Ik ben het quoten aan het oefenen.....quote:Op woensdag 11 april 2007 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ouwe lullen staan niet meer... das alleen maar slappe hap![]()
Dat lukt je al prima zo te zien, het gebruik van emoticons gaat ook al goed, dus als we deze SC volgebaggerd hebben met ons geouwehoer en jouw oefeningen mag jij de nieuwe SC openenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben het quoten aan het oefenen.....![]()
Nu nog niet, als deze vol is, en dat is bij de 300 pas, we zitten nu bij 206 postsquote:Op woensdag 11 april 2007 22:50 schreef Lobasca het volgende:
Ho ho... SC openen? uhhhhh.... SC=slowchat, Openen via Nieuw Topic... nou, ik hoop dat het lukt.
Ik denk het ook wel, account van 2 weken oud, niet gelijk de COS volgebaggerd met kutnewbie posts, bereid om vragen te stellen en te leren (nota bene in een daarvoor geschikt topic) dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 11 april 2007 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Lobasca komt er wel, zo te zien!
Voel me nu even een kind in de snoepwinkel.... ff spelen op FOKquote:Op woensdag 11 april 2007 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu nog niet, als deze vol is, en dat is bij de 300 pas, we zitten nu bij 206 posts
Oh god..... Moeder eendquote:Op woensdag 11 april 2007 22:56 schreef Lobasca het volgende:
Leandra, ik moet je eerlijk bekennen, ik zie je als een moedereend, je was de eerste die me van goeder raad diende toen ik hier mijn oogjes opendeed, en toevalligerwijs Ian Nick als tweede, dus dat is Papa....
Ik ben enggggggggquote:Op woensdag 11 april 2007 22:58 schreef mootie het volgende:
jullie doen eng......
Ik weet niet hoor, maar volgens mij is het strafbaar als ik met Ian_Nick al kuikentjes gemaakt hebquote:Op woensdag 11 april 2007 23:01 schreef mootie het volgende:
mama en papa eend, moet ik al naar bedje toe?
ik heb alleen nog een stukje briequote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee hoor Moots, niet voordat je kaas hebt uitgedeelt!![]()
![]()
![]()
Eten eenden geen kleine kikkertjes?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:01 schreef mootie het volgende:
mama en papa eend, moet ik al naar bedje toe?
Ik ken in ieder geval iemand in Eindhoven die spontaan wurgneigingen krijgt in dat gevalquote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij is het strafbaar als ik met Ian_Nick al kuikentjes gemaakt heb![]()
MAMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij is het strafbaar als ik met Ian_Nick al kuikentjes gemaakt heb![]()
Oeh, en nog scherp meedoen ook......... jij komt er welquote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eten eenden geen kleine kikkertjes?![]()
die in Tongelre heeft er geen problemen mee hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ken in ieder geval iemand in Eindhoven die spontaan wurgneigingen krijgt in dat geval![]()
Tsja ach, als je 10 jaar ouder en 10 cm langer was....... was het een ander verhaal, maar helaasquote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ken in ieder geval iemand in Eindhoven die spontaan wurgneigingen krijgt in dat geval![]()
Wat voor brie? Maakt ook niet uit, ik lust eigenlijk alle kaasjes wel...quote:
10 cm langer!?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja ach, als je 10 jaar ouder en 10 cm langer was....... was het een ander verhaal, maar helaas![]()
gewoon saaie brie brie ;-(quote:Op woensdag 11 april 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat voor brie? Maakt ook niet uit, ik lust eigenlijk alle kaasjes wel...![]()
Kben geen echte briekenner, maar als ik bij de kaasboer sta, kom ik er niet met alleen een onsje briequote:Op woensdag 11 april 2007 23:06 schreef petraa het volgende:
heb je ook nog andere brie dan ?
That's Me!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:07 schreef mootie het volgende:
Ian-langelebberpiemel-Nick?
Ik hoopte al dat je zou "happen"...quote:Op woensdag 11 april 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat je wist dat ik er op zou reageren![]()
Juist ja, jij bewerkstelligt het en ik krijg ziedend Eindhovens bezoek... en jij maar zitten schreeuwen achter de webcam: "bitchfight, bitchfight"quote:Op woensdag 11 april 2007 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat je zou "happen"...![]()
Ik volg alleen Ian en Leandra via de cam als ze weer kleine eendjes aan het maken zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:13 schreef Lobasca het volgende:
Via welke streams volgen jullie DGK?
1 van de streams in dit topic: FAQ, Policy, Streams en Bewonersquote:Op woensdag 11 april 2007 23:13 schreef Lobasca het volgende:
Via welke streams volgen jullie DGK?
En dan mensen die willen kijken ervoor laten betalen?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist ja, jij bewerkstelligt het en ik krijg ziedend Eindhovens bezoek... en jij maar zitten schreeuwen achter de webcam: "bitchfight, bitchfight"![]()
Op welke illegale servert!?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik volg alleen Ian en Leandra via de cam als ze weer kleine eendjes aan het maken zijn.
Oh.... heb ik gewoon van Leandra gekregen!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op welke illegale servert!?
Want je staat niet geregistreerd!
Dan heb je de bewerkstelliging van mijn geboorte plaats doen zien vinden..quote:Op woensdag 11 april 2007 23:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik volg alleen Ian en Leandra via de cam als ze weer kleine eendjes aan het maken zijn.
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan heb je de bewerkstelliging van mijn geboorte plaats doen zien vinden..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |