Ja, maar vreselijke mensen verdienen dit toch ook niet?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:18 schreef Pure-Poison het volgende:
Natuurlijk is dit geen normale actie maar stiekum moet ik er wel een beetje om lachen (vooral als ik aan het gezicht van Palma denk toen ze de boel aantrof!).Zoiets doe je gewoon niet maar die Palma is me wel een vreselijk mens hoor!
Natuurlijk is het een trieste zwake actie.Maar zoals Palma zich gedraagd kan ook niet,niet dat ik het daarom maar goed keur maar met zo'n type als Palma heb ik niet snel medelijden en kan er toch wel een klein beetje om lachen.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Ja, maar vreselijke mensen verdienen dit toch ook niet?
Ik vind het maar een zwaktebod hoor. Een anonieme lafbek is de dader, dat is voor mij zo klaar als een klontje. Durft haar klaarblijkelijk niet persoonlijk te confronteren.
Wat een loser zeg.
het wordt enger per minuutquote:Op woensdag 18 april 2007 19:12 schreef SmeerCaas het volgende:
[knip]
Ze mag nog blij zijn dat alleen haar huis een beetje beklad is.
[knip]
Summum van grensverleggende, interactieve tv....quote:
Het is niet zeker dat het fans zijn, of dat het zelfs ook maar waar is...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:13 schreef monique.t het volgende:
Wie zegt dat het fans zijn of dat het iets rechtsstreeks met dgk te maken heeft
Het kan ook gebeurt zijn door vrienden van die schoonmaakster van gisteren waar palma zo'n grote mond tegen had
Het kan ook zo zijn dat vriendje's van lieke er iets mee te maken hebben
Alles is groter in Amerika, dat wordt nog wat...quote:Op woensdag 18 april 2007 19:41 schreef Ifa het volgende:
[..]
Summum van grensverleggende, interactieve tv....
Jij hebt gisteren de beste streamdag tot nu toe gemist.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:33 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft Palma dan gedaan dat ze dit hebben gedaan ?
Palma's uitbarstingquote:Op woensdag 18 april 2007 19:33 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft Palma dan gedaan dat ze dit hebben gedaan ?
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren de beste streamdag tot nu toe gemist.
Bedankt. Wat erg is dit Sella Spectra of hoe ze ook mag heten. Wat een eng mens.quote:
Wie is Jim Jones?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:45 schreef Leandra het volgende:
Ik heb het al eerder geopperd maar Huub lijkt aan het "Jim Jones" syndroom te lijden...
Als hij op een fanclubdag limonade gaat uitdelen drinken ze het nog op ook
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jim_Jonesquote:Op woensdag 18 april 2007 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
Wie is Jim Jones?
Kool Aid Partyquote:Op woensdag 18 april 2007 20:45 schreef Leandra het volgende:
Ik heb het al eerder geopperd maar Huub lijkt aan het "Jim Jones" syndroom te lijden...
Als hij op een fanclubdag limonade gaat uitdelen drinken ze het nog op ook
My sentiments exactly.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:00 schreef tong80 het volgende:
Ik zou het huis in de fik hebben gestoken na het zien van het filmpje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |