EchtGezeik.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:43 schreef EchtGaaf het volgende:
@RocK
Nieuw Topic/Nieuwe OP:
[..]
Oude topic/ oude OP:
[..]
Jij vind dit nu een keer wel een goed OP. Niks gewijzigd hoor. En deze mag dus wel?
![]()
Dat CPN-verleden is een feit, dat weet je best.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:43 schreef EchtGaaf het volgende:
En bovenal wel erg suggestief (CPN verleden, dat is geen bashen?)
Dat mag. Hypocriet tuig als Vogelaar moet je kunnen benoemen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar bijzonder tendentieus.
Mag ik dat dan ook over libertariers zeggen dan? ( Waarom libertariers nooit zullen emigreren!? #2 en Waarom libertariers nooit zullen emigreren!? ) Kennelijk niet getuige dat beide topics linea recta op slot gingen. Chewie vond het gebash (zie FB) en vond OP niet of teveel ongewijzigdquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat mag. Hypocriet tuig als Vogelaar moet je kunnen benoemen.
Net als extreem rechtse Geertquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat CPN-verleden is een feit, dat weet je best.
Nee, dat is een mening. Het verschil kan jij toch wel inzien?quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:58 schreef One_of_the_few het volgende:
Net als extreem rechtse Geert
Nee hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Mag ik dat dan ook over libertariers zeggen dan? ( Waarom libertariers nooit zullen emigreren!? #2 en Waarom libertariers nooit zullen emigreren!? ) Kennelijk niet getuige dat mijn topic direct op slot ging. Chewie vond het gebash (zie FB) en vond OP teveel ongewijzigd. Nou dit dus ook dan.
Dat is net zoveel mening en feit als over Ella.quote:Op zondag 22 april 2007 00:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, dat is een mening. Het verschil kan jij toch wel inzien?
Nee hoor. Er was niks mis met m'n OP, niks mis met het topic, en toch moest jij het verkloten.quote:Op zondag 22 april 2007 00:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja hoor. Gewoon lekker consequent zijn.
Een lidmaatschap is een feit, iemand extreem-rechts noemen een mening. Jeezz. Hoe moeilijk is dat?quote:Op zondag 22 april 2007 00:01 schreef One_of_the_few het volgende:
Dat is net zoveel mening en feit als over Ella.
Als jij dat een mening vind best. Het feit gehalte tussen ella en geert is even hoog.
Het is een feit dat de PVV later zelf betreurd heeft dat het oproepen op extreem rechtse sites heeft staan. Foutje van een stagiar. Hoe moeilijk is dat te begrijpen?quote:Op zondag 22 april 2007 00:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een lidmaatschap is een feit, iemand extreem-rechts noemen een mening. Jeezz. Hoe moeilijk is dat?
quote:Op zondag 22 april 2007 00:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er was niks mis met m'n OP, niks mis met het topic, en toch moest jij het verkloten.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik geef iedereen hier 1 kans om er iets van te maken, anders gaat ie dicht. OP lijkt nergens op en de reacties geven ook niet veel reden tot vreugde.
CPN Ella wil over de islam babbelen...
Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat het een mening is of die sites wel of niet extreem-rechts zijn?quote:Op zondag 22 april 2007 00:18 schreef One_of_the_few het volgende:
Het is een feit dat de PVV later zelf betreurd heeft dat het oproepen op extreem rechtse sites heeft staan. Foutje van een stagiar. Hoe moeilijk is dat te begrijpen?
Ach, Rock is een noob die het nog leuk vind slotjes te hanteren. Ik schrijf al jaren dergelijke OPs en niemand had er ooit problemen mee.quote:
Ah, dezelfde mening dat de CPN extreem links is?quote:Op zondag 22 april 2007 00:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat het een mening is of die sites wel of niet extreem-rechts zijn?
quote:Op zondag 22 april 2007 00:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ach, Rock is een noob die het nog leuk vind slotjes te hanteren. Ik schrijf al jaren dergelijke OPs en niemand had er ooit problemen mee.
Is ook geen probleem als maar consequent wordt gehandeld.quote:Op zondag 22 april 2007 00:23 schreef EchGaaf het volgende:
[..]
Ach, Rock is een noob die het nog leuk vind slotjes te hanteren. Ik schrijf al jaren dergelijke OPs en niemand had er ooit problemen mee.
jaren van bagger maakt bagger niet ineens oke.quote:Op zondag 22 april 2007 00:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het was geen bagger, hooguit provocatief. Herschreven werd hij dan ook goedgekeurd.quote:Op zondag 22 april 2007 00:31 schreef One_of_the_few het volgende:
jaren van bagger maakt bagger niet ineens oke.
Daar ga jij niet over.quote:Op zondag 22 april 2007 00:31 schreef EchtGaaf het volgende:
Is ook geen probleem als maar consequent wordt gehandeld.Maw jouw topic mag dan dus ook op slot
![]()
Wat ook terecht is.quote:Op zondag 22 april 2007 00:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het was geen bagger, hooguit provocatief. Herschreven werd hij dan ook goedgekeurd.![]()
Ik wel hoor. Het zijn immers mijn topics.quote:
Ik over mij van mij ookquote:Op zondag 22 april 2007 00:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Het zijn immers mijn topics.
Dan moet je aan Chewie vragen hoe het zit, maar niet hier komen zeiken over andere topics die behandeld werden door een andere mod.quote:
Aha, hebben we het hier over willekeurquote:Op zondag 22 april 2007 00:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan moet je aan Chewie vragen hoe het zit, maar niet hier komen zeiken over andere topics die behandeld werden door een andere mod.
Betrek mijn topics in het vervolg niet bij je huilerige kruistochten, OK?quote:
Gelijke bezwaren/klachten (slechte OP, gebash, en losgkomen reacties idg) worden door verschillende mods verschillend behandeld en hebben een verschillende uitkomsten.(het ene wel op slot ; het andere niet) . In normaal Nederlands heet dat dus gewoon willekeur.quote:Op zondag 22 april 2007 00:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Betrek mijn topics in het vervolg niet bij je huilerige kruistochten, OK?
Het is helemaal niet mogelijk om eenduidige objectieve regels te maken over wat een goede opening is voor een discussie. Je kan een paar regels maken over wat in geen geval een goede opening is, maar zelf op een hele geldige regel bestaan uitzonderingen.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:15 schreef Oversight het volgende:
[..]
Als je tussen de regels doorleest, en ik heb aardig het idee dat je die kunst beheerst, komen mijn vragen neer op maar 1 ding:
Wat zijn nou eigenlijk de regels hier, en zouden we er niet met z'n allen beter van worden asl we ons daar ook aan zouden houden, en dan met name de Mods omdat die de toon zullen moeten zetten voor het nieuwe NWS-beleid.
Als sommige simpele regels consequent worden doorgevoerd ( zoals het verplicht een goede reden vermelden voor een slotje in het topic), zal er snel duidelijkheid ontstaan, en kan iedere user "toetsen" of het "terecht" is of niet......
Nooit meer dus een slotje omdat er gebaggerd wordt, pak de baggeraars aan!
Nooit meer een slotje zonder opgaaf van reden, bij voorkeur een duidelijke!
Duidelijke eisen stellen aan de OP, maar dan voor iedereen gelijk!
Sportief zijn als een user je wijst op een onredelijik gebruik van argumenten, zie het als een opening om te praten over hoe de regels aangepast kunnen worden om weer een redelijk beleid te kunnen voeren.....
Je neus wordt langerquote:Op zondag 22 april 2007 13:32 schreef PJORourke het volgende:
Helemaal niet. Ik jankzaak daar niet over,
Nee, ik wil dat de mods hun werk consequent gaan doen.quote:jij probeert hier slotjes en censuur gedaan te krijgen.
Welke nu weer? Volgens mij heb ik geen vragen openstaan.quote:Op zondag 22 april 2007 14:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Enne gaat U mijn post nog beantwoorden?![]()
Deze:quote:Op zondag 22 april 2007 14:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Welke nu weer? Volgens mij heb ik geen vragen openstaan.
Een man is geen banaan. Duidelijk toch?quote:Op zondag 22 april 2007 14:17 schreef EchtGaaf het volgende:
liberaal![]()
of ben jij politieke zo schizofreen ?. Chewie is duidelijk, Sigme ook, maar van jou krijg ik geen hoogte
![]()
Maar misschien net zo glad als de schilquote:Op zondag 22 april 2007 14:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een man is geen banaan. Duidelijk toch?
Jij bent niet links, je bent een softe, lichtgeraakte relizeikerd die meteen in FB gaat janken als iemand iets zegt dat niet in jouw straatje past.quote:Op zondag 22 april 2007 14:07 schreef EchtGaaf het volgende:
snoeren de linkse hun mond
Ik vind het topic wel de moeite van een discussie waard. Het tendentieuze is er meest wel uit. Al had die ene regel over het CPN er wel uitgekund, maar goed. Je ziet dat de toon vd discussie, iig in eerste instantie, een stuk verbeterd is, men discussieert gewoon ontopic.quote:Op zondag 22 april 2007 14:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Deze:
[POL-FB]3 bijzondere mods voor kleine kleuters verkloten POL
quote:Op zondag 22 april 2007 14:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij bent niet links, je bent een softe, lichtgeraakte relizeikerd die meteen in FB gaat janken als iemand iets zegt dat niet in jouw straatje past.![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 14:22 schreef Echtgaaf het volgende:
[..]
Jij bent niet links, je bent een racist, lichtgeraakte rechtse jankzak die meteen in FB gaat janken als iemand iets zegt dat niet in jouw straatje past.![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 14:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het tendentieuze is er meest wel uit.
Maw je geeft dus toe dat OP nog steeds tendentieus isquote:Al had die ene regel over het CPN er wel uitgekund, maar goed.
Dat deden ze in mijn libertarierstopic ook, maar je toen wist je stantepee de slotkknop wel te vinden?quote:Je ziet dat de toon vd discussie, iig in eerste instantie, een stuk verbeterd is, men discussieert gewoon ontopic.
Wat mij betreft is de discussie wel gesloten. Ik blijf niet bezig.quote:
Zwaktebod. Hiermee geef je toe dat je ZEER selectief en ZEER willekeurig en dus ZEER onprofesioneel oftwel zeer amateuristisch te werk gaat . Dat liet je eerder ook blijken met je domme opmerking dat je niet eens wist wat het handboek zegt over het sluiten van een topic.quote:Op zondag 22 april 2007 14:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat mij betreft is de discussie wel gesloten. Ik blijf niet bezig.
Je ziet het verschil niet eens tussen een grap en een serieuze opmerking.quote:Op zondag 22 april 2007 14:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zwaktebod. Hiermee geef je toe dat je ZEER selectief en ZEER willekeurig en dus ZEER onprofesioneel oftwel zeer amateuristisch te werk gaat . Dat liet je eerder ook blijken met je domme opmerking dat je niet eens wist wat het handboek zegt over het sluiten van een topic.
Ik moet toegeven dat ik niet betaald word.quote:Ga zo lekker door met het verkloten van dit forum en censuur. Jammer, het verdiende veel beter dan jullie stelletje amateurs.
Wat is er tendentieus aan feiten? En waarom zouden provocatieve OPs niet mogen? Als jij je zin zou krijgen, zou de boel heel erg doodslaan hier.quote:Op zondag 22 april 2007 14:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind de huidige toon nog steeds negatief en bovenal tendentieus (zeker met dat CPN erin)
Oja, en nu is het een grapquote:Op zondag 22 april 2007 14:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je ziet het verschil niet eens tussen een grap en een serieuze opmerking.![]()
Als je het niet met een minimale benodigde toewijding deze verantwoordelijk job wilt doen, waarom begin je er dan aan?quote:Ik moet toegeven dat ik niet betaald wordt.![]()
Dat heet dus gewoon vluchten en toegeven dat je aan willekeur schudig maakt.quote:Daarom blijf ik ook niet bezig om jou van repliek te dienen. Ik heb wel wat beters te doen.
Leg dat ff uit aan Chewie, en Rock? Jij mag kennelijk WEL links provoceren maar ik mag kennelijk NIET rechts provocerenquote:Op zondag 22 april 2007 14:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat is er tendentieus aan feiten? En waarom zouden provocatieve OPs niet mogen? Als jij je zin zou krijgen, zou de boel heel erg doodslaan hier.
Libertariers zijn niet rechts. Heb je er wel eens aangedacht dat mijn topic inhaakt op een voortgaande maatschappelijke discussie en de actualiteit, en dat van jouw niet? Jouw aanleiding was puur bashen, omdat je er zin in had.quote:Op zondag 22 april 2007 14:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Leg dat ff uit aan Chewie, en Rock? Jij mag kennelijk WEL links provoceren maar ik mag kennelijk NIET rechts provoceren![]()
Daar gaat hier hele discussie om![]()
Ik zou ze eerder rechts plaatsen dan linksquote:
Maakt dat wat uit?quote:Heb je er wel eens aangedacht dat mijn topic inhaakt op een voortgaande maatschappelijke discussie en de actualiteit, en dat van jouw niet?
quote:Jouw aanleiding was puur bashen, omdat je er zin in had.
Ze vallen er echt een beetje buiten. Ze zijn het met veel privacy-achtige dingen van GL eens.quote:Op zondag 22 april 2007 15:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou ze eerder rechts plaatsen dan links![]()
Ja, bij mijn topic kun je nog discussie over de actualiteit verwachten.quote:Maakt dat wat uit?![]()
Van mij mag je, ik ben tegen moderatie. Al moet gezegd worden dat je er niet bepaald in slaagde.quote:Nee. waarom zou ik gene hypocriesie van een gedachtegoed aan de kaak mogen stellen. We willen toch graag dicussie hier![]()
Nogmaals, haar lidmaatschap van de CPN is een feit. KGB heb ik niet genoemd, en het was Wagenknecht, in plaats van Bijwagen. Weet je wel wie Wagenknecht is?quote:En jij had geen zin in het bashen naar links met typeringen als "CPN Ella" "Ella Bijwagen" en KGB?
Ze zijn niet zo gemakkelijk te plaatsen. Maar hun stokpaardjes zijn wel extreem eigenverantwoordelijkheid en zoveel mogelijk markt. Dat zijn echt wel erge rechtse themas. Dus vandaar dat ik ze rechts in het spectrum plaats.quote:Op zondag 22 april 2007 15:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ze vallen er echt een beetje buiten. Ze zijn het met veel privacy-achtige dingen van GL eens.
nogmaals : moet pol alleen over actualtiteit gaan?quote:Ja, bij mijn topic kun je nog discussie over de actualiteit verwachten.
'
Waar slaagde ik niet in?quote:Van mij mag je, ik ben tegen moderatie. Al moet gezegd worden dat je er niet bepaald in slaagde.
Ik had KGB gewijzigd in Lubyanka kort nadat je me had gequote. ik zie niet in waarom je haar veleden er zo erbij moest halen, tewijl ze nu voor de PvdA actief is. Maw je was wel degelijk tendentieus bezig. Dat jij dat niet (wil) ziet(n), alla , maar dat Rock dat niet wil zien als mod vind ik zeer teleurstellend. Ik vraag me af of Rock wel een poltiek gevoel heeft. Best handig als je hier mod wilt zijn.quote:Nogmaals, haar lidmaatschap van de CPN is een feit. KGB heb ik niet genoemd, en het was Wagenknecht, in plaats van Bijwagen. Weet je wel wie Wagenknecht is?
Dank.quote:Op zondag 22 april 2007 15:24 schreef Camphusius het volgende:
Ik heb even deze "BD veldslag" gevolgd.
Ik hoef hier niemand te verdedigen, maar ik kan mij best voorstellen dat EchtGaaf van mening is dat er sprake is van willekeur voor wat betreft het wel of niet sluiten van een vermeend controversieel topic.
Als "derde" zie ik dat zowel PJORourke als EchtGaaf een provocatietopic hadden geopend. Uiteraard kan je als crew zijnde dit niet accptabel vinden. Wel vind ik het opmerkelijk dat de topics van EchtGaaf worden gesloten en dat van PJORourke niet. Terwijl ik vind dat de OP en discussie van EchtGaaf kwalitatief aanmerkelijk veel beter en minder ongunstig van toon vind dan die van PJORourke.
Ik begrijp dat dus ook niet helemaal.![]()
Spreek Martijn er dan ook op aan dat ie keer op keer halve of hele onwaarheden post als hij de kans krijgt daarmee een organisatie of persoon van linkse signatuur in een kwaad daglicht te stellen. Let wel: het maakt mij niks uit dat hij iets tegen "links" heeft, dat mag hij helemaal zelf weten. Maar om de FNV de zwarte piet toe te schuiven als de werkgevers dwars liggen is van de zotte. En dat is geen incident.quote:Op zondag 22 april 2007 15:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
[..]
Heren gedraag je even.![]()
Net als Extreem Rechtse Geertje.quote:Op zondag 22 april 2007 15:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nogmaals, haar lidmaatschap van de CPN is een feit.
Gewoon een mening.quote:Op zondag 22 april 2007 16:59 schreef One_of_the_few het volgende:
Net als Extreem Rechtse Geertje.
Neehoor hij is in het Nederlandse politieke landschap extreem rechts. Voor jou zal hij nog wel te links zijn maar dat is heel wat anders.quote:
Ook een mening.quote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef du_ke het volgende:
Neehoor hij is in het Nederlandse politieke landschap extreem rechts. Voor jou zal hij nog wel te links zijn maar dat is heel wat anders.
Dat hij in het nederlandse politieke landschap extreem rechts is?quote:
Dat is een mening, want er is geen bewijs voor, en velen zijn het daar niet mee eens.quote:Op zondag 22 april 2007 17:14 schreef du_ke het volgende:
Dat hij in het nederlandse politieke landschap extreem rechts is?
Lijkt me niet.
Dan moet mijn eerste Vogelaar-topic ook weer open.quote:Op zondag 22 april 2007 17:14 schreef Elseetje het volgende:
Voorstel: als de mods nou even hun excuses aanbieden aan EchtGaaf, en op z'n minst zijn Libetariërs topic weer openen, dan kunnen fokkers die dat willen daar gewoon weer discussieren over de vraag of je weg zou moeten gaan als je dit land zo rot vindt, dan houdt EchtGaaf op met om zich heen slaan en zeuren, en dan hoeven de mods hier deze gigantische slowchat niet meer te dulden. Iedereen blij, zou ik zo zeggen?
Beetje slotjes gaan plaatsen op topics die niemand kwetsen, die binnen korte tijd al een tweede pagina met goede discussie hebben, waar niet gebashed wordt en die niet dubbel zijn... Het moet niet gekker worden...
quote:Op zondag 22 april 2007 17:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan moet mijn eerste Vogelaar-topic ook weer open.![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 17:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan moet mijn eerste Vogelaar Libertarierstopic ook weer open.![]()
Die nieuwe kan wel dicht tot de ouwe vol is.quote:Op zondag 22 april 2007 17:44 schreef EchtGaaf het volgende:
edit:
O shit. Das misschien niet zo verstandig, want dan zijn ze immers dubbel![]()
![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 18:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die nieuwe kan wel dicht tot de ouwe vol is.
Zeker POL, NWS en de FP zijn over het algemeen rechts. Je ziet het ook aan alle polls die er gehouden worden.quote:
mutsquote:Op zondag 22 april 2007 17:14 schreef Elseetje het volgende:
Voorstel: als de mods nou even hun excuses aanbieden aan EchtGaaf, en op z'n minst zijn Libetariërs topic weer openen, dan kunnen fokkers die dat willen daar gewoon weer discussieren over de vraag of je weg zou moeten gaan als je dit land zo rot vindt, dan houdt EchtGaaf op met om zich heen slaan en zeuren, en dan hoeven de mods hier deze gigantische slowchat niet meer te dulden. Iedereen blij, zou ik zo zeggen?
Beetje slotjes gaan plaatsen op topics die niemand kwetsen, die binnen korte tijd al een tweede pagina met goede discussie hebben, waar niet gebashed wordt en die niet dubbel zijn... Het moet niet gekker worden...
Oh, en Rock? Sommige mensen hebben inderdaad moeite een grapje te zien in platte, geschreven tekst. Dan kan je daarop reageren met een '', je kan het natuurlijk ook gewoon voor kennis aannemen dat niet iedereen er automatisch vanuit gaat dat je een grapje maakt, of dat niet iedereen een paar zwarte letters hetzelfde interpreteerd als jijzelf.
Zo, nu ga ik weer buitenspelen![]()
Objectief.quote:
Alleen maar omdat Gretta door de Mossad verbannen is van het Internet.quote:Op zondag 22 april 2007 22:02 schreef Godslasteraar het volgende:
er is er maar 1 in Nederland met Van Agt als usericon![]()
De eerste en laatste alinea van dat topic zijn om te huilen.quote:Op zondag 22 april 2007 23:39 schreef du_ke het volgende:
schopje TRU?
Waarom zijn we in Afghanistan?
Dan zou een wat snellere respons wel handig zijn. Ik begrijp het dat er af en toe geen mods zijn, maar als ik zie dat je in de SC zit, en je geeft geen antwoord op vragen in FB, dan is het niet vreemd dat ik m'n eigen conclusies trek uit jouw sluitposts.quote:Op zondag 22 april 2007 22:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waarom zullen libertariers nooit emigreren?
Na overleg besloten (het tweede) libertariërstopic te heropenen (TT aangepast; #2 suggereert dat er een deeltje 1 vol is). Wat geflame eruit gehaald, graag niet uithalen naar users die niet eens in de discussie aanwezig zijn.
Leerpunt zeker ook voor de mods: niet op deze manier een topic herstarten (nieuwe openen met nieuwe OP) als dat niet duidelijk ergens in POLFB vermeld staat, dat wekt misverstanden in de hand. The magicword is: overleg.
Sneller was in dit geval beter geweest, maar voor sommige zaken is ook overleg nodig, zoals Rock ook al aangaf. Daarvoor heb je meer dan 1 mod nodigquote:Op maandag 23 april 2007 07:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan zou een wat snellere respons wel handig zijn. Ik begrijp het dat er af en toe geen mods zijn, maar als ik zie dat je in de SC zit, en je geeft geen antwoord op vragen in FB, dan is het niet vreemd dat ik m'n eigen conclusies trek uit jouw sluitposts.
En? Zag het er leuk uit?quote:Op maandag 23 april 2007 19:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er is naar gekeken.
Ja, dat had ik en ik vraag mij nog steeds af waarom de FNV zo weinig scholing uit de CAO onderhandelingen gesleept krijgt en of de politiek hier niet op moet ingrijpen.quote:Op maandag 23 april 2007 20:28 schreef du_ke het volgende:
Ik vraag me oprecht af of hij het stuk dat hij geplaatst heeft wel heeft gelezen voor hij z'n opmerkingen er onder plaatste.
Even quotes in FNV een bedreiging voor de kenniseconomie? Actie POL nodig? gezet.quote:Op maandag 23 april 2007 20:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik geloof dat dit best in dat topic kan.
Nee, jij met je dooddoener dat 'het nooit aan hen ligt want anders verliezen ze leden' is lekker.quote:Op maandag 23 april 2007 20:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik en ik vraag mij nog steeds af waarom de FNV zo weinig scholing uit de CAO onderhandelingen gesleept krijgt en of de politiek hier niet op moet ingrijpen.
Maar schijnbaar is het voor veel mensen voldoende om alleen mij aan te vallen en niet in houdelijkt te reageren waardoor zo'n topic verbaggerd wordt.
Een zwakkere reactie dan dit lijkt me vrijwel onmogelijk. Het slaat nergens op. Het gaat er niet om of iemand al dan niet 'in mijn straatje' post. Dan heb ik meer problemen met StefanP, PJOR en dergelijke figuren. Het gaat om de manier van posten. Het bashen om het bashen. Als je het topic even doorleest zie je, dat M_77 zich in het laatste gedeelte in alle mogelijke bochten wringht (tot het beweren van iets wat lijnrecht tegenover zijn beweringen uit de OP staat) om maar te kunnen afgeven op de vakbond.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
ahhgut.......... post hij niet in jouw straatje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |