Jij begon...quote:Op donderdag 12 april 2007 20:18 schreef Gert het volgende:
The Old Boys Network is van harte uitgenodigd om in de SC verder te ouwejongenskrentebroden.![]()
Nu Jappie blijkbaar even uitge-WOW'd is, is het des te urgenter om hier de teugels weer aan te halen.![]()
Dus: offtopic posts hieronder worden verwijderd.
Dag! [SC#32] Leandra loopt de park te checken![]()
![]()
Eindelijk.quote:Op zondag 15 april 2007 12:43 schreef Leandra het volgende:
Kan deze inmiddels eindelijk dicht, leuke TT maar gewoon te laat:
[COS # 1139] Bolle weigert te bevallen
Gert, dit zag ik in de COS. Het is een foto van een user. Dit vind ik echt niet kunnenquote:Op zondag 15 april 2007 22:22 schreef kingsmebber het volgende:
Geeft niet hoor.quote:Op maandag 16 april 2007 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu is het duidelijk![]()
Maar ze staan niet in de rij om een nieuwe COS te openen.
Mevrouw de veelpostbaggerqueen heeft al geleerd om te zeggen 'Lees maar op pagina 2' als iemand iets vraagt.quote:Op maandag 16 april 2007 19:52 schreef Gert het volgende:
Bovendien: de mensen die wèl even de moeite willen nemen om een minuutje te besteden aan het knippen en plakken van een OP, zijn de wat leukere users die ook vaak met leukere OP en titels komen dan dat lamlendige zootje dat alleen maar eenregelige domme zinnetjes wil posten.
www.vol.nlquote:Op dinsdag 17 april 2007 07:59 schreef Netty het volgende:
Ik heb in het COS gelezen dat Huub heeft gerookt in bed en ook dat hij na half 3 wakker de pakker was, en dat mag dus ook niet volgens de regels.
Ik seg: een ofiezijeele waarschuwing (expres verkeerd gespeld)
In welk topic moet bovenstaande reaktie, want ik heb zaterdag een topic geopend en die moest ook al dicht.
En ik wil natuurlijk niet een Tong80 worden met allemaal topics die niet mogen hahahhahahahahahahahhahahahahha
Bewonerstopic [De bewoners] Huub # 3quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:59 schreef Netty het volgende:
Ik heb in het COS gelezen dat Huub heeft gerookt in bed en ook dat hij na half 3 wakker de pakker was, en dat mag dus ook niet volgens de regels.
Ik seg: een ofiezijeele waarschuwing (expres verkeerd gespeld)
In welk topic moet bovenstaande reaktie, want ik heb zaterdag een topic geopend en die moest ook al dicht.
En ik wil natuurlijk niet een Tong80 worden met allemaal topics die niet mogen hahahhahahahahahahahhahahahahha
In de COS schijnt het vandaag ook erg moeilijk te zijn normaal te posten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:04 schreef Disana het volgende:
Bedank hier Safaa, 1 dag roem
(ga terug naar je eigen land)
Kan dit? Van mij hoeft het niet zo.
Fijn is datquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In de COS schijnt het vandaag ook erg moeilijk te zijn normaal te posten.
Ik denk dat een bepaalde user een beetje een kutdag heeft.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijn is datIk heb er nog niet gekeken, kwam laat binnen en had het te druk met kijken
![]()
Ik denk dat ik heb gezien wat je bedoelt. Van mij mag zoiets (hij, zij) weg. Een schaap over de dam, en zo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat een bepaalde user een beetje een kutdag heeft.
Sticky in je haar.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:33 schreef kleinzusje het volgende:
Mag dit topic Sticky ? Welkom terug, Peter6000
Huismoeders zonder opleidingquote:Op woensdag 18 april 2007 16:08 schreef noekje het volgende:
Wil iemand even de d van geharsd veranderen in een t?
[COS #1177] Jaap wordt geharsd door Amanda
Danke!
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Huismoeders zonder opleidingPrachtig
![]()
Nou... dat grapje kan ik wel hebben... dat ik niet zag dat ik ook gehouwehoer neergezet had vind ik wel heel triestquote:Op woensdag 18 april 2007 21:01 schreef shmoopy het volgende:
Volgens mij heeft iemand een grapje met je uitgehaald, nu staat er oeferloos.
Hmmm. dat kun jij zien hè.quote:
Thnxquote:Op woensdag 18 april 2007 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmm. dat kun jij zien hè.![]()
Nou ja, zoveel mogelijkheden waren er ook niet.
Ik ga het wel herstellen, om mijn camsessie veilig te stellen want zulke spelfouten zien er niét uit.
Ben jij een nolife.eu figuur?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:24 schreef ReckoN het volgende:
Waar is die topic gebleven met de bijnamen voor DGK-bewoners?
nog verder aangepast tot een soort "bewonerstopic"quote:Op donderdag 19 april 2007 20:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedenavond verzorgers van dit forum,
Topic Palma hoofd huidhouding?
Kan huid in huis ?
En mag het vraagteken ook weg ??
![]()
Inmiddels zitten we in 1193quote:Op donderdag 19 april 2007 20:28 schreef CartWOman het volgende:
*kuch*
Er wordt al een tijdje enorm getrolld en gezeken in de COS (1192).
Oordeelt u zelf.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:45 schreef avonne het volgende:
nog verder aangepast tot een soort "bewonerstopic"
[Personeel] Palma - hoofd huishouding
Je hebt gelijk, sorry, maar het ging het hele topic door, vanaf het begin. Ik kon dus niet echt een post quoten.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Inmiddels zitten we in 1193
Cartwoman, jij weet het volgende vast wel, maar ook even voor de meelezers even uitgebreid.
Omdat ik het niet prettig vind 300 posts door te lezen op zoek naar een boosdoener, graag in vervolg een topic report. (gele uitroepteken boven aan de pagina)
Daarin kun je ook een link zetten naar de juiste plek, de naam van de slechterik noemen en aangeven waarom het je dwars zit.
Dat zoekt voor mij een stuk makkelijker en het probleem duidelijker.
Ik neem nu even geen tijd om er naar te kijken. Eerst even in 1193 rondkijken.
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, sorry, maar het ging het hele topic door, vanaf het begin. Ik kon dus niet echt een post quoten.![]()
Doe rustig aan, het is nu veel te leuk.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
O nee? Schijt aan. Je bent een walgelijke klootzak.
Schijnheil.quote:
Het is de modjes vast wel opgevallen dat Zeikmans een mega-spemmert is, die zo'n 25 topics heeft bevuild ......quote:
Zeikmans doet z'n behoeftes inmiddels ergens anders.quote:Op vrijdag 20 april 2007 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is de modjes vast wel opgevallen dat Zeikmans een mega-spemmert is, die zo'n 25 topics heeft bevuild ......
Moi.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:01 schreef APK het volgende:
Waarom is de TT van dit topic eigenlijk veranderd naar dit humorloze bureaucratische gedrocht en wie heeft dat gedaan?
Dan kun je toch gewoon ingrijpen en lekker bannetjes aanvragen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:02 schreef Gert het volgende:
Moi.![]()
Dat "klagen en klieren" was inderdaad een regelrechte dijenkletser, maar helaas begonnen bepaalde users daar rechten aan te ontlenen.![]()
Voor hetzelfde geld had je ook een chihuahua-subforum gehad, met leuke naai- en haakpatroontjes voor roze jasjesquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dan kun je toch gewoon ingrijpen en lekker bannetjes aanvragen?![]()
Nu geef je een beetje toe aan de verdere vertrutting van dit paardensubforum.
Ik blijf nu eenmaal graag ontopicquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Moi.![]()
Dat "klagen en klieren" was inderdaad een regelrechte dijenkletser, maar helaas begonnen bepaalde users daar rechten aan te ontlenen.![]()
Jaap noemde zich gisteren de hele tijd Jaap van Otterloo, dus het heeft wel iéts met DGK te maken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:51 schreef PC eend het volgende:
Kan deze niet dicht jaap van otterlo
De TT heeft niks met DGK te maken...
Elke naam die genoemd wordt op de streams een topicquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaap noemde zich gisteren de hele tijd Jaap van Otterloo, dus het heeft wel iéts met DGK te maken.
Speels topic, loopt aardig, lekker open laten.
Of ga je hier nu weer allerlei rechten aan ontlenen?![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:29 schreef Jappie het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kan er hier sinds de naamverandering weer als vanouds geklaagd en geklierd worden ?
quote:
Bij wijzig profiel, de url van het plaatje invullen bij webicon.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:47 schreef grazygirl het volgende:
weet niet of ik in de juiste topic zit maar kan ik ergens vinden hoe ik een avatar/plaatje bij mijn profiel kan krijgen?
dank je wel ga het meteen proberenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bij wijzig profiel, de url van het plaatje invullen bij webicon.
gelukt dank je wel voor je medewerkingquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bij wijzig profiel, de url van het plaatje invullen bij webicon.
NPquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:01 schreef grazygirl het volgende:
[..]
gelukt dank je wel voor je medewerking![]()
Even lachen om Eend, maar ik begrijp dat ik een VMBO-gevoel voor humor heb.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:02 schreef CartWOman het volgende:
Even lachen om Eend, maar ik begrijp dat ik een VMBO-gevoel voor humor heb.![]()
Relax man.quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:50 schreef SmeerCaas het volgende:
Geweldig dat dit topic HUUB MOET DE GOUDEN KOOI PER DIRECT VERLATEN even zo snel naar de bodem geschopt is als het gemaakt was. Mag ik voorstellen dat de auteur hiervan, net als Huub, een officiele waarschuwing krijgt voor het openen van dit soort randdebiele, achterlijke topics met als ultiem dwangmiddel een ban van 48 dagen uur?
Vertel er anders even bij dat ban aanvragen 'not done' zijnquote:
Deze beter?quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:50 schreef SmeerCaas het volgende:
Geweldig dat dit topic HUUB MOET DE GOUDEN KOOI PER DIRECT VERLATEN even zo snel naar de bodem geschopt is als het gemaakt was. Mag ik voorstellen dat de auteur hiervan, net als Huub, een officiele waarschuwing krijgt voor het openen van dit soort randdebiele, achterlijke topics met als ultiem dwangmiddel een ban van 48 dagen uur?
Ja.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Deze beter?
ZWAAI hier HUbbel uit !!!!!!!!!
Het beleid is ontwikkeld, en berust op de zelfredzaamheid van dde burger.quote:Op zaterdag 21 april 2007 07:15 schreef Peter6000 het volgende:
New style poll: Wie is je minst favoriete bewoner -20/29 apr
De populatie heeft moeite met het copy-pasten van een lijstje, en daarna 1 punt optellen bij de bewoner naar keuze.
De klacht zit hem er voornamelijk in, dat er dingen door elkaar kunnen gaan lopen.
Kunnen jullie hiervoor aub beleid ontwikkelen.
Hoogachtend,
Peter6000
Dat lijkt me een uitstekend initiatief.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Het beleid is ontwikkeld, en berust op de zelfredzaamheid van dde burger.
Enige sturing vanuit de overheid wordt toegepast, maar het ontbreekt aan middelen om hier een strakke hand in te houden.
Ik stel voor onze beste externe adviseur op studiereis te zenden, die in een traject van 12 maanden dit probleem bestudeert en dan met voorstellen komt. Dit ontlast de huidige medewerkers.
Prima, thx.quote:Op zondag 22 april 2007 15:29 schreef schatje het volgende:
Ja, ik heb er een gastslotje opgegooid en melding van gemaakt achter de schermen.
Dan ga je toch lekker ergens anders mensen vermaken met jouw geniale topics?quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:31 schreef tong80 het volgende:
BB was altijd zo leuk door dit soort topics Wat is erger ? Een hoer of een hoerenloper ?
DGK is zo'n raar forum doordat als je niet in de kliek hoort van centrale topics er niks te posten valt.
Ach, ik heb wel eens topics met een betere OP gezien, zelfs via jouw keyboard.quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:42 schreef tong80 het volgende:
Sarcasme is mij ook niet vreemd APK. Ik open soms bagger topics. Maar dit is toch gewoon de discussie waard ? Beetje antwoord van dan lees je het toch niet.
Wees er maar trots op, weer een kuttopic met een slotje.quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:56 schreef tong80 het volgende:
Dit ging over de herhaling :
De herhaling van maandag 23 april......
En waarom het na 10 minuten werd afgebroken.
Inderdaad vannacht was het erg VOL hierquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:14 schreef kleinzusje het volgende:
Vraagt het GoudenKooi forum geld ? Tis hier nogal VOL![]()
Rellert!!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
Inderdaad vannacht was het erg VOL hier![]()
ps. mods: waarom die discussie met Modbreak Morwen uit de COS verwijderen:
ik heb gelinkt naar Hooligans en zoveel zinnen waren het ook niet, terwijl er niet eens gescholden werd, hooguit een pinnige steek en dat zou moeten kunnen hier.
Dat gebeurt wel vaker in de COS![]()
Dat was gezeik van die Vollers, ik ben heel beleefd geblevenquote:
Als je dat vervelende tuig van de overkant nou tenminste nog snoeihard had aangepakt, was het misschien nog een leúke rel geworden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat was gezeik van die Vollers, ik ben heel beleefd gebleven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |