quote:Op woensdag 18 april 2007 12:45 schreef Copycat het volgende:
Ongelooflijk dat mensen zo ver gaan in het inleven in een televisieprogramma.
Maar omdat het Palma is, vind ik het stiekem ook wel een beetje grappig.
als huub zijn fans oproept om iemnad te vermoorden zou ik er niet verbaasd over zijn wanneer er inderdaad ongelukken plaatsvinden, hoe ver kun je gaan??? het geeft ook wel een beetje aan hoe het is gesteld met het nivo van sommige streamersquote:Op woensdag 18 april 2007 12:45 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub heeft erg fanatieke fans............
Sue me!quote:
het niveau van sommige streamers is echt nog lager dan dat van de gemiddelde feyenoord hooligan, maargoed wat wil je zonder werk en met uitkering.. ofniet CopyCat?quote:
LOLquote:Op woensdag 18 april 2007 13:03 schreef danos het volgende:
het niveau van sommige streamers is echt nog lager dan dat van de gemiddelde feyenoord hooligan, maargoed wat wil je zonder werk en met uitkering.. ofniet CopyCat?
Ik moest toch ook stiemum wel een beetje lachen om dat hele Virginia drama, die nare Bush ook altijdquote:Op woensdag 18 april 2007 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Ik zou het niet weten, mét volop werk, zowel voor vaste werkgever als voor mezelf als freelancer, zónder uitkering en nu met pauze.
Als je mijn post zonder oogkleppen leest, zie je dat ik de actie buiten proporties vind, maar stiekem merk dat ik er toch wel een beetje om moet lachen.
Politiek correct is zó 1999.
eindelijk een scholier die WEL kon schieten.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:08 schreef danos het volgende:
[..]
Ik moest toch ook stiemum wel een beetje lachen om dat hele Virginia drama, die nare Bush ook altijd![]()
Daar moest ik dan weer niet om lachen. Blijkt maar weer dat ons gevoel voor fout, maar toch een beetje leuk mijlenver uit elkaar ligt.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:08 schreef danos het volgende:
[..]
Ik moest toch ook stiemum wel een beetje lachen om dat hele Virginia drama, die nare Bush ook altijd![]()
Ik begrijp het ook heus wel hoor, ik vind het alleen ronduit zielig dat mensen zich laten leiden door een of ander tv programma wat men dagelijks volgt op de streams aangezien men toch geen werk heeft (ik bedoel hier jou niet mee) maar dit moet toch wel het werk van een die hard zijn geweest. Men heeft dus eigenlijk van mijn betaalde belasting, verf gekocht, benzine betaald om erheen te rijden en is daar een beetje de boel gaan onderkladderen, vind ik toch vrij zonde van de centenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar moest ik dan weer niet om lachen. Blijkt maar weer dat ons gevoel voor fout, maar toch een beetje leuk mijlenver uit elkaar ligt.
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:14 schreef danos het volgende:
[..]
Men heeft dus eigenlijk van mijn betaalde belasting, verf gekocht, benzine betaald om erheen te rijden en is daar een beetje de boel gaan onderkladderen, vind ik toch vrij zonde van de centen![]()
Oh, dat het een kneuzenactie is, daar ben ik het volledig mee eens. Te triest voor woorden dat je je zo mee laat slepen door een televisie/internetprogramma dat je tot zulke acties overgaat.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:14 schreef danos het volgende:
Ik begrijp het ook heus wel hoor, ik vind het alleen ronduit zielig dat mensen zich laten leiden door een of ander tv programma wat men dagelijks volgt op de streams aangezien men toch geen werk heeft (ik bedoel hier jou niet mee) maar di tmoet toch wel het werk van een die hard zijn geweest). Men heeft dus eigenlijk van mijn betaalde belasting, verf gekocht, benzine betaald om erheen te rijden en is daar een beetje de boel gaan onderkladderen, vind ik toch vrij zonde van de centen![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:45 schreef Copycat het volgende:
Maar omdat het Palma is, vind ik het stiekem ook wel een beetje grappig.
klein glimlachje komt er bij mij ook op mijn gezicht!!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat het een kneuzenactie is, daar ben ik het volledig mee eens. Te triest voor woorden dat je je zo mee laat slepen door een televisie/internetprogramma dat je tot zulke acties overgaat.
Maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat er geen kleine glimlach op mijn gezicht verscheen toen ik het in de COS las. Temeer omdat Palma (die ik met haar moeder overste gedrag echt belachelijk ver over de schreef vind gaan. Ken je plaats, poetsdoek, denk ik dan.) gisteren vol trots liep te verkondigen dat ze via de post zoveel bijval kreeg.
Zijn we het nu zowaar eens?![]()
Dit was sjonnie's idee toch ook...quote:Op woensdag 18 april 2007 13:23 schreef doesss het volgende:
Het is op deze manier in ieder geval wel interactieve televisie.![]()
fijn om te horenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef fredfik het volgende:
[..]
klein glimlachje komt er bij mij ook op mijn gezicht!!
Bij dezequote:Op woensdag 18 april 2007 13:28 schreef danos het volgende:
[..]
fijn om te horen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, wil je het nog een keer posten? dan weten we het tenmindste zeker, en denken we niet dat je maar een beetje zit mee te praten
![]()
nee hoor, als ik die erik tegenkom neem ik hem mee naar de praxis, laat ik hem zelf een zak beton sjouwen, stort dat bij mij in de badkuip en zet hem er in, als het bijna uitgehard is sleep ik em eruit en gooi hem snachts van de moerdijkbrug af. Dat zal die gore klootzak leren met zijn irritante gedragquote:Op woensdag 18 april 2007 13:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Eerst schoot ik in de lach toen ik dit hoorde..maar goed je hebt natuurlijk kijkers erbij rzitten die te ver zullen doordraven. Ik kan het ergens wel begrijpen dat ze zo'n woede bij mensen oproept...doet ze bij mij ook..maar je moet ook inzien dat het televisie is. Als je iemand tegen komt uit DGK waar je een rothekel aan hebt dan geef je gewoon een vuile blik en loop je door.
ik denk dat ie dat nog wel lekker zal vinden.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:50 schreef danos het volgende:
[..]
nee hoor, als ik die erik tegenkom neem ik hem mee naar de praxis, laat ik hem zelf een zak beton sjouwen, stort dat bij mij in de badkuip en zet hem er in, als het bijna uitgehard is sleep ik em eruit en gooi hem snachts van de moerdijkbrug af. Dat zal die gore klootzak leren met zijn irritante gedrag![]()
Een huis bekladden is nooit goed, ook niet in Real Life.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:41 schreef Gert het volgende:
Zojuist was op de streams te horen dat het huis van Palma is beklad, onder andere met het woord "hoer".
Terecht?
Of een gestoorde aktie?
Het was nog veel erger. De acteur Larry Haghman, die JR speelde, is een keer néérgeschoten. De dader verklaarde dat hij dit gedaan had omdat JR zo gemeen was tegen zijn "vrouw", Sue-Ellen.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:26 schreef FSR het volgende:
[..]
maar het is niet zo gek dat mensen dit soort acties gaan doen...
JR uit de serie Dallas was ook irl bedreigd.... terwijl dat was acteren...
Volgens mij heb je diepere gevoelens voor eric, ik denk dat jij je eerst laat nemen om vervolgens zn slaaf te worden en het vrouwtje te zijn,om tijdens jullie trouwerij beedigd door imca marina met palma als jouw beste getuige.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:50 schreef danos het volgende:
[..]![]()
![]()
nee hoor, als ik die erik tegenkom neem ik hem mee naar de praxis, laat ik hem zelf een zak beton sjouwen, stort dat bij mij in de badkuip en zet hem er in, als het bijna uitgehard is sleep ik em eruit en gooi hem snachts van de moerdijkbrug af. Dat zal die gore klootzak leren met zijn irritante gedrag![]()
Ik ben zo egoistisch te denken dat de verantwoordelijkheid voor wat idioten buiten doen niet bij de programmamakers ligt. Waarom? Ik heb zelf namelijk genoten van wat er gisteren voorviel.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:33 schreef Lieve het volgende:
Triest dat de programmamakers hier middels studies over menselijk gedrag wel degelijk voor gestudeerd hebben en nu hun handen in onschuld wassen.
Na de idiotie die gisteren vrijwel een dag heeft mogen/kunnen voortwoekeren verbaasd het me niet. Ben ik blij dat er geen ernstiger zaken zijn voorgevallen. Maar ik hoop heel erg dat de makers van dit programma zich eens echt gaan afvragen waar ze in hemelsnaam mee bezig zijn! De verantwoordelijkheid ligt ACHTER! En dat is wel echt erg.
Misschien moet jij eens een column schrijven voor de gaykrantquote:Op woensdag 18 april 2007 14:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
Volgens mij heb je diepere gevoelens voor eric, ik denk dat jij je eerst laat nemen om vervolgens zn slaaf te worden en het vrouwtje te zijn,om tijdens jullie trouwerij beedigd door imca marina met palma als jouw beste getuige.
En bij mij!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef fredfik het volgende:
[..]
klein glimlachje komt er bij mij ook op mijn gezicht!!
Het is Jan ook eens overkomenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:45 schreef Copycat het volgende:
Dat heeft Ron Brandsteder zeker gedaan?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:34 schreef Urquhart het volgende:
Het is Jan ook eens overkomen![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heeft Ron Brandsteder zeker gedaan?
Ron Brandsteder woest op Jan Paparazzi
Verdomd, dat is een topic uit jouw koker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |