Goeie researchquote:Op vrijdag 20 april 2007 06:29 schreef DiDijo het volgende:
zo worden we allemaal belazerd door de mol en zijn bende![]()
JAAP VERSPRAK ZICH IN DE TUIN TEGEN BRIAN DAT HIJ OTTERLO HEETTE.....
en ik kan je vertellen dat ik met hem heb samengewerkt in het Bastion Hotel in Brielle en hem daarna ook nog een paar keer op de Erasmus gesproken heb vlak voordat we een tentamen hadden. Deventer lijkt me dus een erg sterk verhaal.quote:Op vrijdag 20 april 2007 06:47 schreef Kluupkluup het volgende:
Dat was vreemd, want een jongen naast mij claimde dat hij zowat naast die Jaap uit DGK woonde in het plaatsje Brielle.
Van Otterlo, verhuizingen van hier tot Tokio!quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:16 schreef sjerren het volgende:
Familie van het verhuisbedrijf in de telefoongids?
Dan kent zijn pa ruud gullit, die was toen in lingo![]()
Ja die ja!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:32 schreef Elounda het volgende:
[..]
Van Otterlo, verhuizingen van hier tot Tokio!
Ik heb alleen de eerste 2 stukjes gedaan, anders had, je hiet een lap tekst niet normaal.quote:GEVULDE STRATEN/ VIEZIGE MENIGTE
De straten zijn gevuld
met hordes mensen,
die alles al hebben
en nog meer wensen.
Een trilling door mijn lijf
van plotselinge kou.
Als ik mij weer eens besef
hoeveel ik van je hou.
Jaap Caneel
Zaak opgelostquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:01 schreef Blind_Guardian het volgende:
Klopt, ik ken Jaap Amesz ook, komt idd. uit Brielle. Hij is beslist niet dezelfde persoon als Jaap van Otterlo uit Deventer.
Ik denk dat ie gewoon zat wasquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:51 schreef soylent het volgende:
Maar toen hij dronken was (27 feb o.i.d.) kon hij Amesz niet goed uitspreken... "Jaap Am... eh .. Jaap A"
Je bent gewoon fucked by Jaapquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:48 schreef Leandra het volgende:
Beetje smerig van Jaap om te roepen dat hij Jaap van Otterlo is... Dat werd al gespeculeerd voor hij de villa in ging en hij maakt dus gewoon misbruik van de naam van een ander.
Ik ken mensen die Wikipedia als bron van hun 'wetenschappelijke' paper gebruikenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:59 schreef RSie het volgende:
Sjongejonge,... mensen WIKIPEDIA HEEFT NIET ALTIJD GELIJK!!!!
die site wordt alleen maar beheerd door een aantal mensen, de info die erop staat is afkomstig van bezoekers van die Site.
Ik heb ook al meerdere stukken op die site geschreven.
Jaap heet van zijn achternaam Amesz. DUS NIET van Otterloo.
lees zijn bewonerstopic maar eens goed door en trek dan je conclusies.
Als ik dronken ben kan ik mijn achternaam ook niet meer uitspreken hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:51 schreef soylent het volgende:
Maar toen hij dronken was (27 feb o.i.d.) kon hij Amesz niet goed uitspreken... "Jaap Am... eh .. Jaap A"
Kan ook de alcohol zijn geweest of dat ie 't juist NIET wilde uitspreken...
je zou denken dat mensen die wetenschappelijke papers maken toch wel enigzins beschikken over intelligentie,...quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:38 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik ken mensen die Wikipedia als bron van hun 'wetenschappelijke' paper gebruiken![]()
![]()
Of maakt nu juist HEEL VEEL reclame voor Jaap van Otterlo.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:48 schreef Leandra het volgende:
Beetje smerig van Jaap om te roepen dat hij Jaap van Otterlo is... Dat werd al gespeculeerd voor hij de villa in ging en hij maakt dus gewoon misbruik van de naam van een ander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |