Oh nou is het opeens weer een mannendingquote:Op woensdag 11 april 2007 03:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja mannen en drank op die leeftijd.... is niet goed
Dat blijkt wel... in mijn tijd gaven de onderwijzers nog les....quote:Op woensdag 11 april 2007 03:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nogmaals jij bent (jaren) ouder dan mij ik![]()
Nee niet opeens hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 03:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh nou is het opeens weer een mannending![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 03:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat blijkt wel... in mijn tijd gaven de onderwijzers nog les....![]()
Ik zwicht niet voor de groene boekjesmaffiaquote:Op woensdag 11 april 2007 03:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat blijkt wel... in mijn tijd gaven de onderwijzers nog les....![]()
Een hernia in haar grafquote:Op woensdag 11 april 2007 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zwicht niet voor de groene boekjesmaffia
Mijn taalgebruik is om te janken, mijn oud-lerares draait zich om in haar graf.....
En dat is nou net de bedoelingwant zo hoop ik haar alsnog een hernia te bezorgen
![]()
Jij hebt zeker nog nooit een skelet zich zien omdraaien in zijn grafquote:
uhh nee, dat is een gebrek aan opvoeding zeker hequote:Op woensdag 11 april 2007 04:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit een skelet zich zien omdraaien in zijn graf![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 april 2007 04:09 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, het is inmiddels weer 4 uur geweest... tijd om het ouwe lijf te ruste te leggen
Truste![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 04:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
uhh nee, dat is een gebrek aan opvoeding zeker he![]()
Fijn...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:15 schreef Lobasca het volgende:
Prettig weekend... oftewel, mijn werkweek zit er al weer op.
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:44 schreef Prosac het volgende:
hier verder over de lichaamsbeharing van kleinzusje?![]()
Volgens mij is ie gewoon boos dat je hem niet belt om je te helpen met harsenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:46 schreef kleinzusje het volgende:
Ik werd zo bang van Gert, hij klonk heel boos
Ja lekker, zit hier op mn werk en neem wel even een harspauze. Hoe verklaar ik dat nu weer ?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is ie gewoon boos dat je hem niet belt om je te helpen met harsen
Niet handig van je baas.... uiteindelijk heb je meer scheerpauzes dan harspauzes nodigquote:Op woensdag 11 april 2007 14:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja lekker, zit hier op mn werk en neem wel even een harspauze. Hoe verklaar ik dat nu weer ?
Scheren mag wel van mn baas
wat voor werk doe je dan in vredesnaam?quote:
Mn baas is ook niet handig en heeft soms hulp nodigquote:Op woensdag 11 april 2007 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet handig van je baas.... uiteindelijk heb je meer scheerpauzes dan harspauzes nodig![]()
Ik werk met mensenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
wat voor werk doe je dan in vredesnaam?
"ff scheren baas"![]()
edit: owh, wacht ff.. je baas is je vriend of niet.![]()
Met harsen??quote:Op woensdag 11 april 2007 14:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mn baas is ook niet handig en heeft soms hulp nodig![]()
Ik heb geen vriendquote:Op woensdag 11 april 2007 14:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
wat voor werk doe je dan in vredesnaam?
"ff scheren baas"![]()
edit: owh, wacht ff.. je baas is je vriend of niet.![]()
Kan me er iets bij voorstellenquote:
Sorryquote:Op woensdag 11 april 2007 15:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen![]()
Ik leer hier dingen van mensen die ik niet ken die ik eigenlijk niet hoef te weten denk ik.
op, onder, achter, streepje, kaal, 1 haartje over etc etc
geeft niet. Ik vind wel grappig.quote:
Sorry, zag je vraag niet. Was even wat offertes aan het uitwerken, faxen aan het beantwoorden en projecten aan het plannenquote:
3 dagenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
geeft niet. Ik vind wel grappig.
maar niet goed voor mijn gemoedsrust daar ik nu al 3 dagen mijn vriendin niet meer heb gezien.![]()
Hier is ze dan!quote:Op woensdag 11 april 2007 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
SO FUCKING WHAT?
Dit is de fucking slowchat.
Als ik hier over het zoveelste achterlijke dochtertje van Lex en zijn Argentijns bimbo wil praten dan doe ik dat.
Punt!![]()
En waarom moet elk journaal met dat nieuws openen:?
Who cares.
Als het nou een jongen was, okay....
Eerst even dit uit je hoofdleren en dan terugkomen: Het Officiële Fok!woordenboekquote:Op woensdag 11 april 2007 22:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ouwe lullen moeten weg, tekst gejat van Van Kooten en De Bie
Ouwe lullen staan alleen maar in de weg!!!!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ouwe lullen moeten weg, tekst gejat van Van Kooten en De Bie
Wat wil je oefenen?? Wat mij betreft oefen je hier maar een eind weg, behalve een paar die-hard verslaafden is de SC toch geen stormlooptopicquote:Op woensdag 11 april 2007 22:42 schreef Lobasca het volgende:
Yes, gelukt.
Leandra? Kan je een Lobasca oefen topic voor me openen?
Ouwe lullen staan niet meer... das alleen maar slappe hapquote:Op woensdag 11 april 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ouwe lullen staan alleen maar in de weg!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |