Als je als persoon de publiciteit in de vorm van een TV-programma opzoekt kan je je natuurlijk ook beseffen dat bekend zijn niet alleen positieve kanten heeft.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, want dat is eng. Volgens mij ben jij oud genoeg om te weten wat het is je vrijheid te verliezen; zo niet, dan weet je het waarschijnlijk wel van je ouders. Als je je binnen de wet niet meer kunt uiten zoals je wilt, is dat gevaarlijk.
Gescholden tegen haar huisslaafquote:Op woensdag 18 april 2007 16:48 schreef LENUS het volgende:
Wat heeft die palma gedaan dan?
Theo van Gogh indachtig vraag ik me vaak af in hoeverre je rekening moet houden met gekken.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als je als persoon de publiciteit in de vorm van een TV-programma opzoekt kan je je natuurlijk ook beseffen dat bekend zijn niet alleen positieve kanten heeft.
Dat zou niet zo moeten zijn, en je zult mij dat soort akties dan ook nooit en te nimmer zien uitvoeren, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Kun je zien wat zo'n beklad-actie oproept in weer anderen...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]![]()
Het lijkt hier wel het Hooligans-topic!
Lief van je dat je erkent dat ik slimme opmerkingen maak. Een hele prestatie voor de domste! Ik ben dan ook apetrots.![]()
De trieste werkelijkheid is dat dat niet onverstandig is.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Theo van Gogh indachtig vraag ik me vaak af in hoeverre je rekening moet houden met gekken.
Ja Baas!quote:Op woensdag 18 april 2007 17:11 schreef shmoopy het volgende:
Ja, doei, ga elkaar maar lekker PM-en.
Geen gesodemieter in dit topic.
Ja vroeger. (komt oud wijf weerquote:Op woensdag 18 april 2007 17:45 schreef Maanvis het volgende:
Het is misschien gestoord, maar niet verwonderlijk gezien hoe bepaalde mensen hier hun reacties plaatsen op het gouden kooi forum. Jullie weten allemaal over welke personen ik het heb. En op VOL en Nowlive zijn ze dus nog veel erger, dus et is compleet begrijpelijk.
Aha, had jij Palma's huis bekladquote:
Ja, maar vreselijke mensen verdienen dit toch ook niet?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:18 schreef Pure-Poison het volgende:
Natuurlijk is dit geen normale actie maar stiekum moet ik er wel een beetje om lachen (vooral als ik aan het gezicht van Palma denk toen ze de boel aantrof!).Zoiets doe je gewoon niet maar die Palma is me wel een vreselijk mens hoor!
Natuurlijk is het een trieste zwake actie.Maar zoals Palma zich gedraagd kan ook niet,niet dat ik het daarom maar goed keur maar met zo'n type als Palma heb ik niet snel medelijden en kan er toch wel een klein beetje om lachen.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Ja, maar vreselijke mensen verdienen dit toch ook niet?
Ik vind het maar een zwaktebod hoor. Een anonieme lafbek is de dader, dat is voor mij zo klaar als een klontje. Durft haar klaarblijkelijk niet persoonlijk te confronteren.
Wat een loser zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |