In tegenstelling tot de dwalende crew, die zich blijkbaar het urgente belang van het ontwerpen van een ordentelijk raamwerk, teneinde de spoedig te verwachten explosieve stijging van het aantal lofuitingen aan het adres van het onontkoombare fenomeen Jaap in goede banen te leiden, onvoldoende realiseert, heb ik mij vandaag uitvoerig verdiept in dit zich al onnodig lang voortslepende dilemma. Ik ben van mening dat voor een betrouwbare analyse van alle facetten die bijgedragen hebben aan de totstandkoming van King Jaap in al Zijn hoedanigheid, de huidige topics over Hem betreurenswaardig tekort schieten. Voor een goed begrip van de uitzonderlijke ontwikkeling van Zijn overweldigende potentie zijn eigenlijk minimaal 9 topics vereist.
Daarom stel ik de volgende onderverdeling voor:
1. Het geniale brein van Jaap.
2. Jaap's magnifieke proza.
3. Vrees hier de terreur van Jaap.
4. Jaap's fenomenale humor.
5. De stormachtige opkomst van Jaap's Koninkrijk.
6. De gevoelige kant van Jaap.
7. Hoe kan ik zoveel mogelijk van Jaap leren.
8. Hoe kan ik zoveel mogelijk op Jaap lijken.
9. Afvallen met Jaap.
En vooruit, als geste aan de hardleerse doch spoedig uitgestorven zure mosselen:
10. Kots hier op Jaap.
Dat laatste is een pro-forma topic wat waarschijnlijk, wegens snel afnemende belangstelling en het geheel ontbreken van ook maar een greintje humor, toch geen lang leven beschoren zal zijn, waardoor Jaaps Onvermijdelijke Toorn nog net te verdragen zal zijn.
Het lijkt mij verstandig om deze indeling onmiddelijk aan te houden, des te sneller kunnen wij inzicht verwerven in Jaap's Doctrine, en zullen wij eerder in staat zijn om maximaal te kunnen genieten van onze onderwerping aan deze barmhartige Monarch die ons uiteindelijk naar de absolute heerlijkheid zal leiden.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get
dark things.
Wat wij kijken