quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:43 schreef mootie het volgende:
Als ik nu 300 keer post, word ik dan gesloten?
Hoe danquote:
Vier minuten niet 'Huubquote:Op woensdag 11 april 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Ik moet toch echt ff zeggen dat er nu dus NOG langzamer dan normaal die COS wordt geopend... het is gewoon een bagger regel die OP dinges.... spijt me zeer... zo.
Komt nog eens bij dat die linkjes om de zoveel tijd veranderen, zodat er vroeg of laat altijd een ongelukkige is die het weer bij elkaar moet zoeken. Daarom heb ik een keer een standaard OP geprobeerd zonder linkjes - die zou iedereen altijd integraal kunnen overnemen. Dat mocht niet, maar daarvoor voel ik nog steeds het meest.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kan het COS gebeuren niet automatisch? Cosje vol, dan automatisch een nieuwe COS van Replique, met een stuk of tien links naar vorige cossen voor degenen die willen teruglezen.
Dan is het probleem van het wegblijven van een nieuwe cos meteen opgelost.
De afgelopen weken zijn er een paar geweest met een prachtige OP. Maar daar zit heel veel werk in en als diegene toevallig niet online is of erg moe is geworden van al het werk wat er in is gestoken, dan komt er gewoon niks.
Daarom begrijp ik de reactie van HiDiHo ook heel goed en ik vind dat het OP gedoe moet worden afgeschaft.
TT's zijn ook meestal mosterd na de maaltijd. Datgene wat daarin wordt beschreven moet meestal worden terugelezen in de voorgaande COS. En als het toch leuker wordt gevonden om er een titelje aan te plakken dan lijkt met dat een aardige uitdaging voor de mods: wees creatief en verzin een toepasselijk TTtje. Dan hoef je ook niet de politieagent uit te hangen als een user dit overslaat om het voor de rest plezieriger te maken.
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Vier minuten niet 'Huub![]()
![]()
![]()
' kunnen posten, the horror!
Erg zeg, even zoeken....quote:Op woensdag 11 april 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
Komt nog eens bij dat die linkjes om de zoveel tijd veranderen, zodat er vroeg of laat altijd een ongelukkige is die het weer bij elkaar moet zoeken.
Wij (dacht ik) openen geen COS'sen, dus wij hebben makkelijk praten. Ik vind de argumenten van ruudpuntenel hout snijden.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Erg zeg, even zoeken....![]()
Ik vind de korte update aan het begin van een topic uiterst handig en wmb flikkeren ze elke COS die niet de standaard OP heeft meteen dicht en krijgt de starter van dat topic een note.
Drie notes:
Volgens mij heb ik wel eens een COS geopend hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:56 schreef Disana het volgende:
Wij (dacht ik) openen geen COS'sen, dus wij hebben makkelijk praten. Ik vind de argumenten van ruudpuntenel hout snijden.
Je moet ook nog controleren of die linkjes nog wel kloppen.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om een topic te openen, 'OP volgt' te posten en even de linkjes uit het vorige topic te verplaatsen?
Verschrikkelijk, nog een minuut van je kostbare leven die je niet kijkend maar luisterend naar de streams moet ondergaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:03 schreef Disana het volgende:
Je moet ook nog controleren of die linkjes nog wel kloppen.
niet eens zo'n verkeerd planquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:59 schreef Spinhead72 het volgende:
Kan de OP van het CORA-topic veranderd worden?
Cora de vriendin van Jaap.
Wat mij betreft mag het als volgt worden:
Cora is de vriendin van Jaap, post in dit topic caps, nieuwtjes en psycho-analytische cq gedragskundige beschouwingen over haar.
[afbeelding]
cap F1reB1rd
offtopic: Dat "Gouden Kooi op mijn cv" van Jaap , en hij meent het nog ook.![]()
Beste Tuinfluiter,quote:Op woensdag 11 april 2007 14:01 schreef tuinfluiter het volgende:
Beste verzorgers van het DGK-forum,
Mag ik hier zaniken ?![]()
Ik kan Natasia niet vinden,
ik zoek haar al een tijdje,
of zie ik haar over het hoofd ?
Topic: Bewoners Natasia .
Er staat al een link onderaan in de post van Spinhead, maar misschien is het wel een goede oefening om het ook even zelf te zoeken.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:01 schreef tuinfluiter het volgende:
Als ik zo pauze heb,
zal ik Natasia proberen te zoeken,
nog een hele klus,
Ga nou maar snel je werk doen, die posting staat er nog steedsquote:
Ben je serieus? Nee toch?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga nou maar snel je werk doen, die posting staat er nog steeds![]()
Ben ik ooit niet serieus ? Mn imagoquote:Op woensdag 11 april 2007 16:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je serieus? Nee toch?
Want dan snap ik 'm niet.![]()
Haal dan snel dat citaat weer weg uit dit topic, dan kraait er geen haan meer naar!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben ik ooit niet serieus ? Mn imagoligt in jouw handen
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Haal dan snel dat citaat weer weg uit dit topic, dan kraait er geen haan meer naar!![]()
Dat doet hij al, op onze zuip-avondjes meetings.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:51 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, mag APK blauw worden?
Dat kleine zusje is echt onverbeterlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 08:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte snap ik ook niet, maar gezien de TS zal het wel iets met sex-standjes te maken hebben.
APK en Gert delen wel vaker accounts, dus wat dat betreft denk ik dat van alle ingrepen minstens 50% van APK komtquote:Op woensdag 11 april 2007 16:51 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, mag APK blauw worden ? Ik zie kwaliteiten
Met jouw ban als hoogtepunt.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:54 schreef PC eend het volgende:
APK en Gert delen wel vaker accounts, dus wat dat betreft denk ik dat van alle ingrepen minstens 50% van APK komt![]()
Fuckin hell, die teringdwerg is ook van julliequote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fuckin hell, die teringdwerg is ook van jullie![]()
![]()
Ik kom ze binnenkort wel een keer persoonlijk aan je uitleggen, ik moet toch nog een keer langs om je imago terug te bezorgen.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:07 schreef kleinzusje het volgende:
Is er misschien ook een linkje met uitleg van de smileys ? Ik krijg er veel om mn oren maar snap ze vaak niet
Met kerst ?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kom ze binnenkort wel een keer persoonlijk aan je uitleggen, ik moet toch nog een keer langs om je imago terug te bezorgen.![]()
Hoe kom je dáár nou bij!quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:51 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, mag APK blauw worden ? Ik zie kwaliteiten
Omdat ik die kut smileys niet snap. Je post een man met een rood mutsje: ik denk dan aan kerst. OOk die rare gnoomsmiley met die groene kerstkrans op zn kop doet me aan feestdagen denkenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe kom je dáár nou bij!![]()
Sjezus, zelfs de FB weet die femme fatale compleet te vernaggelen.![]()
![]()
Klopt hoor, het wordt een fééstdag.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat ik die kut smileys niet snap. Je post een man met een rood mutsje: ik denk dan aan kerst. OOk die rare gnoomsmiley met die groene kerstkrans op zn kop doet me aan feestdagen denken![]()
Als ik iets wil weten over FOK! kijk ik altijd even hier, weet niet zeker of de smileys er ook uitgelegd worden...:quote:Op woensdag 11 april 2007 17:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat ik die kut smileys niet snap. Je post een man met een rood mutsje: ik denk dan aan kerst. OOk die rare gnoomsmiley met die groene kerstkrans op zn kop doet me aan feestdagen denken![]()
gedaanquote:Op woensdag 11 april 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Offtopic Badderen
(moet [SC#31] zijn)
Goeie eerste poging als je het mij vraagt, maar er ontbrak het een en ander én hij was aan de late kant...
Volgens mij mag hij dicht.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als ik iets wil weten over FOK! kijk ik altijd even hier, weet niet zeker of de smileys er ook uitgelegd worden...:
Het Officiële Fok!woordenboek
Met dank aan Isabeau..![]()
En ze hadden tijdens de downtime van FOK! op Vol nog zo hun best gedaan, daar ging het regelmatig over die Gert, die teringdwergquote:Op woensdag 11 april 2007 17:05 schreef Gert het volgende:
En wéér een goedbewaard FOK!-geheim aan diggelen.![]()
Zit je me te fucken, kleine kuttenlikker?quote:
Ga even lekker spelen op msn , kleutersquote:Op donderdag 12 april 2007 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Zit je me te fucken, kleine kuttenlikker?![]()
Je weet het antwoord al, kleine kutgelikte.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:35 schreef kleinzusje het volgende:
Ga even lekker spelen op msn , kleuters![]()
Jij ook alquote:
Ik wil iets zeggen, maar ben mn imago aan het verbeteren. Ik hoop dat je ooit blauw wordtquote:Op donderdag 12 april 2007 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Je weet het antwoord al, kleine kutgelikte.![]()
En dan braaf worden, zoals Gert en Laffer?quote:
Lijkt me heerlijk om jouw zachte kant te leren kennenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
En dan braaf worden, zoals Gert en Laffer?![]()
Dat is mijn achterkant.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:48 schreef kleinzusje het volgende:
Lijkt me heerlijk om jouw zachte kant te leren kennen![]()
Sig: Eric is gewoon een pikkelikker, hij moet niet zo zielig doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
En dan braaf worden, zoals Gert en Laffer?![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Sig: Eric is gewoon een pikkelikker, hij moet niet zo zielig doen.
* jaloers is op doerak APK .![]()
Als je het maar laat.quote:
Heb ik ook maar van een zwakzinnige uit een of andere COS getrokken.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
Sig: Eric is gewoon een pikkelikker, hij moet niet zo zielig doen.
* jaloers is op doerak APK .![]()
Gatverdamme, ik lees net jouw sig.quote:
Wij dachten meer aan subsubforums speciaal voor bepaalde users.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:57 schreef APK het volgende:
Gaan jullie trouwens nog iets doen met dat nieuwe subsubforum-feature en de filters in Replique 0.1.0.1.3.0.dinges
Lijkt mij een goed idee, twee subsubforums:
* COS
* De rest
neequote:Op donderdag 12 april 2007 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Gatverdamme, ik lees net jouw sig.
Ben jij dat enge mens waar scanman altijd op zat te geilen.![]()
Mijn droom!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:01 schreef Gert het volgende:
Wij dachten meer aan subsubforums speciaal voor bepaalde users.
QUS - quotes uit de streams (ik seg: ik hou durfan)quote:Op donderdag 12 april 2007 01:12 schreef APK het volgende:
En ik wil GVD Peet weer terug ipv die Beequeen's die denken dat ze de baas zijn omdat ze elke ademhaling van Huub in de COS plaatsen.
Is dat voorbeeld zdat je geeft niet offtopic dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
BOSZ - bericht hier over snollie en zdngmw (billie zweet)
quote:Op donderdag 12 april 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
QUS - quotes uit de streams (ik seg: ik hou durfan)
ROS - reacties op de streams (moet je brian zien!)
COS - chatten over de streams (ik heb ook zo'n blauw bloessie gekocht... o ja?)
HOS - huilen om de streams (achter trekt hdnkkk voor)
mhitantv toch?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dat voorbeeld zdat je geeft niet offtopic dan?![]()
Ik had al antwoord gegeven in het topic, slaapkop.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:21 schreef kleinzusje het volgende:
He Gert, wakker worden
Ik zit me rot te uppen![]()
Mag dit topic Het pest-hier-gekke-Gertje-topic (deel 1) sticky ?
Geniale postingquote:Op donderdag 12 april 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
QUS - quotes uit de streams (ik seg: ik hou durfan)
ROS - reacties op de streams (moet je brian zien!)
COS - chatten over de streams (ik heb ook zo'n blauw bloessie gekocht... o ja?)
HOS - huilen om de streams (achter trekt hdnkkk voor)
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
En Snollie niet weet wie Jan de Bouvrie is, en rustig doorgaat met fohnen.![]()
![]()
Beslist 5.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:59 schreef Spinhead72 het volgende:
[..]
Geniale posting![]()
Maar hoort onderstaande reaktie nu thuis in rubriek 2 of 5?
[..]
Bovenstaande post hoort in ieder geval thuis in de rubriek zelfmoord.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:59 schreef Spinhead72 het volgende:
[..]
Geniale posting![]()
Maar hoort onderstaande reaktie nu thuis in rubriek 2 of 5?
[..]
quote:
Ik zag Nena!!quote:Op donderdag 12 april 2007 19:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hé Jappie! Wat dacht je? 't Wordt steeds gezelliger hier, ik zal me ook maar weer eens melden?
Die DGK zooi heb ik jammer genoeg geen tijd voor, maar deze FB is kostelijk!![]()
Ik vond die overspannen mods die steeds maar weer dreigde op te stappen anders ook wel wat hebben hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 19:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hé Jappie! Wat dacht je? 't Wordt steeds gezelliger hier, ik zal me ook maar weer eens melden?
Die DGK zooi heb ik jammer genoeg geen tijd voor, maar deze FB is kostelijk!![]()
Done, thx.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
Kan deze TT even gefatsoeneerd worden?? [COS # 1122] Mag ze in der tourekje?
Het moet ook # 1122 zijn...
Hij was voornamelijk te laatquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[COS # 1123] Lallen in de keuken en konijnen
moet # 1124 zijn....
donequote:Op vrijdag 13 april 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[COS # 1123] Lallen in de keuken en konijnen
Edit: hij was ook te laat en kan dus dicht![]()
En deze mag ook dicht [COS # 1126] De bevalling Ja of NEE ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
Deze: [COS #1125] Het veulen topic
en deze: [COS # 1125] Krijgen we een bevalling ?
Zijn allebei te laat en kunnen dus dicht...
alledrie dichtquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En deze mag ook dicht [COS # 1126] De bevalling Ja of NEE ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |