quote:Op woensdag 18 april 2007 12:45 schreef Copycat het volgende:
Ongelooflijk dat mensen zo ver gaan in het inleven in een televisieprogramma.
Maar omdat het Palma is, vind ik het stiekem ook wel een beetje grappig.
als huub zijn fans oproept om iemnad te vermoorden zou ik er niet verbaasd over zijn wanneer er inderdaad ongelukken plaatsvinden, hoe ver kun je gaan??? het geeft ook wel een beetje aan hoe het is gesteld met het nivo van sommige streamersquote:Op woensdag 18 april 2007 12:45 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub heeft erg fanatieke fans............
Sue me!quote:
het niveau van sommige streamers is echt nog lager dan dat van de gemiddelde feyenoord hooligan, maargoed wat wil je zonder werk en met uitkering.. ofniet CopyCat?quote:
LOLquote:Op woensdag 18 april 2007 13:03 schreef danos het volgende:
het niveau van sommige streamers is echt nog lager dan dat van de gemiddelde feyenoord hooligan, maargoed wat wil je zonder werk en met uitkering.. ofniet CopyCat?
Ik moest toch ook stiemum wel een beetje lachen om dat hele Virginia drama, die nare Bush ook altijdquote:Op woensdag 18 april 2007 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Ik zou het niet weten, mét volop werk, zowel voor vaste werkgever als voor mezelf als freelancer, zónder uitkering en nu met pauze.
Als je mijn post zonder oogkleppen leest, zie je dat ik de actie buiten proporties vind, maar stiekem merk dat ik er toch wel een beetje om moet lachen.
Politiek correct is zó 1999.
eindelijk een scholier die WEL kon schieten.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:08 schreef danos het volgende:
[..]
Ik moest toch ook stiemum wel een beetje lachen om dat hele Virginia drama, die nare Bush ook altijd![]()
Daar moest ik dan weer niet om lachen. Blijkt maar weer dat ons gevoel voor fout, maar toch een beetje leuk mijlenver uit elkaar ligt.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:08 schreef danos het volgende:
[..]
Ik moest toch ook stiemum wel een beetje lachen om dat hele Virginia drama, die nare Bush ook altijd![]()
Ik begrijp het ook heus wel hoor, ik vind het alleen ronduit zielig dat mensen zich laten leiden door een of ander tv programma wat men dagelijks volgt op de streams aangezien men toch geen werk heeft (ik bedoel hier jou niet mee) maar dit moet toch wel het werk van een die hard zijn geweest. Men heeft dus eigenlijk van mijn betaalde belasting, verf gekocht, benzine betaald om erheen te rijden en is daar een beetje de boel gaan onderkladderen, vind ik toch vrij zonde van de centenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar moest ik dan weer niet om lachen. Blijkt maar weer dat ons gevoel voor fout, maar toch een beetje leuk mijlenver uit elkaar ligt.
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:14 schreef danos het volgende:
[..]
Men heeft dus eigenlijk van mijn betaalde belasting, verf gekocht, benzine betaald om erheen te rijden en is daar een beetje de boel gaan onderkladderen, vind ik toch vrij zonde van de centen![]()
Oh, dat het een kneuzenactie is, daar ben ik het volledig mee eens. Te triest voor woorden dat je je zo mee laat slepen door een televisie/internetprogramma dat je tot zulke acties overgaat.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:14 schreef danos het volgende:
Ik begrijp het ook heus wel hoor, ik vind het alleen ronduit zielig dat mensen zich laten leiden door een of ander tv programma wat men dagelijks volgt op de streams aangezien men toch geen werk heeft (ik bedoel hier jou niet mee) maar di tmoet toch wel het werk van een die hard zijn geweest). Men heeft dus eigenlijk van mijn betaalde belasting, verf gekocht, benzine betaald om erheen te rijden en is daar een beetje de boel gaan onderkladderen, vind ik toch vrij zonde van de centen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |