1 ding hij is helemaal niet goed geupdate (je hebt alleen het laaste topic er in gezetquote:
ik had het tegen foxie, en ik heb al geld opzij gelegd voor een ps3quote:Op maandag 9 april 2007 17:12 schreef escape_nl het volgende:
[..]
pfff, ik leg mijn geld opzij, drink geen bier meer, ga niet meer zoveel stappen (1 x per 3 maanden een groot feest) heb een vriendin die verdient en heb een leuke/ goede baan.
quote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef -chiel- het volgende:
Zo, eindelijk een nieuwe monitor gekocht!
[afbeelding]
Vrouw niet inbegrepen![]()
Ik neem tenminste nog de moeite om in de BoF! Topics te posten, jij bent er eens in de 3 Topicsquote:Op maandag 9 april 2007 20:42 schreef Sickert het volgende:
TT zegt alles al!!
luie Frank!! last post is link naar fipo!! lul!!
verder ben je wel lief maar zoo luije had wel een ambte... ow wacht dat ben je ook
Tss, je hebt zelfs niet een linkje geplaatstquote:Op maandag 9 april 2007 21:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik neem tenminste nog de moeite om in de BoF! Topics te posten, jij bent er eens in de 3 Topics![]()
ehr..quote:Op maandag 9 april 2007 21:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik neem tenminste nog de moeite om in de BoF! Topics te posten, jij bent er eens in de 3 Topics![]()
balen voor hem, al die tijd Karkand spelen en handgranaten gooienquote:Op maandag 9 april 2007 21:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en ik lees net dat the lord of weed is gereset.
Nu even kijken of er nog gespeeld wordt op onze server, zodat ik nog even kan knallen.
Voortaan wel je post netjes versieren he..quote:Op maandag 9 april 2007 21:47 schreef BugWorks het volgende:
Punten F1 manager na de 2de race:
User Punten
FJD 387
Silver_Shark 356
Mr_Baus 334
dekkered 307
escape_nl 246
IJsmuts 237
BugWorks 226
-Raffie- 217
JMPoSTMaN 187
ursel 185![]()
staticdata 168
Sumera 94
Godlike02 71
Versierenquote:Op maandag 9 april 2007 21:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Voortaan wel je post netjes versieren he..
Hij schijnt een glitch op karkand te hebben gebruikt.quote:Op maandag 9 april 2007 21:46 schreef escape_nl het volgende:
[..]
balen voor hem, al die tijd Karkand spelen en handgranaten gooien
quote:Op maandag 9 april 2007 21:57 schreef ursel het volgende:
[..]
FF mijn naam vetdrukken en eenachter mijn naam..
![]()
![]()
Was toch een rare speler, 9 uur per dag enkel granaten gooien, weten we ook waarom wesley weer terug komtquote:Op maandag 9 april 2007 22:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hij schijnt een glitch op karkand te hebben gebruikt.
Net 1 rondje op de server gespeeld, maar ik zat weer in een kut team
De server loopt nu ook leeg, zodra hij stopt gooi ik hem weer terug naar Karkand, mits ik dan nog bf2cc heb draaien.
Ja, daar ben ik het dus echt niet mee eens, dat hij terug komt, hij heeft mij en BoF (als clan zijnde) helemaal verrot lopen schelden en alle mogelijke nadelen genoemt, en nu komt ie terug?!quote:Op maandag 9 april 2007 22:26 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Was toch een rare speler, 9 uur per dag enkel granaten gooien, weten we ook waarom wesley weer terug komt![]()
SF was toch wel een succes, heb nog wel wat rondjes gedaan maar die surge en mass destruction zijn eigenlijk kutmappen, alleen als je met een flink aantal samen op ts zit zijn ze nog wel leuk te spelen.
Ehhh? ik wist niet eens dat ie weg wasquote:Op maandag 9 april 2007 22:42 schreef 3lmo het volgende:
Ja, daar ben ik het dus echt niet mee eens, dat hij terug komt, hij heeft mij en BoF (als clan zijnde) helemaal verrot lopen schelden en alle mogelijke nadelen genoemt, en nu komt ie terug?!![]()
waar dan?quote:Op maandag 9 april 2007 22:42 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het dus echt niet mee eens, dat hij terug komt, hij heeft mij en BoF (als clan zijnde) helemaal verrot lopen schelden en alle mogelijke nadelen genoemt, en nu komt ie terug?!![]()
Goedemorgen u allen..quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:18 schreef FJD het volgende:
Homosssss
Ik zie alweer dat ik de F1 Manager ownVanavond nog maar eens even kijken hoe en wat ik precies moet wijzigen. Sowieso alle PSV spelers verwijderen
Nu even tasje pakken en over een uurtje of twee weer naar Schiphol. Het zit er weer op in Nederland. Nu vijf weken keihard knallen en dan ben ik hopelijk helemaal klaar...
dat chineesje met die mixed grillquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:40 schreef ursel het volgende:
[..]IJs.
Heb je nog meer van dat soort mooie foto's??
quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat chineesje met die mixed grillbedoel je
![]()
Server bleef ook wel de hele dag vol, ik vond het alleen jammer dat ik juist Warlord wilde spelen en die juist niet heb gespeeldquote:Op maandag 9 april 2007 22:26 schreef -chiel- het volgende:
SF was toch wel een succes, heb nog wel wat rondjes gedaan maar die surge en mass destruction zijn eigenlijk kutmappen, alleen als je met een flink aantal samen op ts zit zijn ze nog wel leuk te spelen.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Server bleef ook wel de hele dag vol, ik vond het alleen jammer dat ik juist Warlord wilde spelen en die juist niet heb gespeeld
Ik speelde gewoon op de verkeerde tijden.
Binnenkort gewoon weer een SF weekendje.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:39 schreef BattleLies het volgende:
@ All: Moguh mannen! Iedereen heeft dus een lekker pasen gehad waarin niemand zich verveelt heeft? (Aangezien het vorige topic niet echt snel vol gespamd is)
Wij hebben het in ieder geval heerlijk gehad in Normandië! Nu begint het gewone leven weer!!!
....
Ooh, het is dus Monique en niet de parkeerplaats van de Mac Donald..quote:@ Frank: hoe is het nou met Monique?????
...
Normandië is wel leukquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:39 schreef BattleLies het volgende:
@ All: Moguh mannen! Iedereen heeft dus een lekker pasen gehad waarin niemand zich verveelt heeft? (Aangezien het vorige topic niet echt snel vol gespamd is)
Wij hebben het in ieder geval heerlijk gehad in Normandië! Nu begint het gewone leven weer!!!
Knetters duur.quote:
Wel afentoe wisselen van hand he, anders krijg je nog RSIquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:28 schreef IJsmuts het volgende:
smsen = br33zah activiteit
Ja best welquote:
!!!! dit is breezah: BrEeZaH DaChT iKquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:28 schreef IJsmuts het volgende:
smsen = br33zah activiteit
En ik altijd maar denken dat dit breezer zijn:quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:44 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
!!!! dit is breezah: BrEeZaH DaChT iK
dit is h4xz0r 1k pw3n|3
haha gelukkig ben je uiteindelijk toch thuis aangekomen dan! Dat scheelt!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Normandië is wel leukWelk plaatsje verbleven jullie?
Verder heb ik me helemaal klem gezopen op zaterdag
Gisteren met 1 andere besproken wat we nu allemaal eigenlijk hadden gedaan in de stad. Altijd lachen als je beide niet alles meer helemaal duidelijk kan herinneren
Uiteindelijk wist ik alleen niet meer hoe ik naar huis ben gefietst, maar dat is standaard
Dat ik thuis ben gekomen en toen nog wat eten heb gemaakt weet ik allemaal nog wel![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:35 schreef ursel het volgende:
[..], Ja, want anders gaat je vriendin ze lezen en weer verkeerde conclusies trekken..
ik ben al uitgenodigd i.i.gquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:52 schreef escape_nl het volgende:
Pinksterweekend beide naar Friesland?
geen van ons beide iig!quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:55 schreef ursel het volgende:
Mooie foto's Lies. Ziet er wel keun uit daarzo.
Wie i dat nou die in de hangglider hangt daarzo??
Ze sprongen de klif 'af' .... brrr ... dat zouden we allebei niet doen zonder we ervaring zouden hebben daarinquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:14 schreef ursel het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen wie van jullie nou die grote held was..
Ssstt.. niet teveel verklappen, anders weet straks iedereen waar we onze mooie plaatjes vandaan halen..quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik zat er ook nog aan te denken om die uit het WTF topic te posten![]()
ik las ze sprongen de clit afquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:23 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ze sprongen de klif 'af' .... brrr ... dat zouden we allebei niet doen zonder we ervaring zouden hebben daarin
tja, gister clittbanger gekeken op mn hotelkamerquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets dat jij dat leest..
JP onze WW2 freak heeft zich weer uitgeleeft horquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:30 schreef BattleLies het volgende:
[afbeelding]
Foto'tjes![]()
Amerikaanse kerkhof Colleville-sur-mer:
[afbeelding]
Omaha-beach:
[afbeelding]
[afbeelding]
Batterie bij Longues-sur-mer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Utah-beach:
[afbeelding]
Point du Hoc:
[afbeelding]
Ste Mere Eglise:
[afbeelding]
Gold Beach:
[afbeelding]
Bij sword-beach (zie de twee huizen):
[afbeelding]
[afbeelding]
Pegasus Bridge:
[afbeelding]
ik las clifbangerquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tja, gister clittbanger gekeken op mn hotelkamer![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:30 schreef Silver_Shark het volgende:
Je kan toch ook je meisjes naam houden
Foxy, kan jij dat ff aan deze arme jongen uitleggen. Hij is namelijk nog een beetje nat achter zijn oren..quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:25 schreef BattleLies het volgende:
Ben bezig met overal mijn achternaam te veranderenhaha Grappig hoor!
Nu moet ik alleen nog de telefoon leren op te nemen met een andere naam (of een afspraak met mijn nieuwe naam maken)Dat zijn de ge-automatiseerde gesprekkies die ik voer
Zo een rare vraag is dat niet hoor... Als ik al ooit zo trouwen mag ze van mij haar eigen naam houden... Al die heisa...quote:
Ja! je vriend is opeens je man en je bent opeens de vrouw van inderdaad!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:49 schreef ursel het volgende:
[..]. Klinkt bekend, alleen was het bij mij dus als ik het had over mijn vrouw ipv vriendin..
Komt inderdaad meer bij kijken als je denkt, zo'n trouwerij..
Dat KAN inderdaad! Maar veel vrouwen vinden het juist leuk om de naam van hun man aan te nemen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:30 schreef Silver_Shark het volgende:
Je kan toch ook je meisjes naam houden
Ik geef je ook geen ongelijk... Het is voor mij alleen omgekeerde emancipatie... Maar maybe that wil change in the futurequote:Op dinsdag 10 april 2007 17:01 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Dat KAN inderdaad! Maar veel vrouwen vinden het juist leuk om de naam van hun man aan te nemen!
Ik dus ook!![]()
ja ..quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik geef je ook geen ongelijk... Het is voor mij alleen omgekeerde emancipatie... Maar maybe that wil change in the future
we moeten nogquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:39 schreef BattleLies het volgende:
@ Kef; zijn jullie afgelopen week op vakantie geweest? We vroegen ons al af wanneer t was! Hoe hebben jullie het gehad?????? Vertel!!!
Waar ga je heen?? Toch niet bloemencorso kijken in Noordwijk he..quote:
griekenland!! rhodosquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Waar ga je heen?? Toch niet bloemencorso kijken in Noordwijk he..
Da's alleen bestemd voor duitsers..
En toen te moe om te neuckenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
Eindelijk thuis...
ja vertel eens heb je nog geneuckt?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hij zegt toch dat hij 7 uur onderweg was? Tijd genoeg om te neucken
Zo nu ga ik ook naar huis, hopelijk doe ik er geen 7 uur over. Via de AH naar huis, ik denk 30 min.
Via de sms komt ze leuk over hoorquote:
Mja ze heeft altijd al een trio gewilt... en ik een kwartet dus neem je vriendin meequote:Op dinsdag 10 april 2007 19:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
Via de sms komt ze leuk over hoor. ik dacht zal je maar niet teveel op kosten jagen. ze bleef maar terug smsén
hou oud ik was, of ik al op mezelf woon, of ik een keer naar fryslan wil komen![]()
Tja wat moet ik danquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mja ze heeft altijd al een trio gewilt... en ik een kwartet dus neem je vriendin mee![]()
Nee geintje hoor..
Ze vind je een aardig iemand die tenminste terug smst zei ze![]()
Lol!quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
Tja wat moet ik danstraks krijgt ze weer van die stalk neigingen en dan heb ik het gedaan
ik heb alleen maar sms'jesquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:50 schreef IJsmuts het volgende:
al die verhalen van puni en diamond zijn natuurlijk worthless without pics![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
zij: Hoe oud ben je, hoe heet je en waar woon je? Ben je weleens in fryslan geweest, kom je een keer naar Fryslan?
Puni: Ik ben 25 en heet sander maar de boffers noemen me "the pu(ni)sher" Maar ik ga nu weer wat doen, doei!!!
Die laatste vraag ontweek je mooi puniquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
zij: Hoe oud ben je, hoe heet je en waar woon je? Ben je weleens in fryslan geweest, kom je een keer naar Fryslan?
Puni: Ik ben 25 en heet sander maar de boffers noemen me "the pu(ni)sher" Maar ik ga nu weer wat doen, doei!!!
Moet jij onderhand niet al eens 26 zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:57 schreef staticdata het volgende:
hehehe neuh bijna, 7 juli om precies te zijn :yquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Moet jij onderhand niet al eens 26 zijn
Edit:die quote sloeg nergens op![]()
je kan ook d'r 06 gevenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ze belde net en ik moet nu een sms van dr doorsturen naar je puni, ze doet de groetjes dus check je mobiel![]()
hoe oud is ze 12?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ze belde net en ik moet nu een sms van dr doorsturen naar je puni, ze doet de groetjes dus check je mobiel![]()
nee 20, tweede kan ik niet beantwoordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
hoe oud is ze 12?
en pijpt ze voor een breezer?
kleuterklas nivo zeg
Ja, ik ben weer hoveniertje heh.. Dus dan kom je in tuintjes van mensen die centjes teveel hebben. Kijk, er zitten zat normaal formaat tuintjes tussen hoor, maar je komt ook bij mensen met een idioot debiel grote tuin.quote:
als ze weer terug komt even beginnen over ijsmeis.rarquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:17 schreef staticdata het volgende:
lijkt harry potter wel
trouwens ik heb ijsmeis al een tiet niet gezien. is ze weggejaagd
kan er ook niets aan veranderenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
als ze weer terug komt even beginnen over ijsmeis.rar
is ze zo weer weg
@puni 20?! en dan zulke smsjesdan drinkt ze iig wel breezers
lekker ijsmuts nu gaat mn hele milka reep over mn bureau
whehehehehe, tja, milkareepjes worden in de kleuterklas gegeten hequote:Op dinsdag 10 april 2007 20:19 schreef Sickert het volgende:
lekker ijsmuts nu gaat mn hele milka reep over mn bureau
dat zijn koetjes repenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehehehehe, tja, milkareepjes worden in de kleuterklas gegeten he![]()
idd als wesley er blij mee is no probquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
kan er ook niets aan veranderen. ach als diamond er blij mee is lekker laten gaan toch
![]()
Het begon ermee dat ik wesley een sms'je stuurde van check je mail eens. toen reageerde hij weer kan niet ben vrij zit op ns utrecht met fryslan. Toen reageerde ik iets over ketsen, en toen kwam zij in 1x met sms'jes aan zetten. ook weer zo onbeleefd om dan niet te reageren
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1192717/7quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:28 schreef staticdata het volgende:
waar lees je dat dan weer over lord of weed?
Zijn wij hier ook met zn allen dus ze past er mooi bijquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
hoe oud is ze 12?
en pijpt ze voor een breezer?
kleuterklas nivo zeg
vroeger zoveel gegetenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1192717/7
http://bf2tracker.com/thread.php?postid=380457
voor kev, die bedoelde ik ja![]()
[afbeelding]
Ja pffff de helft heb ik niet eens gelezen wat hun allemaal stuurdequote:Op dinsdag 10 april 2007 20:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat zijn koetjes repen![]()
[..]
idd als wesley er blij mee is no prob![]()
maar hij mag wel wat duidelijker zijn in de beschrijving! en we want pics!!![]()
hehe dat is waarquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Zijn wij hier ook met zn allen dus ze past er mooi bij![]()
Homo's !!!!!!!!!!
zo ben ik niet!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
hehe dat is waar
maar is het nu weer wat serieuser of heb je dr het ganse weekend weer hard misbruikt
Jawelquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
je bent niet van de serieuze relaties
Immers, waarom zou je het beperken tot het weekend.quote:
Das balen van je holtes zeg!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Immers, waarom zou je het beperken tot het weekend.
Zo ik ben weer in RoemeniëOntzettend last van m'n hoofd en dan met name m'n holtes. Kan zo'n vliegtuig niet gewoon 400m boven de grond vliegen
Hopen dat het morgen over is want op deze manier schiet het niet op. Denk dat er nog iets van onder/overdruk in zit en door m'n verkoudheid wil dat nog niet echt levellen
![]()
Nu lekker voetbal aan het kijken. ManchesterIn 9 minuten naar 3-0 uitlopen
Blij dat ik niet blijf slapen..quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:54 schreef Mr_Baus het volgende:
Moet je eens opletten hoeveel mensen er last van hun hol(tes) hebben als ze 20 Mei wakker worden!![]()
Waar staat het dan dat het per ongeluk is? ik heb begrepen dat ie wel degelijk stout is geweest!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:24 schreef IJsmuts het volgende:
lees net dat de lord of weed per ongeluk gereset is en dattie wordt gesponserd door een coffeeshop. krijgt 25 centjes per kill, das ongeveer 30 euro per uuren die gast speelt 8 uur per dag
![]()
Dan krijg jij de special threatmentquote:
Heey Baus,quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:12 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dan krijg jij de special threatment![]()
..![]()
FIELDFUCK!!
![]()
..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben niet zo'n makkelijke eterquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:16 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Heey Baus,
lees ik nou dat jij komt airsoften en slapen de 19e maar niet mee bbq`d? Waarom in godsnaam en hoe wil je dat in de praktijk gaan uitvoeren?No-offense maar vroeg het me gewoon af.
jp
Maar goed dat je eigen rotzooi meeneemt, want ik ben een veelvraat en eet alles dat los en vast zit.. Er zou dus weinig overblijven ben ik bang..quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:24 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n makkelijke eterEn ik eet sowieso nooit zo veel. De vorige keer had ik ook niets genomen. Ik neem ook eigen voedsel mee, dat werk ik weg tijdens de luchbreak bij AA en/of tussendoor in het veld
![]()
![]()
Tijdens de BBQ schuif ik gewoon aan en neem ik vloeibaar brood met alcohol en misschien als ze een lekkere snack hebben ofzo in dat kooibooi tentje dat ik wat apart bestel ofzo.
Later op de avond trek ik nog ff een zakkie pinda's open, jawel; LANG LEVE DE PINDA, en de volgende ochtend misschien nog ff wat knakworsten op het brandertje ofzo. Of een Brinta papje
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:33 schreef MLPValley het volgende:
Ik kom toch ook maar eens een keer boe zeggen
........BOE
You just got fuckedquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:38 schreef FJD het volgende:
Zo dan, of u even voorover wil buigen
7-1 voor Manchester.
Sanne!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:33 schreef MLPValley het volgende:
........BOE
Fuck.. tis natuurlijk voetbal-avond..quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:38 schreef FJD het volgende:
Zo dan, of u even voorover wil buigen
7-1 voor Manchester.
Die BBQ stelt niet zo heel veel voor, of de organisatie moet om extra veel vragen ofzo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar goed dat je eigen rotzooi meeneemt, want ik ben een veelvraat en eet alles dat los en vast zit.. Er zou dus weinig overblijven ben ik bang..
Laten we het erop houden dat ik een beetje last heb van bodem drift..![]()
In dat geval moet je vrezen voor je potje..quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:42 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Die BBQ stelt niet zo heel veel voor, of de organisatie moet om extra veel vragen ofzo.
In September deed ik het van 0430 sochtends (na 1.5 uur slaap en een crashmove) tot 2340 savonds met een halve liter vla, een appel, een zakje friet sticks, wat bier en wat pinda's![]()
Ik red me wel![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:02 schreef BattleLies het volgende:
He Diamond..is dat hetzelfde vrouwtje als toen ik je prille relatie verstoorde via msn?![]()
![]()
jp
Bier en homo's zijn voor mij gezellig genoegquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:46 schreef MLPValley het volgende:
hahaha, tis toch wel de bedoeling dat de BBQ gezellig wordt hoor! En dat betekend voor de meeste veel vreten en bier!
Ja ik had het al druk, maar nu heb ik het echt druk pikquote:
Wil je dan ook een bordje pap voor mij maken?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:24 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Later op de avond trek ik nog ff een zakkie pinda's open, jawel; LANG LEVE DE PINDA, en de volgende ochtend misschien nog ff wat knakworsten op het brandertje ofzo. Of een Brinta papje
![]()
Ik heb serieus geen hap genomen, ik had me bier en ik had een zakje frietsticksquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Stefan740 het volgende:
bausje homo heb je echt niks van de bbq gegeten vorige keer? ik heb met escape zitten bunkeren man![]()
Is toch goed, zit je niet meer zo skralie met doekoequote:Op dinsdag 10 april 2007 23:13 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ja ik had het al druk, maar nu heb ik het echt druk pik![]()
Ik sta om 0600 uur op en ik ben om 1800 uur weer thuis. Dan ben ik moe en gaar en moet ik 4 honden aandacht geven/ douchen/vreten maken en opeten, ff nieuws checken en bijpraten met de peepz. Teh Internets bijlezen, spammen, etc.
En zo nu en dan moeten er boodschappen gedaan worden en mooi echte goeie schoonmaken.
En dan is het alweer bijna bedtijd... Vanavond wordt dan ff een latertje, en ik hoop dat ik morgen een meevallertje heb (de opstart iig wel), maar morgenavond zal ik dus wel weer zo vertiefd zijn dat ik om 2200 uur in het mandje lig.
Gelijktijdig een klein BF2 dipje, maar dat komt wel weer goed![]()
Ik zal trouwens naast dat ik a.s. donderdag de Airsoft doekoe overmaak, ook even jouw zakgeld overmaken![]()
Hard en veel werken betekend ook dat ik nu geen skralie budgets meer heb![]()
Lieve schat, vlieg sowieso met je bommen op scherp.. Dan lock je geen vijanden in de lucht en zijn die niet a'la minuut gealarmeerd.. Je ziet alle armor voertuigen en je ziet alle Anti Air.. dat zijn al veel potentiele kills... zo nu en dan wat op de grond sproeien met je machinegun is ook geen overbodige luxe..quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:31 schreef Viro het volgende:
[..]
jah die dus, maar waarom is er geen ene hond in de lucht als ik in een jet zit![]()
sannequote:Op dinsdag 10 april 2007 22:33 schreef MLPValley het volgende:
........BOE
quote:Op woensdag 11 april 2007 08:25 schreef staticdata het volgende:
poeh rustig hier. ben ik een keer in staat om te spammen
Alsof jullie me nog niet genoeg dissen..quote:Op woensdag 11 april 2007 05:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
sanne![]()
![]()
super dat je ursel komt dissen!
![]()
@ chiel, weet het niet zeker, las het op het tweakers forum waar ik eerder de link van heb gepost. daar zeiden ze dat lord of weed per ongeluk geresest was door EA......
pffff, lag om 2130 te pitten ofzo, en nu klaar wakker![]()
Je staat onder spanning zeker vanwege je scriptie..quote:Op woensdag 11 april 2007 07:42 schreef FJD het volgende:
Zo daar ben ik weer op deze veels te vroege morgen
Ik blijk sinds kort een van de meest geavanceerde stroom management systemen in de wereld te hebben. Toen ik op MSN tegen JP zei dat ik maar moest gaan slapen ging de stroom in m'n hele appartement uitIrritante is wel dat er wel gewoon licht brandde in de hal dus ik vraag me af of het alleen mijn appartement is
Zo niet dan wordt het vanzelf een keer gefixt. Zo wel dan moet ik er nog achteraan en dat gaat een stuk makkelijker als je de taal spreekt
Zo nu nog even wat bijlezen en dan keihard aan het werk.
Denk het jaquote:Op woensdag 11 april 2007 09:13 schreef ursel het volgende:
Je staat onder spanning zeker vanwege je scriptie..![]()
ik betaal op de 21equote:Op woensdag 11 april 2007 09:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Denk het ja
Anyway, ik heb er weer een spammail uitgestuurd over de betaling voor het airsoften. Kleine opmerkingen zijn dan dat BugWorks betaald heeften dat ik van Raffie, Baus en Jorrit weet dat ze later betalen.
is mini sd met een sd adaptortje ook goed? (zo ja ik heb hier nog een nieuwe 1 gb liggenquote:Op woensdag 11 april 2007 08:34 schreef FJD het volgende:
Is er hier iemand met een SD kaart waar hij/zij niets meer mee doet of die hij kan missen? Wil m'n Tiger Woods save game van de Wii van mn zusje halen maar die heeft geen SD kaartDat ding nieuw bestellen levert me verzendkosten van een euro of 5 op
Ging inderdaad lekker. Ik had gisteren zo'n dag dat ik elk rondje wat anders wilde en dat was mijn übersquadleader rondje. Wel leuk als je squad hebt welke dat ook door heeft. Was mooi schieten zo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:30 schreef 3lmo het volgende:
15 minuten in vliegtuig, en 19 kills?![]()
edit @ postman, was mooi, hele squad kon spawnen en vijand wist van niets, maar ze gingen jou aanvallen en toen verdedige de hele squad je. Was dat niet cute!![]()
Ik betaal wel op tijd (voor de 19de). Ik betaal zaterdag of zondag, dan weet ik namelijk of Robert mee gaat.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Denk het ja
Anyway, ik heb er weer een spammail uitgestuurd over de betaling voor het airsoften. Kleine opmerkingen zijn dan dat BugWorks betaald heeften dat ik van Raffie, Baus en Jorrit weet dat ze later betalen.
wij neger zijn inderdaad wel link jahquote:Op woensdag 11 april 2007 09:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
tis wel een neger he, of je die kan vertrouwen....![]()
![]()
![]()
hoest met je kevers?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wij neger zijn inderdaad wel link jah![]()
ze liggen al een paar dagen thuis op me te wachten, kan ze pas vrijdag rond een uur of 12 bekijkenquote:
je zou gewoon heel de dag thuis werkenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:28 schreef Silver_Shark het volgende:
mmm je zou nu al vrij zijn
Je zou gewoon heel de dag gratis koffie mogen drinken..quote:Op woensdag 11 april 2007 11:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
je zou gewoon heel de dag thuis werken![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Je zou gewoon heel de dag gratis koffie mogen drinken..
Hee Sanne!quote:
Meid??quote:Op woensdag 11 april 2007 11:49 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hee Sanne!
Ja vogel = oke![]()
Ik ben alleen nog steeds niet veel wijzer geworden wat betreft het uitvoeren van dat gekke beesie! Jij kent toch iemand die meer zou kunnen vertellen over Cites enz???
Zou jij heel misschien eens voor me willen informeren????
Hoesie daar verder?
en met de kleine meid???
Jullie hebben toch een dochtertje????quote:Op woensdag 11 april 2007 12:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Meid??Hebben we er nog ergens eentje rondscharrelen dan??
![]()
![]()
Als je een gratis bakkie wil, moet je het ff zeggen..quote:Op woensdag 11 april 2007 12:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
feit is wel dat ik nu heel dicht bij je ben. ik zit ook in zwijndrecht nu
Niet toen ik vanochtend keek in ieder geval. Ik weet niet wat me schoonmoeder er ondertussen mee uitgehaald heeft, maar de afgelopen anderhalf jaar iig niet..quote:Op woensdag 11 april 2007 12:10 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jullie hebben toch een dochtertje????
Jij niet, zij welquote:Op woensdag 11 april 2007 12:02 schreef ursel het volgende:
Meid??Hebben we er nog ergens eentje rondscharrelen dan??
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Niet toen ik vanochtend keek in ieder geval. Ik weet niet wat me schoonmoeder er ondertussen mee uitgehaald heeft, maar de afgelopen anderhalf jaar iig niet..![]()
ik dacht echt dat het een meisje wasquote:Op woensdag 11 april 2007 12:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Niet toen ik vanochtend keek in ieder geval. Ik weet niet wat me schoonmoeder er ondertussen mee uitgehaald heeft, maar de afgelopen anderhalf jaar iig niet..![]()
Juliaquote:
Aaron..quote:Op woensdag 11 april 2007 12:17 schreef BattleLies het volgende:
[..]
ik dacht echt dat het een meisje washaha
Hoe heet de kleine man dan??
Moet je bij Sanne wezen, heb nog steeds foto-album niet ge-update..quote:
@ Sanne: FOTOquote:Op woensdag 11 april 2007 12:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet je bij Sanne wezen, heb nog steeds foto-album niet ge-update..
Maar die is nu aan het werk (als het goed is..). Dus ff wachten maar.
![]()
Niemand wil gezien worden in een topic waar het over kinderen gaatquote:
Dat gaat het toch altijd...quote:Op woensdag 11 april 2007 12:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Niemand wil gezien worden in een topic waar het over kinderen gaat
Tussen het niks doen moet ik ook nog even tijd vrij maken om wat te eten..quote:Op woensdag 11 april 2007 12:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Niemand wil gezien worden in een topic waar het over kinderen gaat
Eigenlijk moet ik tussen het niks doen tijd vrij maken om nog wat te leren voor me tentamen zometeenquote:Op woensdag 11 april 2007 13:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Tussen het niks doen moet ik ook nog even tijd vrij maken om wat te eten..![]()
Nadeel is wel dat ze daar over het algemeen rekening mee houden dmv een gokcorrectiequote:Op woensdag 11 april 2007 13:13 schreef BugWorks het volgende:
Eigenlijk moet ik tussen het niks doen tijd vrij maken om nog wat te leren voor me tentamen zometeen. Maar heb daar helemaal geen zin in
. Antwoord staat toch al gegeven (net als ~3 fouten), aangezien het multiple-gok is. Enigsinds een voordeel
.
Ja duh... Maar hoe kwam je op Aaron... Tis een mooie naam namelijk maar niet vaak te horen behalve dat ik Aaron ken als kleine broertje van een van de Backstreet Boys....quote:
aaron is natuurlijk ook een hele bekende naam uit de bijbel....quote:Op woensdag 11 april 2007 13:27 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja duh... Maar hoe kwam je op Aaron... Tis een mooie naam namelijk maar niet vaak te horen behalve dat ik Aaron ken als kleine broertje van een van de Backstreet Boys....
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
aaron is natuurlijk ook een hele bekende naam uit de bijbel....
quote:Aäron
Van Wikipedia
(Doorverwezen vanaf Aaron)
Ga naar: navigatie, zoek
Aäron
Hogepriester van de Israëlieten
Voorganger n.v.t.
Opvolger Eleazar
Aäron (Hebr: אַהֲרֹן, Aharon, helder verlicht, Ar: Harun) was een figuur uit de Bijbel (Oude Testament) en de Koran. Hij was de eerste Hogepriester van het volk Israël en stond model voor het hele priesterschap. Hij speelde volgens de overgeleverde verhalen een belangrijke rol bij de exodus van het volk Israël uit Egypte.
Episoden uit zijn leven zijn te distilleren uit gedeelten in de Bijbelboeken Exodus, Leviticus, Numeri en Deuteronomium. Hij wordt meerdere malen genoemd in de Psalmen, verder in de Kronieken en verschillende andere boeken in het Oude Testament. Zijn functie als hogepriester wordt in een bepaalde context belicht in het Nieuwe Testament, in de brief aan de Hebreeën.
Uit alle Bijbelse verhalen waarin hij een rol speelt komt het beeld naar voren van een volgzame, gewetensvolle man, een goede spreker maar een zwakke leider, die al te gauw zijn oor liet hangen naar de mening van anderen.
Inhoud [verbergen]
1 Aäron en de Exodus
2 Episoden in de woestijn
3 Aärons dood
4 Aärons zonen
5 Aäronieten
[bewerk] Aäron en de Exodus
Aäron was de 3 jaar oudere broer van Mozes, onder wiens leiding het volk Israël uit Egypte wegtrok, een historische gebeurtenis die bekend staat als de 'uittocht' of 'exodus'. Beiden waren uit de stam van Levi en zonen van Amram en Jochebed (Jochebed was een dochter van Levi). Zij hadden één zus, Miriam. Aäron was gehuwd met Eliseba, de dochter van Abinadab. Zij kregen vier zonen: Nadab, Abihu, Eleazar en Itamar.
Aäron werd toen hij 83 jaar was aangesteld als helper van Mozes, die God gevraagd had om iemand die in Egypte bij de farao het woord kon voeren, omdat hij zelf geen goede spreker was. Exodus 7:1,2 verhaalt dat God zei: "uw broeder Aäron zal uw profeet zijn. Gij zult alles zeggen wat Ik u gebied, en uw broeder Aäron zal bij Farao het woord voeren...". Ook moest Aäron volgens de woorden in Exodus als 'wonderteken' zijn staf voor de farao en zijn magiërs neerwerpen, waarop die tijdelijk veranderde in een slang. Dezelfde staf zou later met de in steen ingegraveerde Tien Geboden in de Ark van het Verbond (soort kist) gelegd worden, die geplaatst werd in het heilige der heiligen van de mobiele Tabernakel en later de tempel in Jeruzalem.
[bewerk] Episoden in de woestijn
Toen het volk in de Sinaï woestijn in gevecht raakte met de Amalekieten assisteerde Aäron opnieuw zijn broer, toen die zijn staf omhoog wilde houden, maar dat na een poos niet meer kon volhouden.
Aäron en zijn zonen werden in de woestijn plechtig tot priester gezalfd en gewijd. Hij droeg zelf als hogepriester speciale kledij, waaronder de efod met de Urim en de Tummim waarmee God geraadpleegd kon worden bij moeilijke beslissingen. De efod symboliseerde dat hij als het ware God op het hart droeg. Ook droeg hij een borstschild met edelstenen die de twaalf zonen (stammen) van Jakob als het ware vertegenwoordigden. Zijn ambtsuitrusting symboliseerde zijn functie als middelaar tussen God en het volk Israël. De tempeldienst zou alleen voor Levieten bestemd zijn en het priesterschap alleen voor de mannelijke nakomelingen van Aäron. De Levieten en nakomelingen van Aäron zouden in het land Kanaän geen land toegewezen krijgen. Zij zouden door de overige stammen worden onderhouden in ruil voor hun priester- en tempeldienst.
Nadat Mozes een aantal keren de berg Sinaï had beklommen waar hij met God had gesproken, mochten Aäron, zijn zonen Nadab en Abihu, zeventig van de familieoudsten en Jozua een eind met hem mee de berg op, waar God zich aan hen zou laten zien. Dit gold als een zeer bijzonder privilege, want verder mocht niemand zelfs maar de voet van de berg beklimmen, ook de andere priesters niet. Daarna klom Mozes verder naar de top, waar hij veertig dagen bleef en kregen Aäron en Hur tijdelijk de leiding over het volk.
Die periode, beschreven in Exodus 32, staat te boek als de meest ontluisterende uit Aärons leven. Vermeld wordt dat Aäron het volk de vrije teugel had gegeven en hun toestond een afgod te aanbidden. De Israëlieten meenden namelijk al gauw dat Mozes niet meer terug zou komen en drongen er bij Aäron op aan dat hij voor hen een goden beeld zou maken om hen verder te leiden. Het verhaal vermeldt geen enkele vorm van protest van Aäron. Na omsmelting van alle oorringen die de mensen hem gaven maakte hij toen een gouden kalf, wat het volk aanbad als de god die hen uit Egypte had bevrijd. Toen Mozes van de berg was afgedaald en dit zag sloeg hij uit woede de twee stenen 'tafelen' met de ingegraveerde Tien geboden stuk. Hij vernielde het beeld, liet de Levieten (die niet mee hadden gedaan) een groot aantal Israëlieten doden en vroeg God Aäron en het volk te vergeven.
Toen Aärons zus Miriam eens ietwat jaloersige kritiek had op Mozes' keuze wat betreft een van zijn vrouwen, praatte hij onmiddellijk met haar mee en kwam tegen Mozes in verzet. Dit werd hem niet in dank afgenomen. Maar toen Miriam melaats werd pleitte hij voor haar bij Mozes en ze werd genezen.
Een andere fout die hij beging, dit keer samen met Mozes, was toen er geen water te vinden was voor het volk. God gaf hun de opdracht met de staf op een rots te slaan waarna er water uit zou stromen. Dat gebeurde inderdaad, maar de manier waarop ze dit deden was zo tegen Gods bedoeling in dat ze als straf niet zelf in het beloofde land mochten komen.
Desondanks wordt Aäron in Psalm 106:16 'de heilige des Heren' genoemd.
[bewerk] Aärons dood
De plaats en omstandigheden van zijn overlijden had God van tevoren aan Mozes en zijn broer verteld: hij zou de berg Hor beklimmen, samen met Eleazar. Daar moest hij zijn hogepriesterlijke gewaden met toebehoren (en daarmee zijn hogepriesterlijk ambt) aan zijn zoon overdragen. Dan zou Aäron sterven. Hij overleed, 123 jaar oud, in het veertigste jaar van de uittocht, vlak voordat het volk Israël het beloofde land (Kanaän) zou binnentrekken. Er werd 30 dagen om hem gerouwd. Niet lang daarna stierf ook Mozes, 120 jaar oud.
[bewerk] Aärons zonen
Wegens eigenmachtig en onwaardig priesteroptreden (het priesterschap was een zeer heilige functie) werden twee van Aärons zonen, Nadab en Abihu (degenen die met Mozes mee de berg op mochten) door vuur verteerd. Deze gebeurtenis is beschreven in Leviticus 10. Zij hadden geen zonen, dus berustte het priesterschap vanaf die tijd uitsluitend bij Eleazar en Itamar en hun nakomelingen. Tussen hen beiden werden de taken in de tabernakel nauwkeurig verdeeld.
Tijdens het koningschap van Koning David bleek bij telling van het aantal priesterfamilies dat de nakomelingen van Eleazar meer groepshoofden hadden dan die van Itamar. Daarom werden via loting zestien dienstgroepen aan Eleazars familie toegewezen en acht aan die van Itamar. Alle namen werden officieel ingeschreven door de Leviet Semaja, de schrijver, in het bijzijn van de koning.
[bewerk] Aäronieten
Aärons nakomelingen werden de Aäronieten genoemd. Een aantal van hen wordt in chronologische volgorde genoemd in Ezra 7:1-7: Eleazar - Pinechas - Abisua - Bukki - Uzzi - Zerachja - Merajot - Azarja - Amarja - Achitub - Sadok - Sallum - Chilkia - Seraja - Ezra. Het priesterschap in de lijn van Aäron had een dermate heilige en hoge status, dat koning Abia van Juda (koninkrijk) zijn collega van Israël, Jerobeam, kon verwijten de 'priesters des Heren' verdreven te hebben en priesters van andere afkomst aangesteld te hebben zoals de (heidense) volken om hen heen, die niet in dienst zouden staan van de God van Israël.
De latere Joodse gemeenschap in Qumran verwachtte een Messias uit de nakomelingen van Aäron, die zij belangrijker achtten dan de beloofde Messias uit de lijn van Juda, een 'zoon van David'.
In het Nieuwe Testament, Evangelie van Lucas 1:5, wordt aangegeven dat de profeet Johannes de Doper een Aäroniet was.
Numeri 6: 22-27 vertelt over de Aäronitische zegen, die nog altijd in veel protestants-christelijke kerken en gemeenten geldt als vast onderdeel van de liturgie van de eredienst.
In dat geval moest ik het geweest zijn. Volgens mij was deze serie voor Sanne der tijd..quote:Op woensdag 11 april 2007 13:30 schreef staticdata het volgende:
nou ursel of sanne keek vroeger gewoon teveel beverly hills 90210 en de maker is Aaron spelling
Moet je je bakkie nou nog hebben dan??quote:Op woensdag 11 april 2007 13:30 schreef staticdata het volgende:
nou ursel of sanne keek vroeger gewoon teveel beverly hills 90210 en de maker is Aaron spelling
potje verfquote:Op woensdag 11 april 2007 13:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet je je bakkie nou nog hebben dan??
Of moet je een potje verf hebben..
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:39 schreef ursel het volgende:
In dat geval moest ik het geweest zijn. Volgens mij was deze serie voor Sanne der tijd..![]()
![]()
Tis anders een mooie L..quote:
LOLquote:
wat dan? praten over kinderenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:39 schreef BattleLies het volgende:
Zo er is weer een nieuwe vorm van spammen ontstaan ...![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:46 schreef staticdata het volgende:
oh ik wilde eigelink lief zijn en LOL in poppetjes plaatsen, maar fok laat dat niet toe
Heb hele mooie verf voor je gemaakt, hoef je het niet..quote:Op woensdag 11 april 2007 14:24 schreef staticdata het volgende:
precies ja
en ursel laat maar zitten die verf
jazeker, mn vriendin is op dit moment lilawit (gewoon wit volgens mij) en zeeegelgrijs verf op de muren aant smerenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:51 schreef ursel het volgende:
[..]
IJs, moet jij je huisie nog witten?? (Met verf dan..)
Nu snap ikw aarom je weer naar Polen ging..quote:Op woensdag 11 april 2007 15:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jazeker, mn vriendin is op dit moment lilawit (gewoon wit volgens mij) en zeeegelgrijs verf op de muren aant smeren
zee-egelgrijsquote:Op woensdag 11 april 2007 15:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jazeker, mn vriendin is op dit moment lilawit (gewoon wit volgens mij) en zeeegelgrijs verf op de muren aant smeren
tja..... i dont give a shit, zolang het niet paars of geel isquote:
Maar wel gratis..quote:Op woensdag 11 april 2007 15:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tja..... i dont give a shit, zolang het niet paars of geel is![]()
@ ursel, nee, gewoon wit is voor paupers![]()
quote:
Je bent iig goed geintegreerd daarzo in Roemenië..quote:Op woensdag 11 april 2007 15:35 schreef FJD het volgende:
[..]Wie verzint zulke dingen
Grijs zijn ze ook niet altijd IJs dus het is nog even afwachten welke kleur je echt krijgt.
ik bied EUR 300ex verzenden voor de beamer + PS3quote:Op woensdag 11 april 2007 17:16 schreef escape_nl het volgende:
Wat een klotedag zeg, vanochtend naar het werk, wil ik een uurtje later iemand wegbrengen, start mijn Polo, komen er toch hele rare geluiden onder motorkap vandaan. Een hoop gekletter.
Chiel weet wel wat ik bedoel.
Na een bezoekje van de wegenwacht bleek de kopeling kapot te zijn en de druklagers plus nog wat andere lagers waar ik nog nooit van gehoord had.
Ik heb de rest van de week vrij gevraagd en dat kon gelijk, want ik kan niet zonder auto, rij 150 km per dag om te werken. Morgen wordt pas de auto naar de garage gebracht omdat de berger personel problemen heeft terwijl de wegenwacht mij toegezegd had dat het vandaag zou gebeuren.
Kosten zo rond de 1000 euro.
Komt lekker op tijd, net nadat je veel apparatuur heb aangeschaft.
Damn, da's echt kut. Nu heb je in ieder geval wel wat meer tijd om te genieten van je nieuwe spulquote:Op woensdag 11 april 2007 17:16 schreef escape_nl het volgende:
Wat een klotedag zeg, vanochtend naar het werk, wil ik een uurtje later iemand wegbrengen, start mijn Polo, komen er toch hele rare geluiden onder motorkap vandaan. Een hoop gekletter.
Na een bezoekje van de wegenwacht bleek de kopeling kapot te zijn en de druklagers plus nog wat andere lagers waar ik nog nooit van gehoord had.
Ik heb de rest van de week vrij gevraagd en dat kon gelijk, want ik kan niet zonder auto, rij 150 km per dag om te werken. Morgen wordt pas de auto naar de garage gebracht omdat de berger personel problemen heeft terwijl de wegenwacht mij toegezegd had dat het vandaag zou gebeuren.
Dat is zeker balen man...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:16 schreef escape_nl het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:17 schreef IJsmuts het volgende:
ik bied EUR 300ex verzenden voor de beamer + PS3![]()
Goeie cooling down om te gaan zitten, na het hardlopenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:54 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Blijft de Wet van Murphy Niels maar goed dat maakt het niet minder zuur![]()
Zweet me kapot man, net even 45minuten hard gelopen. Tijdens het lopen ging het wel qua zweten maar nu ik hier zit ben ik net een otter
Van het weekend heb ik ook een otter gezien!quote:Op woensdag 11 april 2007 17:54 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Blijft de Wet van Murphy Niels maar goed dat maakt het niet minder zuur![]()
Zweet me kapot man, net even 45minuten hard gelopen. Tijdens het lopen ging het wel qua zweten maar nu ik hier zit ben ik net een otter
Met mijn conditie was het hele stuk een stukje wandelenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Eerst even stukje wandelen en dan lekker douchen en dan pas fokken
Ach ja, ik had sex met ene gast Aaron en daar werd ik zwanger van. En vond het wel een gave naam...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:27 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja duh... Maar hoe kwam je op Aaron... Tis een mooie naam namelijk maar niet vaak te horen behalve dat ik Aaron ken als kleine broertje van een van de Backstreet Boys....
Wie nog meer danquote:
aah wat een schattig manneke!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:14 schreef MLPValley het volgende:
[..]
U wilt foto, u krijgt foto....![]()
[afbeelding]
Waar jij op doelt is weer een andere activiteit van BoFquote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef MLPValley het volgende:
trouwens Baus, hoe bedoel je eigenlijk dat je niet naar huis gaat na de BBQ? Het wordt toch bij ons thuis gehouden (Ursel)? Blijven jullie dan pitten hierzo?
Je kan ook alleen mee om te BBQen en te slapen als je wiltquote:Op woensdag 11 april 2007 20:05 schreef MLPValley het volgende:
nee helaas, tis niet echt iets voor mij. Ik krijg nogal snel blauwe plekken!![]()
BBQ bij Ursel?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef BattleLies het volgende:
Waar jij op doelt is weer een andere activiteit van BoFDie hebben we op de bruiloft verzonnen: BBQ bij Ursel en Sanne
ik had eerder verwacht dat je ging zeggen dat een goede cooling down "een biertje" pakken is.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Goeie cooling down om te gaan zitten, na het hardlopen
Eerst even stukje wandelen en dan lekker douchen en dan pas fokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |