quote:Op woensdag 18 april 2007 12:45 schreef Copycat het volgende:
Ongelooflijk dat mensen zo ver gaan in het inleven in een televisieprogramma.
Maar omdat het Palma is, vind ik het stiekem ook wel een beetje grappig.
als huub zijn fans oproept om iemnad te vermoorden zou ik er niet verbaasd over zijn wanneer er inderdaad ongelukken plaatsvinden, hoe ver kun je gaan??? het geeft ook wel een beetje aan hoe het is gesteld met het nivo van sommige streamersquote:Op woensdag 18 april 2007 12:45 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub heeft erg fanatieke fans............
Sue me!quote:
het niveau van sommige streamers is echt nog lager dan dat van de gemiddelde feyenoord hooligan, maargoed wat wil je zonder werk en met uitkering.. ofniet CopyCat?quote:
LOLquote:Op woensdag 18 april 2007 13:03 schreef danos het volgende:
het niveau van sommige streamers is echt nog lager dan dat van de gemiddelde feyenoord hooligan, maargoed wat wil je zonder werk en met uitkering.. ofniet CopyCat?
Ik moest toch ook stiemum wel een beetje lachen om dat hele Virginia drama, die nare Bush ook altijdquote:Op woensdag 18 april 2007 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Ik zou het niet weten, mét volop werk, zowel voor vaste werkgever als voor mezelf als freelancer, zónder uitkering en nu met pauze.
Als je mijn post zonder oogkleppen leest, zie je dat ik de actie buiten proporties vind, maar stiekem merk dat ik er toch wel een beetje om moet lachen.
Politiek correct is zó 1999.
eindelijk een scholier die WEL kon schieten.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:08 schreef danos het volgende:
[..]
Ik moest toch ook stiemum wel een beetje lachen om dat hele Virginia drama, die nare Bush ook altijd![]()
Daar moest ik dan weer niet om lachen. Blijkt maar weer dat ons gevoel voor fout, maar toch een beetje leuk mijlenver uit elkaar ligt.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:08 schreef danos het volgende:
[..]
Ik moest toch ook stiemum wel een beetje lachen om dat hele Virginia drama, die nare Bush ook altijd![]()
Ik begrijp het ook heus wel hoor, ik vind het alleen ronduit zielig dat mensen zich laten leiden door een of ander tv programma wat men dagelijks volgt op de streams aangezien men toch geen werk heeft (ik bedoel hier jou niet mee) maar dit moet toch wel het werk van een die hard zijn geweest. Men heeft dus eigenlijk van mijn betaalde belasting, verf gekocht, benzine betaald om erheen te rijden en is daar een beetje de boel gaan onderkladderen, vind ik toch vrij zonde van de centenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar moest ik dan weer niet om lachen. Blijkt maar weer dat ons gevoel voor fout, maar toch een beetje leuk mijlenver uit elkaar ligt.
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:14 schreef danos het volgende:
[..]
Men heeft dus eigenlijk van mijn betaalde belasting, verf gekocht, benzine betaald om erheen te rijden en is daar een beetje de boel gaan onderkladderen, vind ik toch vrij zonde van de centen![]()
Oh, dat het een kneuzenactie is, daar ben ik het volledig mee eens. Te triest voor woorden dat je je zo mee laat slepen door een televisie/internetprogramma dat je tot zulke acties overgaat.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:14 schreef danos het volgende:
Ik begrijp het ook heus wel hoor, ik vind het alleen ronduit zielig dat mensen zich laten leiden door een of ander tv programma wat men dagelijks volgt op de streams aangezien men toch geen werk heeft (ik bedoel hier jou niet mee) maar di tmoet toch wel het werk van een die hard zijn geweest). Men heeft dus eigenlijk van mijn betaalde belasting, verf gekocht, benzine betaald om erheen te rijden en is daar een beetje de boel gaan onderkladderen, vind ik toch vrij zonde van de centen![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:45 schreef Copycat het volgende:
Maar omdat het Palma is, vind ik het stiekem ook wel een beetje grappig.
klein glimlachje komt er bij mij ook op mijn gezicht!!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat het een kneuzenactie is, daar ben ik het volledig mee eens. Te triest voor woorden dat je je zo mee laat slepen door een televisie/internetprogramma dat je tot zulke acties overgaat.
Maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat er geen kleine glimlach op mijn gezicht verscheen toen ik het in de COS las. Temeer omdat Palma (die ik met haar moeder overste gedrag echt belachelijk ver over de schreef vind gaan. Ken je plaats, poetsdoek, denk ik dan.) gisteren vol trots liep te verkondigen dat ze via de post zoveel bijval kreeg.
Zijn we het nu zowaar eens?![]()
Dit was sjonnie's idee toch ook...quote:Op woensdag 18 april 2007 13:23 schreef doesss het volgende:
Het is op deze manier in ieder geval wel interactieve televisie.![]()
fijn om te horenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef fredfik het volgende:
[..]
klein glimlachje komt er bij mij ook op mijn gezicht!!
Bij dezequote:Op woensdag 18 april 2007 13:28 schreef danos het volgende:
[..]
fijn om te horen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, wil je het nog een keer posten? dan weten we het tenmindste zeker, en denken we niet dat je maar een beetje zit mee te praten
![]()
nee hoor, als ik die erik tegenkom neem ik hem mee naar de praxis, laat ik hem zelf een zak beton sjouwen, stort dat bij mij in de badkuip en zet hem er in, als het bijna uitgehard is sleep ik em eruit en gooi hem snachts van de moerdijkbrug af. Dat zal die gore klootzak leren met zijn irritante gedragquote:Op woensdag 18 april 2007 13:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Eerst schoot ik in de lach toen ik dit hoorde..maar goed je hebt natuurlijk kijkers erbij rzitten die te ver zullen doordraven. Ik kan het ergens wel begrijpen dat ze zo'n woede bij mensen oproept...doet ze bij mij ook..maar je moet ook inzien dat het televisie is. Als je iemand tegen komt uit DGK waar je een rothekel aan hebt dan geef je gewoon een vuile blik en loop je door.
ik denk dat ie dat nog wel lekker zal vinden.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:50 schreef danos het volgende:
[..]
nee hoor, als ik die erik tegenkom neem ik hem mee naar de praxis, laat ik hem zelf een zak beton sjouwen, stort dat bij mij in de badkuip en zet hem er in, als het bijna uitgehard is sleep ik em eruit en gooi hem snachts van de moerdijkbrug af. Dat zal die gore klootzak leren met zijn irritante gedrag![]()
Een huis bekladden is nooit goed, ook niet in Real Life.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:41 schreef Gert het volgende:
Zojuist was op de streams te horen dat het huis van Palma is beklad, onder andere met het woord "hoer".
Terecht?
Of een gestoorde aktie?
Het was nog veel erger. De acteur Larry Haghman, die JR speelde, is een keer néérgeschoten. De dader verklaarde dat hij dit gedaan had omdat JR zo gemeen was tegen zijn "vrouw", Sue-Ellen.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:26 schreef FSR het volgende:
[..]
maar het is niet zo gek dat mensen dit soort acties gaan doen...
JR uit de serie Dallas was ook irl bedreigd.... terwijl dat was acteren...
Volgens mij heb je diepere gevoelens voor eric, ik denk dat jij je eerst laat nemen om vervolgens zn slaaf te worden en het vrouwtje te zijn,om tijdens jullie trouwerij beedigd door imca marina met palma als jouw beste getuige.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:50 schreef danos het volgende:
[..]![]()
![]()
nee hoor, als ik die erik tegenkom neem ik hem mee naar de praxis, laat ik hem zelf een zak beton sjouwen, stort dat bij mij in de badkuip en zet hem er in, als het bijna uitgehard is sleep ik em eruit en gooi hem snachts van de moerdijkbrug af. Dat zal die gore klootzak leren met zijn irritante gedrag![]()
Ik ben zo egoistisch te denken dat de verantwoordelijkheid voor wat idioten buiten doen niet bij de programmamakers ligt. Waarom? Ik heb zelf namelijk genoten van wat er gisteren voorviel.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:33 schreef Lieve het volgende:
Triest dat de programmamakers hier middels studies over menselijk gedrag wel degelijk voor gestudeerd hebben en nu hun handen in onschuld wassen.
Na de idiotie die gisteren vrijwel een dag heeft mogen/kunnen voortwoekeren verbaasd het me niet. Ben ik blij dat er geen ernstiger zaken zijn voorgevallen. Maar ik hoop heel erg dat de makers van dit programma zich eens echt gaan afvragen waar ze in hemelsnaam mee bezig zijn! De verantwoordelijkheid ligt ACHTER! En dat is wel echt erg.
Misschien moet jij eens een column schrijven voor de gaykrantquote:Op woensdag 18 april 2007 14:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
Volgens mij heb je diepere gevoelens voor eric, ik denk dat jij je eerst laat nemen om vervolgens zn slaaf te worden en het vrouwtje te zijn,om tijdens jullie trouwerij beedigd door imca marina met palma als jouw beste getuige.
En bij mij!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef fredfik het volgende:
[..]
klein glimlachje komt er bij mij ook op mijn gezicht!!
Het is Jan ook eens overkomenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:45 schreef Copycat het volgende:
Dat heeft Ron Brandsteder zeker gedaan?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:34 schreef Urquhart het volgende:
Het is Jan ook eens overkomen![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heeft Ron Brandsteder zeker gedaan?
Ron Brandsteder woest op Jan Paparazzi
Verdomd, dat is een topic uit jouw koker.
Praat niet zo stom man.....de verantwoordelijkheid ligt bij de persoon die het huis beklad heeft......quote:Op woensdag 18 april 2007 14:33 schreef Lieve het volgende:
Ik mocht haar niet, ik mag haar niet en ik denk dat ze ongelofelijk gestoord gedrag vertoont. Wat ik erg vind is dat de redactie die deze vorm van flippen bij hun personeel en de miljonairs uitlokt daarmee nog veel meer gestoorde figuren op ideeen brengt.
Mensen die absoluut niet met conflicten van zichzelf of conflicten van anderen waar ze zich mee identificeren of zich aan verwant voelen/wanen kunnen omgaan.
Triest dat de programmamakers hier middels studies over menselijk gedrag wel degelijk voor gestudeerd hebben en nu hun handen in onschuld wassen.
Na de idiotie die gisteren vrijwel een dag heeft mogen/kunnen voortwoekeren verbaasd het me niet. Ben ik blij dat er geen ernstiger zaken zijn voorgevallen. Maar ik hoop heel erg dat de makers van dit programma zich eens echt gaan afvragen waar ze in hemelsnaam mee bezig zijn! De verantwoordelijkheid ligt ACHTER! En dat is wel echt erg. ( daar maak ik me dus al een hele tijd boos over. Op mevrouw pannekoek. Deze reacties van omstanders zijn als gegeven bekend. En als ik die kennis heb dan hebben de makers van dit programma deze kennis nog veel meer! Daar spelen ze een akelig psychologisch spel mee)
het programma mag het nooit zover laten komen dat dit een gevolg is. Dat is mijn mening!
de oorzaak ligt bij de Islam! Zoals de Islam overal de meeste schuld aan heeft, ok sommige die niet van de Islam zijn hebben ook wel soms een beetje schuld, maar de Islam heeft toch gelukkig altijd nog wel de meeste schuld aan alle dingen die gebeuren op deze wereld. Dus het gaat het niet om dat de kladderaar schuld heeft maar de oorzaak de Islam voor de zoveelste keer is en dat we dit niet over ons heem moeten laten komen. Misschien heeft Palma wel eens verkeerde woorden gesproken over de Islam maar dat geeft hen nog niet het recht om zo te reageren!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Praat niet zo stom man.....de verantwoordelijkheid ligt bij de persoon die het huis beklad heeft......
Dat.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Praat niet zo stom man.....de verantwoordelijkheid ligt bij de persoon die het huis beklad heeft......
En wéér zo'n dijenkletser uit jouw koker. Maar als je verder niet serieus wenst te reageren in dit topic, blijf dan lekker weg.quote:
Je moet je eens goed laten nakijken, met dit soort krankzinnige uitspraken. Maar da's voor mij niks nieuws, want jij bent voor mij echt een van de domste figuren hier op dit subforum.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:49 schreef danos het volgende:
[..]
de oorzaak ligt bij de Islam! Zoals de Islam overal de meeste schuld aan heeft, ok sommige die niet van de Islam zijn hebben ook wel soms een beetje schuld, maar de Islam heeft toch gelukkig altijd nog wel de meeste schuld aan alle dingen die gebeuren op deze wereld. Dus het gaat het niet om dat de kladderaar schuld heeft maar de oorzaak de Islam voor de zoveelste keer is en dat we dit niet over ons heem moeten laten komen. Misschien heeft Palma wel eens verkeerde woorden gesproken over de Islam maar dat geeft hen nog niet het recht om zo te reageren!![]()
Ik ben blij dat als ik op basis van bovenstaande jou huis ga bekladderen dat jij je dat zelf in ieder geval ook aanrekend, had je maar niet van die domme opmerkingen over mij moeten maken toch?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je moet je eens goed laten nakijken, met dit soort krankzinnige uitspraken. Maar da's voor mij niks nieuws, want jij bent voor mij echt een van de domste figuren hier op dit subforum.
Dat zo zijnde, en maar weer on topic gaande, was mijn primaire reactie op het heuglijke Palma-nieuws: Serves You Right, You Stupid Cow!
Dat de Miljonairs onderling allerlei ongein uithalen is onderdeel van het spel. Dat dat achterlijke wijf van een Palma eerst Lieke op een zeer lage manier behandelt, er daarna vette leugens over verspreidt, en dan ook nog eens compleet over de emmer gaat als Huub op een Huub-manier laat merken dat niet te pikken en en passant de invalschoonmaakster op een walgelijke manier behandelt is iets heel anders.
Palma is geen onderdeel van het spel, en moet dus ook gewoon haar plaats weten.
Iemands huis bekladden gaat natuurlijk altijd te ver, maar die koe van een Palma zou zich eens moeten afvragen waarom haar dat overkomt.
En de redactie zou zich eens héél serieus moeten afvragen of zij nog wel te handhaven is.
Ik vind iig van niet, maar dat zal al wel duidelijk zijn.![]()
Nee, want dat is eng. Volgens mij ben jij oud genoeg om te weten wat het is je vrijheid te verliezen; zo niet, dan weet je het waarschijnlijk wel van je ouders. Als je je binnen de wet niet meer kunt uiten zoals je wilt, is dat gevaarlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Iemands huis bekladden gaat natuurlijk altijd te ver, maar die koe van een Palma zou zich eens moeten afvragen waarom haar dat overkomt.
Nog verkeerd geschreven ookquote:Op woensdag 18 april 2007 15:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is Jan ook eens overkomen![]()
[afbeelding]
Als je als persoon de publiciteit in de vorm van een TV-programma opzoekt kan je je natuurlijk ook beseffen dat bekend zijn niet alleen positieve kanten heeft.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, want dat is eng. Volgens mij ben jij oud genoeg om te weten wat het is je vrijheid te verliezen; zo niet, dan weet je het waarschijnlijk wel van je ouders. Als je je binnen de wet niet meer kunt uiten zoals je wilt, is dat gevaarlijk.
Gescholden tegen haar huisslaafquote:Op woensdag 18 april 2007 16:48 schreef LENUS het volgende:
Wat heeft die palma gedaan dan?
Theo van Gogh indachtig vraag ik me vaak af in hoeverre je rekening moet houden met gekken.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als je als persoon de publiciteit in de vorm van een TV-programma opzoekt kan je je natuurlijk ook beseffen dat bekend zijn niet alleen positieve kanten heeft.
Dat zou niet zo moeten zijn, en je zult mij dat soort akties dan ook nooit en te nimmer zien uitvoeren, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Kun je zien wat zo'n beklad-actie oproept in weer anderen...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]![]()
Het lijkt hier wel het Hooligans-topic!
Lief van je dat je erkent dat ik slimme opmerkingen maak. Een hele prestatie voor de domste! Ik ben dan ook apetrots.![]()
De trieste werkelijkheid is dat dat niet onverstandig is.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Theo van Gogh indachtig vraag ik me vaak af in hoeverre je rekening moet houden met gekken.
Ja Baas!quote:Op woensdag 18 april 2007 17:11 schreef shmoopy het volgende:
Ja, doei, ga elkaar maar lekker PM-en.
Geen gesodemieter in dit topic.
Ja vroeger. (komt oud wijf weerquote:Op woensdag 18 april 2007 17:45 schreef Maanvis het volgende:
Het is misschien gestoord, maar niet verwonderlijk gezien hoe bepaalde mensen hier hun reacties plaatsen op het gouden kooi forum. Jullie weten allemaal over welke personen ik het heb. En op VOL en Nowlive zijn ze dus nog veel erger, dus et is compleet begrijpelijk.
Aha, had jij Palma's huis bekladquote:
Ja, maar vreselijke mensen verdienen dit toch ook niet?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:18 schreef Pure-Poison het volgende:
Natuurlijk is dit geen normale actie maar stiekum moet ik er wel een beetje om lachen (vooral als ik aan het gezicht van Palma denk toen ze de boel aantrof!).Zoiets doe je gewoon niet maar die Palma is me wel een vreselijk mens hoor!
Natuurlijk is het een trieste zwake actie.Maar zoals Palma zich gedraagd kan ook niet,niet dat ik het daarom maar goed keur maar met zo'n type als Palma heb ik niet snel medelijden en kan er toch wel een klein beetje om lachen.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Ja, maar vreselijke mensen verdienen dit toch ook niet?
Ik vind het maar een zwaktebod hoor. Een anonieme lafbek is de dader, dat is voor mij zo klaar als een klontje. Durft haar klaarblijkelijk niet persoonlijk te confronteren.
Wat een loser zeg.
het wordt enger per minuutquote:Op woensdag 18 april 2007 19:12 schreef SmeerCaas het volgende:
[knip]
Ze mag nog blij zijn dat alleen haar huis een beetje beklad is.
[knip]
Summum van grensverleggende, interactieve tv....quote:
Het is niet zeker dat het fans zijn, of dat het zelfs ook maar waar is...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:13 schreef monique.t het volgende:
Wie zegt dat het fans zijn of dat het iets rechtsstreeks met dgk te maken heeft
Het kan ook gebeurt zijn door vrienden van die schoonmaakster van gisteren waar palma zo'n grote mond tegen had
Het kan ook zo zijn dat vriendje's van lieke er iets mee te maken hebben
Alles is groter in Amerika, dat wordt nog wat...quote:Op woensdag 18 april 2007 19:41 schreef Ifa het volgende:
[..]
Summum van grensverleggende, interactieve tv....
Jij hebt gisteren de beste streamdag tot nu toe gemist.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:33 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft Palma dan gedaan dat ze dit hebben gedaan ?
Palma's uitbarstingquote:Op woensdag 18 april 2007 19:33 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft Palma dan gedaan dat ze dit hebben gedaan ?
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren de beste streamdag tot nu toe gemist.
Bedankt. Wat erg is dit Sella Spectra of hoe ze ook mag heten. Wat een eng mens.quote:
Wie is Jim Jones?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:45 schreef Leandra het volgende:
Ik heb het al eerder geopperd maar Huub lijkt aan het "Jim Jones" syndroom te lijden...
Als hij op een fanclubdag limonade gaat uitdelen drinken ze het nog op ook
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jim_Jonesquote:Op woensdag 18 april 2007 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
Wie is Jim Jones?
Kool Aid Partyquote:Op woensdag 18 april 2007 20:45 schreef Leandra het volgende:
Ik heb het al eerder geopperd maar Huub lijkt aan het "Jim Jones" syndroom te lijden...
My sentiments exactly.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:00 schreef tong80 het volgende:
Ik zou het huis in de fik hebben gestoken na het zien van het filmpje
In tegenstelling tot de (eventuele) groupies die de realiteit uit ogen verliezen en tot zo een actie over gaanquote:Op woensdag 18 april 2007 22:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
My sentiments exactly.
Dat mens heeft het psychologische profiel van een ouderwetse kampbeul.
Hoiquote:Op donderdag 19 april 2007 00:32 schreef MarocLady het volgende:
Ohh wat errug zeg!! D'r huis is beklad, wat een ramp johh!!! NOT!
alsof er 1 van haar kinderen is omgebracht ofzo, Come Onn d'r worden zo vaak huizen beklad maar omdat het hier dus om een bekende travo gaat, word het ineens als iets ziekelijks gezien!! Pffffffffff
zeg, raar persoon, meldt je je nou speciaal aan om dit te schrijven? Ga eerst eens leren respect te hebben voor anderen.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:32 schreef MarocLady het volgende:
alsof er 1 van haar kinderen is omgebracht ofzo, Come Onn d'r worden zo vaak huizen beklad maar omdat het hier dus om een bekende travo gaat, word het ineens als iets ziekelijks gezien!! Pffffffffff
Hey de zus van Meki!quote:Op donderdag 19 april 2007 00:32 schreef MarocLady het volgende:
sellaquote:Op woensdag 18 april 2007 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt. Wat erg is dit Sella Spectra of hoe ze ook mag heten. Wat een eng mens.
Als dat echt haar adres is, is het behoorlijk ziek om dit hier zo neer te zetten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:23 schreef klootje het volgende:
Waarom zou het huis van Natasja nog niet platgebrand zijn?
Het adres is-geen adres-.
Misschien omdat er 2 kleine kinderen heel zielig alleen slapen?
Moet ik nu ook mijn quote gaan aanpassenquote:Op vrijdag 20 april 2007 03:38 schreef klootje het volgende:
hahaha,ik ben ziek?Ik zeg alleen dat je ze een kaartje moet sturen,die schatjes.Ik zet zo me foto hier neer,momentje.
Wil jij hier nu ssuggereren dat het door Huub komt dat dat huis is beklad?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:45 schreef Leandra het volgende:
Wat een achterlijk gedoe zeg, zijn mensen dan echt vergeten dat het maar een TV-programma is?
Afgezien daarvan vind ik het vernielen van persoonlijke eigendommen sowieso niet kunnen, en zoals iemand al eerder opmerkte: Als Huub zou oproepen een moord te plegen dan is er vast wel iemand zo gek het te doen.
Palma kan idd razend irritant zijn, maar dit soort acties slaan werkelijk nergens op, er zijn kennelijk kijkers die finaal de weg kwijt zijn. Dan staat een aantal bewoners nog wat te wachten als ze weer buiten komen...
"Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan";quote:Op woensdag 18 april 2007 20:45 schreef Leandra het volgende:
Palma kan idd razend irritant zijn, maar dit soort acties slaan werkelijk nergens op, er zijn kennelijk kijkers die finaal de weg kwijt zijn. Dan staat een aantal bewoners nog wat te wachten als ze weer buiten komen...
zeg, kind, gedraag je eens even, of wil je laten zien dat de stereotiepen over marrokanen wel degelijk waar zijn?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:43 schreef MarocLady het volgende:
dit brengt trouwens anderen alleen op ideeën dus was niet zo'n slimme zet om het in de publiciteit te gooien.
en who thA fuCk is meki nou weer??
en pc-eens hoi troeg
en duivelin1 komt blijkbaar wat tekort want ze reageerd weer eens behoorlijk gefrustreerd, ziek wijf
in het eerst artikel hioerover was ook geen sprake van hishouden, maar van rellenquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:51 schreef RSie het volgende:
helaas is niemand van ons bekend met de echte werkzaamheden van Palma.
naar buiten toe wordt ze inderdaad neergezet als hoofd huishouding, maar dat neemt niet weg dat "achter" haar een heel ander contract heeft laten tekenen.
zij wordt iedere dag van tevoren ingelicht over de gebeurtenissen en ze wordt in sommige gevallen heus wel aangestuurd om bepaalde uitlokkingen te doen.
ik vind dus niet dat we haar kunnen beoordelen op haar werk.
je kan de schurft hebben aan het personage "palma de huishoudster" maar dat is altijd nog een ander persoon dan "Palma het mens"
Dan moet ze maar ontslag nemen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:51 schreef RSie het volgende:
helaas is niemand van ons bekend met de echte werkzaamheden van Palma.
naar buiten toe wordt ze inderdaad neergezet als hoofd huishouding, maar dat neemt niet weg dat "achter" haar een heel ander contract heeft laten tekenen.
zij wordt iedere dag van tevoren ingelicht over de gebeurtenissen en ze wordt in sommige gevallen heus wel aangestuurd om bepaalde uitlokkingen te doen.
ik vind dus niet dat we haar kunnen beoordelen op haar werk.
je kan de schurft hebben aan het personage "palma de huishoudster" maar dat is altijd nog een ander persoon dan "Palma het mens"
Ja maar hij kwam er nog goed mee weg, er zijn genoeg badguy-soapies in elkaar geslagen . En de GK is een Real-Life-Soap, dus dan nemen de kijkers dat nog meer serieus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:45 schreef RSie het volgende:
domweg trieste actie.
dit zijn hetzelfde soort mensen als die op straat boos worden op Erik de Vogel omdat zijn soapkarakter (Ludo) een slechterik is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |