quote:Op woensdag 25 april 2007 01:54 schreef Rivered het volgende:
Heey huub ben ik weerbij die akon hoef je niet persee ingelogd te zijn check it out:
http://www.youtube.com/watch?v=euqx-3Q40-s en met deze link doet ie ut gewoon egt mooi nummer (H)
greets Lennert.
Ik ben het hiermee eens. Jaap heeft zoveel kwaliteiten, dat kun je niet allemaal in 1 topic proppen. Deze bijzondere uiting, waarin Jaap ons zijn gevoelige kant laat aanschouwen, past gewoon niet in een algemeen Jaap-topic. Ondanks het hoogstaande niveau hiervan, doe je Hem daar gewoon tekort meequote:Op donderdag 26 april 2007 01:44 schreef Peter6000 het volgende:
Het romantische huwelijksaanzoek van Jaap en zijn Cora
Ten onrechte gesloten, zo`n bijzondere speech verdient een apart topic.
En mijn spelfout 'en' moest zijn 'aan', is ondanks mijn topicreport niet verbeterd.
Bovendien mist bijna iedereen anders deze brief, aangezien de meeste mensen òf de COS F5-en òf even snel de topics scannen.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:52 schreef Armani XL het volgende:
Deze bijzondere uiting, waarin Jaap ons zijn gevoelige kant laat aanschouwen, past gewoon niet in een algemeen Jaap-topic. Ondanks het hoogstaande niveau hiervan, doe je Hem daar gewoon tekort mee![]()
Het mooie aan jou is dat je naar mij een balans vindt in enerzijds assertieve afbakening omtrent wie jij authentiek bent, maar anderzijds mij dusdanig benaderd en behandeld zoals ik dat ook echt nodig heb.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Bovendien mist bijna iedereen anders deze brief, aangezien de meeste mensen òf de COS F5-en òf even snel de topics scannen.
Eensch. Als je Jaap's huwelijksaanzoek tussen de hilarische uitspraken plaatst, doe je hem echt tekort.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:44 schreef Peter6000 het volgende:
Het romantische huwelijksaanzoek van Jaap en zijn Cora
Ten onrechte gesloten, zo`n bijzondere speech verdient een apart topic.
En mijn spelfout 'en' moest zijn 'aan', is ondanks mijn topicreport niet verbeterd.
Die taalfouten vielen mij inderdaad ook al op. Ik denk dat hij dit met opzet doet om zich aan te passen aan het inferieure taalgebruik van de gemiddelde forumbezoeker van tegenwoordig. Het zou zomaar kunnen zijn dat sommige minder bedeelde pechvogels Hem anders niet zouden kunnen begrijpenquote:Op donderdag 26 april 2007 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Bovendien mist bijna iedereen anders deze brief, aangezien de meeste mensen òf de COS F5-en òf even snel de topics scannen.
De taalfouten in de brief vielen mij trouwens wel tegen van Jaap.
Mijn theorie is dat hij een afspraak heeft met Cora om op deze manier geheime boodschappen door te geven.quote:Op donderdag 26 april 2007 02:05 schreef Armani XL het volgende:
Die taalfouten vielen mij inderdaad ook al op. Ik denk dat hij dit met opzet doet om zich aan te passen aan het inferieure taalgebruik van de gemiddelde forumbezoeker van tegenwoordig. Het zou zomaar kunnen zijn dat sommige minder bedeelde pechvogels Hem anders niet zouden kunnen begrijpen![]()
Van de bovenstaande ideëen, lijkt me dat "had gebeurd kunnen zijn" wel potentie hebben.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:47 schreef Peter6000 het volgende:
Is er behoefte aan de volgende topics:
-- een uitzwaaitopic voor Nicky en Juicy (mits gemodereerd op dieronvriendelijk taal, zoals hondjes kapot slaan tegen een muur).
-- een witte-pagina uitlaadklephoekje (ivm de nieuwste bug)
-- een had-kunnen-gebeuren topic: volgens dit concept: Had gebeurd kunnen zijn
-- een kerstballentopic (waarbij caps getransformeerd worden tot kerstballen, eventueel met luxaflex)
-- zoek-de-verschillen topic, waarbij wisselende posters 2 caps maken, met 5 verschillen.
Gelukkig maar, in combinatie met het gescheld van Palma had dat een hele erge druppel kunnen zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef Gert het volgende:
Die walgelijke spelfout heb ik, vooruitlopend op de vergadering, vast gecorrigeerd.
Wat moet het worden?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:58 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil de OP van het Safaa topic veranderen, maar ik kan er niet meer in. Kunnen jullie het doen ? Of mij helpen ??
Doe maar wat joh, tis toch een saaikutvoltopic gewordenquote:
Jij doet ook maar wat hè.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Doe maar wat joh, tis toch een saaikutvoltopic geworden![]()
![]()
Joh, niet meteen zo klagen, het was maar een zwaai-topic.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:15 schreef PC eend het volgende:
Euhm, mijn topic ZWAAI hier HUbbel uit !!!!!!!!! moet dicht omdat er een nieuwe was en dat topic over brian wat ongeveer net zo oud was blijft open terwijl daar ook een nieuwe voor was![]()
Dat klopt niet zeg ik toch, je hebt een oude zwaai brian uit topic open gelaten....quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, niet meteen zo klagen, het was maar een zwaai-topic.
Er moest even snel gehandeld worden, en wilde ook de streams volgen. Er werden ineens állerlei topics mbt het voorval geopend en ik heb de twee zwaai-topics waarin het meest recent was gepost, opengelaten.
Was jij niet die huillie die zat te zeiken over kritiek op je zo geweldige OP'squote:Op vrijdag 27 april 2007 01:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Jong, loop niet zo te zeiken...
Gelukkig, ik dacht dat Gert echt ff niet meer objectief wasquote:
Heul niet, klote eend.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was jij niet die huillie die zat te zeiken over kritiek op je zo geweldige OP's![]()
't Is juist keurig aangeharkt!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:30 schreef soylent het volgende:
Gert! Ze maken een rommeltje van het updates topic!!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:20 schreef Armani XL het volgende:
[..]
1. Het geniale brein van Jaap.
2. Jaap's magnifieke proza.
3. Vrees hier de terreur van Jaap.
4. Jaap's fenomenale humor.
5. De stormachtige opkomst van Jaap's Koninkrijk.
6. De gevoelige kant van Jaap.
7. Hoe kan ik zoveel mogelijk van Jaap leren.
8. Hoe kan ik zoveel mogelijk op Jaap lijken.
9. Afvallen met Jaap.
[..]
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopicquote:Op zondag 29 april 2007 11:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar is het filmpjes topic
quote:Op zondag 29 april 2007 14:07 schreef Gert het volgende:
Je kunt uit de lijst weggezakte topics terugvinden door (vanuit de subforum-index) helemaal rechts onderaan de pagina, de periode te vergroten en dan op een trefwoord te zoeken.
quote:Op maandag 30 april 2007 12:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..] (Geniale workshop voor zwakbegaafden)
First thing in the morning.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:20 schreef Nostalgist het volgende:
Kan het topic, FAQ, Policy, Streams en Bewoners worden aangepast na het weggaan van Sylvia ?
Dank !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |