hehe dat is waarquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Zijn wij hier ook met zn allen dus ze past er mooi bij![]()
Homo's !!!!!!!!!!
zo ben ik niet!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
hehe dat is waar
maar is het nu weer wat serieuser of heb je dr het ganse weekend weer hard misbruikt
Jawelquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
je bent niet van de serieuze relaties
Immers, waarom zou je het beperken tot het weekend.quote:
Das balen van je holtes zeg!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Immers, waarom zou je het beperken tot het weekend.
Zo ik ben weer in RoemeniëOntzettend last van m'n hoofd en dan met name m'n holtes. Kan zo'n vliegtuig niet gewoon 400m boven de grond vliegen
Hopen dat het morgen over is want op deze manier schiet het niet op. Denk dat er nog iets van onder/overdruk in zit en door m'n verkoudheid wil dat nog niet echt levellen
![]()
Nu lekker voetbal aan het kijken. ManchesterIn 9 minuten naar 3-0 uitlopen
Blij dat ik niet blijf slapen..quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:54 schreef Mr_Baus het volgende:
Moet je eens opletten hoeveel mensen er last van hun hol(tes) hebben als ze 20 Mei wakker worden!![]()
Waar staat het dan dat het per ongeluk is? ik heb begrepen dat ie wel degelijk stout is geweest!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:24 schreef IJsmuts het volgende:
lees net dat de lord of weed per ongeluk gereset is en dattie wordt gesponserd door een coffeeshop. krijgt 25 centjes per kill, das ongeveer 30 euro per uuren die gast speelt 8 uur per dag
![]()
Dan krijg jij de special threatmentquote:
Heey Baus,quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:12 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dan krijg jij de special threatment![]()
..![]()
FIELDFUCK!!
![]()
..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben niet zo'n makkelijke eterquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:16 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Heey Baus,
lees ik nou dat jij komt airsoften en slapen de 19e maar niet mee bbq`d? Waarom in godsnaam en hoe wil je dat in de praktijk gaan uitvoeren?No-offense maar vroeg het me gewoon af.
jp
Maar goed dat je eigen rotzooi meeneemt, want ik ben een veelvraat en eet alles dat los en vast zit.. Er zou dus weinig overblijven ben ik bang..quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:24 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n makkelijke eterEn ik eet sowieso nooit zo veel. De vorige keer had ik ook niets genomen. Ik neem ook eigen voedsel mee, dat werk ik weg tijdens de luchbreak bij AA en/of tussendoor in het veld
![]()
![]()
Tijdens de BBQ schuif ik gewoon aan en neem ik vloeibaar brood met alcohol en misschien als ze een lekkere snack hebben ofzo in dat kooibooi tentje dat ik wat apart bestel ofzo.
Later op de avond trek ik nog ff een zakkie pinda's open, jawel; LANG LEVE DE PINDA, en de volgende ochtend misschien nog ff wat knakworsten op het brandertje ofzo. Of een Brinta papje
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:33 schreef MLPValley het volgende:
Ik kom toch ook maar eens een keer boe zeggen
........BOE
You just got fuckedquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:38 schreef FJD het volgende:
Zo dan, of u even voorover wil buigen
7-1 voor Manchester.
Sanne!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:33 schreef MLPValley het volgende:
........BOE
Fuck.. tis natuurlijk voetbal-avond..quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:38 schreef FJD het volgende:
Zo dan, of u even voorover wil buigen
7-1 voor Manchester.
Die BBQ stelt niet zo heel veel voor, of de organisatie moet om extra veel vragen ofzo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar goed dat je eigen rotzooi meeneemt, want ik ben een veelvraat en eet alles dat los en vast zit.. Er zou dus weinig overblijven ben ik bang..
Laten we het erop houden dat ik een beetje last heb van bodem drift..![]()
In dat geval moet je vrezen voor je potje..quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:42 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Die BBQ stelt niet zo heel veel voor, of de organisatie moet om extra veel vragen ofzo.
In September deed ik het van 0430 sochtends (na 1.5 uur slaap en een crashmove) tot 2340 savonds met een halve liter vla, een appel, een zakje friet sticks, wat bier en wat pinda's![]()
Ik red me wel![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:02 schreef BattleLies het volgende:
He Diamond..is dat hetzelfde vrouwtje als toen ik je prille relatie verstoorde via msn?![]()
![]()
jp
Bier en homo's zijn voor mij gezellig genoegquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:46 schreef MLPValley het volgende:
hahaha, tis toch wel de bedoeling dat de BBQ gezellig wordt hoor! En dat betekend voor de meeste veel vreten en bier!
Ja ik had het al druk, maar nu heb ik het echt druk pikquote:
Wil je dan ook een bordje pap voor mij maken?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:24 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Later op de avond trek ik nog ff een zakkie pinda's open, jawel; LANG LEVE DE PINDA, en de volgende ochtend misschien nog ff wat knakworsten op het brandertje ofzo. Of een Brinta papje
![]()
Ik heb serieus geen hap genomen, ik had me bier en ik had een zakje frietsticksquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Stefan740 het volgende:
bausje homo heb je echt niks van de bbq gegeten vorige keer? ik heb met escape zitten bunkeren man![]()
Is toch goed, zit je niet meer zo skralie met doekoequote:Op dinsdag 10 april 2007 23:13 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ja ik had het al druk, maar nu heb ik het echt druk pik![]()
Ik sta om 0600 uur op en ik ben om 1800 uur weer thuis. Dan ben ik moe en gaar en moet ik 4 honden aandacht geven/ douchen/vreten maken en opeten, ff nieuws checken en bijpraten met de peepz. Teh Internets bijlezen, spammen, etc.
En zo nu en dan moeten er boodschappen gedaan worden en mooi echte goeie schoonmaken.
En dan is het alweer bijna bedtijd... Vanavond wordt dan ff een latertje, en ik hoop dat ik morgen een meevallertje heb (de opstart iig wel), maar morgenavond zal ik dus wel weer zo vertiefd zijn dat ik om 2200 uur in het mandje lig.
Gelijktijdig een klein BF2 dipje, maar dat komt wel weer goed![]()
Ik zal trouwens naast dat ik a.s. donderdag de Airsoft doekoe overmaak, ook even jouw zakgeld overmaken![]()
Hard en veel werken betekend ook dat ik nu geen skralie budgets meer heb![]()
Lieve schat, vlieg sowieso met je bommen op scherp.. Dan lock je geen vijanden in de lucht en zijn die niet a'la minuut gealarmeerd.. Je ziet alle armor voertuigen en je ziet alle Anti Air.. dat zijn al veel potentiele kills... zo nu en dan wat op de grond sproeien met je machinegun is ook geen overbodige luxe..quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:31 schreef Viro het volgende:
[..]
jah die dus, maar waarom is er geen ene hond in de lucht als ik in een jet zit![]()
sannequote:Op dinsdag 10 april 2007 22:33 schreef MLPValley het volgende:
........BOE
quote:Op woensdag 11 april 2007 08:25 schreef staticdata het volgende:
poeh rustig hier. ben ik een keer in staat om te spammen
Alsof jullie me nog niet genoeg dissen..quote:Op woensdag 11 april 2007 05:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
sanne![]()
![]()
super dat je ursel komt dissen!
![]()
@ chiel, weet het niet zeker, las het op het tweakers forum waar ik eerder de link van heb gepost. daar zeiden ze dat lord of weed per ongeluk geresest was door EA......
pffff, lag om 2130 te pitten ofzo, en nu klaar wakker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |