ach, niemand effectiever in het belachelijk maken van fundi's dan fundi's zelf. Tegen dergelijke idioterie valt niet te concurreren. Een openhartig interview met een iman & zoon is meer waard dan 10.000 lasteraars.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zit er geen carriere in het lasteren?
Idd, zo'n EchtHandtas brengt het anti-relivuur in heel wat mensen weer boven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:32 schreef Godslasteraar het volgende:
ach, niemand effectiever in het belachelijk maken van fundi's dan fundi's zelf. Tegen dergelijke idioterie valt niet te concurreren. Een openhartig interview met een iman & zoon is meer waard dan 10.000 lasteraars.
Zie TRU.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zit er geen carriere in het lasteren?
EchtGaaf is FuifDuif?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Idd, zo'n EchtHandtas brengt het anti-relivuur in heel wat mensen weer boven.
ow, dat is geeneens zo bedoeld, ben niet meer zo op de hoogte.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ga je nu niet een heel klein beetje te ver?
OP is dramatisch slecht, weinig inhoudelijk, deels tendentieus en bovendien niet zonder gebash (Lubyanka, Ella Wagenknecht ). "CPN Ella" in TT is m.i. ook volstrekt onnodig.quote:Wat een niveau weer, van onze minister namens de Lubyanka. We praten liever niet over de islam, we stellen nu al vast dat we ruimte moeten maken voor de islam, maar omdat we Wilders voor willen zijn, willen we toch wel een debatje over de islam beginnen. Terwijl je kunt ruiken dat voor Ella Wagenknecht de conclusies al vast liggen...
Het gaat dus totaal niet meer om het beleid waar Nederland al jaren mee zit maar om vliegen
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:
CPN Ella wil over de islam babbelen...
OP:
[..]
OP is dramatisch slecht, weinig inhoudelijk, deels tendentieus en bovendien niet zonder gebash (Lubyanka, Ella Wagenknecht ). "CPN Ella" in TT is m.i. ook volstrekt onnodig.
Slotje?
Dit baggertopic heeft nog geen kans genoeg gehad? Opmerkelijk. Want dit Waarom libertariers nooit zullen emigreren!? was reden voor directe sluiting, ondanks een veel betere OP en volop discussiequote:Op zaterdag 21 april 2007 19:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik geef iedereen hier 1 kans om er iets van te maken, anders gaat ie dicht. OP lijkt nergens op en de reacties geven ook niet veel reden tot vreugde.
CPN Ella wil over de islam babbelen...
Okay, de mods bepalen de mening op een forum?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ellen Vogelnestje is een muts. PUNT.
Je moest eens weten!quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Okay, de mods bepalen de mening op een forum?
Wat ben jij toch een walgelijke sfeerverziekende josti.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Dit baggertopic heeft nog geen kans genoeg gehad? Opmerkelijk. Want dit Waarom libertariers nooit zullen emigreren!? was reden voor directe sluiting, ondanks een veel betere OP en volop discussie![]()
![]()
ik ben blij dat ik jou nu lekker irriteerquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een walgelijke sfeerverziekende josti.![]()
Godverdommese pisbijbelneukende godkontlikkende gek die je godverderdeklote bent.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik jou nu lekker irriteer![]()
Is your mother proud of you?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
ik ben blij dat ik jou nu lekker irriteer![]()
Anders nog iets?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Godverdommese pisbijbelneukende godkontlikkende gek die je godverderdeklote bent.![]()
Ik pis op de bijbel en schijt god iedere dag in zijn bek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |