aanmerkelijk veel beter en minder ongunstig van toon vind dan die van PJORourke.

Ik begrijp dat dus ook niet helemaal.

Dank. Ik vind het moedig van je om je mening hierin te geven. Ik weet wel zeker dat meerdere het met me eens zijn, maar helaas dit hier niet te berde brengen. Daarnaast is Fok erg rechts.....
pi_48603839
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

[..]

Heren gedraag je even.
Spreek Martijn er dan ook op aan dat ie keer op keer halve of hele onwaarheden post als hij de kans krijgt daarmee een organisatie of persoon van linkse signatuur in een kwaad daglicht te stellen. Let wel: het maakt mij niks uit dat hij iets tegen "links" heeft, dat mag hij helemaal zelf weten. Maar om de FNV de zwarte piet toe te schuiven als de werkgevers dwars liggen is van de zotte. En dat is geen incident.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2007 16:52:37 ]
  zondag 22 april 2007 @ 16:59:13 #158
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48604335
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:14 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nogmaals, haar lidmaatschap van de CPN is een feit.
Net als Extreem Rechtse Geertje.
And that is the news.''
  zondag 22 april 2007 @ 17:03:43 #159
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48604527
quote:
Op zondag 22 april 2007 16:59 schreef One_of_the_few het volgende:
Net als Extreem Rechtse Geertje.
Gewoon een mening.
pi_48604722
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:03 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Gewoon een mening.
Neehoor hij is in het Nederlandse politieke landschap extreem rechts. Voor jou zal hij nog wel te links zijn maar dat is heel wat anders.
  zondag 22 april 2007 @ 17:12:16 #161
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48604837
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef du_ke het volgende:
Neehoor hij is in het Nederlandse politieke landschap extreem rechts. Voor jou zal hij nog wel te links zijn maar dat is heel wat anders.
Ook een mening.
pi_48604907
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:12 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ook een mening.
Dat hij in het nederlandse politieke landschap extreem rechts is?

Lijkt me niet.
pi_48604925
Voorstel: als de mods nou even hun excuses aanbieden aan EchtGaaf, en op z'n minst zijn Libetariërs topic weer openen, dan kunnen fokkers die dat willen daar gewoon weer discussieren over de vraag of je weg zou moeten gaan als je dit land zo rot vindt, dan houdt EchtGaaf op met om zich heen slaan en zeuren, en dan hoeven de mods hier deze gigantische slowchat niet meer te dulden. Iedereen blij, zou ik zo zeggen?

Beetje slotjes gaan plaatsen op topics die niemand kwetsen, die binnen korte tijd al een tweede pagina met goede discussie hebben, waar niet gebashed wordt en die niet dubbel zijn... Het moet niet gekker worden...

Oh, en Rock? Sommige mensen hebben inderdaad moeite een grapje te zien in platte, geschreven tekst. Dan kan je daarop reageren met een ' ', je kan het natuurlijk ook gewoon voor kennis aannemen dat niet iedereen er automatisch vanuit gaat dat je een grapje maakt, of dat niet iedereen een paar zwarte letters hetzelfde interpreteerd als jijzelf.

Zo, nu ga ik weer buitenspelen
  zondag 22 april 2007 @ 17:24:57 #164
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48605307
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:14 schreef du_ke het volgende:
Dat hij in het nederlandse politieke landschap extreem rechts is?

Lijkt me niet.
Dat is een mening, want er is geen bewijs voor, en velen zijn het daar niet mee eens.
  zondag 22 april 2007 @ 17:25:35 #165
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48605323
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:14 schreef Elseetje het volgende:
Voorstel: als de mods nou even hun excuses aanbieden aan EchtGaaf, en op z'n minst zijn Libetariërs topic weer openen, dan kunnen fokkers die dat willen daar gewoon weer discussieren over de vraag of je weg zou moeten gaan als je dit land zo rot vindt, dan houdt EchtGaaf op met om zich heen slaan en zeuren, en dan hoeven de mods hier deze gigantische slowchat niet meer te dulden. Iedereen blij, zou ik zo zeggen?

Beetje slotjes gaan plaatsen op topics die niemand kwetsen, die binnen korte tijd al een tweede pagina met goede discussie hebben, waar niet gebashed wordt en die niet dubbel zijn... Het moet niet gekker worden...
Dan moet mijn eerste Vogelaar-topic ook weer open.
pi_48606036
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:25 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dan moet mijn eerste Vogelaar-topic ook weer open.
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:25 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dan moet mijn eerste Vogelaar Libertarierstopic ook weer open.

edit:
O shit. Das misschien niet zo verstandig, want dan zijn ze immers dubbel

[ Bericht 8% gewijzigd door EchtGaaf op 22-04-2007 17:56:55 ]
  zondag 22 april 2007 @ 18:05:09 #167
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48606645
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:44 schreef EchtGaaf het volgende:
edit:
O shit. Das misschien niet zo verstandig, want dan zijn ze immers dubbel
Die nieuwe kan wel dicht tot de ouwe vol is.
pi_48606698
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Daarnaast is Fok erg rechts.....
pi_48606700
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:05 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Die nieuwe kan wel dicht tot de ouwe vol is.
pi_48606728
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:06 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Fok is erg links

pi_48609720
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:06 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wou je dat ontkennen dan?
pi_48609947
quote:
Op zondag 22 april 2007 19:41 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wou je dat ontkennen dan?
Ja.
pi_48610202
quote:
Op zondag 22 april 2007 19:49 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ja.
Zeker POL, NWS en de FP zijn over het algemeen rechts. Je ziet het ook aan alle polls die er gehouden worden.
pi_48610585
quote:
Op zondag 22 april 2007 19:49 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ja.
Politiek kleurenblind oid
pi_48612324
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:14 schreef Elseetje het volgende:

Oh, en Rock? Sommige mensen hebben inderdaad moeite een grapje te zien in platte, geschreven tekst. Dan kan je daarop reageren met een ' ', je kan het natuurlijk ook gewoon voor kennis aannemen dat niet iedereen er automatisch vanuit gaat dat je een grapje maakt, of dat niet iedereen een paar zwarte letters hetzelfde interpreteerd als jijzelf.

Zo, nu ga ik weer buitenspelen
muts
  zondag 22 april 2007 @ 21:05:13 #176
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48612602
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Politiek kleurenblind oid
Objectief.
pi_48613989
EchtGaaf, een deel van dit probleem (vier door jou geopende en vervolgens gesloten topics) komt doordat je een twééde topic opent met een licht aangepaste OP.
Dat is geen usance (al geloof ik dat het heropenen van de Vogelaartopic ook zo ging, maar dat terzijde). Gebruikelijk is, als door een OP-aanpassing het topic gered kan worden; dat je dat doet in de gesloten topic, een en ander even meldt in FB, en dan kan het topic daarna (bij accoord) weer open. Bij dat libertariërstopic had dat ook gewoon gekund, dat had Rock ook aangegeven, en ik was van mening dat in de eerste topic de OP nog wel ging maar de de discussie erna snel uitliep op een agressieve ruzie-sfeer, en dat om die reden de topic beter aangepast kon worden. Want met het onderwerp is niks mis.

Dat andere topic - en z'n tweede poging, over die hypocrisie, dat was echt een slecht topic, sorry . Zodra het interessant zou worden wordt het een discussie over één van de genoemde aangewreven hypocrisiën, en dan had die discussie beter in een "eigen" topic gekund.
pi_48614781
ergens voel ik de behoefte om genadenloos op EchtGaaf te stampen met mijn rubberen zolen, anderzijds wist hij eens een provocatie van mij zéér behendig te ontwijken, en dat respecteer ik dan weer.

vergelijk dat met Mutant
pi_48614852
en FuifDuif, das volgens mij Zwambtenaar (ofzo) en niet EchtGaaf, vergissinkje

er is er maar 1 in Nederland met Van Agt als usericon
pi_48615266
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:02 schreef Godslasteraar het volgende:
er is er maar 1 in Nederland met Van Agt als usericon
Alleen maar omdat Gretta door de Mossad verbannen is van het Internet.
  zondag 22 april 2007 @ 22:26:51 #181
Stranger than fiction
pi_48615873
Waarom zullen libertariers nooit emigreren?

Na overleg besloten (het tweede) libertariërstopic te heropenen (TT aangepast; #2 suggereert dat er een deeltje 1 vol is). Wat geflame eruit gehaald, graag niet uithalen naar users die niet eens in de discussie aanwezig zijn.

Leerpunt zeker ook voor de mods: niet op deze manier een topic herstarten (nieuwe openen met nieuwe OP) als dat niet duidelijk ergens in POLFB vermeld staat, dat wekt misverstanden in de hand. The magicword is: overleg.
pi_48618271
  maandag 23 april 2007 @ 00:17:24 #183
125878 Gabry
Lento Violento
pi_48619139
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:39 schreef du_ke het volgende:
schopje TRU ?

Waarom zijn we in Afghanistan?
De eerste en laatste alinea van dat topic zijn om te huilen.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  maandag 23 april 2007 @ 07:36:28 #184
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48621709
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waarom zullen libertariers nooit emigreren?

Na overleg besloten (het tweede) libertariërstopic te heropenen (TT aangepast; #2 suggereert dat er een deeltje 1 vol is). Wat geflame eruit gehaald, graag niet uithalen naar users die niet eens in de discussie aanwezig zijn.

Leerpunt zeker ook voor de mods: niet op deze manier een topic herstarten (nieuwe openen met nieuwe OP) als dat niet duidelijk ergens in POLFB vermeld staat, dat wekt misverstanden in de hand. The magicword is: overleg.
Dan zou een wat snellere respons wel handig zijn. Ik begrijp het dat er af en toe geen mods zijn, maar als ik zie dat je in de SC zit, en je geeft geen antwoord op vragen in FB, dan is het niet vreemd dat ik m'n eigen conclusies trek uit jouw sluitposts.
pi_48621784
quote:
Op maandag 23 april 2007 07:36 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dan zou een wat snellere respons wel handig zijn. Ik begrijp het dat er af en toe geen mods zijn, maar als ik zie dat je in de SC zit, en je geeft geen antwoord op vragen in FB, dan is het niet vreemd dat ik m'n eigen conclusies trek uit jouw sluitposts.
Sneller was in dit geval beter geweest, maar voor sommige zaken is ook overleg nodig, zoals Rock ook al aangaf. Daarvoor heb je meer dan 1 mod nodig . Maar we proberen er weer wat van geleerd te hebben .
  maandag 23 april 2007 @ 12:38:31 #186
145677 Specsavers
Save your Specs
pi_48628688
Weer een hoop sfeer verziekend gezeik in:
FNV een bedreiging voor de kenniseconomie? Actie POL nodig?

Kan een modje hier naar kijken?
  maandag 23 april 2007 @ 18:14:12 #187
145677 Specsavers
Save your Specs
  maandag 23 april 2007 @ 19:42:00 #188
Stranger than fiction
pi_48643854
Er is naar gekeken.
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 19:42:52 #189
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48643890
quote:
Op maandag 23 april 2007 19:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er is naar gekeken.
En? Zag het er leuk uit?
pi_48645871
nah waarom is mijn toch vrij inhoudelijke vraag aan M77 weggeknipt?

Ik vraag me oprecht af of hij het stuk dat hij geplaatst heeft wel heeft gelezen voor hij z'n opmerkingen er onder plaatste.
  maandag 23 april 2007 @ 20:32:47 #191
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_48646051
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:28 schreef du_ke het volgende:
Ik vraag me oprecht af of hij het stuk dat hij geplaatst heeft wel heeft gelezen voor hij z'n opmerkingen er onder plaatste.
Ja, dat had ik en ik vraag mij nog steeds af waarom de FNV zo weinig scholing uit de CAO onderhandelingen gesleept krijgt en of de politiek hier niet op moet ingrijpen.

Maar schijnbaar is het voor veel mensen voldoende om alleen mij aan te vallen en niet in houdelijkt te reageren waardoor zo'n topic verbaggerd wordt.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_48646680
Nogmaals je hebt het stukje dus niet goed gelezen, er staat in dat er door de FNV extra ingezet is op scholing en dat er ook meer is binnengehaald maar niet voldoende.

En de FNV daarvan de schuld geven op basis van dit artikel slaat natuurlijk helemaal nergens op.
  maandag 23 april 2007 @ 20:49:40 #193
Stranger than fiction
pi_48646763
Ik geloof dat dit best in dat topic kan.
  maandag 23 april 2007 @ 20:51:43 #194
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_48646850
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik geloof dat dit best in dat topic kan.
Even quotes in FNV een bedreiging voor de kenniseconomie? Actie POL nodig? gezet.

Plus een reactie
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_48647631
Wie heeft in FNV een bedreiging voor de kenniseconomie? Actie POL nodig? mijn reactie verwijderd waarin ik het vermoeden uit dat TS het artikel waar hij aan refereert helemaal niet gelezen heeft?
  maandag 23 april 2007 @ 23:51:30 #196
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48653454
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:32 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ja, dat had ik en ik vraag mij nog steeds af waarom de FNV zo weinig scholing uit de CAO onderhandelingen gesleept krijgt en of de politiek hier niet op moet ingrijpen.

Maar schijnbaar is het voor veel mensen voldoende om alleen mij aan te vallen en niet in houdelijkt te reageren waardoor zo'n topic verbaggerd wordt.
Nee, jij met je dooddoener dat 'het nooit aan hen ligt want anders verliezen ze leden' is lekker.

Maar het ligt nooit aan jouw he?
And that is the news.''
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 08:01:01 #197
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48656461
Wat heeft de FNV ueberhaupt met kenniseconomie te maken? Ze zijn een vakbond voor met name arbeiders.
  dinsdag 24 april 2007 @ 08:22:10 #198
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_48656661
Mag ik dan overigens wel verzoeken dat er op mod-niveau eens een stevig gesprek met M_77 gevoerd gaat worden? Dit speelt al minstens 3/4 jaar, toen ik nog mod was, werd er achter de schermen ook al stevig kritiek op zijn wijze van posten uitgeoefend. En telkens beterschap beloven klinkt heel leuk, maar het zou ook fijn zijn als het dan ook gebeurde.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_48656710
ahhgut.......... post hij niet in jouw straatje?
  dinsdag 24 april 2007 @ 08:29:19 #200
66444 Lord_Vetinari
pi_48656746
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 08:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
ahhgut.......... post hij niet in jouw straatje?
Een zwakkere reactie dan dit lijkt me vrijwel onmogelijk. Het slaat nergens op. Het gaat er niet om of iemand al dan niet 'in mijn straatje' post. Dan heb ik meer problemen met StefanP, PJOR en dergelijke figuren. Het gaat om de manier van posten. Het bashen om het bashen. Als je het topic even doorleest zie je, dat M_77 zich in het laatste gedeelte in alle mogelijke bochten wringht (tot het beweren van iets wat lijnrecht tegenover zijn beweringen uit de OP staat) om maar te kunnen afgeven op de vakbond.
  dinsdag 24 april 2007 @ 09:23:23 #201
145677 Specsavers
Save your Specs
pi_48657857
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 08:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag ik dan overigens wel verzoeken dat er op mod-niveau eens een stevig gesprek met M_77 gevoerd gaat worden? Dit speelt al minstens 3/4 jaar, toen ik nog mod was, werd er achter de schermen ook al stevig kritiek op zijn wijze van posten uitgeoefend. En telkens beterschap beloven klinkt heel leuk, maar het zou ook fijn zijn als het dan ook gebeurde.
A, gut omdat ie Mod is moet anders posten als de rest van de users. Dat is wel triest........

Nijgt naar het meten met twee maten
  dinsdag 24 april 2007 @ 09:33:23 #203
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_48658138
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 08:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Een zwakkere reactie dan dit lijkt me vrijwel onmogelijk. Het slaat nergens op. Het gaat er niet om of iemand al dan niet 'in mijn straatje' post. Dan heb ik meer problemen met StefanP, PJOR en dergelijke figuren. Het gaat om de manier van posten. Het bashen om het bashen. Als je het topic even doorleest zie je, dat M_77 zich in het laatste gedeelte in alle mogelijke bochten wringht (tot het beweren van iets wat lijnrecht tegenover zijn beweringen uit de OP staat) om maar te kunnen afgeven op de vakbond.
Waarom dan beklag doen als het eenvoudig is zijn opvatting te ontkrachten?
Als de TS een bepaalde stelling poneert komt-ie snel genoeg achter of deze houdbaar is.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  dinsdag 24 april 2007 @ 09:34:23 #204
66444 Lord_Vetinari
pi_48658157
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat is nijgen
nij·gen (onov.ww.)
1 buigen als groet
pi_48658517
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:23 schreef Specsavers het volgende:

[..]

A, gut omdat ie Mod is moet anders posten als de rest van de users. Dat is wel triest........

Nijgt naar het meten met twee maten
Het is toch altijd de bedoeling dat een nieuwsbericht wordt voorzien van meer dan een one-liner als er een topic mee geopend wordt?
pi_48658590
Het is inderdaad een raadsel waarom die gast nog altijd mod is. Aan de andere kant, er zijn er hier een hele zooi waarvan je je afvraagt waarom ze mod zijn als ze zo graag als user willen posten en die ook nog eens per reactie de ene keer als mod en de andere keer als user posten als het ze uitkomt.
  dinsdag 24 april 2007 @ 11:42:02 #207
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48661652
Hoe vaak mag de TS van FNV een bedreiging voor de kenniseconomie? Actie POL nodig? dit soort ongefundeerde KLB topics in POL openen?
And that is the news.''
  dinsdag 24 april 2007 @ 11:45:36 #208
Stranger than fiction
pi_48661786
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 11:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Hoe vaak mag de TS van FNV een bedreiging voor de kenniseconomie? Actie POL nodig? dit soort ongefundeerde KLB topics in POL openen?
Ga je aftellen?

Elk topic wordt individueel beoordeeld. Ik geloof niet dat er een maximum geldt.

Het staat je natuurlijk vrij om het ongelijk aan te tonen van iemand in een topic. En dat het voor jou totaal anders is dan voor iemand anders; er bestaat, zeker in de politiek, niet zoiets als de objectieve waarheid.
  dinsdag 24 april 2007 @ 11:58:25 #209
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48662259
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 11:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ga je aftellen?
ben al lang bij nul
quote:
Elk topic wordt individueel beoordeeld. Ik geloof niet dat er een maximum geldt.

Het staat je natuurlijk vrij om het ongelijk aan te tonen van iemand in een topic. En dat het voor jou totaal anders is dan voor iemand anders; er bestaat, zeker in de politiek, niet zoiets als de objectieve waarheid.
nee klopt. En ik wil niet topics die bij mijn gedachtegoed passen. er zijn hele goed rechtse mensen die normaal discussieren. Maar dit figuur kan zelfs de aarde plat verklaren als dat een topic om te bashen oplevert.
politiek een andere mening, daar kan je discussieren. Als je een OP maakt waarin je leugens loopt te verkondigen vraag ik me af wat het nog in POl doet. Dan weet je gelijk dat het een kansloos topic wordt waarin gescheld gat worden.
Hij is wel MOD, dan mag de OP tenminste kloppen, of je het er politiek nu oneens of eens mee bent.

Ik bedoel, een topic openen dat de VVD een nieuwe sovjet unie wil en daarmee de nederlandse economie schaadt is toch ook een kansloos gedoe?
And that is the news.''
pi_48662659
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:38 schreef sigme het volgende:
-uitleg-
Wist je dat slechte topics vanzelf verzuipen? Dat is het prachtige van deze erge goede forumsofware (Replique ). Daar is dus geen actie voor nodig. Vanwaar ineens het overgretig sluiten van niet zo succesvolle topics? Toegeven af en toe zal ik ook een minder topic hebben. Mag dat? Er bestaat toch zoiets van zelfreinigend vermogen Want het is immers niet zo leuk om een slecht topic te hebben, dus denk jezelf voortaan ook wel na.

Ik hou het erop dat FokMod voor 2/3 is vernieuwd en dat jullie op zoek zijn naar een goed evenwicht. Die tijd gun ik jullie uiteraard. Succes hiermee.

* EchtGaaf krijgt ineens wel het zeer onaangename gevoel alsof HenriO hem nu influistert als het gaat om teveel regulatie c.q. moduratie en bemoeienis van boven.....

[ Bericht 11% gewijzigd door EchtGaaf op 24-04-2007 12:18:11 ]
pi_48662728
Het idee dat je met gemeenplaatsen, loze kreten en onbeargumenteerde vooroordelen een discussie aan kan gaan, lijkt steeds meer de norm te worden in POL. Natuurlijk zijn dit soort users er altijd wel geweest, maar in het verleden kon je ook nog wel eens een discussie op de inhoud verwachten. Dat lijkt steeds minder het geval.

Of je er iets tegen kunt doen als mod is een tweede. Het is denk ik moeilijk om kwaliteitseisen te stellen aan reacties. Als gebruiker kun je er volgens mij wel iets aan doen; negeer het loze geblaat, voer in je eigen reacties wel de argumenten op die in reacties van anderen ontbreken en ga vooral in op reacties die wel inhoud aan de discussie toevoegen.
  dinsdag 24 april 2007 @ 12:17:55 #212
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48662886
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:13 schreef Kozzmic het volgende:
Het idee dat je met gemeenplaatsen, loze kreten en onbeargumenteerde vooroordelen een discussie aan kan gaan, lijkt steeds meer de norm te worden in POL. Natuurlijk zijn dit soort users er altijd wel geweest, maar in het verleden kon je ook nog wel eens een discussie op de inhoud verwachten. Dat lijkt steeds minder het geval.

Of je er iets tegen kunt doen als mod is een tweede. Het is denk ik moeilijk om kwaliteitseisen te stellen aan reacties. Als gebruiker kun je er volgens mij wel iets aan doen; negeer het loze geblaat, voer in je eigen reacties wel de argumenten op die in reacties van anderen ontbreken en ga vooral in op reacties die wel inhoud aan de discussie toevoegen.
Maar wat moet je als de TS dingen roept die niet in een artikel staan, en dan is TS ook nog mod.
And that is the news.''
pi_48663139
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:17 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Maar wat moet je als de TS dingen roept die niet in een artikel staan, en dan is TS ook nog mod.
Topics met inhoudsloze openingsposts kun je direct sluiten. Indien een discussie al enkele tientallen reacties gevorderd is, zul je als mod moeten beoordelen of die discussie inhoudelijk is of blijft steken in het niveau van de OP. Onjuiste aannames van een topicstarter kun je natuurlijk in een discussie bestrijden.

Mijn bezwaar tegen de topics van Martijn is meer dat ze vaak volstrekt inhoudsloos zijn (copy/paste van een artikel met een vaak wat suggestieve oneliner eronder) dan dat ik er een probleem mee heb dat hij de plank misslaat.
  dinsdag 24 april 2007 @ 12:31:19 #214
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48663366
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:25 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Topics met inhoudsloze openingsposts kun je direct sluiten. Indien een discussie al enkele tientallen reacties gevorderd is, zul je als mod moeten beoordelen of die discussie inhoudelijk is of blijft steken in het niveau van de OP. Onjuiste aannames van een topicstarter kun je natuurlijk in een discussie bestrijden.

Mijn bezwaar tegen de topics van Martijn is meer dat ze vaak volstrekt inhoudsloos zijn (copy/paste van een artikel met een vaak wat suggestieve oneliner eronder) dan dat ik er een probleem mee heb dat hij de plank misslaat.
inderdaad.
In dit topic was de oneliner niet eens van het artikel af te leiden.

Vaak is het een elsevier artikel met een suggestieve oneliner als reactie op dat artikel. artikel en oneliner waren hetzelfde qua inhoud. Nu maakte hij van een artikel een totaal andere oneliner.
Die man is MOD. Maar overal worden fouten gemaakt he.
And that is the news.''
  dinsdag 24 april 2007 @ 13:48:53 #215
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48666027
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:31 schreef One_of_the_few het volgende:
Die man is MOD. Maar overal worden fouten gemaakt he.
Hij is mod van CUL, en doet dat goed.
pi_48666855
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:48 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Hij is mod van CUL, en doet dat goed.
recepten mogen wel gecensureerd worden?
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:09:41 #217
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_48666914
Tomaosoep.
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:22:31 #218
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48667465
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:08 schreef Chewie het volgende:
Dat heeft hij gelukkig teruggedraaid. Topmod.
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:47:15 #219
145677 Specsavers
Save your Specs
pi_48670735
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:08 schreef Chewie het volgende:
Erg flauw zo een mede mod een mes in de rug planten

En het dan raar vinden dat personen als L_V en SCH hem blijven bashen en blijven trollen in zijn richting.

Echt een strakke actie
pi_48671135
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:47 schreef Specsavers het volgende:

[..]

Erg flauw zo een mede mod een mes in de rug planten

En het dan raar vinden dat personen als L_V en SCH hem blijven bashen en blijven trollen in zijn richting.

Echt een strakke actie
Denk dat je verkeerd leest en de voorgeschiedenis niet kent, het is absoluut geen aanval op Martijn namelijk meer een "steekje onder de gordel" richting users die vinden dat een mod niet thuishoort op een (politiek) forum.
  dinsdag 24 april 2007 @ 17:06:21 #221
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48674019
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:56 schreef Chewie het volgende:

[..]

Denk dat je verkeerd leest en de voorgeschiedenis niet kent, het is absoluut geen aanval op Martijn namelijk meer een "steekje onder de gordel" richting users die vinden dat een mod niet thuishoort op een (politiek) forum.
Van mij mag hij hier best zijn. Wie ben ik om hem te weigeren.
Ik snap alleen niet dat als hij mod is zulke topics met zo'n OP opent waarvan je weet dat het gezeik wordt.

Of creeren jullie zo werk voor elkaar?
And that is the news.''
  dinsdag 24 april 2007 @ 19:24:48 #222
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_48678323
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:22 schreef PJORourke het volgende:
Dat heeft hij gelukkig teruggedraaid. Topmod.
Thanks
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 19:25:40 #223
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48678348
Typisch links gebash op een rechtse mod.
  dinsdag 24 april 2007 @ 19:44:19 #224
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48678971
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 19:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Typisch links gebash op een rechtse mod.
ach gut. Kritiek afdoen als links gebash. Die kende ik nog niet

En ik val hem niet aan op zijn rechtse mening, wel hoe hij die uit.
And that is the news.''
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 19:47:55 #225
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48679135
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 19:44 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

ach gut. Kritiek afdoen als links gebash. Die kende ik nog niet

En ik val hem niet aan op zijn rechtse mening, wel hoe hij die uit.
Ik ben het volledig met hem eens aangaande het kansloze FNV dat heel NL chanteert met hun middeleeuwse gezanik.

Overigens, nog maar een keer: De FNV staat niet voor een kenniseconomie, maar voor domme arbeiders die wat mij betreft allemaal vervangen mogen worden door Polen zonder ook maar iets aan de kenniseconomie te bedreigen.
  dinsdag 24 april 2007 @ 19:52:47 #226
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48679333
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 19:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik ben het volledig met hem eens aangaande het kansloze FNV dat heel NL chanteert met hun middeleeuwse gezanik.
Dat kan.
quote:
Overigens, nog maar een keer: De FNV staat niet voor een kenniseconomie, maar voor domme arbeiders die wat mij betreft allemaal vervangen mogen worden door Polen zonder ook maar iets aan de kenniseconomie te bedreigen.
Het gaat mij erom dat hij een artikel misbruikt voor zijn mening. Dan krijg je gelijk gezeik erover, en dat is dus ook gebeurt.

Waarom is het zo moeilijk om gewoon zo topic te openen en daar een betoogje te houden over je mening waarom je dat vind? Inplaats van een artikel te nemen, net doen of er dingen staan die er niet zijn en dan 3 regels oneliners plaatsen.

Dan krijg je namelijk een een normale discussie. En ja, dat mogen 'linkse' users ook vaker doen, maar bij hem valt het me op dat het vaak voorkomt.
And that is the news.''
pi_48679360
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wie heeft in FNV een bedreiging voor de kenniseconomie? Actie POL nodig? mijn reactie verwijderd waarin ik het vermoeden uit dat TS het artikel waar hij aan refereert helemaal niet gelezen heeft?
Mag ik nog even antwoord?
  dinsdag 24 april 2007 @ 19:56:07 #228
Stranger than fiction
pi_48679471
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Mag ik nog even antwoord?
In een poging nog iets van het topic te maken heb ik m opgeschoond.

Terechte kritiek heb ik laten staan.
pi_48680196
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 19:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

In een poging nog iets van het topic te maken heb ik m opgeschoond.

Terechte kritiek heb ik laten staan.
Bij deze vergeef ik je je fout. Ik neem aan dat het goed bedoeld was.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2007 20:15:43 ]
pi_48680198
Wat mij betreft voor de allerlaatste keer: het feit dat sommige users blauw zijn is géén argument voor wat dan ook; behalve voor aanspreken in het feedbacktopic in het subforum waar de persoon mod is.

Eenieder die jammert over Martijns kleurtje moet eens nadenken over jammeren over het kleurtje van mensen .
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:15:59 #231
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48680254
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:14 schreef sigme het volgende:
Wat mij betreft voor de allerlaatste keer: het feit dat sommige users blauw zijn is géén argument voor wat dan ook; behalve voor aanspreken in het feedbacktopic in het subforum waar de persoon mod is.
ah ok, wist ik niet
quote:
Eenieder die jammert over Martijns kleurtje moet eens nadenken over jammeren over het kleurtje van mensen .
Waar slaat dit op
And that is the news.''
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:19:54 #232
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_48680399
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:15 schreef One_of_the_few het volgende:
ah ok, wist ik niet
Dat is pas een paar keer hier in de POL FB vertelt
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:22:09 #233
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48680488
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:19 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Dat is pas een paar keer hier in de POL FB vertelt
ik zal de volgende keer het in CUL doen.

Het heeft overigens niks met je rechts zijn te maken. Meer wat ik taktisch van een mod vind.
And that is the news.''
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:24:41 #234
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_48680591
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:22 schreef One_of_the_few het volgende:
Meer wat ik taktisch van een mod vind.
Je doet net als of een Mod buiten zijn subforum toch iets extra's is en dat is niet het geval geeft Sigme net aan
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:29:46 #235
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48680783
pi_48680839
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef PJORourke het volgende:
Dreigen met MDI:

Albayrak en haar functioneren
Wat je zegt ben je zelf
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:28 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Wat een NSB-mentaliteit.
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 20:32:21 #237
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48680866
quote:
Dreigen met MDI:

Wat een kansloos gedoe altijd met het MDI. Is die zelf te lui voor een aangifte bij justitie?
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:32:59 #238
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48680891
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat je zegt ben je zelf
Koekje van eigen deeg.
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:33:45 #239
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48680918
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een kansloos gedoe altijd met het MDI. Is die zelf te lui voor een aangifte bij justitie?
Ik zie trouwens zijn hele punt niet. Ik heb het namelijk over een ideologie.
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:38:14 #240
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48681055
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:24 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Je doet net als of een Mod buiten zijn subforum toch iets extra's is en dat is niet het geval geeft Sigme net aan
maar hij kan wel af en toe extreme reacties weghalen, en dat is ook wel eens gebeurt. Toch niet zo gelijk als een ander?
And that is the news.''
pi_48681759
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:38 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

maar hij kan wel af en toe extreme reacties weghalen, en dat is ook wel eens gebeurt. Toch niet zo gelijk als een ander?
Elke mod kan gastmodden, Martijn houdt dat keurig binnen datgene wat écht van hem verwacht wordt: extreme dingen als plaatsen persoonsgegeven haalt ie weg, en een enkel keer een gastslotje.

Voor beoordeling van zijn wijze van openen, posten, reageren etc, is zijn modschap geen punt van overweging.
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:01:38 #242
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48682032
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Elke mod kan gastmodden, Martijn houdt dat keurig binnen datgene wat écht van hem verwacht wordt: extreme dingen als plaatsen persoonsgegeven haalt ie weg, en een enkel keer een gastslotje.

Voor beoordeling van zijn wijze van openen, posten, reageren etc, is zijn modschap geen punt van overweging.
ik begrijp dat het een fok regel is, maar ik vind het maar krom.

nou veranderd hij nauwelijks een post die tegen hem is, maar het is een mogelijkheid en het is wel eens gebeurt. Mag je hem dan wel aanspreken als het eens gebeurt of als hij in iemands ogen onterecht een gastslotje zet?

en als ik zeg dat als je het een beetje gezellig wil houden zonder al te veel onnodig gesloten topics wil hebben in pol je van iemand mag verwachten hij een onderbouwde OP levert. is dat oke?
And that is the news.''
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 21:05:15 #243
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48682187
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:33 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik zie trouwens zijn hele punt niet. Ik heb het namelijk over een ideologie.
Is ook zo, maar SCH is echt een luilak. MDI is een kansloze subsidievretert met dezelfde burgerrechten als jij en SCH.
pi_48682234
Albayrak en haar missers: deel twee

PJO heeft zich waarschijnlijk vertypt en heeft per abuis van "Albayrak en haar functioneren" (zie oorspronkelijke TT deel 1) "Albayrak en haar missers" gemaakt.

Misschien kan iemand dit foutje even herstellen?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2007 21:07:10 ]
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:07:33 #245
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48682276
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Albayrak en haar missers: deel twee

PJO heeft zich waarschijnlijk vertypt en heeft per abuis van "Albayrak en haar functioneren" (zie oorspronkelijke TT deel 1) "Albayrak en haar missers" gemaakt.

Misschien kan iemand dit foutje even herstellen?
Wat is er mis met deze TT?
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:08:19 #246
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48682336
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Is ook zo, maar SCH is echt een luilak. MDI is een kansloze subsidievretert met dezelfde burgerrechten als jij en SCH.
Hij was waarschijnlijk gewoon boos: de triggers van sjun werkten wonderwel.
pi_48682514
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:01 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

ik begrijp dat het een fok regel is, maar ik vind het maar krom.

nou veranderd hij nauwelijks een post die tegen hem is, maar het is een mogelijkheid en het is wel eens gebeurt. Mag je hem dan wel aanspreken als het eens gebeurt of als hij in iemands ogen onterecht een gastslotje zet?
Nee, dan spreek je mij en de andere POLmods daarop aan . Het is onze verantwoordelijkheid.
quote:
en als ik zeg dat als je het een beetje gezellig wil houden zonder al te veel onnodig gesloten topics wil hebben in pol je van iemand mag verwachten hij een onderbouwde OP levert. is dat oke?
Uiteraard. Als je maar niet veronderstelt dat iemand een of andere 'voorbeeldfuncie' heeft omdat die persoon in een ander subforum modereert.

[ Bericht 1% gewijzigd door sigme op 25-04-2007 07:54:38 ]
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:14:09 #248
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48682553
quote:
Dreigen met MDI:

Sigme?
pi_48682585
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:07 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Wat is er mis met deze TT?
Het is gebruikelijk deel twee de naam van deel een te laten houden; het was al een topic op het randje. Is het nodig er een nieuw strijdpunt van te maken? Heb je een goeie reden de titel te veranderen? Anders verander ik 'm terug.
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:16:20 #250
66825 Reya
Fier Wallon
pi_48682623
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:08 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Hij was waarschijnlijk gewoon boos: de triggers van sjun werkten wonderwel.
Is sjun weer terug dan?
pi_48682683
Ik doe navraag met betrekking tot aanroepen MDI.

SCH: het wordt NIET gewaardeerd; als je het idee hebt dat de wet of fatsoensnormen overschreden worden hoor je dat aan crew kenbaar te maken.
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:18:44 #252
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48682729
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:15 schreef sigme het volgende:
Het is gebruikelijk deel twee de naam van deel een te laten houden; het was al een topic op het randje. Is het nodig er een nieuw strijdpunt van te maken? Heb je een goeie reden de titel te veranderen? Anders verander ik 'm terug.
Strijdpunt: nee. Maar hij leek me toepasselijker, aangezien het meer om die incidenten gaat dan iets anders.
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:19:54 #253
Stranger than fiction
pi_48682764
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Bij deze vergeef ik je je fout. Ik neem aan dat het goed bedoeld was.
Jazeker.
pi_48682766
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:17 schreef sigme het volgende:
Ik doe navraag met betrekking tot aanroepen MDI.

SCH: het wordt NIET gewaardeerd; als je het idee hebt dat de wet of fatsoensnormen overschreden worden hoor je dat aan crew kenbaar te maken.
Doet de crew daar dan iets aan? Ik kan me moeilijk aan de indruk ontrekken dat verreweg de meeste troep die niet echt door de beugel kan en op z'n minst erg onfatsoenlijk is gewoon blijft staan.
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:22:25 #255
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_48682874
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Doet de crew daar dan iets aan? Ik kan me moeilijk aan de indruk ontrekken dat verreweg de meeste troep die niet echt door de beugel kan en op z'n minst erg onfatsoenlijk is gewoon blijft staan.
Dreigen met aangifte of rechtszaak tegen FOK! was geloof ik wel een ban waard ... weet echter niet of het getrapt via het MDI ook gold..
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:23:40 #256
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48682958
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dreigen met aangifte of rechtszaak tegen FOK! was geloof ik wel een ban waard ... weet echter niet of het getrapt via het MDI ook gold..
MagneT is daar ooit voor geband. Rechtlijnigheid is bij FOK! toch wel vaak een probleem.
pi_48683009
quote:

[..]

Ok dat snap ik volkomen logisch. Maar het vuil en erger waar zo'n eventuele aanklacht tegen gericht is (en dan niet specifiek die ene post) blijft volgens mij meestal gewoon staan en lijkt volkomen geaccepteerd.
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:24:53 #258
Stranger than fiction
pi_48683027
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Er is niks zo moeilijk te beoordelen als fatsoen(normen) tegenover vrijheid van meningsuiting.
pi_48683133
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:18 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Strijdpunt: nee. Maar hij leek me toepasselijker, aangezien het meer om die incidenten gaat dan iets anders.
Het eerste topic ging over haar functioneren. Daar was (nog net) ruimte voor voor- en tegenstanders van de stelling dat er sprake is van missers. Door de TT op deze manier aan te passen verschuif je het thema en loop je het risico dat die ruimte er niet meer voor beide meningen is.
pi_48683220
Ik ben het met streepjescode eens en verander de topictitel weer terug.
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:30:52 #261
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48683295
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het eerste topic ging over haar functioneren. Daar was (nog net) ruimte voor voor- en tegenstanders van de stelling dat er sprake is van missers. Door de TT op deze manier aan te passen verschuif je het thema en loop je het risico dat die ruimte er niet meer voor beide meningen is.
OK, dat is een visie, maar je moet toegeven dat het om meer gaat dan haar functioneren alleen.
pi_48683384
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:30 schreef PJORourke het volgende:

[..]

OK, dat is een visie, maar je moet toegeven dat het om meer gaat dan haar functioneren alleen.
Het gaat voornamelijk nergens over toch?
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:41:54 #263
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48683721
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:33 schreef du_ke het volgende:
Het gaat voornamelijk nergens over toch?
Daar zit wel wat in....
pi_48683985
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Daar zit wel wat in....
Probeer het dan ontopic te houden; of laat het rusten totdat er wat te melden is?

Als de discussie gaat afzwaaien naar nieuwbouwmoskees is het spoor tamelijk bijster en het topic mislukt.
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:52:02 #265
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48684185
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:47 schreef sigme het volgende:
Probeer het dan ontopic te houden; of laat het rusten totdat er wat te melden is?

Als de discussie gaat afzwaaien naar nieuwbouwmoskees is het spoor tamelijk bijster en het topic mislukt.
OK. En dreigen met het MDI, hoe zit dat nou?
pi_48684743
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:52 schreef PJORourke het volgende:

En dreigen met het MDI, hoe zit dat nou?
Zwaktebod . En voor de rest: meegenomen naar achter, even navragen hoe er forumbreed over gedacht wordt. Die eerdere zaak waaraan gerefereerd werd (MagneT oid) was bij mijn weten op de frontpage en ging over een klacht indienen tegen een fok-crewlid. Dus ik weet niet of het relevant is voor dit geval.
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:53:59 #267
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48690511
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:53 schreef Floripas het volgende:
Je zou bijna denken dat dit de slowchat is
En dit is geen slowchat ?
  woensdag 25 april 2007 @ 00:28:32 #269
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48690530
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:27 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

En dit is geen slowchat ?
Smoel jij nou maar gezellig, onderkruipsel.
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 08:03:21 #270
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48693542
Schelden mag toch niet, modjes?
pi_48693728
quote:

[..]

Het schijnt van wel

[ Bericht 2% gewijzigd door KirmiziBeyaz op 25-04-2007 10:09:57 (blabla) ]
pi_48696313
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:28 schreef Floripas het volgende:

[..]

Smoel jij nou maar gezellig, onderkruipsel.
Pas op hoor, straks krijg je straf.
  woensdag 25 april 2007 @ 11:24:20 #273
Stranger than fiction
pi_48698684
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:52 schreef PJORourke het volgende:

[..]

OK. En dreigen met het MDI, hoe zit dat nou?
Ik vind dreigen met het MDI, buitengewoon sneu. Maar om het vervolgens een NSB-actie te noemen kan wat mij betreft ook niet door de beugel.
  woensdag 25 april 2007 @ 15:32:02 #274
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48707006
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_48707298
aangepast
pi_48718458
@ Rock

Het kabinet van de hypes en bemoeizucht

Uiteraard hoort dat ding daar niet thuis. Want in de context van het topic slaat de opmerking dat "POL deaud is" natuurlijk helemaal nergens op.... Ik heb mijn constatering per abuis in dat topic geplaatst. Je vraag verbaasde mij nogal, het lijkt mij immers vrij evident. Dus je vraag had beter een constatering kunnen zijn , nog beter was het om het direct daar weg te halen en naar SC te verplaatsen. Want daar hoort het thuis, wat feitelijk ook mijn bedoeling was......(geen wonder dat ik het kreng niet meer kon vinden )

Daar jij de betreffende post van mij heeft gequote is weghalen door mij derhalve geen zinvolle actie en feitelijk onwenselijk (als mensen je daarna hebben gequote) . Dus vandaar mijn verzoek om nu inmiddels de drie betreffende posten even te verwijderen.

[ Bericht 4% gewijzigd door EchtGaaf op 25-04-2007 21:06:40 ]
  woensdag 25 april 2007 @ 21:57:32 #277
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48721023
Sigme en Rock, bedankt.!
pi_48723817
Rap afgekoeld vandaag ?
  woensdag 25 april 2007 @ 23:17:11 #279
Stranger than fiction
pi_48724000
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:00 schreef EchtGaaf het volgende:
@ Rock

Het kabinet van de hypes en bemoeizucht

Uiteraard hoort dat ding daar niet thuis. Want in de context van het topic slaat de opmerking dat "POL deaud is" natuurlijk helemaal nergens op.... Ik heb mijn constatering per abuis in dat topic geplaatst. Je vraag verbaasde mij nogal, het lijkt mij immers vrij evident. Dus je vraag had beter een constatering kunnen zijn , nog beter was het om het direct daar weg te halen en naar SC te verplaatsen. Want daar hoort het thuis, wat feitelijk ook mijn bedoeling was......(geen wonder dat ik het kreng niet meer kon vinden )

Daar jij de betreffende post van mij heeft gequote is weghalen door mij derhalve geen zinvolle actie en feitelijk onwenselijk (als mensen je daarna hebben gequote) . Dus vandaar mijn verzoek om nu inmiddels de drie betreffende posten even te verwijderen.
Ga iemand anders vermoeien.
  woensdag 25 april 2007 @ 23:17:30 #280
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48724008
Ik heb voornamelijk SCH wat opgewarmd.
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 23:20:31 #281
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48724078
Eindelijk eens gerechtigheid! Good work!
  donderdag 26 april 2007 @ 12:41:37 #282
145677 Specsavers
Save your Specs
pi_48735264
quote:
Op woensdag 25 april 2007 23:17 schreef PJORourke het volgende:
Ik heb voornamelijk SCH wat opgewarmd.
Welke er te laat achter kwam dat de hand boven zijn hoofd weg was
  donderdag 26 april 2007 @ 18:34:02 #283
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48747038
Een misverstand.

Banmeld-topic, deel negen

Zeker weer samen met yvonne wezen lunchen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 26 april 2007 @ 18:45:20 #284
93744 Finder_elf_towns
  donderdag 26 april 2007 @ 21:06:46 #285
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48752394
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Jammer.
Jij duldt weer eens geen tegenspraak?
Speaking of which, waar is PJO eigenlijk?
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 21:09:35 #286
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_48752511
quote:
PJORourke verglijkt hele bevolkingsgroepen met Nazi's. Even afkoelen.
Carpe Libertatem
pi_48752694
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:06 schreef Floripas het volgende:

[..]

Speaking of which, waar is PJO eigenlijk?
Hij heeft straf gekregen.
  donderdag 26 april 2007 @ 21:16:29 #288
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48752760
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:09 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]
Hè, nee! Hij is mijn leukste sparringpartner!
pi_48752805
PJO's ban is gisteravond alweer opgeheven.
  donderdag 26 april 2007 @ 21:19:59 #290
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48752881
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:18 schreef sigme het volgende:
Dan heeft-ie maar terug te komen.
pi_48752893
quote:
Die was inderdaad al weer terug toen het bericht nog nauwelijks in MED stond .
pi_48753039
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:19 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat is hij ook: [POL-FB]3 bijzondere mods voor kleine kleuters verkloten POL
Waarschijnlijk heeft 'ie een leven.

De rest van de slowchat graag in de slowchat.
  donderdag 26 april 2007 @ 21:45:08 #293
93744 Finder_elf_towns
pi_48753957
Kun je deze in je overzicht zetten Sigme:
  donderdag 26 april 2007 @ 21:55:11 #294
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48754394
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:19 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ach, ze moeten eerst afreageren op hun eigen outcastforumpje.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_48771826
quote:
Ja, nazi-vergelijkingen zijn hip. Daar op wijzen is een schande
pi_48771844
quote:
Op woensdag 25 april 2007 23:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Eindelijk eens gerechtigheid! Good work!
  vrijdag 27 april 2007 @ 12:17:36 #297
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48772840
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:50 schreef SCH het volgende:
Ja, nazi-vergelijkingen zijn hip. Daar op wijzen is een schande
Dat was niet het punt, geloof ik. Emdeeie, dat is het sleutelwoord!
pi_48772910
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 12:17 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat was niet het punt, geloof ik. Emdeeie, dat is het sleutelwoord!
Blijkbaar, le-zen is een kunst.

Maar dat jij iedereen maar met nazi's vergelijkt en daarmee wegkomt, begint wel heel pijnlijk te worden voor FOK.
pi_48773292
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 12:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Blijkbaar, le-zen is een kunst.

Maar dat jij iedereen maar met nazi's vergelijkt en daarmee wegkomt, begint wel heel pijnlijk te worden voor FOK.
Genoeg moslims die zelf zeggen dat de islam een totaal systeem is: politiek, sociaal en maatschappelijk. De vergelijking met nationaal-socialisme en communisme is dan ook gewoon correct.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 27 april 2007 @ 12:52:49 #300
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48774147
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 12:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Genoeg moslims die zelf zeggen dat de islam een totaal systeem is: politiek, sociaal en maatschappelijk. De vergelijking met nationaal-socialisme en communisme is dan ook gewoon correct.
Ja, alles is een totaal systeem. Christendemocratie ook. Liberalisme ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')