abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 april 2007 @ 21:05:13 #176
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48612602
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Politiek kleurenblind oid
Objectief.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_48613989
EchtGaaf, een deel van dit probleem (vier door jou geopende en vervolgens gesloten topics) komt doordat je een twééde topic opent met een licht aangepaste OP.
Dat is geen usance (al geloof ik dat het heropenen van de Vogelaartopic ook zo ging, maar dat terzijde). Gebruikelijk is, als door een OP-aanpassing het topic gered kan worden; dat je dat doet in de gesloten topic, een en ander even meldt in FB, en dan kan het topic daarna (bij accoord) weer open. Bij dat libertariërstopic had dat ook gewoon gekund, dat had Rock ook aangegeven, en ik was van mening dat in de eerste topic de OP nog wel ging maar de de discussie erna snel uitliep op een agressieve ruzie-sfeer, en dat om die reden de topic beter aangepast kon worden. Want met het onderwerp is niks mis.

Dat andere topic - en z'n tweede poging, over die hypocrisie, dat was echt een slecht topic, sorry . Zodra het interessant zou worden wordt het een discussie over één van de genoemde aangewreven hypocrisiën, en dan had die discussie beter in een "eigen" topic gekund.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_48614781
ergens voel ik de behoefte om genadenloos op EchtGaaf te stampen met mijn rubberen zolen, anderzijds wist hij eens een provocatie van mij zéér behendig te ontwijken, en dat respecteer ik dan weer.

vergelijk dat met Mutant
pi_48614852
en FuifDuif, das volgens mij Zwambtenaar (ofzo) en niet EchtGaaf, vergissinkje

er is er maar 1 in Nederland met Van Agt als usericon
pi_48615266
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:02 schreef Godslasteraar het volgende:
er is er maar 1 in Nederland met Van Agt als usericon
Alleen maar omdat Gretta door de Mossad verbannen is van het Internet.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zondag 22 april 2007 @ 22:26:51 #181
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_48615873
Waarom zullen libertariers nooit emigreren?

Na overleg besloten (het tweede) libertariërstopic te heropenen (TT aangepast; #2 suggereert dat er een deeltje 1 vol is). Wat geflame eruit gehaald, graag niet uithalen naar users die niet eens in de discussie aanwezig zijn.

Leerpunt zeker ook voor de mods: niet op deze manier een topic herstarten (nieuwe openen met nieuwe OP) als dat niet duidelijk ergens in POLFB vermeld staat, dat wekt misverstanden in de hand. The magicword is: overleg.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_48618271
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 23 april 2007 @ 00:17:24 #183
125878 Gabry
Lento Violento
pi_48619139
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:39 schreef du_ke het volgende:
schopje TRU ?

Waarom zijn we in Afghanistan?
De eerste en laatste alinea van dat topic zijn om te huilen.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  maandag 23 april 2007 @ 07:36:28 #184
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48621709
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waarom zullen libertariers nooit emigreren?

Na overleg besloten (het tweede) libertariërstopic te heropenen (TT aangepast; #2 suggereert dat er een deeltje 1 vol is). Wat geflame eruit gehaald, graag niet uithalen naar users die niet eens in de discussie aanwezig zijn.

Leerpunt zeker ook voor de mods: niet op deze manier een topic herstarten (nieuwe openen met nieuwe OP) als dat niet duidelijk ergens in POLFB vermeld staat, dat wekt misverstanden in de hand. The magicword is: overleg.
Dan zou een wat snellere respons wel handig zijn. Ik begrijp het dat er af en toe geen mods zijn, maar als ik zie dat je in de SC zit, en je geeft geen antwoord op vragen in FB, dan is het niet vreemd dat ik m'n eigen conclusies trek uit jouw sluitposts.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_48621784
quote:
Op maandag 23 april 2007 07:36 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dan zou een wat snellere respons wel handig zijn. Ik begrijp het dat er af en toe geen mods zijn, maar als ik zie dat je in de SC zit, en je geeft geen antwoord op vragen in FB, dan is het niet vreemd dat ik m'n eigen conclusies trek uit jouw sluitposts.
Sneller was in dit geval beter geweest, maar voor sommige zaken is ook overleg nodig, zoals Rock ook al aangaf. Daarvoor heb je meer dan 1 mod nodig . Maar we proberen er weer wat van geleerd te hebben .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 23 april 2007 @ 12:38:31 #186
145677 Specsavers
Save your Specs
pi_48628688
Weer een hoop sfeer verziekend gezeik in:
FNV een bedreiging voor de kenniseconomie? Actie POL nodig?

Kan een modje hier naar kijken?
  maandag 23 april 2007 @ 18:14:12 #187
145677 Specsavers
Save your Specs
  maandag 23 april 2007 @ 19:42:00 #188
Stranger than fiction
pi_48643854
Er is naar gekeken.
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 19:42:52 #189
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48643890
quote:
Op maandag 23 april 2007 19:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er is naar gekeken.
En? Zag het er leuk uit?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_48645871
nah waarom is mijn toch vrij inhoudelijke vraag aan M77 weggeknipt?

Ik vraag me oprecht af of hij het stuk dat hij geplaatst heeft wel heeft gelezen voor hij z'n opmerkingen er onder plaatste.
  maandag 23 april 2007 @ 20:32:47 #191
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_48646051
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:28 schreef du_ke het volgende:
Ik vraag me oprecht af of hij het stuk dat hij geplaatst heeft wel heeft gelezen voor hij z'n opmerkingen er onder plaatste.
Ja, dat had ik en ik vraag mij nog steeds af waarom de FNV zo weinig scholing uit de CAO onderhandelingen gesleept krijgt en of de politiek hier niet op moet ingrijpen.

Maar schijnbaar is het voor veel mensen voldoende om alleen mij aan te vallen en niet in houdelijkt te reageren waardoor zo'n topic verbaggerd wordt.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_48646680
Nogmaals je hebt het stukje dus niet goed gelezen, er staat in dat er door de FNV extra ingezet is op scholing en dat er ook meer is binnengehaald maar niet voldoende.

En de FNV daarvan de schuld geven op basis van dit artikel slaat natuurlijk helemaal nergens op.
  maandag 23 april 2007 @ 20:49:40 #193
Stranger than fiction
pi_48646763
Ik geloof dat dit best in dat topic kan.
  maandag 23 april 2007 @ 20:51:43 #194
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_48646850
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik geloof dat dit best in dat topic kan.
Even quotes in FNV een bedreiging voor de kenniseconomie? Actie POL nodig? gezet.

Plus een reactie
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_48647631
Wie heeft in FNV een bedreiging voor de kenniseconomie? Actie POL nodig? mijn reactie verwijderd waarin ik het vermoeden uit dat TS het artikel waar hij aan refereert helemaal niet gelezen heeft?
  maandag 23 april 2007 @ 23:51:30 #196
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48653454
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:32 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ja, dat had ik en ik vraag mij nog steeds af waarom de FNV zo weinig scholing uit de CAO onderhandelingen gesleept krijgt en of de politiek hier niet op moet ingrijpen.

Maar schijnbaar is het voor veel mensen voldoende om alleen mij aan te vallen en niet in houdelijkt te reageren waardoor zo'n topic verbaggerd wordt.
Nee, jij met je dooddoener dat 'het nooit aan hen ligt want anders verliezen ze leden' is lekker.

Maar het ligt nooit aan jouw he?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 08:01:01 #197
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48656461
Wat heeft de FNV ueberhaupt met kenniseconomie te maken? Ze zijn een vakbond voor met name arbeiders.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  dinsdag 24 april 2007 @ 08:22:10 #198
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_48656661
Mag ik dan overigens wel verzoeken dat er op mod-niveau eens een stevig gesprek met M_77 gevoerd gaat worden? Dit speelt al minstens 3/4 jaar, toen ik nog mod was, werd er achter de schermen ook al stevig kritiek op zijn wijze van posten uitgeoefend. En telkens beterschap beloven klinkt heel leuk, maar het zou ook fijn zijn als het dan ook gebeurde.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_48656710
ahhgut.......... post hij niet in jouw straatje?
  dinsdag 24 april 2007 @ 08:29:19 #200
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_48656746
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 08:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
ahhgut.......... post hij niet in jouw straatje?
Een zwakkere reactie dan dit lijkt me vrijwel onmogelijk. Het slaat nergens op. Het gaat er niet om of iemand al dan niet 'in mijn straatje' post. Dan heb ik meer problemen met StefanP, PJOR en dergelijke figuren. Het gaat om de manier van posten. Het bashen om het bashen. Als je het topic even doorleest zie je, dat M_77 zich in het laatste gedeelte in alle mogelijke bochten wringht (tot het beweren van iets wat lijnrecht tegenover zijn beweringen uit de OP staat) om maar te kunnen afgeven op de vakbond.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')