A, gut omdat ie Mod is moet anders posten als de rest van de users. Dat is wel triest........quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag ik dan overigens wel verzoeken dat er op mod-niveau eens een stevig gesprek met M_77 gevoerd gaat worden? Dit speelt al minstens 3/4 jaar, toen ik nog mod was, werd er achter de schermen ook al stevig kritiek op zijn wijze van posten uitgeoefend. En telkens beterschap beloven klinkt heel leuk, maar het zou ook fijn zijn als het dan ook gebeurde.
Waarom dan beklag doen als het eenvoudig is zijn opvatting te ontkrachten?quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Een zwakkere reactie dan dit lijkt me vrijwel onmogelijk. Het slaat nergens op. Het gaat er niet om of iemand al dan niet 'in mijn straatje' post. Dan heb ik meer problemen met StefanP, PJOR en dergelijke figuren. Het gaat om de manier van posten. Het bashen om het bashen. Als je het topic even doorleest zie je, dat M_77 zich in het laatste gedeelte in alle mogelijke bochten wringht (tot het beweren van iets wat lijnrecht tegenover zijn beweringen uit de OP staat) om maar te kunnen afgeven op de vakbond.
nij·gen (onov.ww.)quote:
Het is toch altijd de bedoeling dat een nieuwsbericht wordt voorzien van meer dan een one-liner als er een topic mee geopend wordt?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:23 schreef Specsavers het volgende:
[..]
A, gut omdat ie Mod is moet anders posten als de rest van de users. Dat is wel triest........
Nijgt naar het meten met twee maten
Ga je aftellen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Hoe vaak mag de TS van FNV een bedreiging voor de kenniseconomie? Actie POL nodig? dit soort ongefundeerde KLB topics in POL openen?
ben al lang bij nulquote:
nee klopt. En ik wil niet topics die bij mijn gedachtegoed passen. er zijn hele goed rechtse mensen die normaal discussieren. Maar dit figuur kan zelfs de aarde plat verklaren als dat een topic om te bashen oplevert.quote:Elk topic wordt individueel beoordeeld. Ik geloof niet dat er een maximum geldt.
Het staat je natuurlijk vrij om het ongelijk aan te tonen van iemand in een topic. En dat het voor jou totaal anders is dan voor iemand anders; er bestaat, zeker in de politiek, niet zoiets als de objectieve waarheid.
Wist je dat slechte topics vanzelf verzuipen? Dat is het prachtige van deze erge goede forumsofware (Repliquequote:Op zondag 22 april 2007 21:38 schreef sigme het volgende:
-uitleg-
Maar wat moet je als de TS dingen roept die niet in een artikel staan, en dan is TS ook nog mod.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:13 schreef Kozzmic het volgende:
Het idee dat je met gemeenplaatsen, loze kreten en onbeargumenteerde vooroordelen een discussie aan kan gaan, lijkt steeds meer de norm te worden in POL. Natuurlijk zijn dit soort users er altijd wel geweest, maar in het verleden kon je ook nog wel eens een discussie op de inhoud verwachten. Dat lijkt steeds minder het geval.
Of je er iets tegen kunt doen als mod is een tweede. Het is denk ik moeilijk om kwaliteitseisen te stellen aan reacties. Als gebruiker kun je er volgens mij wel iets aan doen; negeer het loze geblaat, voer in je eigen reacties wel de argumenten op die in reacties van anderen ontbreken en ga vooral in op reacties die wel inhoud aan de discussie toevoegen.
Topics met inhoudsloze openingsposts kun je direct sluiten. Indien een discussie al enkele tientallen reacties gevorderd is, zul je als mod moeten beoordelen of die discussie inhoudelijk is of blijft steken in het niveau van de OP. Onjuiste aannames van een topicstarter kun je natuurlijk in een discussie bestrijden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:17 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Maar wat moet je als de TS dingen roept die niet in een artikel staan, en dan is TS ook nog mod.
inderdaad.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:25 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Topics met inhoudsloze openingsposts kun je direct sluiten. Indien een discussie al enkele tientallen reacties gevorderd is, zul je als mod moeten beoordelen of die discussie inhoudelijk is of blijft steken in het niveau van de OP. Onjuiste aannames van een topicstarter kun je natuurlijk in een discussie bestrijden.
Mijn bezwaar tegen de topics van Martijn is meer dat ze vaak volstrekt inhoudsloos zijn (copy/paste van een artikel met een vaak wat suggestieve oneliner eronder) dan dat ik er een probleem mee heb dat hij de plank misslaat.
Hij is mod van CUL, en doet dat goed.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:31 schreef One_of_the_few het volgende:
Die man is MOD. Maar overal worden fouten gemaakt he.![]()
recepten mogen wel gecensureerd worden?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij is mod van CUL, en doet dat goed.
Dat heeft hij gelukkig teruggedraaid. Topmod.quote:
Erg flauw zo een mede mod een mes in de rug plantenquote:
Denk dat je verkeerd leest en de voorgeschiedenis niet kent, het is absoluut geen aanval op Martijn namelijk meer een "steekje onder de gordel" richting users die vinden dat een mod niet thuishoort op een (politiek) forum.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:47 schreef Specsavers het volgende:
[..]
Erg flauw zo een mede mod een mes in de rug planten
En het dan raar vinden dat personen als L_V en SCH hem blijven bashen en blijven trollen in zijn richting.
Echt een strakke actie![]()
Van mij mag hij hier best zijn. Wie ben ik om hem te weigeren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Denk dat je verkeerd leest en de voorgeschiedenis niet kent, het is absoluut geen aanval op Martijn namelijk meer een "steekje onder de gordel" richting users die vinden dat een mod niet thuishoort op een (politiek) forum.![]()
Thanksquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:22 schreef PJORourke het volgende:
Dat heeft hij gelukkig teruggedraaid. Topmod.
ach gut. Kritiek afdoen als links gebash. Die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Typisch links gebash op een rechtse mod.
Ik ben het volledig met hem eens aangaande het kansloze FNV dat heel NL chanteert met hun middeleeuwse gezanik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:44 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ach gut. Kritiek afdoen als links gebash. Die kende ik nog niet![]()
En ik val hem niet aan op zijn rechtse mening, wel hoe hij die uit.
Dat kan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met hem eens aangaande het kansloze FNV dat heel NL chanteert met hun middeleeuwse gezanik.
Het gaat mij erom dat hij een artikel misbruikt voor zijn mening. Dan krijg je gelijk gezeik erover, en dat is dus ook gebeurt.quote:Overigens, nog maar een keer: De FNV staat niet voor een kenniseconomie, maar voor domme arbeiders die wat mij betreft allemaal vervangen mogen worden door Polen zonder ook maar iets aan de kenniseconomie te bedreigen.![]()
Mag ik nog even antwoord?quote:Op maandag 23 april 2007 21:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wie heeft in FNV een bedreiging voor de kenniseconomie? Actie POL nodig? mijn reactie verwijderd waarin ik het vermoeden uit dat TS het artikel waar hij aan refereert helemaal niet gelezen heeft?
In een poging nog iets van het topic te maken heb ik m opgeschoond.quote:
Bij deze vergeef ik je je fout. Ik neem aan dat het goed bedoeld was.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
In een poging nog iets van het topic te maken heb ik m opgeschoond.
Terechte kritiek heb ik laten staan.
ah ok, wist ik nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:14 schreef sigme het volgende:
Wat mij betreft voor de allerlaatste keer: het feit dat sommige users blauw zijn is géén argument voor wat dan ook; behalve voor aanspreken in het feedbacktopic in het subforum waar de persoon mod is.
Waar slaat dit opquote:Eenieder die jammert over Martijns kleurtje moet eens nadenken over jammeren over het kleurtje van mensen.
Dat is pas een paar keer hier in de POL FB verteltquote:
ik zal de volgende keer het in CUL doen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat is pas een paar keer hier in de POL FB vertelt![]()
Je doet net als of een Mod buiten zijn subforum toch iets extra's is en dat is niet het geval geeft Sigme net aanquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:22 schreef One_of_the_few het volgende:
Meer wat ik taktisch van een mod vind.![]()
Wat je zegt ben je zelfquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef PJORourke het volgende:
Dreigen met MDI:
Albayrak en haar functioneren
quote:
Wat een kansloos gedoe altijd met het MDI. Is die zelf te lui voor een aangifte bij justitie?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef PJORourke het volgende:
Dreigen met MDI:
Koekje van eigen deeg.quote:
Ik zie trouwens zijn hele punt niet. Ik heb het namelijk over een ideologie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een kansloos gedoe altijd met het MDI. Is die zelf te lui voor een aangifte bij justitie?
maar hij kan wel af en toe extreme reacties weghalen, en dat is ook wel eens gebeurt. Toch niet zo gelijk als een ander?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je doet net als of een Mod buiten zijn subforum toch iets extra's is en dat is niet het geval geeft Sigme net aan
Elke mod kan gastmodden, Martijn houdt dat keurig binnen datgene wat écht van hem verwacht wordt: extreme dingen als plaatsen persoonsgegeven haalt ie weg, en een enkel keer een gastslotje.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:38 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
maar hij kan wel af en toe extreme reacties weghalen, en dat is ook wel eens gebeurt. Toch niet zo gelijk als een ander?
ik begrijp dat het een fok regel is, maar ik vind het maar krom.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Elke mod kan gastmodden, Martijn houdt dat keurig binnen datgene wat écht van hem verwacht wordt: extreme dingen als plaatsen persoonsgegeven haalt ie weg, en een enkel keer een gastslotje.
Voor beoordeling van zijn wijze van openen, posten, reageren etc, is zijn modschap geen punt van overweging.
Is ook zo, maar SCH is echt een luilak. MDI is een kansloze subsidievretert met dezelfde burgerrechten als jij en SCH.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zie trouwens zijn hele punt niet. Ik heb het namelijk over een ideologie.
Wat is er mis met deze TT?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Albayrak en haar missers: deel twee
PJO heeft zich waarschijnlijk vertypt en heeft per abuis van "Albayrak en haar functioneren" (zie oorspronkelijke TT deel 1) "Albayrak en haar missers" gemaakt.
Misschien kan iemand dit foutje even herstellen?
Hij was waarschijnlijk gewoon boos: de triggers van sjun werkten wonderwel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Is ook zo, maar SCH is echt een luilak. MDI is een kansloze subsidievretert met dezelfde burgerrechten als jij en SCH.
Nee, dan spreek je mij en de andere POLmods daarop aanquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:01 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ik begrijp dat het een fok regel is, maar ik vind het maar krom.
nou veranderd hij nauwelijks een post die tegen hem is, maar het is een mogelijkheid en het is wel eens gebeurt. Mag je hem dan wel aanspreken als het eens gebeurt of als hij in iemands ogen onterecht een gastslotje zet?
Uiteraard. Als je maar niet veronderstelt dat iemand een of andere 'voorbeeldfuncie' heeft omdat die persoon in een ander subforum modereert.quote:en als ik zeg dat als je het een beetje gezellig wil houden zonder al te veel onnodig gesloten topics wil hebben in pol je van iemand mag verwachten hij een onderbouwde OP levert. is dat oke?
Sigme?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef PJORourke het volgende:
Dreigen met MDI:
Het is gebruikelijk deel twee de naam van deel een te laten houden; het was al een topic op het randje. Is het nodig er een nieuw strijdpunt van te maken? Heb je een goeie reden de titel te veranderen? Anders verander ik 'm terug.quote:
Is sjun weer terug dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij was waarschijnlijk gewoon boos: de triggers van sjun werkten wonderwel.
Strijdpunt: nee. Maar hij leek me toepasselijker, aangezien het meer om die incidenten gaat dan iets anders.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:15 schreef sigme het volgende:
Het is gebruikelijk deel twee de naam van deel een te laten houden; het was al een topic op het randje. Is het nodig er een nieuw strijdpunt van te maken? Heb je een goeie reden de titel te veranderen? Anders verander ik 'm terug.
Jazeker.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Bij deze vergeef ik je je fout. Ik neem aan dat het goed bedoeld was.
Doet de crew daar dan iets aan? Ik kan me moeilijk aan de indruk ontrekken dat verreweg de meeste troep die niet echt door de beugel kan en op z'n minst erg onfatsoenlijk is gewoon blijft staan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:17 schreef sigme het volgende:
Ik doe navraag met betrekking tot aanroepen MDI.
SCH: het wordt NIET gewaardeerd; als je het idee hebt dat de wet of fatsoensnormen overschreden worden hoor je dat aan crew kenbaar te maken.
Dreigen met aangifte of rechtszaak tegen FOK! was geloof ik wel een ban waard ... weet echter niet of het getrapt via het MDI ook gold..quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Doet de crew daar dan iets aan? Ik kan me moeilijk aan de indruk ontrekken dat verreweg de meeste troep die niet echt door de beugel kan en op z'n minst erg onfatsoenlijk is gewoon blijft staan.
MagneT is daar ooit voor geband. Rechtlijnigheid is bij FOK! toch wel vaak een probleem.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dreigen met aangifte of rechtszaak tegen FOK! was geloof ik wel een ban waard ... weet echter niet of het getrapt via het MDI ook gold..![]()
Ok dat snap ik volkomen logisch. Maar het vuil en erger waar zo'n eventuele aanklacht tegen gericht is (en dan niet specifiek die ene post) blijft volgens mij meestal gewoon staan en lijkt volkomen geaccepteerd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dreigen met aangifte of rechtszaak tegen FOK! was geloof ik wel een ban waard ... weet echter niet of het getrapt via het MDI ook gold..![]()
Er is niks zo moeilijk te beoordelen als fatsoen(normen) tegenover vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Doet de crew daar dan iets aan? Ik kan me moeilijk aan de indruk ontrekken dat verreweg de meeste troep die niet echt door de beugel kan en op z'n minst erg onfatsoenlijk is gewoon blijft staan.
Het eerste topic ging over haar functioneren. Daar was (nog net) ruimte voor voor- en tegenstanders van de stelling dat er sprake is van missers. Door de TT op deze manier aan te passen verschuif je het thema en loop je het risico dat die ruimte er niet meer voor beide meningen is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Strijdpunt: nee. Maar hij leek me toepasselijker, aangezien het meer om die incidenten gaat dan iets anders.
OK, dat is een visie, maar je moet toegeven dat het om meer gaat dan haar functioneren alleen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het eerste topic ging over haar functioneren. Daar was (nog net) ruimte voor voor- en tegenstanders van de stelling dat er sprake is van missers. Door de TT op deze manier aan te passen verschuif je het thema en loop je het risico dat die ruimte er niet meer voor beide meningen is.
Het gaat voornamelijk nergens over toch?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
OK, dat is een visie, maar je moet toegeven dat het om meer gaat dan haar functioneren alleen.
Daar zit wel wat in....quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:33 schreef du_ke het volgende:
Het gaat voornamelijk nergens over toch?
Probeer het dan ontopic te houden; of laat het rusten totdat er wat te melden is?quote:
OK. En dreigen met het MDI, hoe zit dat nou?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:47 schreef sigme het volgende:
Probeer het dan ontopic te houden; of laat het rusten totdat er wat te melden is?
Als de discussie gaat afzwaaien naar nieuwbouwmoskees is het spoor tamelijk bijster en het topic mislukt.
Zwaktebodquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:52 schreef PJORourke het volgende:
En dreigen met het MDI, hoe zit dat nou?
En dit is geen slowchat ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:53 schreef Floripas het volgende:
Je zou bijna denken dat dit de slowchat is
Het schijnt van welquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Pas op hoor, straks krijg je straf.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Smoel jij nou maar gezellig, onderkruipsel.
Ik vind dreigen met het MDI, buitengewoon sneu. Maar om het vervolgens een NSB-actie te noemen kan wat mij betreft ook niet door de beugel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
OK. En dreigen met het MDI, hoe zit dat nou?
Ga iemand anders vermoeien.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:00 schreef EchtGaaf het volgende:
@ Rock
Het kabinet van de hypes en bemoeizucht
Uiteraard hoort dat ding daar niet thuis. Want in de context van het topic slaat de opmerking dat "POL deaud is" natuurlijk helemaal nergens op.... Ik heb mijn constatering per abuis in dat topic geplaatst. Je vraag verbaasde mij nogal, het lijkt mij immers vrij evident. Dus je vraag had beter een constatering kunnen zijn , nog beter was het om het direct daar weg te halen en naar SC te verplaatsen. Want daar hoort het thuis, wat feitelijk ook mijn bedoeling was......(geen wonder dat ik het kreng niet meer kon vinden)
Daar jij de betreffende post van mij heeft gequote is weghalen door mij derhalve geen zinvolle actie en feitelijk onwenselijk (als mensen je daarna hebben gequote) . Dus vandaar mijn verzoek om nu inmiddels de drie betreffende posten even te verwijderen.
Welke er te laat achter kwam dat de hand boven zijn hoofd weg wasquote:Op woensdag 25 april 2007 23:17 schreef PJORourke het volgende:
Ik heb voornamelijk SCH wat opgewarmd.
Jij duldt weer eens geen tegenspraak?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Jammer.
Hij heeft straf gekregen.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Speaking of which, waar is PJO eigenlijk?
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:18 schreef sigme het volgende:
PJO's ban is gisteravond alweer opgeheven.
Die was inderdaad al weer terug toen het bericht nog nauwelijks in MED stondquote:Op donderdag 26 april 2007 21:18 schreef sigme het volgende:
Dat is hij ook: [POL-FB]3 bijzondere mods voor kleine kleuters verkloten POLquote:Op donderdag 26 april 2007 21:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan heeft-ie maar terug te komen.
Ach, ze moeten eerst afreageren op hun eigen outcastforumpje.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan heeft-ie maar terug te komen.
Ja, nazi-vergelijkingen zijn hip. Daar op wijzen is een schandequote:Op donderdag 26 april 2007 21:18 schreef sigme het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Eindelijk eens gerechtigheid! Good work!
Dat was niet het punt, geloof ik. Emdeeie, dat is het sleutelwoord!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:50 schreef SCH het volgende:
Ja, nazi-vergelijkingen zijn hip. Daar op wijzen is een schande
Blijkbaar, le-zen is een kunst.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat was niet het punt, geloof ik. Emdeeie, dat is het sleutelwoord!
Genoeg moslims die zelf zeggen dat de islam een totaal systeem is: politiek, sociaal en maatschappelijk. De vergelijking met nationaal-socialisme en communisme is dan ook gewoon correct.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Blijkbaar, le-zen is een kunst.
Maar dat jij iedereen maar met nazi's vergelijkt en daarmee wegkomt, begint wel heel pijnlijk te worden voor FOK.
Ja, alles is een totaal systeem. Christendemocratie ook. Liberalisme ook.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Genoeg moslims die zelf zeggen dat de islam een totaal systeem is: politiek, sociaal en maatschappelijk. De vergelijking met nationaal-socialisme en communisme is dan ook gewoon correct.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |