Foxy, kan jij dat ff aan deze arme jongen uitleggen. Hij is namelijk nog een beetje nat achter zijn oren..quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:25 schreef BattleLies het volgende:
Ben bezig met overal mijn achternaam te veranderenhaha Grappig hoor!
Nu moet ik alleen nog de telefoon leren op te nemen met een andere naam (of een afspraak met mijn nieuwe naam maken)Dat zijn de ge-automatiseerde gesprekkies die ik voer
Zo een rare vraag is dat niet hoor... Als ik al ooit zo trouwen mag ze van mij haar eigen naam houden... Al die heisa...quote:
Ja! je vriend is opeens je man en je bent opeens de vrouw van inderdaad!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:49 schreef ursel het volgende:
[..]. Klinkt bekend, alleen was het bij mij dus als ik het had over mijn vrouw ipv vriendin..
Komt inderdaad meer bij kijken als je denkt, zo'n trouwerij..
Dat KAN inderdaad! Maar veel vrouwen vinden het juist leuk om de naam van hun man aan te nemen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:30 schreef Silver_Shark het volgende:
Je kan toch ook je meisjes naam houden
Ik geef je ook geen ongelijk... Het is voor mij alleen omgekeerde emancipatie... Maar maybe that wil change in the futurequote:Op dinsdag 10 april 2007 17:01 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Dat KAN inderdaad! Maar veel vrouwen vinden het juist leuk om de naam van hun man aan te nemen!
Ik dus ook!![]()
ja ..quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik geef je ook geen ongelijk... Het is voor mij alleen omgekeerde emancipatie... Maar maybe that wil change in the future
we moeten nogquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:39 schreef BattleLies het volgende:
@ All: Moguh mannen! Iedereen heeft dus een lekker pasen gehad waarin niemand zich verveelt heeft? (Aangezien het vorige topic niet echt snel vol gespamd is)
Wij hebben het in ieder geval heerlijk gehad in Normandië! Nu begint het gewone leven weer!!!
@ Kef; zijn jullie afgelopen week op vakantie geweest? We vroegen ons al af wanneer t was! Hoe hebben jullie het gehad?????? Vertel!!!
Waar ga je heen?? Toch niet bloemencorso kijken in Noordwijk he..quote:
griekenland!! rhodosquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Waar ga je heen?? Toch niet bloemencorso kijken in Noordwijk he..
Da's alleen bestemd voor duitsers..
En toen te moe om te neuckenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
Eindelijk thuis...
ja vertel eens heb je nog geneuckt?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hij zegt toch dat hij 7 uur onderweg was? Tijd genoeg om te neucken
Zo nu ga ik ook naar huis, hopelijk doe ik er geen 7 uur over. Via de AH naar huis, ik denk 30 min.
Via de sms komt ze leuk over hoorquote:
Mja ze heeft altijd al een trio gewilt... en ik een kwartet dus neem je vriendin meequote:Op dinsdag 10 april 2007 19:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
Via de sms komt ze leuk over hoor. ik dacht zal je maar niet teveel op kosten jagen. ze bleef maar terug smsén
hou oud ik was, of ik al op mezelf woon, of ik een keer naar fryslan wil komen![]()
Tja wat moet ik danquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mja ze heeft altijd al een trio gewilt... en ik een kwartet dus neem je vriendin mee![]()
Nee geintje hoor..
Ze vind je een aardig iemand die tenminste terug smst zei ze![]()
Lol!quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
Tja wat moet ik danstraks krijgt ze weer van die stalk neigingen en dan heb ik het gedaan
ik heb alleen maar sms'jesquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:50 schreef IJsmuts het volgende:
al die verhalen van puni en diamond zijn natuurlijk worthless without pics![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
zij: Hoe oud ben je, hoe heet je en waar woon je? Ben je weleens in fryslan geweest, kom je een keer naar Fryslan?
Puni: Ik ben 25 en heet sander maar de boffers noemen me "the pu(ni)sher" Maar ik ga nu weer wat doen, doei!!!
Die laatste vraag ontweek je mooi puniquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
zij: Hoe oud ben je, hoe heet je en waar woon je? Ben je weleens in fryslan geweest, kom je een keer naar Fryslan?
Puni: Ik ben 25 en heet sander maar de boffers noemen me "the pu(ni)sher" Maar ik ga nu weer wat doen, doei!!!
Moet jij onderhand niet al eens 26 zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:57 schreef staticdata het volgende:
hehehe neuh bijna, 7 juli om precies te zijn :yquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Moet jij onderhand niet al eens 26 zijn
Edit:die quote sloeg nergens op![]()
je kan ook d'r 06 gevenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ze belde net en ik moet nu een sms van dr doorsturen naar je puni, ze doet de groetjes dus check je mobiel![]()
hoe oud is ze 12?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ze belde net en ik moet nu een sms van dr doorsturen naar je puni, ze doet de groetjes dus check je mobiel![]()
nee 20, tweede kan ik niet beantwoordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
hoe oud is ze 12?
en pijpt ze voor een breezer?
kleuterklas nivo zeg
Ja, ik ben weer hoveniertje heh.. Dus dan kom je in tuintjes van mensen die centjes teveel hebben. Kijk, er zitten zat normaal formaat tuintjes tussen hoor, maar je komt ook bij mensen met een idioot debiel grote tuin.quote:
als ze weer terug komt even beginnen over ijsmeis.rarquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:17 schreef staticdata het volgende:
lijkt harry potter wel
trouwens ik heb ijsmeis al een tiet niet gezien. is ze weggejaagd
kan er ook niets aan veranderenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
als ze weer terug komt even beginnen over ijsmeis.rar
is ze zo weer weg
@puni 20?! en dan zulke smsjesdan drinkt ze iig wel breezers
lekker ijsmuts nu gaat mn hele milka reep over mn bureau
whehehehehe, tja, milkareepjes worden in de kleuterklas gegeten hequote:Op dinsdag 10 april 2007 20:19 schreef Sickert het volgende:
lekker ijsmuts nu gaat mn hele milka reep over mn bureau
dat zijn koetjes repenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehehehehe, tja, milkareepjes worden in de kleuterklas gegeten he![]()
idd als wesley er blij mee is no probquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
kan er ook niets aan veranderen. ach als diamond er blij mee is lekker laten gaan toch
![]()
Het begon ermee dat ik wesley een sms'je stuurde van check je mail eens. toen reageerde hij weer kan niet ben vrij zit op ns utrecht met fryslan. Toen reageerde ik iets over ketsen, en toen kwam zij in 1x met sms'jes aan zetten. ook weer zo onbeleefd om dan niet te reageren
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1192717/7quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:28 schreef staticdata het volgende:
waar lees je dat dan weer over lord of weed?
Zijn wij hier ook met zn allen dus ze past er mooi bijquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
hoe oud is ze 12?
en pijpt ze voor een breezer?
kleuterklas nivo zeg
vroeger zoveel gegetenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1192717/7
http://bf2tracker.com/thread.php?postid=380457
voor kev, die bedoelde ik ja![]()
[afbeelding]
Ja pffff de helft heb ik niet eens gelezen wat hun allemaal stuurdequote:Op dinsdag 10 april 2007 20:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat zijn koetjes repen![]()
[..]
idd als wesley er blij mee is no prob![]()
maar hij mag wel wat duidelijker zijn in de beschrijving! en we want pics!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |