Er staat al een link onderaan in de post van Spinhead, maar misschien is het wel een goede oefening om het ook even zelf te zoeken.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:01 schreef tuinfluiter het volgende:
Als ik zo pauze heb,
zal ik Natasia proberen te zoeken,
nog een hele klus,
Ga nou maar snel je werk doen, die posting staat er nog steedsquote:
Ben je serieus? Nee toch?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga nou maar snel je werk doen, die posting staat er nog steeds![]()
Ben ik ooit niet serieus ? Mn imagoquote:Op woensdag 11 april 2007 16:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je serieus? Nee toch?
Want dan snap ik 'm niet.![]()
Haal dan snel dat citaat weer weg uit dit topic, dan kraait er geen haan meer naar!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben ik ooit niet serieus ? Mn imagoligt in jouw handen
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Haal dan snel dat citaat weer weg uit dit topic, dan kraait er geen haan meer naar!![]()
Dat doet hij al, op onze zuip-avondjes meetings.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:51 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, mag APK blauw worden?
Dat kleine zusje is echt onverbeterlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 08:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte snap ik ook niet, maar gezien de TS zal het wel iets met sex-standjes te maken hebben.
APK en Gert delen wel vaker accounts, dus wat dat betreft denk ik dat van alle ingrepen minstens 50% van APK komtquote:Op woensdag 11 april 2007 16:51 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, mag APK blauw worden ? Ik zie kwaliteiten
Met jouw ban als hoogtepunt.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:54 schreef PC eend het volgende:
APK en Gert delen wel vaker accounts, dus wat dat betreft denk ik dat van alle ingrepen minstens 50% van APK komt![]()
Fuckin hell, die teringdwerg is ook van julliequote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fuckin hell, die teringdwerg is ook van jullie![]()
![]()
Ik kom ze binnenkort wel een keer persoonlijk aan je uitleggen, ik moet toch nog een keer langs om je imago terug te bezorgen.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:07 schreef kleinzusje het volgende:
Is er misschien ook een linkje met uitleg van de smileys ? Ik krijg er veel om mn oren maar snap ze vaak niet
Met kerst ?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kom ze binnenkort wel een keer persoonlijk aan je uitleggen, ik moet toch nog een keer langs om je imago terug te bezorgen.![]()
Hoe kom je dáár nou bij!quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:51 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, mag APK blauw worden ? Ik zie kwaliteiten
Omdat ik die kut smileys niet snap. Je post een man met een rood mutsje: ik denk dan aan kerst. OOk die rare gnoomsmiley met die groene kerstkrans op zn kop doet me aan feestdagen denkenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe kom je dáár nou bij!![]()
Sjezus, zelfs de FB weet die femme fatale compleet te vernaggelen.![]()
![]()
Klopt hoor, het wordt een fééstdag.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat ik die kut smileys niet snap. Je post een man met een rood mutsje: ik denk dan aan kerst. OOk die rare gnoomsmiley met die groene kerstkrans op zn kop doet me aan feestdagen denken![]()
Als ik iets wil weten over FOK! kijk ik altijd even hier, weet niet zeker of de smileys er ook uitgelegd worden...:quote:Op woensdag 11 april 2007 17:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat ik die kut smileys niet snap. Je post een man met een rood mutsje: ik denk dan aan kerst. OOk die rare gnoomsmiley met die groene kerstkrans op zn kop doet me aan feestdagen denken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |