quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:59 schreef Spinhead72 het volgende:
Cora is de vriendin van Jaap, post in dit topic caps, nieuwtjes en psycho-analytische cq gedragskundige beschouwingen over haar.
cap F1reB1rd
Ja of gewoon andere topic's boeiender vinden. Wacht...tis examentijdquote:Op woensdag 11 april 2007 00:09 schreef carpediem23 het volgende:
Wat is het opeens rustig op Fok, iedereen al aan het slapen ofzo
Ik ben geen fan, maar ik voelde wel een prettige verbondenheid gisteren tussen Jaap en Cora (of nee, ze heten Billie en Cora hahahhahahhahahhahahahahahhahaa, wat een vreselijk creatieve woordspeling: ff bijkomen hoor).quote:Op woensdag 11 april 2007 00:18 schreef rooie3 het volgende:
Ben benieuwd of de Japiofans dit ook de ware liefde vinden.
En kijken wat ze gaan zeggen als Japio voor het geld gaat en dag doelen.
Kom op nou, je kent elkaar 4 weken, vervolgens gaat hij één of andere rare kooi in waardoor je elkaar niet kan zien en alleen maar brieven schrijvenquote:Op woensdag 11 april 2007 09:45 schreef Spinhead72 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan, maar ik voelde wel een prettige verbondenheid gisteren tussen Jaap en Cora (of nee, ze heten Billie en Cora hahahhahahhahahhahahahahahhahaa, wat een vreselijk creatieve woordspeling: ff bijkomen hoor).
Heb het voor de helft gezien, en lees met verbazing de COS.
Het lijkt godverdomme wel of je verplicht bent te tongen als je gaat trouwen.![]()
![]()
![]()
Maar goed, wat mij betreft is het beleid voor dit topic:
--- OP veranderen (hiervoor heb ik een verzoek ingediend in de FB)
--- de reakties 2, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 12 (jazeker, ook mijn eigen offtopic reaktie, ik ben nu eenmaal zelfreflecterend) 12 en 17 verwijderen.
Dit wordt een top-topic, met als hoogtepunt ------------->![]()
![]()
Als het zeg maar lukt om een gezamenlijke datum te vinden, en dat ze het dan ook allebei weten.
Ik word nu al emotioneel bij het idee dat ik dan straks een FB verzoek mag indienen: kan de TT veranderd worden in: Cora, de vrouw van Jaap.![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, vooral die kleine lieve momentjes die gisteren op de streams zichtbaar waren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |