Geeft niks, ik heb wel ff kunnen oefenenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:01 schreef Prospera het volgende:
Hey klein eendje, ik wist niet van jullie afspraakjes, volgende keer beter![]()
Edit:
Sorry dus![]()
Omdat het DGK subforum zo overspoeld lijkt met kutnewbies die niets anders kunnen dan een quick reply plaatsen en na een tijdje wellicht een keer quoten dat dat helaas niet werktquote:Op donderdag 12 april 2007 00:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Waarom voeren jullie niet de regel in dat degene die een topic sluit het nieuwe opent?
Dat gebeurd overal.
Ok, nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geeft niks, ik heb wel ff kunnen oefenen![]()
Ah daar zit wat in ja.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat het DGK subforum zo overspoeld lijkt met kutnewbies die niets anders kunnen dan een quick reply plaatsen en na een tijdje wellicht een keer quoten dat dat helaas niet werkt![]()
Het openen van een topic is kennelijk voor een hoop oldbies zelfs eng...![]()
Zeker bij de COS zou dat dramatisch zijn....![]()
En omdat je als je refresht nog steeds geen nieuw topic ziet, waardoor je denkt dat je er dan maar 1 moet gaan aanmaken, waarna je ziet dat er meerdere het nieuwe topic niet zagen en met z'n allen een nieuwe aanmaken enzoquote:Op donderdag 12 april 2007 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat het DGK subforum zo overspoeld lijkt met kutnewbies die niets anders kunnen dan een quick reply plaatsen en na een tijdje wellicht een keer quoten dat dat helaas niet werkt![]()
Zeker bij de COS zou dat dramatisch zijn....![]()
Ehm... dat hadden we dus gedaan, en newbie Lobasca had een soort "oefentopic" nodig... dat zou de volgende SC dus worden, echter Prospera had dat niet meegekregen (de SC liep ook ineens erg hard) en die opende dus gewoon een verse SC....quote:Op donderdag 12 april 2007 00:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Spreek dan in het lopende topic als dat bijna aan z'n 300ste post toe is af wie het nieuwe topic aanmaakt.
Deze mag dan ook sticky worden als Badderen met de Bugquote:Op donderdag 12 april 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, als dit topic alsnog een succes gaat worden moet ik even iets editten in FB...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |