Je hebt me verraden!?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:49 schreef Prospera het volgende:
[afbeelding]
foto: Ian_Nick
De landelijke inspectiedienst is al op de hoogte![]()
We druppelen door.
Uhm, wie is Lobascaquote:Op woensdag 11 april 2007 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik hoop toch niet dat Lobasca ergens een SC aan het knutselen is...
Owwquote:Op woensdag 11 april 2007 23:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het kuikentje van Leandra en mij!
Ze kon nog niet zo goed staan...quote:Op woensdag 11 april 2007 23:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Oww![]()
Waarom zit ze dan aan zo'n eng draadje om haar nek?
Waag ik eindelijk de gok...quote:Op woensdag 11 april 2007 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik hoop toch niet dat Lobasca ergens een SC aan het knutselen is...
Het was gewoon KUTquote:Op woensdag 11 april 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
Zou idd een beetje lullig zijn...
Lobasca is een newbie die in de 2 weken dat ze haar Fok-account heeft de COS niet volgebaggerd heeft met kutnewbieposts en in de SC af en toe eens een vraag stelt in de hoop dat wij zo vriendelijk zijn haar het juiste antwoord te geven... juist die instelling bevalt mij wel, dus voor deze kutnewbie maak ik graag een uitzonderingquote:
Een newbe, die een stoomcurcus FOK DGK aan het doen/ bewerkstelligen is..quote:
Zie, t valt hier nog wel mee met de bitches van de SC... zelfs Prospera heeft al wat liefs gezegd in je oefentopic...quote:Op donderdag 12 april 2007 00:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een newbe, die een stoomcurcus FOK DGK aan het doen/ bewerkstelligen is..
Alle (opbouwende) kritiek is welkom......En bedankt voor jullie geduld, kheb alweer heel wat opgestoken vanavond!quote:Op donderdag 12 april 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie, t valt hier nog wel mee met de bitches van de SC... zelfs Prospera heeft al wat liefs gezegd in je oefentopic...
Klein hintje: het volledig leeg-editten van posts wordt over het algemeen niet zo gewaardeerd, en zeker gezien je topic nog niet dicht is...
Dat werkt bij mij heel simpel: ik weet dat ik een kutwijf kan zijn maar als iemand gewoon vragen stelt waar een antwoord op gegeven kan worden en waaruit blijkt dat hij/zij graag wil leren hoe het moet zal ik die antwoorden gewoon geven...quote:Op donderdag 12 april 2007 00:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alle (opbouwende) kritiek is welkom......En bedankt voor jullie geduld, kheb alweer heel wat opgestoken vanavond!
Ja, wat moet ik daar nu opzeggen.... Ben het eigenlijk wel met je eensquote:Op donderdag 12 april 2007 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Mehehe, in de SC zijn we nou eenmaal liev!![]()
*gaat naast Leandra staan en knikt heel wijs mee*quote:Op donderdag 12 april 2007 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij heel simpel: ik weet dat ik een kutwijf kan zijn maar als iemand gewoon vragen stelt waar een antwoord op gegeven kan worden en waaruit blijkt dat hij/zij graag wil leren hoe het moet zal ik die antwoorden gewoon geven...
Tenzij ik me op voorhand al zit te ergeren aan die user... die zijn er ook natuurlijk, maar dat zijn dan ook meestal niet de types die bereid zijn wat te leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |