Ik via V-O-L, maakt dat nog wat uit?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
1 van de streams in dit topic: FAQ, Policy, Streams en Bewoners
En nee het is geen raadseltje, gewoon een handige plek om alternatieven te vinden, iedereen heeft z'n eigen voorkeuren
Ik ook, schaam je er niet voor, klein eendje!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik via V-O-L, maakt dat nog wat uit?
De kleintjes worden zo snel groot!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat heeft ze van jou... aandoenlijk hè![]()
Krijgt ze al echte veertjes?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De kleintjes worden zo snel groot!![]()
Zie mijn vorig bewekstelligdquote:Op woensdag 11 april 2007 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat heeft ze van jou... aandoenlijk hè![]()
Err...quote:Op woensdag 11 april 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ian??? Ik dacht dat jij haar Loverboyproof zou maken?! Ze doet al Brian-imitaties![]()
Ik heb toch liever dat je het beschouwt als genetische belasting en daardoor Ian als schulidge aanwijst.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zie mijn vorig bewekstelligdbericht
Gvd... ik voed er 1 in m'n uppie op en dat gaat uitstekend, en dan heb je er samen met een ander nog zo'n krummel bij en ja hoor... het gaat al mis in de basisquote:Op woensdag 11 april 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Err...
Dat van die loverboy's zou jij toch doen?!![]()
Laat ik het niet merken!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb toch liever dat je het beschouwt als genetische belasting en daardoor Ian als schulidge aanwijst.
Voor je het weet draait het verhaal zo dat hij eigenlijk je papa niet is maar dat ik vreemd ging met Brian.
Ik heb me vergist. Komt door Papa Ian (Papa Brian-2)quote:Op woensdag 11 april 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb toch liever dat je het beschouwt als genetische belasting en daardoor Ian als schulidge aanwijst.
Voor je het weet draait het verhaal zo dat hij eigenlijk je papa niet is maar dat ik vreemd ging met Brian.
Moet ik nou straks weer op de bank?!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gvd... ik voed er 1 in m'n uppie op en dat gaat uitstekend, en dan heb je er samen met een ander nog zo'n krummel bij en ja hoor... het gaat al mis in de basis![]()
En als zo'n quote nou mis gaat, corrigeer dat dan even door op de edit knop te klikken en er weer compleet "[/quote]" aan het eind van het bericht staatquote:Op woensdag 11 april 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
Ah. Ik zoek nog een avatar, dat wordt dus een klein donzig eendje
Kijk, dat is nou precies waarom je een kind beter alleen op kunt voeden: weet je tenminste zeker dat je maar 1 kind in huis hebtquote:Op woensdag 11 april 2007 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik nou straks weer op de bank?!![]()
Uhhh. Badeendjes of zoiets..Hoeveel nog, voordat ie vol is... En dan heb ik het dit keer niet over mijn glas..quote:Op woensdag 11 april 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft onze lieve Lobasca eigenlijk al een geschikte TT bedacht voor de volgende SC?
Je weet hoe je bij My Active Topics komt?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Uhhh. Badeendjes of zoiets..Hoeveel nog, voordat ie vol is... En dan heb ik het dit keer niet over mijn glas..![]()
Hij moet iets kleiner geloof ik...quote:Op woensdag 11 april 2007 23:32 schreef Lobasca het volgende:
THANKS IAN, hoe maak ik daar mijn avatar van?
Waag het niet makkerquote:Op woensdag 11 april 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij moet iets kleiner geloof ik...![]()
Momentje!![]()
Is jouw automobiel vandaag ook probleemloos door de APK gerold trouwens??quote:Op woensdag 11 april 2007 23:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
iieeuww een klein ducky met een touwtje om zijn nek![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
Ik vind deze mooier eigenlijk:
[afbeelding]
Als je voor die eerste gaat, even uploaden in de Usericon Manager die je bij je Wijzig Profiel vindquote:Op woensdag 11 april 2007 23:38 schreef Lobasca het volgende:
Hallo, het is dom maar niet blond...hoe maak ik daar een avatar van, stap voor stap.. heb ik nog nooit gedaan/gemaakt.
Als je met je muis op dat kleine plaatje van Ian Nick gaat staan dan zie je met rechts klikken en dan op eigenschappen een url staan... in dit geval deze: http://i15.tinypic.com/2rf7cyp.jpgquote:Op woensdag 11 april 2007 23:38 schreef Lobasca het volgende:
Hallo, het is dom maar niet blond...hoe maak ik daar een avatar van, stap voor stap.. heb ik nog nooit gedaan/gemaakt.
Hee... die wordt door iemand anders voor mij gehost hè... afblijvenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding] heeft ook wel wat...
Bij wijze van ode aan je moeder!
Kijk, zo leer ik ook nog eensch wat...quote:Op woensdag 11 april 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je met je muis op dat kleine plaatje van Ian Nick gaat staan dan zie je met rechts klikken en dan op eigenschappen een url staan... in dit geval deze: http://i15.tinypic.com/2rf7cyp.jpg
Zorg dat je die link kopieert, ga naar "wijzig profiel" vul dan die link in bij Webicon, scroll naar beneden, vul je wachtwoord nogmaals in en klik op wijzigen.
Die druppel is Leandraquote:Op woensdag 11 april 2007 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Die druppel stond haar veel beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |