potje verfquote:Op woensdag 11 april 2007 13:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet je je bakkie nou nog hebben dan??
Of moet je een potje verf hebben..
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:39 schreef ursel het volgende:
In dat geval moest ik het geweest zijn. Volgens mij was deze serie voor Sanne der tijd..![]()
![]()
Tis anders een mooie L..quote:
LOLquote:
wat dan? praten over kinderenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:39 schreef BattleLies het volgende:
Zo er is weer een nieuwe vorm van spammen ontstaan ...![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:46 schreef staticdata het volgende:
oh ik wilde eigelink lief zijn en LOL in poppetjes plaatsen, maar fok laat dat niet toe
Heb hele mooie verf voor je gemaakt, hoef je het niet..quote:Op woensdag 11 april 2007 14:24 schreef staticdata het volgende:
precies ja
en ursel laat maar zitten die verf
jazeker, mn vriendin is op dit moment lilawit (gewoon wit volgens mij) en zeeegelgrijs verf op de muren aant smerenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:51 schreef ursel het volgende:
[..]
IJs, moet jij je huisie nog witten?? (Met verf dan..)
Nu snap ikw aarom je weer naar Polen ging..quote:Op woensdag 11 april 2007 15:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jazeker, mn vriendin is op dit moment lilawit (gewoon wit volgens mij) en zeeegelgrijs verf op de muren aant smeren
zee-egelgrijsquote:Op woensdag 11 april 2007 15:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jazeker, mn vriendin is op dit moment lilawit (gewoon wit volgens mij) en zeeegelgrijs verf op de muren aant smeren
tja..... i dont give a shit, zolang het niet paars of geel isquote:
Maar wel gratis..quote:Op woensdag 11 april 2007 15:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tja..... i dont give a shit, zolang het niet paars of geel is![]()
@ ursel, nee, gewoon wit is voor paupers![]()
quote:
Je bent iig goed geintegreerd daarzo in Roemenië..quote:Op woensdag 11 april 2007 15:35 schreef FJD het volgende:
[..]Wie verzint zulke dingen
Grijs zijn ze ook niet altijd IJs dus het is nog even afwachten welke kleur je echt krijgt.
ik bied EUR 300ex verzenden voor de beamer + PS3quote:Op woensdag 11 april 2007 17:16 schreef escape_nl het volgende:
Wat een klotedag zeg, vanochtend naar het werk, wil ik een uurtje later iemand wegbrengen, start mijn Polo, komen er toch hele rare geluiden onder motorkap vandaan. Een hoop gekletter.
Chiel weet wel wat ik bedoel.
Na een bezoekje van de wegenwacht bleek de kopeling kapot te zijn en de druklagers plus nog wat andere lagers waar ik nog nooit van gehoord had.
Ik heb de rest van de week vrij gevraagd en dat kon gelijk, want ik kan niet zonder auto, rij 150 km per dag om te werken. Morgen wordt pas de auto naar de garage gebracht omdat de berger personel problemen heeft terwijl de wegenwacht mij toegezegd had dat het vandaag zou gebeuren.
Kosten zo rond de 1000 euro.
Komt lekker op tijd, net nadat je veel apparatuur heb aangeschaft.
Damn, da's echt kut. Nu heb je in ieder geval wel wat meer tijd om te genieten van je nieuwe spulquote:Op woensdag 11 april 2007 17:16 schreef escape_nl het volgende:
Wat een klotedag zeg, vanochtend naar het werk, wil ik een uurtje later iemand wegbrengen, start mijn Polo, komen er toch hele rare geluiden onder motorkap vandaan. Een hoop gekletter.
Na een bezoekje van de wegenwacht bleek de kopeling kapot te zijn en de druklagers plus nog wat andere lagers waar ik nog nooit van gehoord had.
Ik heb de rest van de week vrij gevraagd en dat kon gelijk, want ik kan niet zonder auto, rij 150 km per dag om te werken. Morgen wordt pas de auto naar de garage gebracht omdat de berger personel problemen heeft terwijl de wegenwacht mij toegezegd had dat het vandaag zou gebeuren.
Dat is zeker balen man...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:16 schreef escape_nl het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:17 schreef IJsmuts het volgende:
ik bied EUR 300ex verzenden voor de beamer + PS3![]()
Goeie cooling down om te gaan zitten, na het hardlopenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:54 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Blijft de Wet van Murphy Niels maar goed dat maakt het niet minder zuur![]()
Zweet me kapot man, net even 45minuten hard gelopen. Tijdens het lopen ging het wel qua zweten maar nu ik hier zit ben ik net een otter
Van het weekend heb ik ook een otter gezien!quote:Op woensdag 11 april 2007 17:54 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Blijft de Wet van Murphy Niels maar goed dat maakt het niet minder zuur![]()
Zweet me kapot man, net even 45minuten hard gelopen. Tijdens het lopen ging het wel qua zweten maar nu ik hier zit ben ik net een otter
Met mijn conditie was het hele stuk een stukje wandelenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Eerst even stukje wandelen en dan lekker douchen en dan pas fokken
Ach ja, ik had sex met ene gast Aaron en daar werd ik zwanger van. En vond het wel een gave naam...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:27 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja duh... Maar hoe kwam je op Aaron... Tis een mooie naam namelijk maar niet vaak te horen behalve dat ik Aaron ken als kleine broertje van een van de Backstreet Boys....
Wie nog meer danquote:
aah wat een schattig manneke!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:14 schreef MLPValley het volgende:
[..]
U wilt foto, u krijgt foto....![]()
[afbeelding]
Waar jij op doelt is weer een andere activiteit van BoFquote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef MLPValley het volgende:
trouwens Baus, hoe bedoel je eigenlijk dat je niet naar huis gaat na de BBQ? Het wordt toch bij ons thuis gehouden (Ursel)? Blijven jullie dan pitten hierzo?
Je kan ook alleen mee om te BBQen en te slapen als je wiltquote:Op woensdag 11 april 2007 20:05 schreef MLPValley het volgende:
nee helaas, tis niet echt iets voor mij. Ik krijg nogal snel blauwe plekken!![]()
BBQ bij Ursel?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef BattleLies het volgende:
Waar jij op doelt is weer een andere activiteit van BoFDie hebben we op de bruiloft verzonnen: BBQ bij Ursel en Sanne
ik had eerder verwacht dat je ging zeggen dat een goede cooling down "een biertje" pakken is.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Goeie cooling down om te gaan zitten, na het hardlopen
Eerst even stukje wandelen en dan lekker douchen en dan pas fokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |