Dat mag.. dit bericht is dan ook voor degenen die dit niet zielig vinden, en het zieliger vindt voor zijn slachtoffers...quote:Op zondag 22 april 2007 15:02 schreef tlepel het volgende:
Vind ik zielig voor Jaap
Wat is zijn weblog eigenlijkquote:Op zondag 22 april 2007 15:03 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Dat mag.. dit bericht is dan ook voor degenen die dit niet zielig vinden, en het zieliger vindt voor zijn slachtoffers...
Oeff....strafbaar enzoquote:Op zondag 22 april 2007 15:12 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Is dit nou een openbare aankondiging dat je een weblog wilt DDos'en?
Vandaar dus mijn PS.quote:Op zondag 22 april 2007 15:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dit is illegaal he wat je nu vraagt
Het is illegaal er zijn al genoeg mensen gebant voor dit soort oproepenquote:Op zondag 22 april 2007 15:19 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Vandaar dus mijn PS.
In mijn ogen is dit op het randje. Het is aan de mods / admins om te bepalen of het over het randje is of niet, en ik zal hun oordeel ook zonder problemen accepteren....
Doe iets aan je ogen!quote:Op zondag 22 april 2007 15:19 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Vandaar dus mijn PS.
In mijn ogen is dit op het randje. Het is aan de mods / admins om te bepalen of het over het randje is of niet, en ik zal hun oordeel ook zonder problemen accepteren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |