Trustequote:Op woensdag 11 april 2007 00:50 schreef Talitha het volgende:
Zoveel romantiek op de streams is gewoon ondraaglijk.![]()
Trusten iedereen.![]()
Heb je al toegevoegd via de Hyves van Ian.... als jij tenminste die Petra bentquote:Op woensdag 11 april 2007 00:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Leandraaaaaaaaaa ik wil je ook als vriendje op me hyves![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je al toegevoegd via de Hyves van Ian.... als jij tenminste die Petra bent![]()
Dus nu loop je voor!?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je al toegevoegd via de Hyves van Ian.... als jij tenminste die Petra bent![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, en daar heb ik uiteraard ff melding van gemaakt in jouw Hyves![]()
Dat zijn lovehandles!quote:Op woensdag 11 april 2007 01:49 schreef mootie het volgende:
ik wist het wel! zwembandjeskweker!
je vriendin zal me dankbaar zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Schurft...
*gooit chips in prullenbak*
Trustequote:Op woensdag 11 april 2007 02:12 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga even welterusten zeggen in de SC![]()
Volgens mij doe je het er omquote:Op woensdag 11 april 2007 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Die kan korter: [afbeelding]
Weer een SC in mijn AT.![]()
I can feel the love.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:16 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij doe je het er om![]()
Een onbewuste behoefte aan Libelle-gezelligheid![]()
SO FUCKING WHAT?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:24 schreef Leandra het volgende:
Hee, we zitten hier niet in de Loverscorner![]()
Ook goed. Zolang er maar plaatjes in staan.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben bang van wel, ik lees liever de Autoweek![]()
Streamtrut.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:30 schreef Leandra het volgende:
Ah... het is geboren..... kijk... die had ik nog niet meegekregen, de laatste keer dat ik de radio aan had was Maxima net in het Bronovo opgenomen.
Nee sufkut, ik was de hele avond niet eens in de buurt van m'n PC... ik had een feestjequote:Op woensdag 11 april 2007 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Streamtrut.
Ga klagen dat je een OP moet maken in de COS ofzo.
Jezus, is het écht zo erg dat mensen het nieuws niet meer volgen omdat dat dikke nepwijf van Jaap op bezoek komt?
Chello.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
Gvd... kinderbedtijd in de villa en Chello gaat zich er ook gelijk mee bemoeien??
Alweer een feestje?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee sufkut, ik was de hele avond niet eens in de buurt van m'n PC... ik had een feestje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |