Dat lijkt me een uitstekend initiatief.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Het beleid is ontwikkeld, en berust op de zelfredzaamheid van dde burger.
Enige sturing vanuit de overheid wordt toegepast, maar het ontbreekt aan middelen om hier een strakke hand in te houden.
Ik stel voor onze beste externe adviseur op studiereis te zenden, die in een traject van 12 maanden dit probleem bestudeert en dan met voorstellen komt. Dit ontlast de huidige medewerkers.
Prima, thx.quote:Op zondag 22 april 2007 15:29 schreef schatje het volgende:
Ja, ik heb er een gastslotje opgegooid en melding van gemaakt achter de schermen.
Dan ga je toch lekker ergens anders mensen vermaken met jouw geniale topics?quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:31 schreef tong80 het volgende:
BB was altijd zo leuk door dit soort topics Wat is erger ? Een hoer of een hoerenloper ?
DGK is zo'n raar forum doordat als je niet in de kliek hoort van centrale topics er niks te posten valt.
Ach, ik heb wel eens topics met een betere OP gezien, zelfs via jouw keyboard.quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:42 schreef tong80 het volgende:
Sarcasme is mij ook niet vreemd APK. Ik open soms bagger topics. Maar dit is toch gewoon de discussie waard ? Beetje antwoord van dan lees je het toch niet.
Wees er maar trots op, weer een kuttopic met een slotje.quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:56 schreef tong80 het volgende:
Dit ging over de herhaling :
De herhaling van maandag 23 april......
En waarom het na 10 minuten werd afgebroken.
Inderdaad vannacht was het erg VOL hierquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:14 schreef kleinzusje het volgende:
Vraagt het GoudenKooi forum geld ? Tis hier nogal VOL![]()
Rellert!!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
Inderdaad vannacht was het erg VOL hier![]()
ps. mods: waarom die discussie met Modbreak Morwen uit de COS verwijderen:
ik heb gelinkt naar Hooligans en zoveel zinnen waren het ook niet, terwijl er niet eens gescholden werd, hooguit een pinnige steek en dat zou moeten kunnen hier.
Dat gebeurt wel vaker in de COS![]()
Dat was gezeik van die Vollers, ik ben heel beleefd geblevenquote:
Als je dat vervelende tuig van de overkant nou tenminste nog snoeihard had aangepakt, was het misschien nog een leúke rel geworden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat was gezeik van die Vollers, ik ben heel beleefd gebleven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |