abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 18 april 2007 @ 12:41:35 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48456745
Zojuist was op de streams te horen dat het huis van Palma is beklad, onder andere met het woord "hoer".

Terecht?
Of een gestoorde aktie?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 18 april 2007 @ 12:42:26 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48456774
Of allebei?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 18 april 2007 @ 12:45:06 #3
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48456909
Ik snap dat ze gister een vrij groot aantal streamers 'boos' heeft gemaakt.. En dat hoort gewoon niet.. Niet voor de streamers maar het feit dat ze hoofdpersoon is als werkster is fout..
Het bekladden van haar huis vindt ik net een stapje te ver gaan
I've got more game than Monopoly.
pi_48456915
Hartstikke gestoorde aktie!! Kom op zeg het is een soap!!
pi_48456920
Huub heeft erg fanatieke fans............
  woensdag 18 april 2007 @ 12:45:55 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48456942
Ongelooflijk dat mensen zo ver gaan in het inleven in een televisieprogramma.
Maar omdat het Palma is, vind ik het stiekem ook wel een beetje grappig .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 18 april 2007 @ 12:46:22 #7
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_48456960
Gestoorde aktie en vind ik echt niet kunnen. Het is en blijft een spel ook al is Palma, IMHO, veel te ver gegaan. Als je weet waar ze woont zou ik me eerder kunnen voorstellen dat per ongeluk haar adres bekend wordt en dat mensen haar via brief kunnen vertellen hoe ze over d'r denken. Zonder bedreigingen!
pi_48457118
Tuurlijk is het niet goed dat het gebeurd, maar kan er wel om lachen omdat het bij Palma gebeurd is, puur omdatik het tiefuswijf vind.
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_48457136
Misschien wel 'vrienden' van Saffaa die iets wilden 'zeggen'?
pi_48457174
Natuurlijk niet terecht Wat ik gisteren van Palma heb gezien vond ik van een vreselijk laag niveau, maar om zo ver te gaan om haar huis te gaan bekladden is in mijn ogen ongelofelijk gestoord. Dat vind ik lager dan laag, ik vraag me dan ook af welk mens hier achter steekt die dit doet?! DGK is een spel en dat weten bepaalde mensen dus niet gescheiden te houden, dan ben je m.i. heel erg ZIEK!!
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
pi_48457207
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:45 schreef Copycat het volgende:
Ongelooflijk dat mensen zo ver gaan in het inleven in een televisieprogramma.
Maar omdat het Palma is, vind ik het stiekem ook wel een beetje grappig .
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_48457341
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:45 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub heeft erg fanatieke fans............
als huub zijn fans oproept om iemnad te vermoorden zou ik er niet verbaasd over zijn wanneer er inderdaad ongelukken plaatsvinden, hoe ver kun je gaan??? het geeft ook wel een beetje aan hoe het is gesteld met het nivo van sommige streamers
  woensdag 18 april 2007 @ 12:55:04 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48457369
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:51 schreef maril het volgende:

Sue me!
pi_48457826
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:54 schreef robert2006 het volgende:

[..]

het nivo van sommige streamers
het niveau van sommige streamers is echt nog lager dan dat van de gemiddelde feyenoord hooligan, maargoed wat wil je zonder werk en met uitkering.. ofniet CopyCat?
Even a broken clock is right twice a day.
  woensdag 18 april 2007 @ 13:03:41 #16
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_48457828
ik kon haar gisteren wel dood hebben, maar dat zijn internet emoties. Ik kom natuurlijk voor zoiets niet achter de pc vandaag
  woensdag 18 april 2007 @ 13:06:46 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48457977
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:03 schreef danos het volgende:
het niveau van sommige streamers is echt nog lager dan dat van de gemiddelde feyenoord hooligan, maargoed wat wil je zonder werk en met uitkering.. ofniet CopyCat?
LOL

Ik zou het niet weten, mét volop werk, zowel voor vaste werkgever als voor mezelf als freelancer, zónder uitkering en nu met pauze.
Als je mijn post zonder oogkleppen leest, zie je dat ik de actie buiten proporties vind, maar stiekem merk dat ik er toch wel een beetje om moet lachen.
Politiek correct is zó 1999.
pi_48458015
Dat is lastig voor der
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
pi_48458070
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

LOL

Ik zou het niet weten, mét volop werk, zowel voor vaste werkgever als voor mezelf als freelancer, zónder uitkering en nu met pauze.
Als je mijn post zonder oogkleppen leest, zie je dat ik de actie buiten proporties vind, maar stiekem merk dat ik er toch wel een beetje om moet lachen.
Politiek correct is zó 1999.
Ik moest toch ook stiemum wel een beetje lachen om dat hele Virginia drama, die nare Bush ook altijd
  woensdag 18 april 2007 @ 13:09:26 #20
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_48458103
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:08 schreef danos het volgende:

[..]

Ik moest toch ook stiemum wel een beetje lachen om dat hele Virginia drama, die nare Bush ook altijd
eindelijk een scholier die WEL kon schieten.
  woensdag 18 april 2007 @ 13:10:26 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48458151
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:08 schreef danos het volgende:

[..]

Daar moest ik dan weer niet om lachen. Blijkt maar weer dat ons gevoel voor fout, maar toch een beetje leuk mijlenver uit elkaar ligt.
pi_48458301
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daar moest ik dan weer niet om lachen. Blijkt maar weer dat ons gevoel voor fout, maar toch een beetje leuk mijlenver uit elkaar ligt.
Ik begrijp het ook heus wel hoor, ik vind het alleen ronduit zielig dat mensen zich laten leiden door een of ander tv programma wat men dagelijks volgt op de streams aangezien men toch geen werk heeft (ik bedoel hier jou niet mee) maar dit moet toch wel het werk van een die hard zijn geweest. Men heeft dus eigenlijk van mijn betaalde belasting, verf gekocht, benzine betaald om erheen te rijden en is daar een beetje de boel gaan onderkladderen, vind ik toch vrij zonde van de centen
pi_48458358
Brian is veilig geland
Goedemorgen :W
  woensdag 18 april 2007 @ 13:15:45 #24
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_48458381
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:14 schreef danos het volgende:

[..]
Men heeft dus eigenlijk van mijn betaalde belasting, verf gekocht, benzine betaald om erheen te rijden en is daar een beetje de boel gaan onderkladderen, vind ik toch vrij zonde van de centen

Briljant.

Laat ik dan nog opmerken dat ik dit soort acties te ver vind gaan. Vind het al heel wat dat ik vorige week een smsje stuurde voor de popu-poll.
  woensdag 18 april 2007 @ 13:18:35 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48458514
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:14 schreef danos het volgende:

Ik begrijp het ook heus wel hoor, ik vind het alleen ronduit zielig dat mensen zich laten leiden door een of ander tv programma wat men dagelijks volgt op de streams aangezien men toch geen werk heeft (ik bedoel hier jou niet mee) maar di tmoet toch wel het werk van een die hard zijn geweest). Men heeft dus eigenlijk van mijn betaalde belasting, verf gekocht, benzine betaald om erheen te rijden en is daar een beetje de boel gaan onderkladderen, vind ik toch vrij zonde van de centen
Oh, dat het een kneuzenactie is, daar ben ik het volledig mee eens. Te triest voor woorden dat je je zo mee laat slepen door een televisie/internetprogramma dat je tot zulke acties overgaat.

Maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat er geen kleine glimlach op mijn gezicht verscheen toen ik het in de COS las. Temeer omdat Palma (die ik met haar moeder overste gedrag echt belachelijk ver over de schreef vind gaan. Ken je plaats, poetsdoek, denk ik dan.) gisteren vol trots liep te verkondigen dat ze via de post zoveel bijval kreeg.

Zijn we het nu zowaar eens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')