Nou... dat grapje kan ik wel hebben... dat ik niet zag dat ik ook gehouwehoer neergezet had vind ik wel heel triestquote:Op woensdag 18 april 2007 21:01 schreef shmoopy het volgende:
Volgens mij heeft iemand een grapje met je uitgehaald, nu staat er oeferloos.
Hmmm. dat kun jij zien hè.quote:
Thnxquote:Op woensdag 18 april 2007 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmm. dat kun jij zien hè.![]()
Nou ja, zoveel mogelijkheden waren er ook niet.
Ik ga het wel herstellen, om mijn camsessie veilig te stellen want zulke spelfouten zien er niét uit.
Ben jij een nolife.eu figuur?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:24 schreef ReckoN het volgende:
Waar is die topic gebleven met de bijnamen voor DGK-bewoners?
nog verder aangepast tot een soort "bewonerstopic"quote:Op donderdag 19 april 2007 20:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedenavond verzorgers van dit forum,
Topic Palma hoofd huidhouding?
Kan huid in huis ?
En mag het vraagteken ook weg ??
![]()
Inmiddels zitten we in 1193quote:Op donderdag 19 april 2007 20:28 schreef CartWOman het volgende:
*kuch*
Er wordt al een tijdje enorm getrolld en gezeken in de COS (1192).
Oordeelt u zelf.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:45 schreef avonne het volgende:
nog verder aangepast tot een soort "bewonerstopic"
[Personeel] Palma - hoofd huishouding
Je hebt gelijk, sorry, maar het ging het hele topic door, vanaf het begin. Ik kon dus niet echt een post quoten.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Inmiddels zitten we in 1193
Cartwoman, jij weet het volgende vast wel, maar ook even voor de meelezers even uitgebreid.
Omdat ik het niet prettig vind 300 posts door te lezen op zoek naar een boosdoener, graag in vervolg een topic report. (gele uitroepteken boven aan de pagina)
Daarin kun je ook een link zetten naar de juiste plek, de naam van de slechterik noemen en aangeven waarom het je dwars zit.
Dat zoekt voor mij een stuk makkelijker en het probleem duidelijker.
Ik neem nu even geen tijd om er naar te kijken. Eerst even in 1193 rondkijken.
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, sorry, maar het ging het hele topic door, vanaf het begin. Ik kon dus niet echt een post quoten.![]()
Doe rustig aan, het is nu veel te leuk.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
O nee? Schijt aan. Je bent een walgelijke klootzak.
Schijnheil.quote:
Het is de modjes vast wel opgevallen dat Zeikmans een mega-spemmert is, die zo'n 25 topics heeft bevuild ......quote:
Zeikmans doet z'n behoeftes inmiddels ergens anders.quote:Op vrijdag 20 april 2007 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is de modjes vast wel opgevallen dat Zeikmans een mega-spemmert is, die zo'n 25 topics heeft bevuild ......
Moi.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:01 schreef APK het volgende:
Waarom is de TT van dit topic eigenlijk veranderd naar dit humorloze bureaucratische gedrocht en wie heeft dat gedaan?
Dan kun je toch gewoon ingrijpen en lekker bannetjes aanvragen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:02 schreef Gert het volgende:
Moi.![]()
Dat "klagen en klieren" was inderdaad een regelrechte dijenkletser, maar helaas begonnen bepaalde users daar rechten aan te ontlenen.![]()
Voor hetzelfde geld had je ook een chihuahua-subforum gehad, met leuke naai- en haakpatroontjes voor roze jasjesquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dan kun je toch gewoon ingrijpen en lekker bannetjes aanvragen?![]()
Nu geef je een beetje toe aan de verdere vertrutting van dit paardensubforum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |