In tegenstelling tot de (eventuele) groupies die de realiteit uit ogen verliezen en tot zo een actie over gaanquote:Op woensdag 18 april 2007 22:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
My sentiments exactly.
Dat mens heeft het psychologische profiel van een ouderwetse kampbeul.
Hoiquote:Op donderdag 19 april 2007 00:32 schreef MarocLady het volgende:
Ohh wat errug zeg!! D'r huis is beklad, wat een ramp johh!!! NOT!
alsof er 1 van haar kinderen is omgebracht ofzo, Come Onn d'r worden zo vaak huizen beklad maar omdat het hier dus om een bekende travo gaat, word het ineens als iets ziekelijks gezien!! Pffffffffff
zeg, raar persoon, meldt je je nou speciaal aan om dit te schrijven? Ga eerst eens leren respect te hebben voor anderen.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:32 schreef MarocLady het volgende:
alsof er 1 van haar kinderen is omgebracht ofzo, Come Onn d'r worden zo vaak huizen beklad maar omdat het hier dus om een bekende travo gaat, word het ineens als iets ziekelijks gezien!! Pffffffffff
Hey de zus van Meki!quote:Op donderdag 19 april 2007 00:32 schreef MarocLady het volgende:
sellaquote:Op woensdag 18 april 2007 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt. Wat erg is dit Sella Spectra of hoe ze ook mag heten. Wat een eng mens.
Als dat echt haar adres is, is het behoorlijk ziek om dit hier zo neer te zetten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:23 schreef klootje het volgende:
Waarom zou het huis van Natasja nog niet platgebrand zijn?
Het adres is-geen adres-.
Misschien omdat er 2 kleine kinderen heel zielig alleen slapen?
Moet ik nu ook mijn quote gaan aanpassenquote:Op vrijdag 20 april 2007 03:38 schreef klootje het volgende:
hahaha,ik ben ziek?Ik zeg alleen dat je ze een kaartje moet sturen,die schatjes.Ik zet zo me foto hier neer,momentje.
Wil jij hier nu ssuggereren dat het door Huub komt dat dat huis is beklad?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:45 schreef Leandra het volgende:
Wat een achterlijk gedoe zeg, zijn mensen dan echt vergeten dat het maar een TV-programma is?
Afgezien daarvan vind ik het vernielen van persoonlijke eigendommen sowieso niet kunnen, en zoals iemand al eerder opmerkte: Als Huub zou oproepen een moord te plegen dan is er vast wel iemand zo gek het te doen.
Palma kan idd razend irritant zijn, maar dit soort acties slaan werkelijk nergens op, er zijn kennelijk kijkers die finaal de weg kwijt zijn. Dan staat een aantal bewoners nog wat te wachten als ze weer buiten komen...
Ik heb het al eerder geopperd maar Huub lijkt aan het "Jim Jones" syndroom te lijden...
Als hij op een fanclubdag limonade gaat uitdelen drinken ze het nog op ook
"Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan, Pak me dan";quote:Op woensdag 18 april 2007 20:45 schreef Leandra het volgende:
Palma kan idd razend irritant zijn, maar dit soort acties slaan werkelijk nergens op, er zijn kennelijk kijkers die finaal de weg kwijt zijn. Dan staat een aantal bewoners nog wat te wachten als ze weer buiten komen...
zeg, kind, gedraag je eens even, of wil je laten zien dat de stereotiepen over marrokanen wel degelijk waar zijn?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:43 schreef MarocLady het volgende:
dit brengt trouwens anderen alleen op ideeën dus was niet zo'n slimme zet om het in de publiciteit te gooien.
en who thA fuCk is meki nou weer??
en pc-eens hoi troeg
en duivelin1 komt blijkbaar wat tekort want ze reageerd weer eens behoorlijk gefrustreerd, ziek wijf
in het eerst artikel hioerover was ook geen sprake van hishouden, maar van rellenquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:51 schreef RSie het volgende:
helaas is niemand van ons bekend met de echte werkzaamheden van Palma.
naar buiten toe wordt ze inderdaad neergezet als hoofd huishouding, maar dat neemt niet weg dat "achter" haar een heel ander contract heeft laten tekenen.
zij wordt iedere dag van tevoren ingelicht over de gebeurtenissen en ze wordt in sommige gevallen heus wel aangestuurd om bepaalde uitlokkingen te doen.
ik vind dus niet dat we haar kunnen beoordelen op haar werk.
je kan de schurft hebben aan het personage "palma de huishoudster" maar dat is altijd nog een ander persoon dan "Palma het mens"
Dan moet ze maar ontslag nemen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:51 schreef RSie het volgende:
helaas is niemand van ons bekend met de echte werkzaamheden van Palma.
naar buiten toe wordt ze inderdaad neergezet als hoofd huishouding, maar dat neemt niet weg dat "achter" haar een heel ander contract heeft laten tekenen.
zij wordt iedere dag van tevoren ingelicht over de gebeurtenissen en ze wordt in sommige gevallen heus wel aangestuurd om bepaalde uitlokkingen te doen.
ik vind dus niet dat we haar kunnen beoordelen op haar werk.
je kan de schurft hebben aan het personage "palma de huishoudster" maar dat is altijd nog een ander persoon dan "Palma het mens"
Ja maar hij kwam er nog goed mee weg, er zijn genoeg badguy-soapies in elkaar geslagen . En de GK is een Real-Life-Soap, dus dan nemen de kijkers dat nog meer serieus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:45 schreef RSie het volgende:
domweg trieste actie.
dit zijn hetzelfde soort mensen als die op straat boos worden op Erik de Vogel omdat zijn soapkarakter (Ludo) een slechterik is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |