@ your service, klein Japans hapje met rauwe vis, rijst en zeewier.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:04 schreef kleinzusje het volgende:
Kan die dronkenjosti post uit de updates worden verwijderd ? thx
Het ene gaat over de bewoners, het andere over de kijkers.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:15 schreef kleinzusje het volgende:
Vraagje: waarom zijn er 2 psychologen topics ????
thx (s) uchiquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:18 schreef Gert het volgende:
[..]
@ your service, klein Japans hapje met rauwe vis, rijst en zeewier.
[..]
Het ene gaat over de bewoners, het andere over de kijkers.
Volgens mij gaat die andere over een racist.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:18 schreef Gert het volgende:
Het ene gaat over de bewoners, het andere over de kijkers.
Jij bent ook echt een bloedhond in hart en nieren hè.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die andere over een racist.![]()
Done, voor het geval Gert nog af staat te wassen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:19 schreef Marrije het volgende:
Gert, kun je deze TT aanpassen? [COS #1325] Waar we met smart wachten op ons Lieke me = we Dank!!
Ik moet eerst Beequeen leren hoe ze haar posthoeveelheid in haar profiel kan zien.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:45 schreef Armani XL het volgende:
Weet iemand of er ook zo'n prachtige geïllustreerde handleiding van Spinhead bestaat voor het daadwerkelijk kunnen bekijken van het BB3-archief?
lijkt me een goed plan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:02 schreef SmeerCaas het volgende:
Mochten de HH Mods dit topic [DGK] Vraag het een Streamer ongepast cq ongewenst vinden, dan verwijder het maar. Het idee erachter is echter goedbedoeld en hopelijk komt dat ook zo bij u over.
Dank je voor de linkquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:12 schreef flugeltje het volgende:
Was deze al bekend hier? => CartWOman opgenomen in ziekenhuis
Geweldig topic!quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:02 schreef SmeerCaas het volgende:
Mochten de HH Mods dit topic [DGK] Vraag het een Streamer ongepast cq ongewenst vinden, dan verwijder het maar. Het idee erachter is echter goedbedoeld en hopelijk komt dat ook zo bij u over.
Mits goed in de gaten gehouden lijkt mij dit een kanshebber voor sticky?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:18 schreef avonne het volgende:
[..]
lijkt me een goed plan.
We zullen zien hoe het gaat.
Als het goed loopt blijft het vanzelf bovenin de lijst staan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mits goed in de gaten gehouden lijkt mij dit een kanshebber voor sticky?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik moet eerst Beequeen leren hoe ze haar posthoeveelheid in haar profiel kan zien.![]()
![]()
Voor BB3 verwijs ik naar 'old-bies'.
Ellenlange discussies = forumquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Als het goed loopt blijft het vanzelf bovenin de lijst staan.
Eerst even kijken of het goed gaat. Eigenlijk is het een recept voor chaos, inclusief ellenlange discussies.
Even bekijken hoe het loopt.
Net als jij vraag ik me af hoe dat moet. Ik gebruik nu google en tik dan heel kenmerkende zoektermen in waarvan ik zeker weet dat ze in een bepaald topic veel gebruikt werden, maar dat is knap omslachtig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:36 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Probleem is (wat je inmiddels al hebt ondervonden), dat je de oude topics alleen maar van de laatste 5 jaar kunt laten tonen. Maar BB3 is al langer geleden. Iemand enig idee hoe je topics, ouder dan 5 jaar, kunt opvragen? Ik had nog zo graag de reguliere uitzending van 23 oktober 2001 willen doornemen![]()
Ik ken het gevoel van het pijnigen van je hersens om je toch maar zoveel mogelijk weinig voorkomende steekwoorden uit een gezocht topic voor de geest te halenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:52 schreef voyeur het volgende:
[..]
Net als jij vraag ik me af hoe dat moet. Ik gebruik nu google en tik dan heel kenmerkende zoektermen in waarvan ik zeker weet dat ze in een bepaald topic veel gebruikt werden, maar dat is knap omslachtig.
Mogen doodsverwensingen naar DGK deelnemers ook niet meer?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:04 schreef avonne het volgende:
wil men stoppen met doodsverwensingen AUB
Ik sluit me aan bij deze vraag, ik stoorde me er gisteren ook erg aan dat het weggemodereerd werd door Avonne.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
Mogen doodsverwensingen naar DGK deelnemers ook niet meer?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:12 schreef flugeltje het volgende:
Was deze al bekend hier? => CartWOman opgenomen in ziekenhuis
Ik wist niet dat ik alweer een campagne leiddequote:
Past nog steeds niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:15 schreef APK het volgende:
Mededelingen aan DGK_REDACTIE #6 - ik vind dit walchelijk
TT is te lang.![]()
Mag 'WALCHELIJK' op een of andere manier in de TT blijven?
Is een quote -uit het voorgaande topic- van mijn favoriete psychopaat.![]()
Misschien kun je er: MED's voor.... van maken, dan moet het wel passenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:23 schreef APK het volgende:
[..]
Past nog steeds niet.
Misschien 'Kotsen op' ipv 'Mededelingen aan'?
zo goed?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:23 schreef APK het volgende:
[..]
Past nog steeds niet.
Misschien 'Kotsen op' ipv 'Mededelingen aan'?
Hij past!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:54 schreef avonne het volgende:
zo goed?
Aan de DGK_REDACTIE #6 - ik vind dit walchelijk
Waar gaat het over? Slow chat neem ik aan, aangezien Prospera onmiddelijk een SC opentquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat was er mis met:
[DGK # 1] Inhoudelijk baggeren met Ian_Nick & Leandra
![]()
Ik heb inmiddels Eric doodgewenst.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik alweer een campagne leiddeHet was eigenlijk gewoon een vraag aan de moderators. Waar ik overigens nog geen antwoord op heb.
quote:
Zal ik maar even dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik alweer een campagne leiddeHet was eigenlijk gewoon een vraag aan de moderators. Waar ik overigens nog geen antwoord op heb.
Dan wens ik bij deze huub een heel klein beetje doodquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:40 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je wordt heus niet direct geband als je een bewoner een beetje dood wenst,
Kijk maar uit alles wat je een ander toewenst krijg je meestal zelf !!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels Eric doodgewenst.![]()
Hij kan zichzelf mooi ophangen met zijn stropdas die hij onder zijn tshirt draagt (dat is mode).
Misschien dat dit wel een antwoord oplevert, of wordt er alleen op de elite en de simpele enkelvoudige vragen gereageerd?
[afbeelding]
[..]
![]()
Alle beetjes helpen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan wens ik bij deze huub een heel klein beetje dood![]()
quote:
Je zou mij er heel gelukkig mee maken Dayquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Aan Day, moderator van Fok-DGK,
Ik was uit logeren in Amsterdam, ik kwam om 23:45 thuis,
had nog niet jouw oproepje gezien bij Streamverslagen voor gratis streams.
Hartelijk dank dat je ook aan mij hebt gedacht.
Maar ik heb al 1 maand gratis streams ontvangen,
dat kreeg ik gisteren via een mail van Tien.
Nu kan jij iemand anders blij maken![]()
Alleen van Loes, voor 1 dag. Heb me bij Day niet opgegeven via pm omdat ik zo boos wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |