Dat kan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met hem eens aangaande het kansloze FNV dat heel NL chanteert met hun middeleeuwse gezanik.
Het gaat mij erom dat hij een artikel misbruikt voor zijn mening. Dan krijg je gelijk gezeik erover, en dat is dus ook gebeurt.quote:Overigens, nog maar een keer: De FNV staat niet voor een kenniseconomie, maar voor domme arbeiders die wat mij betreft allemaal vervangen mogen worden door Polen zonder ook maar iets aan de kenniseconomie te bedreigen.![]()
Mag ik nog even antwoord?quote:Op maandag 23 april 2007 21:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wie heeft in FNV een bedreiging voor de kenniseconomie? Actie POL nodig? mijn reactie verwijderd waarin ik het vermoeden uit dat TS het artikel waar hij aan refereert helemaal niet gelezen heeft?
In een poging nog iets van het topic te maken heb ik m opgeschoond.quote:
Bij deze vergeef ik je je fout. Ik neem aan dat het goed bedoeld was.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
In een poging nog iets van het topic te maken heb ik m opgeschoond.
Terechte kritiek heb ik laten staan.
ah ok, wist ik nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:14 schreef sigme het volgende:
Wat mij betreft voor de allerlaatste keer: het feit dat sommige users blauw zijn is géén argument voor wat dan ook; behalve voor aanspreken in het feedbacktopic in het subforum waar de persoon mod is.
Waar slaat dit opquote:Eenieder die jammert over Martijns kleurtje moet eens nadenken over jammeren over het kleurtje van mensen.
Dat is pas een paar keer hier in de POL FB verteltquote:
ik zal de volgende keer het in CUL doen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat is pas een paar keer hier in de POL FB vertelt![]()
Je doet net als of een Mod buiten zijn subforum toch iets extra's is en dat is niet het geval geeft Sigme net aanquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:22 schreef One_of_the_few het volgende:
Meer wat ik taktisch van een mod vind.![]()
Wat je zegt ben je zelfquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef PJORourke het volgende:
Dreigen met MDI:
Albayrak en haar functioneren
quote:
Wat een kansloos gedoe altijd met het MDI. Is die zelf te lui voor een aangifte bij justitie?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef PJORourke het volgende:
Dreigen met MDI:
Koekje van eigen deeg.quote:
Ik zie trouwens zijn hele punt niet. Ik heb het namelijk over een ideologie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een kansloos gedoe altijd met het MDI. Is die zelf te lui voor een aangifte bij justitie?
maar hij kan wel af en toe extreme reacties weghalen, en dat is ook wel eens gebeurt. Toch niet zo gelijk als een ander?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je doet net als of een Mod buiten zijn subforum toch iets extra's is en dat is niet het geval geeft Sigme net aan
Elke mod kan gastmodden, Martijn houdt dat keurig binnen datgene wat écht van hem verwacht wordt: extreme dingen als plaatsen persoonsgegeven haalt ie weg, en een enkel keer een gastslotje.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:38 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
maar hij kan wel af en toe extreme reacties weghalen, en dat is ook wel eens gebeurt. Toch niet zo gelijk als een ander?
ik begrijp dat het een fok regel is, maar ik vind het maar krom.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Elke mod kan gastmodden, Martijn houdt dat keurig binnen datgene wat écht van hem verwacht wordt: extreme dingen als plaatsen persoonsgegeven haalt ie weg, en een enkel keer een gastslotje.
Voor beoordeling van zijn wijze van openen, posten, reageren etc, is zijn modschap geen punt van overweging.
Is ook zo, maar SCH is echt een luilak. MDI is een kansloze subsidievretert met dezelfde burgerrechten als jij en SCH.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zie trouwens zijn hele punt niet. Ik heb het namelijk over een ideologie.
Wat is er mis met deze TT?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Albayrak en haar missers: deel twee
PJO heeft zich waarschijnlijk vertypt en heeft per abuis van "Albayrak en haar functioneren" (zie oorspronkelijke TT deel 1) "Albayrak en haar missers" gemaakt.
Misschien kan iemand dit foutje even herstellen?
Hij was waarschijnlijk gewoon boos: de triggers van sjun werkten wonderwel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Is ook zo, maar SCH is echt een luilak. MDI is een kansloze subsidievretert met dezelfde burgerrechten als jij en SCH.
Nee, dan spreek je mij en de andere POLmods daarop aanquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:01 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ik begrijp dat het een fok regel is, maar ik vind het maar krom.
nou veranderd hij nauwelijks een post die tegen hem is, maar het is een mogelijkheid en het is wel eens gebeurt. Mag je hem dan wel aanspreken als het eens gebeurt of als hij in iemands ogen onterecht een gastslotje zet?
Uiteraard. Als je maar niet veronderstelt dat iemand een of andere 'voorbeeldfuncie' heeft omdat die persoon in een ander subforum modereert.quote:en als ik zeg dat als je het een beetje gezellig wil houden zonder al te veel onnodig gesloten topics wil hebben in pol je van iemand mag verwachten hij een onderbouwde OP levert. is dat oke?
Sigme?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef PJORourke het volgende:
Dreigen met MDI:
Het is gebruikelijk deel twee de naam van deel een te laten houden; het was al een topic op het randje. Is het nodig er een nieuw strijdpunt van te maken? Heb je een goeie reden de titel te veranderen? Anders verander ik 'm terug.quote:
Is sjun weer terug dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij was waarschijnlijk gewoon boos: de triggers van sjun werkten wonderwel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |