gedaanquote:Op woensdag 11 april 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Offtopic Badderen
(moet [SC#31] zijn)
Goeie eerste poging als je het mij vraagt, maar er ontbrak het een en ander én hij was aan de late kant...
Volgens mij mag hij dicht.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als ik iets wil weten over FOK! kijk ik altijd even hier, weet niet zeker of de smileys er ook uitgelegd worden...:
Het Officiële Fok!woordenboek
Met dank aan Isabeau..![]()
En ze hadden tijdens de downtime van FOK! op Vol nog zo hun best gedaan, daar ging het regelmatig over die Gert, die teringdwergquote:Op woensdag 11 april 2007 17:05 schreef Gert het volgende:
En wéér een goedbewaard FOK!-geheim aan diggelen.![]()
Zit je me te fucken, kleine kuttenlikker?quote:
Ga even lekker spelen op msn , kleutersquote:Op donderdag 12 april 2007 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Zit je me te fucken, kleine kuttenlikker?![]()
Je weet het antwoord al, kleine kutgelikte.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:35 schreef kleinzusje het volgende:
Ga even lekker spelen op msn , kleuters![]()
Jij ook alquote:
Ik wil iets zeggen, maar ben mn imago aan het verbeteren. Ik hoop dat je ooit blauw wordtquote:Op donderdag 12 april 2007 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Je weet het antwoord al, kleine kutgelikte.![]()
En dan braaf worden, zoals Gert en Laffer?quote:
Lijkt me heerlijk om jouw zachte kant te leren kennenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
En dan braaf worden, zoals Gert en Laffer?![]()
Dat is mijn achterkant.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:48 schreef kleinzusje het volgende:
Lijkt me heerlijk om jouw zachte kant te leren kennen![]()
Sig: Eric is gewoon een pikkelikker, hij moet niet zo zielig doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
En dan braaf worden, zoals Gert en Laffer?![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Sig: Eric is gewoon een pikkelikker, hij moet niet zo zielig doen.
* jaloers is op doerak APK .![]()
Als je het maar laat.quote:
Heb ik ook maar van een zwakzinnige uit een of andere COS getrokken.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
Sig: Eric is gewoon een pikkelikker, hij moet niet zo zielig doen.
* jaloers is op doerak APK .![]()
Gatverdamme, ik lees net jouw sig.quote:
Wij dachten meer aan subsubforums speciaal voor bepaalde users.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:57 schreef APK het volgende:
Gaan jullie trouwens nog iets doen met dat nieuwe subsubforum-feature en de filters in Replique 0.1.0.1.3.0.dinges
Lijkt mij een goed idee, twee subsubforums:
* COS
* De rest
neequote:Op donderdag 12 april 2007 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Gatverdamme, ik lees net jouw sig.
Ben jij dat enge mens waar scanman altijd op zat te geilen.![]()
Mijn droom!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:01 schreef Gert het volgende:
Wij dachten meer aan subsubforums speciaal voor bepaalde users.
QUS - quotes uit de streams (ik seg: ik hou durfan)quote:Op donderdag 12 april 2007 01:12 schreef APK het volgende:
En ik wil GVD Peet weer terug ipv die Beequeen's die denken dat ze de baas zijn omdat ze elke ademhaling van Huub in de COS plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |