quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat chineesje met die mixed grillbedoel je
![]()
Server bleef ook wel de hele dag vol, ik vond het alleen jammer dat ik juist Warlord wilde spelen en die juist niet heb gespeeldquote:Op maandag 9 april 2007 22:26 schreef -chiel- het volgende:
SF was toch wel een succes, heb nog wel wat rondjes gedaan maar die surge en mass destruction zijn eigenlijk kutmappen, alleen als je met een flink aantal samen op ts zit zijn ze nog wel leuk te spelen.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Server bleef ook wel de hele dag vol, ik vond het alleen jammer dat ik juist Warlord wilde spelen en die juist niet heb gespeeld
Ik speelde gewoon op de verkeerde tijden.
Binnenkort gewoon weer een SF weekendje.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:39 schreef BattleLies het volgende:
@ All: Moguh mannen! Iedereen heeft dus een lekker pasen gehad waarin niemand zich verveelt heeft? (Aangezien het vorige topic niet echt snel vol gespamd is)
Wij hebben het in ieder geval heerlijk gehad in Normandië! Nu begint het gewone leven weer!!!
....
Ooh, het is dus Monique en niet de parkeerplaats van de Mac Donald..quote:@ Frank: hoe is het nou met Monique?????
...
Normandië is wel leukquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:39 schreef BattleLies het volgende:
@ All: Moguh mannen! Iedereen heeft dus een lekker pasen gehad waarin niemand zich verveelt heeft? (Aangezien het vorige topic niet echt snel vol gespamd is)
Wij hebben het in ieder geval heerlijk gehad in Normandië! Nu begint het gewone leven weer!!!
Knetters duur.quote:
Wel afentoe wisselen van hand he, anders krijg je nog RSIquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:28 schreef IJsmuts het volgende:
smsen = br33zah activiteit
Ja best welquote:
!!!! dit is breezah: BrEeZaH DaChT iKquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:28 schreef IJsmuts het volgende:
smsen = br33zah activiteit
En ik altijd maar denken dat dit breezer zijn:quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:44 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
!!!! dit is breezah: BrEeZaH DaChT iK
dit is h4xz0r 1k pw3n|3
haha gelukkig ben je uiteindelijk toch thuis aangekomen dan! Dat scheelt!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Normandië is wel leukWelk plaatsje verbleven jullie?
Verder heb ik me helemaal klem gezopen op zaterdag
Gisteren met 1 andere besproken wat we nu allemaal eigenlijk hadden gedaan in de stad. Altijd lachen als je beide niet alles meer helemaal duidelijk kan herinneren
Uiteindelijk wist ik alleen niet meer hoe ik naar huis ben gefietst, maar dat is standaard
Dat ik thuis ben gekomen en toen nog wat eten heb gemaakt weet ik allemaal nog wel![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:35 schreef ursel het volgende:
[..], Ja, want anders gaat je vriendin ze lezen en weer verkeerde conclusies trekken..
ik ben al uitgenodigd i.i.gquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:52 schreef escape_nl het volgende:
Pinksterweekend beide naar Friesland?
geen van ons beide iig!quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:55 schreef ursel het volgende:
Mooie foto's Lies. Ziet er wel keun uit daarzo.
Wie i dat nou die in de hangglider hangt daarzo??
Ze sprongen de klif 'af' .... brrr ... dat zouden we allebei niet doen zonder we ervaring zouden hebben daarinquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:14 schreef ursel het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen wie van jullie nou die grote held was..
Ssstt.. niet teveel verklappen, anders weet straks iedereen waar we onze mooie plaatjes vandaan halen..quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik zat er ook nog aan te denken om die uit het WTF topic te posten![]()
ik las ze sprongen de clit afquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:23 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ze sprongen de klif 'af' .... brrr ... dat zouden we allebei niet doen zonder we ervaring zouden hebben daarin
tja, gister clittbanger gekeken op mn hotelkamerquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets dat jij dat leest..
JP onze WW2 freak heeft zich weer uitgeleeft horquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:30 schreef BattleLies het volgende:
[afbeelding]
Foto'tjes![]()
Amerikaanse kerkhof Colleville-sur-mer:
[afbeelding]
Omaha-beach:
[afbeelding]
[afbeelding]
Batterie bij Longues-sur-mer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Utah-beach:
[afbeelding]
Point du Hoc:
[afbeelding]
Ste Mere Eglise:
[afbeelding]
Gold Beach:
[afbeelding]
Bij sword-beach (zie de twee huizen):
[afbeelding]
[afbeelding]
Pegasus Bridge:
[afbeelding]
ik las clifbangerquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tja, gister clittbanger gekeken op mn hotelkamer![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:30 schreef Silver_Shark het volgende:
Je kan toch ook je meisjes naam houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |