Ook al is het een vage bron, maar ook uit die bron blijkt geen deelname aan een extreem rechtse partij.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is feitelijk en aantoonbaar onjuist: Groep Wilders.
Ga een ander vervelen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ga jij nou maar vragen of ik niet ook kom op een meeting.
Die is niet meer online te vinden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hoe werkt dat negeer-proggie nou?
Dat vind ik oprecht heel, heel erg jammer.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die is niet meer online te vinden.
Maar Emmetje, daar staat helemaal niks.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:46 schreef Monidique het volgende:
Dat is feitelijk en aantoonbaar onjuist: Groep Wilders.
Mja, ik begrijp ook niet dat we uberhaupt er over denken die onzin serieus te nemen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:57 schreef Godslasteraar het volgende:
maar eh, hoe gaat dat debat er nu uitzien?
Zo van, er zijn zo'n achthonderduizend mensen in Nederland die een pederastische struikrover aanbidden als zijnde de laatste profeet van god, god die als een werkelijk uitermate walgelijk monster naar voren komt in een collectie lachwekkend slecht geschreven teksten.
mensen mensen toch, hoe banaal mag het wezen?
![]()
Om een of andere reden kan ik me niet voorstellen dat het zo zal gaan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:57 schreef Godslasteraar het volgende:
maar eh, hoe gaat dat debat er nu uitzien?
Zo van, er zijn zo'n achthonderduizend mensen in Nederland die een pederastische struikrover aanbidden als zijnde de laatste profeet van god, god die als een werkelijk uitermate walgelijk monster naar voren komt in een collectie lachwekkend slecht geschreven teksten.
mensen mensen toch, hoe banaal mag het wezen?
![]()
hoezo? dat debat is er toch al lang? Op het internet, op het werk, in het café, thuis. Dat dat debat niet binnen de grenzen verloopt zoals gewenst door de politiek correcten wil nog niet zeggen dat het géén debat is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Om een of andere reden kan ik me niet voorstellen dat het zo zal gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |