Mag je vinden. Maar het zou ze sieren om dan al die andere bagger topics te sluiten, en niet alleen die van mij. Maar dat doen ze dus niet....quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Open dan ook gewoon een goed topic ipv bagger. Scheelt iedereen een hoop tijd en ergernis.
Ja, okee, als het als criterium genomen wordt kunnen een aantal andere topics ook vast wel dicht. Lijkt me niet altijd nuttig als ze niet actief meer zijn, maar ok...quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mag je vinden. Maar het zou ze sieren om dan al die andere bagger topics te sluiten, en niet alleen die van mij. Maar dat doen ze dus niet....
Het is overduidelijk een teleologische actie (om mijn stevige inbreng te weren).
Extreem infaam en bijzonder abject, deze gerichte actie van drie kleutermodjes. En leveren hiermee het overtuigende bewijs dat hun gedrieen niet voor de bijzonder verantwoordelijke taak zijn ge-equipeerd...
Zonde van dit forum. Het verdiende wat beter dan ordinaire sencuur ......
Het gaat mij over het wanstaltige selectieve gedrag van drie onprofessionals.......Met een dubieuze agenda, hetgeen een bom legt onder dit forum: ongewelvallige meningen in de kiem smoren......quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, okee, als het als criterium genomen wordt kunnen een aantal andere topics ook vast wel dicht. Lijkt me niet altijd nuttig als ze niet actief meer zijn, maar ok...
Amice,quote:Het is overduidelijk een teleologische actie (om mijn stevige inbreng te weren).
Extreem infaam en bijzonder abject deze gerichte actie van drie kleutermodjes. En leveren hiermee het overtuigende bewijs dat hun gedrieen niet voor de bijzonder verantwoordelijke taak zijn ge-equipeerd...
Zonde van dit forum. Het verdiende wat beter.
... hun gedrieen...quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik geloof dat ik mij nergens verschreef, mijn beste![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:48 schreef sigme het volgende:
EchtGaaf, het blijft een opsomtopic zonder discussie. Over iedere politieke hypocrisie wordt uitgebreid gedebateerd - in eraan gewijde topics. Deze topics verzamelen is je goed recht, kan op allerlei manieren, de foksoftware biedt bijvoorbeeld de mogelijkheid een topic te bookmarken. Je browser kan dat vast ook, en je kan zelf een lijst bijhouden.
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Sinds waneer is een opsomtopic verboden? Dus topics van : "Uw uitslag van de stemwijzer" mag voortaan niet meer? Ik heb er tig langs zien komen, en geen enkele werd gesloten. (en daar werd helemaal niet gediscussieerd)Maw wat zijn jullie nu achterlijk bezig,zeg.
Verder: hoeveel overlappingen zijn er wel niet over diverse topics? Dan kan je de helft wel sluiten. Ik heb vele overlappende topics gezien en werden niet gesloten.
Jullie spelen een kat en muis spel. Geen lol, ik doe hier echt niet aan mee. Ik vind jullie bijzonder kinderachtig te werk gaan.![]()
Nou wat mij betreft sluit je alle topics die geopend worden, dan wordt het hier erg rustig.
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
als je me kan overtuigen dat dit topic een toegevoegde waarde heeft, mag hij misschien weer open. Tot dan issie gesloten.
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Ga toch weg man. Vuil spel.![]()
btw kan deze dicht Oppakken die gasten die tot geweld oproepen
slechte OP weing politiek inhoud.
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Aan welk liedje doet dit kabinet jou denken ?? Iets voor MUZ?
Tien fouten die politici kunnen maken Opsomtopic
Wie moet er niks hebben van politiek? Geen uitnodiging tot discussie, slecht uitnodiging tot melden.
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Machtsmisbruik in optima forma
Dat jullie je zo laten verlagen .![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:10 schreef Chewie het volgende:
Deze was al een keer door een collega mod dichtgegooid en dan heeft het weinig zin om het nog een keer te proberen met dezelfde OP.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Stront in je ogen?Het staat duidelijk gemotiveerd. Je geeft blijkt NIETS te lezen als je het verschil niet eens ziet tussen deze en de oorspronkelijke versie. Je laat dus hiermee zien dat je totaal MOD onwaardig te werk gaat. Net als die overige twee trouwens. Ik ben denk ik hier duidelijk geweest, dat jullie volstrekt willekeurig handelen met de door mij hierboven genoemde andere topics.....
Jullie handelwijze is dus niets meer of minder dan dubieus en volstrekt willekeurig te noemen. Dit temeer omdat er nooit een topic van mij voortijdig werd gesloten, terwijl ik nu niet op een andere manier open. Nu presteren jullie het om vier toic binnen 24 uur te sluiten. Valt niet op, he? Jullie hebben dus alle schijn tegen, mij hier stelselmatig, willens en weten mij hier tegen te werken.
Wat is jullie doel met deze dubieuze actie? Het forum vooruit helpen? Of het naar de verdommenis te helpen? Met dat laatste zijn jullie hard mee onderweg wmb.
Kortom jullie laten gedrieen wel erg de schijn op wel erg teleologisch te werk gaan, dus naar een doel toe. ...Alle schijn dat jullie gedrieen bezig zijn met een dubieus,vies vuil machtspelletje te spelen. En dan misschien naief denken dat het voor jullie zal pleiten.Nou de lezer weet wel beter gelukkig.
Ik kan niet anders dan vaststellen dat jullie handelwijze volstrekt onprofessioneel, bijzonder onsportief, zeer kinderachtig, grenzeloos infaam en bovenal zwaar abject te noemen is. Ik kan zo nog wel een rijtje kwalificaties noemen, maar voorlopig is dat wmb genoeg.
Ga zo lekker door met het plegen van karaktermoorden en help zo het forum voorgoed naar de verdommenis. Niet dat ik daar mee zit, trouwens. Het forum is toch een grote baggerput de laatste tijd. En jullie werken daar, getuige dit voorbeeld (ordinair BASHGEDRAG, hie ver kan je zakken) doen met jullie handelen daar minstens zo hard aan mee. Veel succes met het bereiken van jullei gewenste dubieuze doelen.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:41 schreef Chewie het volgende:
Het doel van dit forum is discussie, zoals al eerder gezegd was het eerste topic ook al gesloten.
Ook de manier hoe jij de OP hebt opgesteld nodigt niet uit tot discussie, jij zoekt in dat topic ook niet de discussie zoals ik de flamerige OP lees.
Dit forum lijkt me overigens ook levensvatbaarder zonder fundamentalistische users zoals jij. Bijhoorlijk triest hoe jij jezelf de slachtofferrol aanmeet.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jullie gaan volstrekt willekeurige te werk, blijken dat die vier voorbeelden die ik gaf. Ik wil ze nog wle even hier neerzetten. En kan het rijje nog wel met enkele tientallen andere voorbeelden. Maar die vier alleen zeggen al genoegd:
Aan welk liedje doet dit kabinet jou denken ?? Iets voor MUZ?
Tien fouten die politici kunnen maken Opsomtopic
Wie moet er niks hebben van politiek? Geen uitnodiging tot discussie, slecht uitnodiging tot melden.
Oppakken die gasten die tot geweld oproepen Slechte op. Weinig inhoudelijk.
[..]
Goh, zeg nu ineens klagen over flamerige topics? Vreemd dat zovele nog harder topics gewoon openbleven, he?
[..]
DankVoor je duidelijkheid.
Aha, dat is het em dus.Jullie willen mij gewoon weren op het forum
, omdat je jullie mij te stevig vinden? En niet welgezind vanwege mijn opvattingen. Kan je nog dieper zinken met een discussieforum als uitwisselpodium voor elkaar meningen?
Weet je hoe je handelwijze in normaal Nederlands heet? CENSUUR. Lang leve FOK!. Dit komt helemaal goed.
Mijn conclusie is dus juist. Het forum naar de verdommenis helpen door mensen met stevige meningen te weren.c.q het aanmeten van een cordon sanitaire....
Nou succes met het de mond snoeren van je tegenstanders en het naar de verdommenis helpen van dit forum.![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:55 schreef Chewie het volgende:
Je hebt ons door![]()
![]()
Je snapt toch hopelijk zelf ook wel dat je topic niks toevoegt en niet voor niets de eerste keer ook al is gesloten? Stevige mening mag best maar de manier waarop jij denkt te moeten reageren is dan ook niet stevig te noemen. Respectloos is een beter woord en dan is het des te vreemder dat jij van mening bent alle respect te moeten krijgen.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mag je vinden. Maar het zou ze sieren om dan al die andere bagger topics te sluiten, en niet alleen die van mij. Maar dat doen ze dus niet....
Het is overduidelijk een teleologische actie (om mijn stevige inbreng te weren).
Extreem infaam en bijzonder abject, deze gerichte actie van drie kleutermodjes. En leveren hiermee het overtuigende bewijs dat hun gedrieen niet voor de bijzonder verantwoordelijke taak zijn ge-equipeerd...
Zonde van dit forum. Het verdiende wat beter dan ordinaire sencuur ......
En nou die drie mods nog, dan komt alles goed.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:49 schreef Boze_Appel het volgende:
EchtGaaf, gelukkig toon je je eigen volwassenheid.
![]()
Lees aub nog eens je eigen OP in dat betreffende topic, dat jij de reden van sluiten niet fatsoenlijk vind is niet ons probleem maar ligt denk ik aan je eigen werkelijkheidsbeleving. Overigens noem ik jou fundamentalistisch en ik spreek dan ook alleen voor mijzelf.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:34 schreef EchtGaaf het volgende:
De laatste postings uit het vorige FB topic uit de serie die ten grondslag ligt aan huidige TT :
Aanleiding: ordinair BASHGEDRAG van drie mods (usertje pesten) : presteren om VIER topics van mij binnen 24 uur zonder fatsoenlijke reden te sluiten. (nog nooit eerder meegemaakt dat een MOD een topic van mij sloot). Vinden mij te fundamentalistisch (Bij monde van Chewie) en willen mij daarmee de mond snoeren.
![]()
Gewoon volhouden johquote:Conclusies spreken voor zich.
Jij bent gemeen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Als je klaar bent met miepen, waarschuw je dan even?
EchtLeugens.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:21 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik ben het, EchtWaar.
Alleen al om jou hier te plezieren, zal ik zeker blijven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:18 schreef PJORourke het volgende:
EchtGrefo, je wilde toch opzouten? Wat doe je hier nog?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:26 schreef Martijn_77 het volgende:
Totaal Politiek Verantwoorde post
Bron: Elsevier
Prima. EchtWelkom terug, dan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Alleen al om jou hier te plezieren, zal ik zeker blijven.![]()
Ik denk dat EchtVaag het over mentale capaciteiten had en niet over lengtequote:Op vrijdag 20 april 2007 20:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik stoor me toch wel aan de TT.Ik ben 1m86.
Sinds wanneer ben jij het ''titel aanpas'' knopje kwijtquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Bijzondere mods voor kleine kleuters.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dan toch wel die van hemzelf gezien de TTquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat EchtVaag het over mentale capaciteiten had en niet over lengte
Dankje voor de uitleg.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat EchtVaag het over mentale capaciteiten had en niet over lengte
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dankje voor de uitleg.
Het is fijn als mensen behulpzaam zijn.quote:
Als kleine kleuter gedragende c.q zijnde zal je idd veel moeite hebben om bijvoeglijke naamwoorden in de figuurlijke context te plaatsen. Het is dan iig dan weer wel consequent en in de lijn van je met je mentale onwikkeling en manier van reageren.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:48 schreef EchtGaaf het volgende:
De kleine kleutermods zijn ook zo sportief om de TT aan te passen![]()
De oorspronkelijke TT zoals ik die heb ingevoerd :
Drie bijzondere kleine kleutermods verkloten POL
Ha, spuitelf. De Grote van Dale erbij gepakt?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als kleine kleuter gedragende c.q zijnde zal je idd veel moeite hebben om bijvoeglijke naamwoorden in de figuurlijke context te plaatsen. Het is dan iig dan weer wel consequent en in de lijn van je met je mentale onwikkeling en manier van reageren.
Als je diezelfde consequntie kan vasthouden met de arbitrage alhier dan was er wmb geen geen prbleem.![]()
Godverdomme zeg! Censuur!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Bijzonder Kleine Kleutermods verkloten POL
wil het wel voor je aanpassen hoor maar TT is tot nu toe niet gewijzigdquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik heb 'm hier nog op scherm staan, het was: [POL FB]Drie bijzondere kleine kleutermods verkloten POL »quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Je zeurt EchtTeveel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Er mag wel wat meer gelasterd worden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:13 schreef Godslasteraar het volgende:
de vertrutting schrijdt gestaag voort zie ik?
lasteren ... of carriere, dat is de vraag!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er mag wel wat meer gelasterd worden.
Juist.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:13 schreef Godslasteraar het volgende:
de vertrutting schrijdt gestaag voort zie ik?
Zit er geen carriere in het lasteren?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:17 schreef Godslasteraar het volgende:
lasteren ... of carriere, dat is de vraag!![]()
ach, niemand effectiever in het belachelijk maken van fundi's dan fundi's zelf. Tegen dergelijke idioterie valt niet te concurreren. Een openhartig interview met een iman & zoon is meer waard dan 10.000 lasteraars.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zit er geen carriere in het lasteren?
Idd, zo'n EchtHandtas brengt het anti-relivuur in heel wat mensen weer boven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:32 schreef Godslasteraar het volgende:
ach, niemand effectiever in het belachelijk maken van fundi's dan fundi's zelf. Tegen dergelijke idioterie valt niet te concurreren. Een openhartig interview met een iman & zoon is meer waard dan 10.000 lasteraars.
Zie TRU.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zit er geen carriere in het lasteren?
EchtGaaf is FuifDuif?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Idd, zo'n EchtHandtas brengt het anti-relivuur in heel wat mensen weer boven.
ow, dat is geeneens zo bedoeld, ben niet meer zo op de hoogte.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ga je nu niet een heel klein beetje te ver?
OP is dramatisch slecht, weinig inhoudelijk, deels tendentieus en bovendien niet zonder gebash (Lubyanka, Ella Wagenknecht ). "CPN Ella" in TT is m.i. ook volstrekt onnodig.quote:Wat een niveau weer, van onze minister namens de Lubyanka. We praten liever niet over de islam, we stellen nu al vast dat we ruimte moeten maken voor de islam, maar omdat we Wilders voor willen zijn, willen we toch wel een debatje over de islam beginnen. Terwijl je kunt ruiken dat voor Ella Wagenknecht de conclusies al vast liggen...
Het gaat dus totaal niet meer om het beleid waar Nederland al jaren mee zit maar om vliegen
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:
CPN Ella wil over de islam babbelen...
OP:
[..]
OP is dramatisch slecht, weinig inhoudelijk, deels tendentieus en bovendien niet zonder gebash (Lubyanka, Ella Wagenknecht ). "CPN Ella" in TT is m.i. ook volstrekt onnodig.
Slotje?
Dit baggertopic heeft nog geen kans genoeg gehad? Opmerkelijk. Want dit Waarom libertariers nooit zullen emigreren!? was reden voor directe sluiting, ondanks een veel betere OP en volop discussiequote:Op zaterdag 21 april 2007 19:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik geef iedereen hier 1 kans om er iets van te maken, anders gaat ie dicht. OP lijkt nergens op en de reacties geven ook niet veel reden tot vreugde.
Okay, de mods bepalen de mening op een forum?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ellen Vogelnestje is een muts. PUNT.
Je moest eens weten!quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Okay, de mods bepalen de mening op een forum?
Wat ben jij toch een walgelijke sfeerverziekende josti.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Dit baggertopic heeft nog geen kans genoeg gehad? Opmerkelijk. Want dit Waarom libertariers nooit zullen emigreren!? was reden voor directe sluiting, ondanks een veel betere OP en volop discussie![]()
![]()
ik ben blij dat ik jou nu lekker irriteerquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een walgelijke sfeerverziekende josti.![]()
Godverdommese pisbijbelneukende godkontlikkende gek die je godverderdeklote bent.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik jou nu lekker irriteer![]()
Is your mother proud of you?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
ik ben blij dat ik jou nu lekker irriteer![]()
Anders nog iets?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Godverdommese pisbijbelneukende godkontlikkende gek die je godverderdeklote bent.![]()
Ik pis op de bijbel en schijt god iedere dag in zijn bek.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik pis op de bijbel en schijt god iedere dag in zijn bek.
Oh ja, Jezus was een flikker en Maria een hoer.
Jozef was vanzelfsprekend een hoerenloper, want Maria geneukt, waardoor Jezus, hoerenzoon en zoon van een in de bek gescheten lamstraal die Allah niet wist te kontfisten, waardoor Allah een paus op de wereld zette om te fisten met kleuters.
![]()
O Emmetje, wat ben je slim!quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:32 schreef Monidique het volgende:
Complimenten aan Aaahikwordgek, hij is extreem scherp vandaag. Ik bedoel, hoe kom je erbij? Schelden op Jezus en God enzo, om zo een gelovige te raken. Het is echt van hemelshoge kwaliteit. Zo goed heb ik het nog nooit gezien.
Nou, wat zeikstraal je dan, aambeivretende?quote:
Ik vind het meer kinderachtig.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:35 schreef Godslasteraar het volgende:
toch wel creatief gevonden hoor, vooral dat met die paus![]()
Die paus is de duivel van Allah.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:35 schreef Godslasteraar het volgende:
toch wel creatief gevonden hoor, vooral dat met die paus![]()
Maria en Maria Magdalena zijn verschillende personen, Aaah. Verder hulde.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik pis op de bijbel en schijt god iedere dag in zijn bek.
Oh ja, Jezus was een flikker en Maria een hoer.
Jozef was vanzelfsprekend een hoerenloper, want Maria geneukt, waardoor Jezus, hoerenzoon en zoon van een in de bek gescheten lamstraal die Allah niet wist te kontfisten, waardoor Allah een paus op de wereld zette om te fisten met kleuters.
![]()
Kinderachtiger?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vind het meer kinderachtig.
Newsflash, Maria, van Jezus, was dus ook een hoer.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maria en Maria Magdalena zijn verschillende personen, Aaah. Verder hulde.
Het was me wat, in de oudheid. Een groot orgie.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Newsflash, Maria, van Jezus, was dus ook een hoer.
sinds waneer is een compliment maken zeikenquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, wat zeikstraal je dan, aambeivretende?
Met Mohammed als hekkensluiter, de moordende pedorast.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het was me wat, in de oudheid. Een groot orgie.
kinderachtig is een pederastische struikrover met 1,3 miljard mede-sukkels aanbiddenquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vind het meer kinderachtig.
Volgens mij is het topic gesloten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[POL-FB]3 bijzondere mods voor kleine kleuters verkloten POL
Rock waar blijf je reactie ?
en ik heb er geen centje pijn aanquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:45 schreef Apropos het volgende:
Gefeliciteerd, GL, je hebt een EchtGaafachtige verschrijving begaan.
Dat is niet vaak het geval, bij pederastie.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:50 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
en ik heb er geen centje pijn aan
Schrijf dan gewoon "homofiele". Dan begrijpt Meki het ook.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:41 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
kinderachtig is een pederastische struikrover met 1,3 miljard mede-sukkels aanbidden
Toch jammer je eenzijdige concentratie op de islam, met een beetje moeite kan je die grefo's veel harder en beter kwetsenquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:41 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
kinderachtig is een pederastische struikrover met 1,3 miljard mede-sukkels aanbidden
en repect eisen
.
Oude Topic/ Oude OP:quote:Wat verwachten jullie hiervan? Er is toch al een debat gaande? Heeft Vogelaar dat allemaal gemist of wil ze het slechts haar richting op sturen? En wat te denken van een minister die dit alleen maar lijkt te doen om Wilders vliegen af te vangen? Gezien haar communistische verleden, lijkt me dit reden te meer om aan Vogelaar te twijfelen.
Vogelaar wil debat over islam
Rock: Jij vind dit nu wel een goede OP?: Vogelaar wil debat over islamquote:Wat een niveau weer, van onze minister namens de Lubyanka. We praten liever niet over de islam, we stellen nu al vast dat we ruimte moeten maken voor de islam, maar omdat we Wilders voor willen zijn, willen we toch wel een debatje over de islam beginnen. Terwijl je kunt ruiken dat voor Ella Wagenknecht de conclusies al vast liggen...
Het gaat dus totaal niet meer om het beleid waar Nederland al jaren mee zit maar om vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |