abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46040140
En dat is dan haar vijfde pagina.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:43:50 #2
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46040377
Ophefmakend is ze wel, goede casting. Enkel verteerbaar met het nodige tegengas, dat DGK redactie gauw met een anti Natasia miljonair op de proppen komt.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:50:52 #3
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_46040591
Kom ik nataas toch tegen op een oud topic over toontje
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 17:23 schreef DaveMasteR het volgende:
afbeelding
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:51:40 #4
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_46040613
..cursus posten ergens?
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
pi_46041983
  Trouwste user 2022 woensdag 7 februari 2007 @ 02:32:49 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_46063872
Toch maar TVP

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46065045
Ik begrijp niet dat er zo weinig protest is vanuit de surinaamse gemeenschap. Nasty bevestigt toch alle negatieve vooroordelen die over deze groep bestaan....

Wat een tering kutwijf, alles aan haar is kut.
pi_46069237
Het valt me op dat niemand positief is over Natasia.. en eerlijk gezegd kan ik me dat heel goed voorstellen

Wat een heks zeg!
pi_46070122
Zigger, ze is ook uitgespuugd door de Surinaamse gemeenschap. De Sur. gemeenschap had natuurlijk ook iemand gehad die een goede ambasadrice zou zijn namens de surinamers, maar nu kun je je alleen maar diep schamen. Snap ook niet dat zelfs op de Talpa-site over haar gesproken wordt als de zwarte diva. Diva? waaruit blijkt dat? Toch niet omdat ze Europees extentions heeft laten inzetten want met haar eigen haar zou je niks van een diva opmerken. Toch niet in haar gedrag
want dat is meer het gedrag van een markt viswijf. Klasse straalt ze niet uit. Vindt het alleen zo jammer dat er veel mensen in de villa haar naar de mond praten en niet zeggen waar het op staat. Daarom is mijn hoop gevestigd op nieuwe bewoners. Verwacht dit keer een goeie casting want met Amanda heeft Talpa denk ik een inschattingsfout gemaakt. Hadden denk ik verwacht dat die voor Nena alle gedane onrecht kwam wreken, helaas Natasia heeft haar ook goed ingepakt.
pi_46070909
Natasia is goed in inpakken EN haar aanval is een goede verdediging..

NL dacht Natasia ook wel ff de mond te snoeren in het begin, en hij is keihard op z'n bek gegaan. Niemand durft Natasia écht aan te spreken omdat je toch een grote bek o.i.d krijgt.... (of een glas wijn over je heen )..

Daarna heeft NL toegegeven en was hij 'ineens' dikke vriendjes met Natasia

Ook op straat denk ik zullen mensen haar niet snel uitschelden (als ze eruit komt), want je weet toch dat ze DIRECT naar je toekomt en zo hard schreeuwt dat ze je helemaal afmaakt. En ’t is geen discussie, het is 1 richtingsverkeer… ze laat je niet uitspreken met d’r verotte stem Mensen hebben zoiets van: 'laat maar, anders krijg ik weer een tsunami aan dom (herhaaldelijk) en schreeuwend gelul over me heen'

Overigens hoop ik wél dat ze hard op d'r bek gaat als ze weer in de normale wereld komt... Dit zwarte varkentje moet gewoon x flink gewassen worden
Haleloeja
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:04:46 #11
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_46071660
Natasia: vragen jullie je nou helemaal niet af wat er met ons gebeurt?
Wat er in ONS huis aan de hand is?
Dit is ons leven in de Kooi?

Natasia :Alles wat hier ligt Herma, is van de oude bewoners,
dat wil ik hier niet meer hebben,
dat moet naar "Achter".

Natasia: Palma en jij neemt elke dag de post mee !

pi_46072360
denkt die zwarte troela dat echte miljonairs zich zó gedragen? nou, dacht het niet ; ik kan me niet voorstellen dat een Vanessa, een Leontien Borsato, een Bartina Koeman , de vrouw van Ruud Gullit, allemaal "nieuwe miljonairs" dat die zich zo gedragen tegen hun personeel.
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:32:22 #13
162917 tuinfluiter
pi_46072484
Natasia: Palma, die kipfilet mag ook weggegooid worden.
Palma: ik heb geen kipfilet gezien.
pi_46072485
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 08:06 schreef Zigger het volgende:
Ik begrijp niet dat er zo weinig protest is vanuit de surinaamse gemeenschap. Nasty bevestigt toch alle negatieve vooroordelen die over deze groep bestaan....

Wat een tering kutwijf, alles aan haar is kut.
Zigger...je verwacht toch niet dat er demonstraties komen....geloof mij nou maar je wilt niet weten hoeveel mensen in de surinaamse gemeenschap haar uitkotsen....misschien zullen ze dat publiekelijk niet zo gauw laten blijken...maar ik moet nog een tegen komen die van haar geniet
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:38:59 #15
162917 tuinfluiter
pi_46072711
(Natasia belt met "achter")

Natasia: Hoi met Natasia? ik wil weten wanneer mijn EIGEN huis wordt afgeschilderd?
Ik wil het helemaal bordeauxrood.
Er zitten nu allemaal grijze stukken op en dat is lelijk. Ook moet er worden behangen.
Het moet helemaal bordeauxrood worden.
Goed? Dus laat het mij even weten?
.
pi_46094777
van de goudenkooi.nl

Natasia's wonderkids

Natasia krijgt een hartverwarmende videoboodschap van haar kinderen. Yairo presenteert zijn spelkunsten. “Hij kan gewoon lezen! Gossie m’n kind leest!”, roept ze als trotse moeder. Cheyenne is te zien tijdens haar zangles. Ook krijgt Natasia een rapport van Cheyenne binnen. “Nou netjes. Ga zo door. Ze gaat echt vet netjes zo”, concludeert de moeder

Hier kots ik nou van...wie betaalt die zanglessen? johnny boy zeker!!!
en der kind kan Lezen....ik heb niks tegen haar kids maar wel tegen haar,vuile zwarte teringrat
hang een beetje de diva uit met der enge smoel,iedereen in de villa is er zowat bang van
nou zet mij er maar in,ik verzuip te ter plekke in het zwembad,dan kan ze hem krijgen en goed ook!
ik kijk al sinds maandag niet meer naar de gouden kooi,ik hoef die kop niet meer te zien en van die slettebak amanda...
ik snap talpha niet hoor......
een dag niet gelachen,is een dag niet geleefd
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:05:47 #17
162917 tuinfluiter
pi_46111458
(ilona )

Natasia: ik ben blij dat we die fossiel kwijt zijn,
want alles wat uit het stenentijdperk komt,
valt eens uit elkaar.
pi_46115986
Natasia is een racist en dat zijn heel veel surinamers. Ze beginnen vaak over de slavernij maar kijk eens wie het in stand houden?
  donderdag 8 februari 2007 @ 19:26:53 #19
162917 tuinfluiter
pi_46116223
Natasia: ik heb niet geholpen met de sneeuwpop maken
en ik krijg toch 50 kontaktpuntjes?
Dank je wel . Ik ben zo blij. Nu heb ik 81 puntjes.
Nu kan mijn zus al heel snel komen als ik 150 puntjes heb.
Wilgo en de kindjes komen al op mijn verjaardag,
dat is al heel snel, hier kan ik zo blij van worden.
  donderdag 8 februari 2007 @ 19:48:19 #20
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_46117023
Ik kots echt op dat wijf...
Als zij naast Bonnie st. Claire staat valt die intelligente blik van Bonnie gewoon op
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_46132288
er moet gewoon iemand dat huis in die dat wijf gewoon keihard aanpakt. kom nou toch, bang voor die rat??? Iemand moet dat wijf aanpakken, in het zwembad gooien of dr smoelwerk door de vuilnisbak halen of zo. Kan er niet iemand dat huis in komen om dat viswijf zo gigantisch te vernederen, voor gek te zetten en haar plaats aan te wijzen?
pi_46132320
Door Natasia krijg ik nou zin om dat huis in te gaan!
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 februari 2007 @ 10:37:16 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_46132349
Nena heeft haar goed aangepakt zo te zien.Heerlijk hoe stoïcijns Nena kwam aanschuiven aan tafel en Natasia als een oude heks begon te krijsen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46132571
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:28 schreef oosterpark het volgende:
denkt die zwarte troela dat echte miljonairs zich zó gedragen? nou, dacht het niet ; ik kan me niet voorstellen dat een Vanessa, een Leontien Borsato, een Bartina Koeman , de vrouw van Ruud Gullit, allemaal "nieuwe miljonairs" dat die zich zo gedragen tegen hun personeel.
Ga er maar vanuit dat die zich nog erger tegen het personeel gedragen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_46132623
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:05 schreef tuinfluiter het volgende:
(ilona )

Natasia: ik ben blij dat we die fossiel kwijt zijn,
want alles wat uit het stenentijdperk komt,
valt eens uit elkaar.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')