Jij begon...quote:Op donderdag 12 april 2007 20:18 schreef Gert het volgende:
The Old Boys Network is van harte uitgenodigd om in de SC verder te ouwejongenskrentebroden.![]()
Nu Jappie blijkbaar even uitge-WOW'd is, is het des te urgenter om hier de teugels weer aan te halen.![]()
Dus: offtopic posts hieronder worden verwijderd.
Dag! [SC#32] Leandra loopt de park te checken![]()
![]()
Eindelijk.quote:Op zondag 15 april 2007 12:43 schreef Leandra het volgende:
Kan deze inmiddels eindelijk dicht, leuke TT maar gewoon te laat:
[COS # 1139] Bolle weigert te bevallen
Gert, dit zag ik in de COS. Het is een foto van een user. Dit vind ik echt niet kunnenquote:Op zondag 15 april 2007 22:22 schreef kingsmebber het volgende:
Geeft niet hoor.quote:Op maandag 16 april 2007 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu is het duidelijk![]()
Maar ze staan niet in de rij om een nieuwe COS te openen.
Mevrouw de veelpostbaggerqueen heeft al geleerd om te zeggen 'Lees maar op pagina 2' als iemand iets vraagt.quote:Op maandag 16 april 2007 19:52 schreef Gert het volgende:
Bovendien: de mensen die wèl even de moeite willen nemen om een minuutje te besteden aan het knippen en plakken van een OP, zijn de wat leukere users die ook vaak met leukere OP en titels komen dan dat lamlendige zootje dat alleen maar eenregelige domme zinnetjes wil posten.
www.vol.nlquote:Op dinsdag 17 april 2007 07:59 schreef Netty het volgende:
Ik heb in het COS gelezen dat Huub heeft gerookt in bed en ook dat hij na half 3 wakker de pakker was, en dat mag dus ook niet volgens de regels.
Ik seg: een ofiezijeele waarschuwing (expres verkeerd gespeld)
In welk topic moet bovenstaande reaktie, want ik heb zaterdag een topic geopend en die moest ook al dicht.
En ik wil natuurlijk niet een Tong80 worden met allemaal topics die niet mogen hahahhahahahahahahahhahahahahha
Bewonerstopic [De bewoners] Huub # 3quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:59 schreef Netty het volgende:
Ik heb in het COS gelezen dat Huub heeft gerookt in bed en ook dat hij na half 3 wakker de pakker was, en dat mag dus ook niet volgens de regels.
Ik seg: een ofiezijeele waarschuwing (expres verkeerd gespeld)
In welk topic moet bovenstaande reaktie, want ik heb zaterdag een topic geopend en die moest ook al dicht.
En ik wil natuurlijk niet een Tong80 worden met allemaal topics die niet mogen hahahhahahahahahahahhahahahahha
In de COS schijnt het vandaag ook erg moeilijk te zijn normaal te posten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:04 schreef Disana het volgende:
Bedank hier Safaa, 1 dag roem
(ga terug naar je eigen land)
Kan dit? Van mij hoeft het niet zo.
Fijn is datquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In de COS schijnt het vandaag ook erg moeilijk te zijn normaal te posten.
Ik denk dat een bepaalde user een beetje een kutdag heeft.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijn is datIk heb er nog niet gekeken, kwam laat binnen en had het te druk met kijken
![]()
Ik denk dat ik heb gezien wat je bedoelt. Van mij mag zoiets (hij, zij) weg. Een schaap over de dam, en zo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat een bepaalde user een beetje een kutdag heeft.
Sticky in je haar.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:33 schreef kleinzusje het volgende:
Mag dit topic Sticky ? Welkom terug, Peter6000
Huismoeders zonder opleidingquote:Op woensdag 18 april 2007 16:08 schreef noekje het volgende:
Wil iemand even de d van geharsd veranderen in een t?
[COS #1177] Jaap wordt geharsd door Amanda
Danke!
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Huismoeders zonder opleidingPrachtig
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |