Gaan ze met z'n allen de prijs delenquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:24 schreef Elounda het volgende:
Ik zwaai helemaal niemand meer uit.
Er gaat toch niemand weg.
In het geval van huub kan je daar best rekening mee houden..quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:24 schreef Elounda het volgende:
Ik zwaai helemaal niemand meer uit.
Er gaat toch niemand weg.
Nee. Tien is verkocht aan RTL. RtL doekt de boel toch wel op, dus dit is gewoon nog een beetje tijd rekken...quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaan ze met z'n allen de prijs delen
Prima, Huub eruit, een nieuwe er in en weer wat actie.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
In het geval van huub kan je daar best rekening mee houden..
Schijnt dat sjon aandelen krijgt, dacht ik en hij heeft de voetbalrechten, dat lijkt me geen slechte onderhandelingspositiequote:Op zaterdag 21 april 2007 10:29 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nee. Tien is verkocht aan RTL. RtL doekt de boel toch wel op, dus dit is gewoon nog een beetje tijd rekken...
Dat is ook weer waar...quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Schijnt dat sjon aandelen krijgt, dacht ik en hij heeft de voetbalrechten, dat lijkt me geen slechte onderhandelingspositie
Als brian een duidelijke kopstoot mag uitdelen waarom zou dit tikje dan een exit betekenenquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
In het geval van huub kan je daar best rekening mee houden..
Volgens mij bedoelde hij dat niet helemaalquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:36 schreef monique.t het volgende:
[..]
Als brian een duidelijke kopstoot mag uitdelen waarom zou dit tikje dan een exit betekenen
Weet iemand of Brian de waarschuwing al binnen heeft? Want er stond op de TIEN site toch duidelijk dat het laatste woord er nog niet over was gesproken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:33 schreef Elounda het volgende:
In ieder geval... ik zwaai niet.
Huub gaat niet weg, en de Paravlieg ook niet
Heb je daar een filmpje van?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:45 schreef -Strawberry- het volgende:
PC eendZoveelste poging, maar nee.
Die "kopstoten" waren om Jaap van zich af te krijgen en Jaap is zelf ook irritant bezig geweest.
Deze nacht en ook hiervoor een aantal keer. Dus kijk niet alleen naar Huub, maar ook naar wat Jaap allemaal doet. Ik vond dit behoorlijk onschuldig, maar Jaap werd wel agressief.
Net zeg je nog dat er niks gebeurd is, wat is het nouquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:44 schreef scanman01 het volgende:
Misschien wel dat Jaap eruit moet, want hij molt die zwabbers en gooit ze nog weg ook.
Snap je het echt niet of doe je nu alsof? Met 'er is niets gebeurd' bedoelde ik dus van de kant van Huub.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat er niks gebeurd is, wat is het nou![]()
![]()
Die is er vast wel ergens. Maar op dit filmpje van jouw was niet al te veel aan de hand.quote:
Nou dat was me al min of meer duidelijk hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Snap je het echt niet of doe je nu alsof? Met 'er is niets gebeurd' bedoelde ik dus van de kant van Huub.
Niet veel zou ik willen ontkennenquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die is er vast wel ergens. Maar op dit filmpje van jouw was niet al te veel aan de hand.
Gewoon irritant, meer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |