abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48541980
Welkom in het politieke forum van FOK! Hier kun je discussiëren over actuele zaken uit de politiek.
Zoals de naam al zegt gaat dit forum over politiek in al haar facetten. Van economie tot (on)recht, van filosofie tot nieuws.

Probeer je argumenten zoveel mogelijk te onderbouwen, geef aan van welke bronnen je gebruik maakt en link hier zo mogelijk naar. Let hier vooral op bij het openen van nieuwe topics.

Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een politiek-artikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat.

Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op door een topicreport (eventueel anoniem) in te voeren of meldt de post in het feedbacktopic.

Zoals in elk subforum, geldt ook hier de algemene policy. Daarnaast verwachten we een redelijke opening tot discussie als je een topic opent. Natuurlijk komt iedereen hier voor zijn plezier en als het een leuk/gepast topic is mag het ook blijven. Voor het politieke borrelpraat ben je altijd welkom in ons politieke café het slowchattopic.

Voor kritiek, opmerkingen, complimenten of andere feedback op het handelen van de POL-mods zijn we bereikbaar via:
- Dit feedbacktopic
- Topicreport ( ) aan de bovenkant van het betreffende topic)
- IRC (#POL via irc.fok.nl)
- Via de PM te bereiken onder de naam NWS_POL_Mods

Veel plezier.

Chewie
sigme
Rock_de_Braziliaan

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2007 16:03:28 ]
pi_48541993
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Open dan ook gewoon een goed topic ipv bagger. Scheelt iedereen een hoop tijd en ergernis.
Mag je vinden. Maar het zou ze sieren om dan al die andere bagger topics te sluiten, en niet alleen die van mij. Maar dat doen ze dus niet....

Het is overduidelijk een teleologische actie (om mijn stevige inbreng te weren).

Extreem infaam en bijzonder abject, deze gerichte actie van drie kleutermodjes. En leveren hiermee het overtuigende bewijs dat hun drieen niet voor de bijzonder verantwoordelijke taak zijn ge-equipeerd...

Zonde van dit forum. Het verdiende wat beter dan ordinaire sencuur ......

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 20-04-2007 20:21:41 ]
  vrijdag 20 april 2007 @ 15:16:34 #3
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_48542223
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 15:11 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Mag je vinden. Maar het zou ze sieren om dan al die andere bagger topics te sluiten, en niet alleen die van mij. Maar dat doen ze dus niet....

Het is overduidelijk een teleologische actie (om mijn stevige inbreng te weren).

Extreem infaam en bijzonder abject, deze gerichte actie van drie kleutermodjes. En leveren hiermee het overtuigende bewijs dat hun gedrieen niet voor de bijzonder verantwoordelijke taak zijn ge-equipeerd...

Ja, okee, als het als criterium genomen wordt kunnen een aantal andere topics ook vast wel dicht. Lijkt me niet altijd nuttig als ze niet actief meer zijn, maar ok...
pi_48542271
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 15:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, okee, als het als criterium genomen wordt kunnen een aantal andere topics ook vast wel dicht. Lijkt me niet altijd nuttig als ze niet actief meer zijn, maar ok...
Het gaat mij over het wanstaltige selectieve gedrag van drie onprofessionals.......Met een dubieuze agenda, hetgeen een bom legt onder dit forum: ongewelvallige meningen in de kiem smoren......
pi_48542278
quote:

Extreem infaam en bijzonder abject deze gerichte actie van drie kleutermodjes. En leveren hiermee het overtuigende bewijs dat hun gedrieen niet voor de bijzonder verantwoordelijke taak zijn ge-equipeerd...

Zonde van dit forum. Het verdiende wat beter.
Amice,

Wanneer u zich wenst te vindiceren op de ambtsdragers die u sententieus voor geretardeerd uitmaakt, dient u zich te hoeden voor lelijke verschrijvingen. Men mengt immers geen draf door nectar.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_48542458
Ik geloof dat ik mij nergens verschreef, mijn beste
  vrijdag 20 april 2007 @ 15:32:31 #7
14922 Keerzijde
heeft altijd gelijk
pi_48542869
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 15:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik geloof dat ik mij nergens verschreef, mijn beste
... hun gedrieen...
An open mind is a joy forever!
pi_48542951
De laatste postings uit het vorige FB topic uit de serie die ten grondslag ligt aan huidige TT :

Drie bijzondere kleine kleutermods verkloten POL Ergo: een van onze drie kleine kleutermods was zo sportief om de TT te verkrachten.

Aanleiding: ordinair BASHGEDRAG van drie mods (usertje pesten ) : presteren om VIER topics van mij binnen 24 uur zonder fatsoenlijke reden te sluiten. (nog nooit eerder meegemaakt dat een MOD een topic van mij sloot). Vinden mij te fundamentalistisch (Bij monde van Chewie) en willen mij daarmee de mond snoeren.

Conclusies spreken voor zich.
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:48 schreef sigme het volgende:
EchtGaaf, het blijft een opsomtopic zonder discussie. Over iedere politieke hypocrisie wordt uitgebreid gedebateerd - in eraan gewijde topics. Deze topics verzamelen is je goed recht, kan op allerlei manieren, de foksoftware biedt bijvoorbeeld de mogelijkheid een topic te bookmarken. Je browser kan dat vast ook, en je kan zelf een lijst bijhouden.
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:14 schreef EchtGaaf het volgende:

Sinds waneer is een opsomtopic verboden? Dus topics van : "Uw uitslag van de stemwijzer" mag voortaan niet meer? Ik heb er tig langs zien komen, en geen enkele werd gesloten. (en daar werd helemaal niet gediscussieerd) Maw wat zijn jullie nu achterlijk bezig,zeg. Verder: hoeveel overlappingen zijn er wel niet over diverse topics? Dan kan je de helft wel sluiten. Ik heb vele overlappende topics gezien en werden niet gesloten.

Jullie spelen een kat en muis spel. Geen lol, ik doe hier echt niet aan mee. Ik vind jullie bijzonder kinderachtig te werk gaan.

Nou wat mij betreft sluit je alle topics die geopend worden, dan wordt het hier erg rustig.
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
als je me kan overtuigen dat dit topic een toegevoegde waarde heeft, mag hij misschien weer open. Tot dan issie gesloten.
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Ga toch weg man. Vuil spel.

btw kan deze dicht Oppakken die gasten die tot geweld oproepen
slechte OP weing politiek inhoud.
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Aan welk liedje doet dit kabinet jou denken ?? Iets voor MUZ?

Tien fouten die politici kunnen maken Opsomtopic

Wie moet er niks hebben van politiek? Geen uitnodiging tot discussie, slecht uitnodiging tot melden.

quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Machtsmisbruik in optima forma

Dat jullie je zo laten verlagen .
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:10 schreef Chewie het volgende:
Deze was al een keer door een collega mod dichtgegooid en dan heeft het weinig zin om het nog een keer te proberen met dezelfde OP.
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:33 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Stront in je ogen? Het staat duidelijk gemotiveerd. Je geeft blijkt NIETS te lezen als je het verschil niet eens ziet tussen deze en de oorspronkelijke versie. Je laat dus hiermee zien dat je totaal MOD onwaardig te werk gaat. Net als die overige twee trouwens. Ik ben denk ik hier duidelijk geweest, dat jullie volstrekt willekeurig handelen met de door mij hierboven genoemde andere topics.....

Jullie handelwijze is dus niets meer of minder dan dubieus en volstrekt willekeurig te noemen. Dit temeer omdat er nooit een topic van mij voortijdig werd gesloten, terwijl ik nu niet op een andere manier open. Nu presteren jullie het om vier toic binnen 24 uur te sluiten. Valt niet op, he? Jullie hebben dus alle schijn tegen, mij hier stelselmatig, willens en weten mij hier tegen te werken.

Wat is jullie doel met deze dubieuze actie? Het forum vooruit helpen? Of het naar de verdommenis te helpen? Met dat laatste zijn jullie hard mee onderweg wmb.

Kortom jullie laten gedrieen wel erg de schijn op wel erg teleologisch te werk gaan, dus naar een doel toe. ...Alle schijn dat jullie gedrieen bezig zijn met een dubieus,vies vuil machtspelletje te spelen. En dan misschien naief denken dat het voor jullie zal pleiten. Nou de lezer weet wel beter gelukkig.

Ik kan niet anders dan vaststellen dat jullie handelwijze volstrekt onprofessioneel, bijzonder onsportief, zeer kinderachtig, grenzeloos infaam en bovenal zwaar abject te noemen is. Ik kan zo nog wel een rijtje kwalificaties noemen, maar voorlopig is dat wmb genoeg.

Ga zo lekker door met het plegen van karaktermoorden en help zo het forum voorgoed naar de verdommenis. Niet dat ik daar mee zit, trouwens. Het forum is toch een grote baggerput de laatste tijd. En jullie werken daar, getuige dit voorbeeld (ordinair BASHGEDRAG, hie ver kan je zakken) doen met jullie handelen daar minstens zo hard aan mee. Veel succes met het bereiken van jullei gewenste dubieuze doelen.

quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:41 schreef Chewie het volgende:
Het doel van dit forum is discussie, zoals al eerder gezegd was het eerste topic ook al gesloten.

Ook de manier hoe jij de OP hebt opgesteld nodigt niet uit tot discussie, jij zoekt in dat topic ook niet de discussie zoals ik de flamerige OP lees.

Dit forum lijkt me overigens ook levensvatbaarder zonder fundamentalistische users zoals jij. Bijhoorlijk triest hoe jij jezelf de slachtofferrol aanmeet.
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:51 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Jullie gaan volstrekt willekeurige te werk, blijken dat die vier voorbeelden die ik gaf. Ik wil ze nog wle even hier neerzetten. En kan het rijje nog wel met enkele tientallen andere voorbeelden. Maar die vier alleen zeggen al genoegd:

Aan welk liedje doet dit kabinet jou denken ?? Iets voor MUZ?

Tien fouten die politici kunnen maken Opsomtopic

Wie moet er niks hebben van politiek? Geen uitnodiging tot discussie, slecht uitnodiging tot melden.

Oppakken die gasten die tot geweld oproepen Slechte op. Weinig inhoudelijk.
[..]

Goh, zeg nu ineens klagen over flamerige topics? Vreemd dat zovele nog harder topics gewoon openbleven, he?
[..]

Dank Voor je duidelijkheid.

Aha, dat is het em dus. Jullie willen mij gewoon weren op het forum , omdat je jullie mij te stevig vinden? En niet welgezind vanwege mijn opvattingen. Kan je nog dieper zinken met een discussieforum als uitwisselpodium voor elkaar meningen?

Weet je hoe je handelwijze in normaal Nederlands heet? CENSUUR. Lang leve FOK!. Dit komt helemaal goed.

Mijn conclusie is dus juist. Het forum naar de verdommenis helpen door mensen met stevige meningen te weren. c.q het aanmeten van een cordon sanitaire....

Nou succes met het de mond snoeren van je tegenstanders en het naar de verdommenis helpen van dit forum.
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:55 schreef Chewie het volgende:
Je hebt ons door

Je snapt toch hopelijk zelf ook wel dat je topic niks toevoegt en niet voor niets de eerste keer ook al is gesloten? Stevige mening mag best maar de manier waarop jij denkt te moeten reageren is dan ook niet stevig te noemen. Respectloos is een beter woord en dan is het des te vreemder dat jij van mening bent alle respect te moeten krijgen.
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 15:11 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Extreem infaam en bijzonder abject, deze gerichte actie van drie kleutermodjes. En leveren hiermee het overtuigende bewijs dat hun gedrieen niet voor de bijzonder verantwoordelijke taak zijn ge-equipeerd...

[ Bericht 6% gewijzigd door EchtGaaf op 21-04-2007 13:55:30 ]
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 15:49:34 #9
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_48543517
EchtGaaf, gelukkig toon je je eigen volwassenheid.

Carpe Libertatem
pi_48543636
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 15:49 schreef Boze_Appel het volgende:
EchtGaaf, gelukkig toon je je eigen volwassenheid.

En nou die drie mods nog, dan komt alles goed.
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:03:02 #11
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_48544002
Als je klaar bent met miepen, waarschuw je dan even?
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_48544031
OP aangepast en sticky gemaakt

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2007 16:04:03 ]
pi_48544133
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 15:34 schreef EchtGaaf het volgende:
De laatste postings uit het vorige FB topic uit de serie die ten grondslag ligt aan huidige TT :

Aanleiding: ordinair BASHGEDRAG van drie mods (usertje pesten ) : presteren om VIER topics van mij binnen 24 uur zonder fatsoenlijke reden te sluiten. (nog nooit eerder meegemaakt dat een MOD een topic van mij sloot). Vinden mij te fundamentalistisch (Bij monde van Chewie) en willen mij daarmee de mond snoeren.
Lees aub nog eens je eigen OP in dat betreffende topic, dat jij de reden van sluiten niet fatsoenlijk vind is niet ons probleem maar ligt denk ik aan je eigen werkelijkheidsbeleving. Overigens noem ik jou fundamentalistisch en ik spreek dan ook alleen voor mijzelf.

Triest dat jij denkt dat er een complot tegen je gesmeed is, mischien dat je je beter op je plek voelt in Truth
quote:
Conclusies spreken voor zich.
Gewoon volhouden joh
pi_48545383
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 16:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als je klaar bent met miepen, waarschuw je dan even?
Jij bent gemeen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 17:15:17 #15
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48546199
EchtGaaf, ben je eenzaam?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  vrijdag 20 april 2007 @ 17:49:21 #16
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_48547138
EchtGaaf, je slaat de plank nu toch echt mis.
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:18:47 #17
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48547937
EchtGrefo, je wilde toch opzouten? Wat doe je hier nog?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:15:10 #18
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_48551511
Echtvp.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:21:24 #19
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48551726
Ik ben het, EchtWaar.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 20:22:24 #20
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48551769
Leuk he, met z'n allen tegen één?
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:23:39 #21
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48551821
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:21 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik ben het, EchtWaar.
EchtLeugens.
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:25:53 #22
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48551918
Consensus op POL.
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:26:29 #23
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_48551943
Totaal Politiek Verantwoorde post
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_48552027
Nou, dan doe ik ook maar een terugvindpost.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_48552044
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:18 schreef PJORourke het volgende:
EchtGrefo, je wilde toch opzouten? Wat doe je hier nog?
Alleen al om jou hier te plezieren, zal ik zeker blijven.
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:29:27 #26
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48552073
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:26 schreef Martijn_77 het volgende:
Totaal Politiek Verantwoorde post

Bron: Elsevier
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:31:22 #27
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48552139
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Alleen al om jou hier te plezieren, zal ik zeker blijven.
Prima. EchtWelkom terug, dan.
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:36:06 #28
Stranger than fiction
pi_48552318
Ik stoor me toch wel aan de TT. Ik ben 1m86.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 20:38:19 #29
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_48552393
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik denk dat EchtVaag het over mentale capaciteiten had en niet over lengte
Carpe Libertatem
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:38:34 #30
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48552405
quote:
Sinds wanneer ben jij het ''titel aanpas'' knopje kwijt
And that is the news.''
pi_48552415
quote:
Bijzondere mods voor kleine kleuters.

Anders had er 'bijzonder kleine' moeten staan.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_48552462
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:38 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dan toch wel die van hemzelf gezien de TT
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:41:37 #33
Stranger than fiction
pi_48552512
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:38 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dankje voor de uitleg.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 20:42:32 #34
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_48552544
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dankje voor de uitleg.
Graag gedaan.
Carpe Libertatem
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:43:27 #35
Stranger than fiction
pi_48552587
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:42 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Graag gedaan.
Het is fijn als mensen behulpzaam zijn.
pi_48552613
quote:
Als kleine kleuter gedragende c.q zijnde zal je idd veel moeite hebben om bijvoeglijke naamwoorden in de figuurlijke context te plaatsen. Het is dan iig dan weer wel consequent en in de lijn van je met je mentale onwikkeling en manier van reageren.

Als je diezelfde consequentie kan vasthouden met de arbitrage alhier dan was er wmb geen geen probleem.

Ergo, nav van kleuteractie van een van onze kleutermodjes :
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:48 schreef EchtGaaf het volgende:
De kleine kleutermods zijn ook zo sportief om de TT aan te passen

De oorspronkelijke TT zoals ik die heb ingevoerd :

Drie bijzondere kleine kleutermods verkloten POL

[ Bericht 7% gewijzigd door EchtGaaf op 21-04-2007 00:41:22 ]
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:46:24 #37
Stranger than fiction
pi_48552681
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Als kleine kleuter gedragende c.q zijnde zal je idd veel moeite hebben om bijvoeglijke naamwoorden in de figuurlijke context te plaatsen. Het is dan iig dan weer wel consequent en in de lijn van je met je mentale onwikkeling en manier van reageren.

Als je diezelfde consequntie kan vasthouden met de arbitrage alhier dan was er wmb geen geen prbleem.
Ha, spuitelf. De Grote van Dale erbij gepakt?
pi_48552752

Drie bijzondere kleine kleutermods verkloten POL

[ Bericht 3% gewijzigd door EchtGaaf op 20-04-2007 20:54:12 ]
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:49:44 #39
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48552790
quote:

Bijzonder Kleine Kleutermods verkloten POL
Godverdomme zeg! Censuur!
pi_48552852
quote:

wil het wel voor je aanpassen hoor maar TT is tot nu toe niet gewijzigd
pi_48552856
quote:

Ik heb 'm hier nog op scherm staan, het was: [POL FB]Drie bijzondere kleine kleutermods verkloten POL »

Maar het had beter POLSC - de tvp's kunnen heten.
pi_48552867
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Godverdomme zeg! Censuur!
Nou je druk je wel zacht uit, zeg.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 20:53:15 #43
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_48552924
quote:

Je zeurt EchtTeveel.
Carpe Libertatem
pi_48553085
Mocht er nog behoefte zijn om hier verder over te kleppen, dan lijkt me de SC een betere plek.
pi_48553636
de vertrutting schrijdt gestaag voort zie ik?
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:14:00 #46
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48553664
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:13 schreef Godslasteraar het volgende:
Er mag wel wat meer gelasterd worden.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 21:14:38 #47
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48553701
Valt me wel op dat de mods invulling geven aan het gestelde van echte-idioot.
pi_48553823
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:14 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Er mag wel wat meer gelasterd worden.
lasteren ... of carriere, dat is de vraag!
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:18:16 #49
Stranger than fiction
pi_48553850
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:13 schreef Godslasteraar het volgende:
Juist.
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:25:08 #50
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48554119
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:17 schreef Godslasteraar het volgende:
lasteren ... of carriere, dat is de vraag!
Zit er geen carriere in het lasteren?
pi_48554439
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:25 schreef PJORourke het volgende:

[..]

ach, niemand effectiever in het belachelijk maken van fundi's dan fundi's zelf. Tegen dergelijke idioterie valt niet te concurreren. Een openhartig interview met een iman & zoon is meer waard dan 10.000 lasteraars.
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:35:47 #52
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48554578
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:32 schreef Godslasteraar het volgende:
ach, niemand effectiever in het belachelijk maken van fundi's dan fundi's zelf. Tegen dergelijke idioterie valt niet te concurreren. Een openhartig interview met een iman & zoon is meer waard dan 10.000 lasteraars.
Idd, zo'n EchtHandtas brengt het anti-relivuur in heel wat mensen weer boven.
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:40:28 #53
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48554756
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:25 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Zie TRU.
Ik weet wel wat mensen die daaraan doen
And that is the news.''
pi_48555211
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:35 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Idd, zo'n EchtHandtas brengt het anti-relivuur in heel wat mensen weer boven.
EchtGaaf is FuifDuif?
  vrijdag 20 april 2007 @ 22:02:22 #55
93744 Finder_elf_towns
pi_48555625
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:51 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

EchtGaaf is FuifDuif?
Ga je nu niet een heel klein beetje te ver?
pi_48555726
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 22:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Ga je nu niet een heel klein beetje te ver?
ow, dat is geeneens zo bedoeld, ben niet meer zo op de hoogte.
pi_48564007
ben ik soms de enige die op zaterdagochtend om 6 uur opstaat?

en om de een of andere reden bevalt de feedback mij wel, minder mutsig ofzo ...

[ Bericht 3% gewijzigd door Rock_de_Braziliaan op 21-04-2007 10:23:15 (==> SC is daar.) ]
pi_48568488
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:51 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

EchtGaaf is FuifDuif?
pi_48576193
CPN Ella wil over de islam babbelen...

OP:
quote:
Wat een niveau weer, van onze minister namens de Lubyanka. We praten liever niet over de islam, we stellen nu al vast dat we ruimte moeten maken voor de islam, maar omdat we Wilders voor willen zijn, willen we toch wel een debatje over de islam beginnen. Terwijl je kunt ruiken dat voor Ella Wagenknecht de conclusies al vast liggen...

Het gaat dus totaal niet meer om het beleid waar Nederland al jaren mee zit maar om vliegen
OP is dramatisch slecht, weinig inhoudelijk, deels tendentieus en bovendien niet zonder gebash (Lubyanka, Ella Wagenknecht ). "CPN Ella" in TT is m.i. ook volstrekt onnodig.

Slotje?

[ Bericht 14% gewijzigd door EchtGaaf op 21-04-2007 19:52:43 ]
pi_48581848
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:

OP:
[..]

OP is dramatisch slecht, weinig inhoudelijk, deels tendentieus en bovendien niet zonder gebash (Lubyanka, Ella Wagenknecht ). "CPN Ella" in TT is m.i. ook volstrekt onnodig.

Slotje?
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 19:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik geef iedereen hier 1 kans om er iets van te maken, anders gaat ie dicht. OP lijkt nergens op en de reacties geven ook niet veel reden tot vreugde.
Dit baggertopic heeft nog geen kans genoeg gehad? Opmerkelijk. Want dit Waarom libertariers nooit zullen emigreren!? was reden voor directe sluiting, ondanks een veel betere OP en volop discussie
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 21:15:51 #61
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48581912
EchtGaaf, het gaat je vooral om je eigen frustratie dat je eigen baggertopics dichtgingen?
pi_48581950
Ik moet EchtGaaf complimenteren met zijn juiste inschatting inzake dat baggertopic.
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 21:17:57 #63
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48581959
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

Ellen Vogelnestje is een muts. PUNT.
Okay, de mods bepalen de mening op een forum?
pi_48582003
oh dear, POL gaat WFL achterna?
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:20:12 #65
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48582015
Rock, don't be so anal.
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:20:46 #66
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_48582031
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Okay, de mods bepalen de mening op een forum?
Je moest eens weten!
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:21:06 #67
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48582038
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Dit baggertopic heeft nog geen kans genoeg gehad? Opmerkelijk. Want dit Waarom libertariers nooit zullen emigreren!? was reden voor directe sluiting, ondanks een veel betere OP en volop discussie
Wat ben jij toch een walgelijke sfeerverziekende josti.
pi_48582085
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:21 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Wat ben jij toch een walgelijke sfeerverziekende josti.
ik ben blij dat ik jou nu lekker irriteer
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 21:24:49 #69
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48582116
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Godverdommese pisbijbelneukende godkontlikkende gek die je godverderdeklote bent.
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:26:58 #70
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48582162
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Is your mother proud of you?
pi_48582165
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Godverdommese pisbijbelneukende godkontlikkende gek die je godverderdeklote bent.
Anders nog iets?
pi_48582180
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:26 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Is your mother proud of you?
Wat dacht jij anders
pi_48582239
maart als ik het goed begrijp hebben we dus een linkse variant van de neo-nazi in het kabinet, en over haar mag niet gesproken worden?
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:30:04 #74
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48582241
Rock, waarom moeten die topics allemaal dicht? De nieuwigheid van het slotjeszetten moet er nu wel af zijn.
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 21:30:33 #75
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48582252
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:27 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Anders nog iets?
Ik pis op de bijbel en schijt god iedere dag in zijn bek.
Oh ja, Jezus was een flikker en Maria een hoer.
Jozef was vanzelfsprekend een hoerenloper, want Maria geneukt, waardoor Jezus, hoerenzoon en zoon van een in de bek gescheten lamstraal die Allah niet wist te kontfisten, waardoor Allah een paus op de wereld zette om te fisten met kleuters.

pi_48582264
overigens, mag ik zo vrij zijn mijn vermoeden te uiten dat Ella juist de wind in de zeilen van Wilders is?
pi_48582304
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Jozef was vanzelfsprekend een hoerenloper, want Maria geneukt, waardoor Jezus, hoerenzoon en zoon van een in de bek gescheten lamstraal die Allah niet wist te kontfisten, waardoor Allah een paus op de wereld zette om te fisten met kleuters.

pi_48582315
Complimenten aan Aaahikwordgek, hij is extreem scherp vandaag. Ik bedoel, hoe kom je erbij? Schelden op Jezus en God enzo, om zo een gelovige te raken. Het is echt van hemelshoge kwaliteit. Zo goed heb ik het nog nooit gezien.
pi_48582354
Topniveau. Fok op zijn best.
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:34:01 #80
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48582355
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:32 schreef Monidique het volgende:
Complimenten aan Aaahikwordgek, hij is extreem scherp vandaag. Ik bedoel, hoe kom je erbij? Schelden op Jezus en God enzo, om zo een gelovige te raken. Het is echt van hemelshoge kwaliteit. Zo goed heb ik het nog nooit gezien.
O Emmetje, wat ben je slim!
pi_48582367
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:34 schreef PJORourke het volgende:

[..]

O Emmetje, wat ben je slim!
Ik weet het.
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 21:35:51 #82
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48582409
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Topniveau. Fok op zijn best.
Nou, wat zeikstraal je dan, aambeivretende?
pi_48582411
toch wel creatief gevonden hoor, vooral dat met die paus
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:36:35 #84
Stranger than fiction
pi_48582427
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:35 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik vind het meer kinderachtig.
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 21:36:48 #85
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48582431
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:35 schreef Godslasteraar het volgende:
Die paus is de duivel van Allah.
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:36:54 #86
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48582439
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Maria en Maria Magdalena zijn verschillende personen, Aaah. Verder hulde.
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 21:37:35 #87
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48582462
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Kinderachtiger?

Dan? Dan met z'n allen EchtGaaf al weken te bashen?

Mwoah...
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 21:38:09 #88
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48582470
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:36 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Maria en Maria Magdalena zijn verschillende personen, Aaah. Verder hulde.
Newsflash, Maria, van Jezus, was dus ook een hoer.
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:39:42 #89
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48582512
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Newsflash, Maria, van Jezus, was dus ook een hoer.
Het was me wat, in de oudheid. Een groot orgie.
pi_48582545
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nou, wat zeikstraal je dan, aambeivretende?
sinds waneer is een compliment maken zeiken
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 21:40:58 #91
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48582549
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:39 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het was me wat, in de oudheid. Een groot orgie.
Met Mohammed als hekkensluiter, de moordende pedorast.
pi_48582578
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

kinderachtig is een pederastische struikrover met 1,3 miljard mede-sukkels aanbidden

en repect eisen

.
pi_48582664
Gefeliciteerd, GL, je hebt een EchtGaafachtige verschrijving begaan.
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:46:17 #95
Stranger than fiction
pi_48582693
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[POL-FB]3 bijzondere mods voor kleine kleuters verkloten POL

Rock waar blijf je reactie ?
Volgens mij is het topic gesloten.
pi_48582810
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:45 schreef Apropos het volgende:
Gefeliciteerd, GL, je hebt een EchtGaafachtige verschrijving begaan.
en ik heb er geen centje pijn aan
pi_48582960
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:50 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

en ik heb er geen centje pijn aan
Dat is niet vaak het geval, bij pederastie.
  zaterdag 21 april 2007 @ 22:00:45 #98
93744 Finder_elf_towns
pi_48583079
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:41 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

kinderachtig is een pederastische struikrover met 1,3 miljard mede-sukkels aanbidden
Schrijf dan gewoon "homofiele". Dan begrijpt Meki het ook.
pi_48585181
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:41 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

en repect eisen

.
Toch jammer je eenzijdige concentratie op de islam, met een beetje moeite kan je die grefo's veel harder en beter kwetsen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_48585755
Kwaliteit OP ?......and the difference is......?

Nieuw Topic/Nieuwe OP:
quote:
Wat verwachten jullie hiervan? Er is toch al een debat gaande? Heeft Vogelaar dat allemaal gemist of wil ze het slechts haar richting op sturen? En wat te denken van een minister die dit alleen maar lijkt te doen om Wilders vliegen af te vangen? Gezien haar communistische verleden, lijkt me dit reden te meer om aan Vogelaar te twijfelen.

Vogelaar wil debat over islam
Oude Topic/ Oude OP:
quote:
Wat een niveau weer, van onze minister namens de Lubyanka. We praten liever niet over de islam, we stellen nu al vast dat we ruimte moeten maken voor de islam, maar omdat we Wilders voor willen zijn, willen we toch wel een debatje over de islam beginnen. Terwijl je kunt ruiken dat voor Ella Wagenknecht de conclusies al vast liggen...

Het gaat dus totaal niet meer om het beleid waar Nederland al jaren mee zit maar om vliegen

Rock: Jij vind dit nu wel een goede OP?: Vogelaar wil debat over islam Was oa net nog de reden om de oude te sluiten: CPN Ella wil over de islam babbelen... .. Niks gewijzigd hoor. En bovenal wel erg suggestief c.q tendentieus (CPN verleden, dat is geen bashen?) En deze mag dus wel?

[ Bericht 2% gewijzigd door EchtGaaf op 22-04-2007 00:14:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')