quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:43 schreef mootie het volgende:
Als ik nu 300 keer post, word ik dan gesloten?
Hoe danquote:
Vier minuten niet 'Huubquote:Op woensdag 11 april 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Ik moet toch echt ff zeggen dat er nu dus NOG langzamer dan normaal die COS wordt geopend... het is gewoon een bagger regel die OP dinges.... spijt me zeer... zo.
Komt nog eens bij dat die linkjes om de zoveel tijd veranderen, zodat er vroeg of laat altijd een ongelukkige is die het weer bij elkaar moet zoeken. Daarom heb ik een keer een standaard OP geprobeerd zonder linkjes - die zou iedereen altijd integraal kunnen overnemen. Dat mocht niet, maar daarvoor voel ik nog steeds het meest.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kan het COS gebeuren niet automatisch? Cosje vol, dan automatisch een nieuwe COS van Replique, met een stuk of tien links naar vorige cossen voor degenen die willen teruglezen.
Dan is het probleem van het wegblijven van een nieuwe cos meteen opgelost.
De afgelopen weken zijn er een paar geweest met een prachtige OP. Maar daar zit heel veel werk in en als diegene toevallig niet online is of erg moe is geworden van al het werk wat er in is gestoken, dan komt er gewoon niks.
Daarom begrijp ik de reactie van HiDiHo ook heel goed en ik vind dat het OP gedoe moet worden afgeschaft.
TT's zijn ook meestal mosterd na de maaltijd. Datgene wat daarin wordt beschreven moet meestal worden terugelezen in de voorgaande COS. En als het toch leuker wordt gevonden om er een titelje aan te plakken dan lijkt met dat een aardige uitdaging voor de mods: wees creatief en verzin een toepasselijk TTtje. Dan hoef je ook niet de politieagent uit te hangen als een user dit overslaat om het voor de rest plezieriger te maken.
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Vier minuten niet 'Huub![]()
![]()
![]()
' kunnen posten, the horror!
Erg zeg, even zoeken....quote:Op woensdag 11 april 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
Komt nog eens bij dat die linkjes om de zoveel tijd veranderen, zodat er vroeg of laat altijd een ongelukkige is die het weer bij elkaar moet zoeken.
Wij (dacht ik) openen geen COS'sen, dus wij hebben makkelijk praten. Ik vind de argumenten van ruudpuntenel hout snijden.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Erg zeg, even zoeken....![]()
Ik vind de korte update aan het begin van een topic uiterst handig en wmb flikkeren ze elke COS die niet de standaard OP heeft meteen dicht en krijgt de starter van dat topic een note.
Drie notes:
Volgens mij heb ik wel eens een COS geopend hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:56 schreef Disana het volgende:
Wij (dacht ik) openen geen COS'sen, dus wij hebben makkelijk praten. Ik vind de argumenten van ruudpuntenel hout snijden.
Je moet ook nog controleren of die linkjes nog wel kloppen.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om een topic te openen, 'OP volgt' te posten en even de linkjes uit het vorige topic te verplaatsen?
Verschrikkelijk, nog een minuut van je kostbare leven die je niet kijkend maar luisterend naar de streams moet ondergaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:03 schreef Disana het volgende:
Je moet ook nog controleren of die linkjes nog wel kloppen.
niet eens zo'n verkeerd planquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:59 schreef Spinhead72 het volgende:
Kan de OP van het CORA-topic veranderd worden?
Cora de vriendin van Jaap.
Wat mij betreft mag het als volgt worden:
Cora is de vriendin van Jaap, post in dit topic caps, nieuwtjes en psycho-analytische cq gedragskundige beschouwingen over haar.
[afbeelding]
cap F1reB1rd
offtopic: Dat "Gouden Kooi op mijn cv" van Jaap , en hij meent het nog ook.![]()
Beste Tuinfluiter,quote:Op woensdag 11 april 2007 14:01 schreef tuinfluiter het volgende:
Beste verzorgers van het DGK-forum,
Mag ik hier zaniken ?![]()
Ik kan Natasia niet vinden,
ik zoek haar al een tijdje,
of zie ik haar over het hoofd ?
Topic: Bewoners Natasia .
Er staat al een link onderaan in de post van Spinhead, maar misschien is het wel een goede oefening om het ook even zelf te zoeken.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:01 schreef tuinfluiter het volgende:
Als ik zo pauze heb,
zal ik Natasia proberen te zoeken,
nog een hele klus,
Ga nou maar snel je werk doen, die posting staat er nog steedsquote:
Ben je serieus? Nee toch?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga nou maar snel je werk doen, die posting staat er nog steeds![]()
Ben ik ooit niet serieus ? Mn imagoquote:Op woensdag 11 april 2007 16:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je serieus? Nee toch?
Want dan snap ik 'm niet.![]()
Haal dan snel dat citaat weer weg uit dit topic, dan kraait er geen haan meer naar!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben ik ooit niet serieus ? Mn imagoligt in jouw handen
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Haal dan snel dat citaat weer weg uit dit topic, dan kraait er geen haan meer naar!![]()
Dat doet hij al, op onze zuip-avondjes meetings.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:51 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, mag APK blauw worden?
Dat kleine zusje is echt onverbeterlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 08:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte snap ik ook niet, maar gezien de TS zal het wel iets met sex-standjes te maken hebben.
APK en Gert delen wel vaker accounts, dus wat dat betreft denk ik dat van alle ingrepen minstens 50% van APK komtquote:Op woensdag 11 april 2007 16:51 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, mag APK blauw worden ? Ik zie kwaliteiten
Met jouw ban als hoogtepunt.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:54 schreef PC eend het volgende:
APK en Gert delen wel vaker accounts, dus wat dat betreft denk ik dat van alle ingrepen minstens 50% van APK komt![]()
Fuckin hell, die teringdwerg is ook van julliequote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fuckin hell, die teringdwerg is ook van jullie![]()
![]()
Ik kom ze binnenkort wel een keer persoonlijk aan je uitleggen, ik moet toch nog een keer langs om je imago terug te bezorgen.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:07 schreef kleinzusje het volgende:
Is er misschien ook een linkje met uitleg van de smileys ? Ik krijg er veel om mn oren maar snap ze vaak niet
Met kerst ?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kom ze binnenkort wel een keer persoonlijk aan je uitleggen, ik moet toch nog een keer langs om je imago terug te bezorgen.![]()
Hoe kom je dáár nou bij!quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:51 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, mag APK blauw worden ? Ik zie kwaliteiten
Omdat ik die kut smileys niet snap. Je post een man met een rood mutsje: ik denk dan aan kerst. OOk die rare gnoomsmiley met die groene kerstkrans op zn kop doet me aan feestdagen denkenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe kom je dáár nou bij!![]()
Sjezus, zelfs de FB weet die femme fatale compleet te vernaggelen.![]()
![]()
Klopt hoor, het wordt een fééstdag.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat ik die kut smileys niet snap. Je post een man met een rood mutsje: ik denk dan aan kerst. OOk die rare gnoomsmiley met die groene kerstkrans op zn kop doet me aan feestdagen denken![]()
Als ik iets wil weten over FOK! kijk ik altijd even hier, weet niet zeker of de smileys er ook uitgelegd worden...:quote:Op woensdag 11 april 2007 17:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat ik die kut smileys niet snap. Je post een man met een rood mutsje: ik denk dan aan kerst. OOk die rare gnoomsmiley met die groene kerstkrans op zn kop doet me aan feestdagen denken![]()
gedaanquote:Op woensdag 11 april 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Offtopic Badderen
(moet [SC#31] zijn)
Goeie eerste poging als je het mij vraagt, maar er ontbrak het een en ander én hij was aan de late kant...
Volgens mij mag hij dicht.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als ik iets wil weten over FOK! kijk ik altijd even hier, weet niet zeker of de smileys er ook uitgelegd worden...:
Het Officiële Fok!woordenboek
Met dank aan Isabeau..![]()
En ze hadden tijdens de downtime van FOK! op Vol nog zo hun best gedaan, daar ging het regelmatig over die Gert, die teringdwergquote:Op woensdag 11 april 2007 17:05 schreef Gert het volgende:
En wéér een goedbewaard FOK!-geheim aan diggelen.![]()
Zit je me te fucken, kleine kuttenlikker?quote:
Ga even lekker spelen op msn , kleutersquote:Op donderdag 12 april 2007 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Zit je me te fucken, kleine kuttenlikker?![]()
Je weet het antwoord al, kleine kutgelikte.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:35 schreef kleinzusje het volgende:
Ga even lekker spelen op msn , kleuters![]()
Jij ook alquote:
Ik wil iets zeggen, maar ben mn imago aan het verbeteren. Ik hoop dat je ooit blauw wordtquote:Op donderdag 12 april 2007 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Je weet het antwoord al, kleine kutgelikte.![]()
En dan braaf worden, zoals Gert en Laffer?quote:
Lijkt me heerlijk om jouw zachte kant te leren kennenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
En dan braaf worden, zoals Gert en Laffer?![]()
Dat is mijn achterkant.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:48 schreef kleinzusje het volgende:
Lijkt me heerlijk om jouw zachte kant te leren kennen![]()
Sig: Eric is gewoon een pikkelikker, hij moet niet zo zielig doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
En dan braaf worden, zoals Gert en Laffer?![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Sig: Eric is gewoon een pikkelikker, hij moet niet zo zielig doen.
* jaloers is op doerak APK .![]()
Als je het maar laat.quote:
Heb ik ook maar van een zwakzinnige uit een of andere COS getrokken.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
Sig: Eric is gewoon een pikkelikker, hij moet niet zo zielig doen.
* jaloers is op doerak APK .![]()
Gatverdamme, ik lees net jouw sig.quote:
Wij dachten meer aan subsubforums speciaal voor bepaalde users.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:57 schreef APK het volgende:
Gaan jullie trouwens nog iets doen met dat nieuwe subsubforum-feature en de filters in Replique 0.1.0.1.3.0.dinges
Lijkt mij een goed idee, twee subsubforums:
* COS
* De rest
neequote:Op donderdag 12 april 2007 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Gatverdamme, ik lees net jouw sig.
Ben jij dat enge mens waar scanman altijd op zat te geilen.![]()
Mijn droom!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:01 schreef Gert het volgende:
Wij dachten meer aan subsubforums speciaal voor bepaalde users.
QUS - quotes uit de streams (ik seg: ik hou durfan)quote:Op donderdag 12 april 2007 01:12 schreef APK het volgende:
En ik wil GVD Peet weer terug ipv die Beequeen's die denken dat ze de baas zijn omdat ze elke ademhaling van Huub in de COS plaatsen.
Is dat voorbeeld zdat je geeft niet offtopic dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
BOSZ - bericht hier over snollie en zdngmw (billie zweet)
quote:Op donderdag 12 april 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
QUS - quotes uit de streams (ik seg: ik hou durfan)
ROS - reacties op de streams (moet je brian zien!)
COS - chatten over de streams (ik heb ook zo'n blauw bloessie gekocht... o ja?)
HOS - huilen om de streams (achter trekt hdnkkk voor)
mhitantv toch?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dat voorbeeld zdat je geeft niet offtopic dan?![]()
Ik had al antwoord gegeven in het topic, slaapkop.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:21 schreef kleinzusje het volgende:
He Gert, wakker worden
Ik zit me rot te uppen![]()
Mag dit topic Het pest-hier-gekke-Gertje-topic (deel 1) sticky ?
Geniale postingquote:Op donderdag 12 april 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
QUS - quotes uit de streams (ik seg: ik hou durfan)
ROS - reacties op de streams (moet je brian zien!)
COS - chatten over de streams (ik heb ook zo'n blauw bloessie gekocht... o ja?)
HOS - huilen om de streams (achter trekt hdnkkk voor)
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
En Snollie niet weet wie Jan de Bouvrie is, en rustig doorgaat met fohnen.![]()
![]()
Beslist 5.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:59 schreef Spinhead72 het volgende:
[..]
Geniale posting![]()
Maar hoort onderstaande reaktie nu thuis in rubriek 2 of 5?
[..]
Bovenstaande post hoort in ieder geval thuis in de rubriek zelfmoord.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:59 schreef Spinhead72 het volgende:
[..]
Geniale posting![]()
Maar hoort onderstaande reaktie nu thuis in rubriek 2 of 5?
[..]
quote:
Ik zag Nena!!quote:Op donderdag 12 april 2007 19:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hé Jappie! Wat dacht je? 't Wordt steeds gezelliger hier, ik zal me ook maar weer eens melden?
Die DGK zooi heb ik jammer genoeg geen tijd voor, maar deze FB is kostelijk!![]()
Ik vond die overspannen mods die steeds maar weer dreigde op te stappen anders ook wel wat hebben hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 19:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hé Jappie! Wat dacht je? 't Wordt steeds gezelliger hier, ik zal me ook maar weer eens melden?
Die DGK zooi heb ik jammer genoeg geen tijd voor, maar deze FB is kostelijk!![]()
Done, thx.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
Kan deze TT even gefatsoeneerd worden?? [COS # 1122] Mag ze in der tourekje?
Het moet ook # 1122 zijn...
Hij was voornamelijk te laatquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[COS # 1123] Lallen in de keuken en konijnen
moet # 1124 zijn....
donequote:Op vrijdag 13 april 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[COS # 1123] Lallen in de keuken en konijnen
Edit: hij was ook te laat en kan dus dicht![]()
En deze mag ook dicht [COS # 1126] De bevalling Ja of NEE ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
Deze: [COS #1125] Het veulen topic
en deze: [COS # 1125] Krijgen we een bevalling ?
Zijn allebei te laat en kunnen dus dicht...
alledrie dichtquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En deze mag ook dicht [COS # 1126] De bevalling Ja of NEE ?
Jij begon...quote:Op donderdag 12 april 2007 20:18 schreef Gert het volgende:
The Old Boys Network is van harte uitgenodigd om in de SC verder te ouwejongenskrentebroden.![]()
Nu Jappie blijkbaar even uitge-WOW'd is, is het des te urgenter om hier de teugels weer aan te halen.![]()
Dus: offtopic posts hieronder worden verwijderd.
Dag! [SC#32] Leandra loopt de park te checken![]()
![]()
Eindelijk.quote:Op zondag 15 april 2007 12:43 schreef Leandra het volgende:
Kan deze inmiddels eindelijk dicht, leuke TT maar gewoon te laat:
[COS # 1139] Bolle weigert te bevallen
Gert, dit zag ik in de COS. Het is een foto van een user. Dit vind ik echt niet kunnenquote:Op zondag 15 april 2007 22:22 schreef kingsmebber het volgende:
Geeft niet hoor.quote:Op maandag 16 april 2007 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu is het duidelijk![]()
Maar ze staan niet in de rij om een nieuwe COS te openen.
Mevrouw de veelpostbaggerqueen heeft al geleerd om te zeggen 'Lees maar op pagina 2' als iemand iets vraagt.quote:Op maandag 16 april 2007 19:52 schreef Gert het volgende:
Bovendien: de mensen die wèl even de moeite willen nemen om een minuutje te besteden aan het knippen en plakken van een OP, zijn de wat leukere users die ook vaak met leukere OP en titels komen dan dat lamlendige zootje dat alleen maar eenregelige domme zinnetjes wil posten.
www.vol.nlquote:Op dinsdag 17 april 2007 07:59 schreef Netty het volgende:
Ik heb in het COS gelezen dat Huub heeft gerookt in bed en ook dat hij na half 3 wakker de pakker was, en dat mag dus ook niet volgens de regels.
Ik seg: een ofiezijeele waarschuwing (expres verkeerd gespeld)
In welk topic moet bovenstaande reaktie, want ik heb zaterdag een topic geopend en die moest ook al dicht.
En ik wil natuurlijk niet een Tong80 worden met allemaal topics die niet mogen hahahhahahahahahahahhahahahahha
Bewonerstopic [De bewoners] Huub # 3quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:59 schreef Netty het volgende:
Ik heb in het COS gelezen dat Huub heeft gerookt in bed en ook dat hij na half 3 wakker de pakker was, en dat mag dus ook niet volgens de regels.
Ik seg: een ofiezijeele waarschuwing (expres verkeerd gespeld)
In welk topic moet bovenstaande reaktie, want ik heb zaterdag een topic geopend en die moest ook al dicht.
En ik wil natuurlijk niet een Tong80 worden met allemaal topics die niet mogen hahahhahahahahahahahhahahahahha
In de COS schijnt het vandaag ook erg moeilijk te zijn normaal te posten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:04 schreef Disana het volgende:
Bedank hier Safaa, 1 dag roem
(ga terug naar je eigen land)
Kan dit? Van mij hoeft het niet zo.
Fijn is datquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In de COS schijnt het vandaag ook erg moeilijk te zijn normaal te posten.
Ik denk dat een bepaalde user een beetje een kutdag heeft.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijn is datIk heb er nog niet gekeken, kwam laat binnen en had het te druk met kijken
![]()
Ik denk dat ik heb gezien wat je bedoelt. Van mij mag zoiets (hij, zij) weg. Een schaap over de dam, en zo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat een bepaalde user een beetje een kutdag heeft.
Sticky in je haar.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:33 schreef kleinzusje het volgende:
Mag dit topic Sticky ? Welkom terug, Peter6000
Huismoeders zonder opleidingquote:Op woensdag 18 april 2007 16:08 schreef noekje het volgende:
Wil iemand even de d van geharsd veranderen in een t?
[COS #1177] Jaap wordt geharsd door Amanda
Danke!
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Huismoeders zonder opleidingPrachtig
![]()
Nou... dat grapje kan ik wel hebben... dat ik niet zag dat ik ook gehouwehoer neergezet had vind ik wel heel triestquote:Op woensdag 18 april 2007 21:01 schreef shmoopy het volgende:
Volgens mij heeft iemand een grapje met je uitgehaald, nu staat er oeferloos.
Hmmm. dat kun jij zien hè.quote:
Thnxquote:Op woensdag 18 april 2007 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmm. dat kun jij zien hè.![]()
Nou ja, zoveel mogelijkheden waren er ook niet.
Ik ga het wel herstellen, om mijn camsessie veilig te stellen want zulke spelfouten zien er niét uit.
Ben jij een nolife.eu figuur?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:24 schreef ReckoN het volgende:
Waar is die topic gebleven met de bijnamen voor DGK-bewoners?
nog verder aangepast tot een soort "bewonerstopic"quote:Op donderdag 19 april 2007 20:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedenavond verzorgers van dit forum,
Topic Palma hoofd huidhouding?
Kan huid in huis ?
En mag het vraagteken ook weg ??
![]()
Inmiddels zitten we in 1193quote:Op donderdag 19 april 2007 20:28 schreef CartWOman het volgende:
*kuch*
Er wordt al een tijdje enorm getrolld en gezeken in de COS (1192).
Oordeelt u zelf.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:45 schreef avonne het volgende:
nog verder aangepast tot een soort "bewonerstopic"
[Personeel] Palma - hoofd huishouding
Je hebt gelijk, sorry, maar het ging het hele topic door, vanaf het begin. Ik kon dus niet echt een post quoten.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Inmiddels zitten we in 1193
Cartwoman, jij weet het volgende vast wel, maar ook even voor de meelezers even uitgebreid.
Omdat ik het niet prettig vind 300 posts door te lezen op zoek naar een boosdoener, graag in vervolg een topic report. (gele uitroepteken boven aan de pagina)
Daarin kun je ook een link zetten naar de juiste plek, de naam van de slechterik noemen en aangeven waarom het je dwars zit.
Dat zoekt voor mij een stuk makkelijker en het probleem duidelijker.
Ik neem nu even geen tijd om er naar te kijken. Eerst even in 1193 rondkijken.
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, sorry, maar het ging het hele topic door, vanaf het begin. Ik kon dus niet echt een post quoten.![]()
Doe rustig aan, het is nu veel te leuk.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
O nee? Schijt aan. Je bent een walgelijke klootzak.
Schijnheil.quote:
Het is de modjes vast wel opgevallen dat Zeikmans een mega-spemmert is, die zo'n 25 topics heeft bevuild ......quote:
Zeikmans doet z'n behoeftes inmiddels ergens anders.quote:Op vrijdag 20 april 2007 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is de modjes vast wel opgevallen dat Zeikmans een mega-spemmert is, die zo'n 25 topics heeft bevuild ......
Moi.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:01 schreef APK het volgende:
Waarom is de TT van dit topic eigenlijk veranderd naar dit humorloze bureaucratische gedrocht en wie heeft dat gedaan?
Dan kun je toch gewoon ingrijpen en lekker bannetjes aanvragen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:02 schreef Gert het volgende:
Moi.![]()
Dat "klagen en klieren" was inderdaad een regelrechte dijenkletser, maar helaas begonnen bepaalde users daar rechten aan te ontlenen.![]()
Voor hetzelfde geld had je ook een chihuahua-subforum gehad, met leuke naai- en haakpatroontjes voor roze jasjesquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dan kun je toch gewoon ingrijpen en lekker bannetjes aanvragen?![]()
Nu geef je een beetje toe aan de verdere vertrutting van dit paardensubforum.
Ik blijf nu eenmaal graag ontopicquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Moi.![]()
Dat "klagen en klieren" was inderdaad een regelrechte dijenkletser, maar helaas begonnen bepaalde users daar rechten aan te ontlenen.![]()
Jaap noemde zich gisteren de hele tijd Jaap van Otterloo, dus het heeft wel iéts met DGK te maken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:51 schreef PC eend het volgende:
Kan deze niet dicht jaap van otterlo
De TT heeft niks met DGK te maken...
Elke naam die genoemd wordt op de streams een topicquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaap noemde zich gisteren de hele tijd Jaap van Otterloo, dus het heeft wel iéts met DGK te maken.
Speels topic, loopt aardig, lekker open laten.
Of ga je hier nu weer allerlei rechten aan ontlenen?![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:29 schreef Jappie het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kan er hier sinds de naamverandering weer als vanouds geklaagd en geklierd worden ?
quote:
Bij wijzig profiel, de url van het plaatje invullen bij webicon.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:47 schreef grazygirl het volgende:
weet niet of ik in de juiste topic zit maar kan ik ergens vinden hoe ik een avatar/plaatje bij mijn profiel kan krijgen?
dank je wel ga het meteen proberenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bij wijzig profiel, de url van het plaatje invullen bij webicon.
gelukt dank je wel voor je medewerkingquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bij wijzig profiel, de url van het plaatje invullen bij webicon.
NPquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:01 schreef grazygirl het volgende:
[..]
gelukt dank je wel voor je medewerking![]()
Even lachen om Eend, maar ik begrijp dat ik een VMBO-gevoel voor humor heb.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:02 schreef CartWOman het volgende:
Even lachen om Eend, maar ik begrijp dat ik een VMBO-gevoel voor humor heb.![]()
Relax man.quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:50 schreef SmeerCaas het volgende:
Geweldig dat dit topic HUUB MOET DE GOUDEN KOOI PER DIRECT VERLATEN even zo snel naar de bodem geschopt is als het gemaakt was. Mag ik voorstellen dat de auteur hiervan, net als Huub, een officiele waarschuwing krijgt voor het openen van dit soort randdebiele, achterlijke topics met als ultiem dwangmiddel een ban van 48 dagen uur?
Vertel er anders even bij dat ban aanvragen 'not done' zijnquote:
Deze beter?quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:50 schreef SmeerCaas het volgende:
Geweldig dat dit topic HUUB MOET DE GOUDEN KOOI PER DIRECT VERLATEN even zo snel naar de bodem geschopt is als het gemaakt was. Mag ik voorstellen dat de auteur hiervan, net als Huub, een officiele waarschuwing krijgt voor het openen van dit soort randdebiele, achterlijke topics met als ultiem dwangmiddel een ban van 48 dagen uur?
Ja.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Deze beter?
ZWAAI hier HUbbel uit !!!!!!!!!
Het beleid is ontwikkeld, en berust op de zelfredzaamheid van dde burger.quote:Op zaterdag 21 april 2007 07:15 schreef Peter6000 het volgende:
New style poll: Wie is je minst favoriete bewoner -20/29 apr
De populatie heeft moeite met het copy-pasten van een lijstje, en daarna 1 punt optellen bij de bewoner naar keuze.
De klacht zit hem er voornamelijk in, dat er dingen door elkaar kunnen gaan lopen.
Kunnen jullie hiervoor aub beleid ontwikkelen.
Hoogachtend,
Peter6000
Dat lijkt me een uitstekend initiatief.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Het beleid is ontwikkeld, en berust op de zelfredzaamheid van dde burger.
Enige sturing vanuit de overheid wordt toegepast, maar het ontbreekt aan middelen om hier een strakke hand in te houden.
Ik stel voor onze beste externe adviseur op studiereis te zenden, die in een traject van 12 maanden dit probleem bestudeert en dan met voorstellen komt. Dit ontlast de huidige medewerkers.
Prima, thx.quote:Op zondag 22 april 2007 15:29 schreef schatje het volgende:
Ja, ik heb er een gastslotje opgegooid en melding van gemaakt achter de schermen.
Dan ga je toch lekker ergens anders mensen vermaken met jouw geniale topics?quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:31 schreef tong80 het volgende:
BB was altijd zo leuk door dit soort topics Wat is erger ? Een hoer of een hoerenloper ?
DGK is zo'n raar forum doordat als je niet in de kliek hoort van centrale topics er niks te posten valt.
Ach, ik heb wel eens topics met een betere OP gezien, zelfs via jouw keyboard.quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:42 schreef tong80 het volgende:
Sarcasme is mij ook niet vreemd APK. Ik open soms bagger topics. Maar dit is toch gewoon de discussie waard ? Beetje antwoord van dan lees je het toch niet.
Wees er maar trots op, weer een kuttopic met een slotje.quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:56 schreef tong80 het volgende:
Dit ging over de herhaling :
De herhaling van maandag 23 april......
En waarom het na 10 minuten werd afgebroken.
Inderdaad vannacht was het erg VOL hierquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:14 schreef kleinzusje het volgende:
Vraagt het GoudenKooi forum geld ? Tis hier nogal VOL![]()
Rellert!!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
Inderdaad vannacht was het erg VOL hier![]()
ps. mods: waarom die discussie met Modbreak Morwen uit de COS verwijderen:
ik heb gelinkt naar Hooligans en zoveel zinnen waren het ook niet, terwijl er niet eens gescholden werd, hooguit een pinnige steek en dat zou moeten kunnen hier.
Dat gebeurt wel vaker in de COS![]()
Dat was gezeik van die Vollers, ik ben heel beleefd geblevenquote:
Als je dat vervelende tuig van de overkant nou tenminste nog snoeihard had aangepakt, was het misschien nog een leúke rel geworden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat was gezeik van die Vollers, ik ben heel beleefd gebleven![]()
OK.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:58 schreef Prospera het volgende:
[COS # 1241] Breuls help onze bug te fixen
Dit moet zijn [COS # 1241]
Twéé!quote:
Het werd weer tijd voor een relquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Twéé!
Maar we krijgen binnenkort wèl een bannert.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 01:54 schreef Rivered het volgende:
Heey huub ben ik weerbij die akon hoef je niet persee ingelogd te zijn check it out:
http://www.youtube.com/watch?v=euqx-3Q40-s en met deze link doet ie ut gewoon egt mooi nummer (H)
greets Lennert.
Ik ben het hiermee eens. Jaap heeft zoveel kwaliteiten, dat kun je niet allemaal in 1 topic proppen. Deze bijzondere uiting, waarin Jaap ons zijn gevoelige kant laat aanschouwen, past gewoon niet in een algemeen Jaap-topic. Ondanks het hoogstaande niveau hiervan, doe je Hem daar gewoon tekort meequote:Op donderdag 26 april 2007 01:44 schreef Peter6000 het volgende:
Het romantische huwelijksaanzoek van Jaap en zijn Cora
Ten onrechte gesloten, zo`n bijzondere speech verdient een apart topic.
En mijn spelfout 'en' moest zijn 'aan', is ondanks mijn topicreport niet verbeterd.
Bovendien mist bijna iedereen anders deze brief, aangezien de meeste mensen òf de COS F5-en òf even snel de topics scannen.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:52 schreef Armani XL het volgende:
Deze bijzondere uiting, waarin Jaap ons zijn gevoelige kant laat aanschouwen, past gewoon niet in een algemeen Jaap-topic. Ondanks het hoogstaande niveau hiervan, doe je Hem daar gewoon tekort mee![]()
Het mooie aan jou is dat je naar mij een balans vindt in enerzijds assertieve afbakening omtrent wie jij authentiek bent, maar anderzijds mij dusdanig benaderd en behandeld zoals ik dat ook echt nodig heb.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Bovendien mist bijna iedereen anders deze brief, aangezien de meeste mensen òf de COS F5-en òf even snel de topics scannen.
Eensch. Als je Jaap's huwelijksaanzoek tussen de hilarische uitspraken plaatst, doe je hem echt tekort.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:44 schreef Peter6000 het volgende:
Het romantische huwelijksaanzoek van Jaap en zijn Cora
Ten onrechte gesloten, zo`n bijzondere speech verdient een apart topic.
En mijn spelfout 'en' moest zijn 'aan', is ondanks mijn topicreport niet verbeterd.
Die taalfouten vielen mij inderdaad ook al op. Ik denk dat hij dit met opzet doet om zich aan te passen aan het inferieure taalgebruik van de gemiddelde forumbezoeker van tegenwoordig. Het zou zomaar kunnen zijn dat sommige minder bedeelde pechvogels Hem anders niet zouden kunnen begrijpenquote:Op donderdag 26 april 2007 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Bovendien mist bijna iedereen anders deze brief, aangezien de meeste mensen òf de COS F5-en òf even snel de topics scannen.
De taalfouten in de brief vielen mij trouwens wel tegen van Jaap.
Mijn theorie is dat hij een afspraak heeft met Cora om op deze manier geheime boodschappen door te geven.quote:Op donderdag 26 april 2007 02:05 schreef Armani XL het volgende:
Die taalfouten vielen mij inderdaad ook al op. Ik denk dat hij dit met opzet doet om zich aan te passen aan het inferieure taalgebruik van de gemiddelde forumbezoeker van tegenwoordig. Het zou zomaar kunnen zijn dat sommige minder bedeelde pechvogels Hem anders niet zouden kunnen begrijpen![]()
Van de bovenstaande ideëen, lijkt me dat "had gebeurd kunnen zijn" wel potentie hebben.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:47 schreef Peter6000 het volgende:
Is er behoefte aan de volgende topics:
-- een uitzwaaitopic voor Nicky en Juicy (mits gemodereerd op dieronvriendelijk taal, zoals hondjes kapot slaan tegen een muur).
-- een witte-pagina uitlaadklephoekje (ivm de nieuwste bug)
-- een had-kunnen-gebeuren topic: volgens dit concept: Had gebeurd kunnen zijn
-- een kerstballentopic (waarbij caps getransformeerd worden tot kerstballen, eventueel met luxaflex)
-- zoek-de-verschillen topic, waarbij wisselende posters 2 caps maken, met 5 verschillen.
Gelukkig maar, in combinatie met het gescheld van Palma had dat een hele erge druppel kunnen zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef Gert het volgende:
Die walgelijke spelfout heb ik, vooruitlopend op de vergadering, vast gecorrigeerd.
Wat moet het worden?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:58 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil de OP van het Safaa topic veranderen, maar ik kan er niet meer in. Kunnen jullie het doen ? Of mij helpen ??
Doe maar wat joh, tis toch een saaikutvoltopic gewordenquote:
Jij doet ook maar wat hè.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Doe maar wat joh, tis toch een saaikutvoltopic geworden![]()
![]()
Joh, niet meteen zo klagen, het was maar een zwaai-topic.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:15 schreef PC eend het volgende:
Euhm, mijn topic ZWAAI hier HUbbel uit !!!!!!!!! moet dicht omdat er een nieuwe was en dat topic over brian wat ongeveer net zo oud was blijft open terwijl daar ook een nieuwe voor was![]()
Dat klopt niet zeg ik toch, je hebt een oude zwaai brian uit topic open gelaten....quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, niet meteen zo klagen, het was maar een zwaai-topic.
Er moest even snel gehandeld worden, en wilde ook de streams volgen. Er werden ineens állerlei topics mbt het voorval geopend en ik heb de twee zwaai-topics waarin het meest recent was gepost, opengelaten.
Was jij niet die huillie die zat te zeiken over kritiek op je zo geweldige OP'squote:Op vrijdag 27 april 2007 01:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Jong, loop niet zo te zeiken...
Gelukkig, ik dacht dat Gert echt ff niet meer objectief wasquote:
Heul niet, klote eend.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was jij niet die huillie die zat te zeiken over kritiek op je zo geweldige OP's![]()
't Is juist keurig aangeharkt!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:30 schreef soylent het volgende:
Gert! Ze maken een rommeltje van het updates topic!!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:20 schreef Armani XL het volgende:
[..]
1. Het geniale brein van Jaap.
2. Jaap's magnifieke proza.
3. Vrees hier de terreur van Jaap.
4. Jaap's fenomenale humor.
5. De stormachtige opkomst van Jaap's Koninkrijk.
6. De gevoelige kant van Jaap.
7. Hoe kan ik zoveel mogelijk van Jaap leren.
8. Hoe kan ik zoveel mogelijk op Jaap lijken.
9. Afvallen met Jaap.
[..]
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopicquote:Op zondag 29 april 2007 11:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar is het filmpjes topic
quote:Op zondag 29 april 2007 14:07 schreef Gert het volgende:
Je kunt uit de lijst weggezakte topics terugvinden door (vanuit de subforum-index) helemaal rechts onderaan de pagina, de periode te vergroten en dan op een trefwoord te zoeken.
quote:Op maandag 30 april 2007 12:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..] (Geniale workshop voor zwakbegaafden)
First thing in the morning.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:20 schreef Nostalgist het volgende:
Kan het topic, FAQ, Policy, Streams en Bewoners worden aangepast na het weggaan van Sylvia ?
Dank !
@ your service, klein Japans hapje met rauwe vis, rijst en zeewier.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:04 schreef kleinzusje het volgende:
Kan die dronkenjosti post uit de updates worden verwijderd ? thx
Het ene gaat over de bewoners, het andere over de kijkers.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:15 schreef kleinzusje het volgende:
Vraagje: waarom zijn er 2 psychologen topics ????
thx (s) uchiquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:18 schreef Gert het volgende:
[..]
@ your service, klein Japans hapje met rauwe vis, rijst en zeewier.
[..]
Het ene gaat over de bewoners, het andere over de kijkers.
Volgens mij gaat die andere over een racist.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:18 schreef Gert het volgende:
Het ene gaat over de bewoners, het andere over de kijkers.
Jij bent ook echt een bloedhond in hart en nieren hè.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die andere over een racist.![]()
Done, voor het geval Gert nog af staat te wassen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:19 schreef Marrije het volgende:
Gert, kun je deze TT aanpassen? [COS #1325] Waar we met smart wachten op ons Lieke me = we Dank!!
Ik moet eerst Beequeen leren hoe ze haar posthoeveelheid in haar profiel kan zien.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:45 schreef Armani XL het volgende:
Weet iemand of er ook zo'n prachtige geïllustreerde handleiding van Spinhead bestaat voor het daadwerkelijk kunnen bekijken van het BB3-archief?
lijkt me een goed plan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:02 schreef SmeerCaas het volgende:
Mochten de HH Mods dit topic [DGK] Vraag het een Streamer ongepast cq ongewenst vinden, dan verwijder het maar. Het idee erachter is echter goedbedoeld en hopelijk komt dat ook zo bij u over.
Dank je voor de linkquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:12 schreef flugeltje het volgende:
Was deze al bekend hier? => CartWOman opgenomen in ziekenhuis
Geweldig topic!quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:02 schreef SmeerCaas het volgende:
Mochten de HH Mods dit topic [DGK] Vraag het een Streamer ongepast cq ongewenst vinden, dan verwijder het maar. Het idee erachter is echter goedbedoeld en hopelijk komt dat ook zo bij u over.
Mits goed in de gaten gehouden lijkt mij dit een kanshebber voor sticky?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:18 schreef avonne het volgende:
[..]
lijkt me een goed plan.
We zullen zien hoe het gaat.
Als het goed loopt blijft het vanzelf bovenin de lijst staan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mits goed in de gaten gehouden lijkt mij dit een kanshebber voor sticky?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik moet eerst Beequeen leren hoe ze haar posthoeveelheid in haar profiel kan zien.![]()
![]()
Voor BB3 verwijs ik naar 'old-bies'.
Ellenlange discussies = forumquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Als het goed loopt blijft het vanzelf bovenin de lijst staan.
Eerst even kijken of het goed gaat. Eigenlijk is het een recept voor chaos, inclusief ellenlange discussies.
Even bekijken hoe het loopt.
Net als jij vraag ik me af hoe dat moet. Ik gebruik nu google en tik dan heel kenmerkende zoektermen in waarvan ik zeker weet dat ze in een bepaald topic veel gebruikt werden, maar dat is knap omslachtig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:36 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Probleem is (wat je inmiddels al hebt ondervonden), dat je de oude topics alleen maar van de laatste 5 jaar kunt laten tonen. Maar BB3 is al langer geleden. Iemand enig idee hoe je topics, ouder dan 5 jaar, kunt opvragen? Ik had nog zo graag de reguliere uitzending van 23 oktober 2001 willen doornemen![]()
Ik ken het gevoel van het pijnigen van je hersens om je toch maar zoveel mogelijk weinig voorkomende steekwoorden uit een gezocht topic voor de geest te halenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:52 schreef voyeur het volgende:
[..]
Net als jij vraag ik me af hoe dat moet. Ik gebruik nu google en tik dan heel kenmerkende zoektermen in waarvan ik zeker weet dat ze in een bepaald topic veel gebruikt werden, maar dat is knap omslachtig.
Mogen doodsverwensingen naar DGK deelnemers ook niet meer?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:04 schreef avonne het volgende:
wil men stoppen met doodsverwensingen AUB
Ik sluit me aan bij deze vraag, ik stoorde me er gisteren ook erg aan dat het weggemodereerd werd door Avonne.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
Mogen doodsverwensingen naar DGK deelnemers ook niet meer?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:12 schreef flugeltje het volgende:
Was deze al bekend hier? => CartWOman opgenomen in ziekenhuis
Ik wist niet dat ik alweer een campagne leiddequote:
Past nog steeds niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:15 schreef APK het volgende:
Mededelingen aan DGK_REDACTIE #6 - ik vind dit walchelijk
TT is te lang.![]()
Mag 'WALCHELIJK' op een of andere manier in de TT blijven?
Is een quote -uit het voorgaande topic- van mijn favoriete psychopaat.![]()
Misschien kun je er: MED's voor.... van maken, dan moet het wel passenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:23 schreef APK het volgende:
[..]
Past nog steeds niet.
Misschien 'Kotsen op' ipv 'Mededelingen aan'?
zo goed?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:23 schreef APK het volgende:
[..]
Past nog steeds niet.
Misschien 'Kotsen op' ipv 'Mededelingen aan'?
Hij past!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:54 schreef avonne het volgende:
zo goed?
Aan de DGK_REDACTIE #6 - ik vind dit walchelijk
Waar gaat het over? Slow chat neem ik aan, aangezien Prospera onmiddelijk een SC opentquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat was er mis met:
[DGK # 1] Inhoudelijk baggeren met Ian_Nick & Leandra
![]()
Ik heb inmiddels Eric doodgewenst.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik alweer een campagne leiddeHet was eigenlijk gewoon een vraag aan de moderators. Waar ik overigens nog geen antwoord op heb.
quote:
Zal ik maar even dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik alweer een campagne leiddeHet was eigenlijk gewoon een vraag aan de moderators. Waar ik overigens nog geen antwoord op heb.
Dan wens ik bij deze huub een heel klein beetje doodquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:40 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je wordt heus niet direct geband als je een bewoner een beetje dood wenst,
Kijk maar uit alles wat je een ander toewenst krijg je meestal zelf !!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels Eric doodgewenst.![]()
Hij kan zichzelf mooi ophangen met zijn stropdas die hij onder zijn tshirt draagt (dat is mode).
Misschien dat dit wel een antwoord oplevert, of wordt er alleen op de elite en de simpele enkelvoudige vragen gereageerd?
[afbeelding]
[..]
![]()
Alle beetjes helpen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan wens ik bij deze huub een heel klein beetje dood![]()
quote:
Je zou mij er heel gelukkig mee maken Dayquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Aan Day, moderator van Fok-DGK,
Ik was uit logeren in Amsterdam, ik kwam om 23:45 thuis,
had nog niet jouw oproepje gezien bij Streamverslagen voor gratis streams.
Hartelijk dank dat je ook aan mij hebt gedacht.
Maar ik heb al 1 maand gratis streams ontvangen,
dat kreeg ik gisteren via een mail van Tien.
Nu kan jij iemand anders blij maken![]()
Alleen van Loes, voor 1 dag. Heb me bij Day niet opgegeven via pm omdat ik zo boos wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |