abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48580180
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:15 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Zoals jij mensen NSB'ers gaat noemen, Martin?
Weet je wat het is ? Je zit hier doelbewust discussies te verzieken door te trollen, dan word je weer gebanned, en dan ga je weer huilebalken op dat forumpje van je. Omdat je zogenaamd je mening hier niet kwijt kunt. Word eens volwassen.
pi_48580195
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:14 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Net zo kwalijk, maar Fortuyn is nooit minister geweest...
[..]

Er lopen zoveel mensen in Che Guevara-shirts. Dat zegt niet veel.
[..]

Jawel, maar het verleden van een minister-lidmaatschap van een communistische partij die openlijk kant koos van een buitenlandse mogendheid, is domweg relevant.
Lul toch niet zo slap, PJONazi. Dat lidmaatschap is van zo'n 35 jaar geleden. En buitenlandse mogelijkheid, waar heb je het over? Wat weet jij van de motieven waarom Vogelaar zich ooit aansloot bij de CPN?
  zaterdag 21 april 2007 @ 20:20:19 #78
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48580268
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:18 schreef Kozzmic het volgende:
Lul toch niet zo slap, PJONazi.
Gaan we schelden, meester-debater?
quote:
Dat lidmaatschap is van zo'n 35 jaar geleden.
So what? Maakt het echt niet anders hoor.
quote:
En buitenlandse mogelijkheid, waar heb je het over?
Nou, de Sovjetunie, bijvoorbeeld? De CPN kreeg haar bevelen uit Moskou.
quote:
Wat weet jij van de motieven waarom Vogelaar zich ooit aansloot bij de CPN?
Nee, doet dat er toe?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_48580269
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:17 schreef __Saviour__ het volgende:
tuurlijk. knuffelen, praten, nog maar een keertje knuffelen. en de ware problemen maar negeren.
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 17:45 schreef PJORourke het volgende:

Terwijl je kunt ruiken dat voor Ella Wagenknecht de conclusies al vast liggen...
Niet voor 'Ella Wagenknecht' maar voor al onze rechtse jonge helden in dit topic liggen kennelijk de uitkomsten al vast.
  Donald Duck held zaterdag 21 april 2007 @ 20:23:12 #80
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_48580359
natuurlijk ligt die uitkomst al vast. van de pvda valt niet veel anders te verwachten over allochtonen hoor. 'zij zijn het probleem niet, ze worden in die hoek gedreven. ze krijgen geen kansen'. dat soort standaard links gelul.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 21 april 2007 @ 20:24:23 #81
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48580398
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:23 schreef __Saviour__ het volgende:
natuurlijk ligt die uitkomst al vast. van de pvda valt niet veel anders te verwachten over allochtonen hoor. 'zij zijn het probleem niet, ze worden in die hoek gedreven. ze krijgen geen kansen'. dat soort standaard links gelul.
Het woord stageplaatsen zal heel vaak vallen.
pi_48580458
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:20 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Gaan we schelden, meester-debater?
Ach, je maakt het er toch echt zelf naar dat er geen serieuze discussie kan ontstaan.?
quote:
Nee, doet dat er toe?
Ja, dat doet ertoe.

Maar goed, we noteren dat voor IJzeren Rita haar links-radicale verleden geen enkel probleem is, terwijl dat voor PvdA Ella juist een groot probleem is. Conclusie: je bent een grote hypocriet, PJONazi.
  zaterdag 21 april 2007 @ 20:27:51 #83
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48580525
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:26 schreef Kozzmic het volgende:
Ach, je maakt het er toch echt zelf naar dat er geen serieuze discussie kan ontstaan.?
Ik zie hier toch aardig wat discussie...
quote:
Ja, dat doet ertoe.

Maar goed, we noteren dat voor IJzeren Rita haar links-radicale verleden geen enkel probleem is, terwijl dat voor PvdA Ella juist een groot probleem is. Conclusie: je bent een grote hypocriet, PJONazi.
Nou nee. De PSP is wel een heel ander kopje thee dan de CPN, en dat weet jij waarschijnlijk beter dan ik, koSSmic.
pi_48580528
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:23 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:24 schreef PJORourke het volgende:

Het woord stageplaatsen zal heel vaak vallen.
Duidelijk, de conclusies staan voor __Saviour__ en PJORourke bij voorbaat al vast. Heeft het nog zin om hier een discussie over te voeren? Volgens mij kan er inmiddels een slot op dit topic.
pi_48580568
Doe maar een slotje, ja. Ik stem voor.
pi_48580618
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:27 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik zie hier toch aardig wat discussie...
[..]

Nou nee. De PSP is wel een heel ander kopje thee dan de CPN, en dat weet jij waarschijnlijk beter dan ik, koSSmic.
PPR. Maar goed, dat bleek geen belemmering om toch een moordenaar als Che Guevara aan te hangen.
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 20:31:39 #87
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48580640
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:18 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Lul toch niet zo slap, PJONazi.
Niks voor jou, discussie-onwaardig.
quote:
Dat lidmaatschap is van zo'n 35 jaar geleden. En buitenlandse mogelijkheid, waar heb je het over? Wat weet jij van de motieven waarom Vogelaar zich ooit aansloot bij de CPN?
Het geeft voldoende aan hoe verknipt ze is. Dat jij zo naief bent...
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zaterdag 21 april 2007 @ 20:32:57 #88
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48580676
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:30 schreef Kozzmic het volgende:
PPR. Maar goed, dat bleek geen belemmering om toch een moordenaar als Che Guevara aan te hangen.
En "aanhangen' is inderdaad een schande. Deed Verdonk dat ook? Heb je daar een bron voor? Een kledingsstuk dragen vind ik heel wat minder overtuigend.
  Donald Duck held zaterdag 21 april 2007 @ 20:33:16 #89
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_48580689
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:28 schreef Kozzmic het volgende:
Duidelijk, de conclusies staan voor __Saviour__ en PJORourke bij voorbaat al vast. Heeft het nog zin om hier een discussie over te voeren? Volgens mij kan er inmiddels een slot op dit topic.
Verwacht je nou echt een constructieve discussie die gaat ontstaan zoals zij wilt? Hoe denkt ze dat te willen gaan opzetten? In pvda clubhuizen praatgroepen opzetten? Nee, dat zal een eerlijk beeld geven hoor. Zal ze om tafel gaan zitten met wilderskiezers en de nvu, van wie bekend is dat ze een totaal andere mening dan haar hebben?
Een eerlijke, open discussie waarin iedereen écht kan zeggen wat ie wil zal het niet worden. Het wordt weer een links elitair feestje met de bijbehorende conclusies.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_48580690
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 19:56 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Het is een feit dat er in naam van de PVV bij extreem rechts is geronseld.

Dat het je niet uitkomt en dus maar in de hoek van geruchten schuift is niet waar. En het was een stuk recenter dan toen het CPN gedoe.

Extreem Rechtse Geertje blijft dus op basis van feiten minstens net zo 'normaal' als CPN ella.
Nou nee. Geertje is nooit lid geweest van een extreem rechtse organisatie. Ella wel van de CPN.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 21 april 2007 @ 20:34:55 #91
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48580740
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Verwacht je nou echt een constructieve discussie die gaat ontstaan zoals zij wilt? Hoe denkt ze dat te willen gaan opzetten? In pvda clubhuizen praatgroepen opzetten? Nee, dat zal een eerlijk beeld geven hoor. Zal ze om tafel gaan zitten met wilderskiezers en de nvu, van wie bekend is dat ze een totaal andere mening dan haar hebben?
Een eerlijke, open discussie waarin iedereen écht kan zeggen wat ie wil zal het niet worden. Het wordt weer een links elitair feestje met de bijbehorende conclusies.
Ja, ze zullen Paul Scheffer weer eens opgraven. Prima vent, daar niet van, maar wel op grachtengordelniveau.
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 20:35:23 #92
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48580750
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:33 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ze weet zelf ook al het antwoord, nl. datgene wat ze zelf wil horen. Om die reden wil ze Wilders de mond snoeren, om snel te kunnen roepen "zie je wel, moslims zijn heel lief en mensen die dat niet vinden zijn racisten".
pi_48580779
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 19:54 schreef gelly het volgende:

[..]

Het is triest dat door die kortsluiting in je hoofd zelfs nieuwsberichten het slachtoffer worden van je xenofobie, omdat het anders niet in je waarheidsbeleving past.
[..]

[..]

http://www.planet.nl/plan(...)tid=834181/sc=fe086a
Ja dat zal het zijn. Geloof me nou maar, er gebeurt exact hetzelfde als in de grote steden de afgelopen 30 jaar.

Dit stuk is helemaal om te gillen: Amsterdam komt naar voren als de prettigste stad om te worden, gevolgd door Utrecht en Den Haag.

De middenklasse is al decennia bezig die steden massaal te ontvluchten.
quote:
Niet iedereen laat z'n leven bepalen door angst voor de islam of voor Marokkanen. Zoek eens psychische hulp.
Hoezo? Ik ben niet depri zoals bepaalde lieden die zo weinig mans zijn dat ze door een puber hun wijf al laten pakken en dan nog lief blijven ook
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_48580900
Dat zeg ik : zoek eens hulp. Goed bedoeld hoor.
pi_48580953
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:40 schreef gelly het volgende:
Zoek een vriendin. En leer eens als een man voor jezelf op te komen. Goed bedoeld hoor.
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 20:42:09 #96
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48580956
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:40 schreef gelly het volgende:
Schoenmaker blijf bij je leest, geen adviezen geven waar je geen verstand van hebt.
pi_48581073
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Zoek een vriendin. En leer eens als een man voor jezelf op te komen. Goed bedoeld hoor.
Zoals jij, die mensen bedreigt via e-mail ? Nee, een echte vent hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2007 20:47:20 ]
pi_48581096
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Geertje is nooit lid geweest van een extreem rechtse organisatie.
Dat is feitelijk en aantoonbaar onjuist: Groep Wilders.
pi_48581115
Over Almere kan ik trouwens niet oordelen maar over Zoetermeer wel.
Het is exact hetzelfde liedje: wijken als Buytenwegh zijn volgestroomd met moslims en de boel is extreem verpauperd. Het winkelcentrum wordt gekenmerkt door leegstand, Hans Textiel, Donner Kebab-winkels en een islamitische slagerij. Alle middenklasse autochtonen zijn er aan het wegtrekken (zoals mijn broer en ouders gedaan hebben het laatste jaar) en de boel wordt steeds meer bagger.

Exaxct zoals gebeurd is in de grote steden.
pi_48581132
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:46 schreef gelly het volgende:

[..]

Zoals jij, die mensen bedreigt via e-mail ? Nee, een echte vent hoor.
Ga jij nou maar vragen of ik niet ook kom op een meeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')