Objectief.quote:
Alleen maar omdat Gretta door de Mossad verbannen is van het Internet.quote:Op zondag 22 april 2007 22:02 schreef Godslasteraar het volgende:
er is er maar 1 in Nederland met Van Agt als usericon![]()
De eerste en laatste alinea van dat topic zijn om te huilen.quote:Op zondag 22 april 2007 23:39 schreef du_ke het volgende:
schopje TRU?
Waarom zijn we in Afghanistan?
Dan zou een wat snellere respons wel handig zijn. Ik begrijp het dat er af en toe geen mods zijn, maar als ik zie dat je in de SC zit, en je geeft geen antwoord op vragen in FB, dan is het niet vreemd dat ik m'n eigen conclusies trek uit jouw sluitposts.quote:Op zondag 22 april 2007 22:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waarom zullen libertariers nooit emigreren?
Na overleg besloten (het tweede) libertariërstopic te heropenen (TT aangepast; #2 suggereert dat er een deeltje 1 vol is). Wat geflame eruit gehaald, graag niet uithalen naar users die niet eens in de discussie aanwezig zijn.
Leerpunt zeker ook voor de mods: niet op deze manier een topic herstarten (nieuwe openen met nieuwe OP) als dat niet duidelijk ergens in POLFB vermeld staat, dat wekt misverstanden in de hand. The magicword is: overleg.
Sneller was in dit geval beter geweest, maar voor sommige zaken is ook overleg nodig, zoals Rock ook al aangaf. Daarvoor heb je meer dan 1 mod nodigquote:Op maandag 23 april 2007 07:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan zou een wat snellere respons wel handig zijn. Ik begrijp het dat er af en toe geen mods zijn, maar als ik zie dat je in de SC zit, en je geeft geen antwoord op vragen in FB, dan is het niet vreemd dat ik m'n eigen conclusies trek uit jouw sluitposts.
En? Zag het er leuk uit?quote:Op maandag 23 april 2007 19:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er is naar gekeken.
Ja, dat had ik en ik vraag mij nog steeds af waarom de FNV zo weinig scholing uit de CAO onderhandelingen gesleept krijgt en of de politiek hier niet op moet ingrijpen.quote:Op maandag 23 april 2007 20:28 schreef du_ke het volgende:
Ik vraag me oprecht af of hij het stuk dat hij geplaatst heeft wel heeft gelezen voor hij z'n opmerkingen er onder plaatste.
Even quotes in FNV een bedreiging voor de kenniseconomie? Actie POL nodig? gezet.quote:Op maandag 23 april 2007 20:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik geloof dat dit best in dat topic kan.
Nee, jij met je dooddoener dat 'het nooit aan hen ligt want anders verliezen ze leden' is lekker.quote:Op maandag 23 april 2007 20:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik en ik vraag mij nog steeds af waarom de FNV zo weinig scholing uit de CAO onderhandelingen gesleept krijgt en of de politiek hier niet op moet ingrijpen.
Maar schijnbaar is het voor veel mensen voldoende om alleen mij aan te vallen en niet in houdelijkt te reageren waardoor zo'n topic verbaggerd wordt.
Een zwakkere reactie dan dit lijkt me vrijwel onmogelijk. Het slaat nergens op. Het gaat er niet om of iemand al dan niet 'in mijn straatje' post. Dan heb ik meer problemen met StefanP, PJOR en dergelijke figuren. Het gaat om de manier van posten. Het bashen om het bashen. Als je het topic even doorleest zie je, dat M_77 zich in het laatste gedeelte in alle mogelijke bochten wringht (tot het beweren van iets wat lijnrecht tegenover zijn beweringen uit de OP staat) om maar te kunnen afgeven op de vakbond.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
ahhgut.......... post hij niet in jouw straatje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |