abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:26:22 #1
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_41300645
De 'lessers':







Meld hier:
  • wanneer je begonnen bent, wanneer je gaat beginnen met rijles;
  • wanneer je examen hebt en je mentale steun kan gebruiken;
  • of en wanneer je geslaagd bent (en de nodige felicitaties);
  • hoeveel lessen je hebt gehad;
  • hoevaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen;
  • natuurlijk ook alles over je motor/brommer rijbewijs en al het andere wat met je rijbewijs te maken heeft.

    Veel gestelde vragen
  • Waar staat TTT voor?
    Tussentijdse toets; het is een toets die verloopt als een echt praktijkexamen. Hiermee kun je alvast wennen aan het examen en een vrijstelling verdienen voor bijzondere verrichtingen zoals file parkeren of bochtje achteruit.


  • Waar staat BNOR voor?
    Voor Bureau Nader Onderzoek Rijvaardigheid, vroeger Staatsexamen geheten.
    Wanneer kan ik praktijkexamen doen bij het BNOR?
    Als je in de afgelopen vijf jaar vier keer bent gezakt voor een praktijkexamen bij het CBR, moet je het vijfde praktijkexamen bij het BNOR afleggen. Dat geldt ook voor de eventuele volgende examens in diezelfde categorie rijbewijs. Voor theorie bestaat er geen BNOR-examen.

    Hoe vaak kan ik praktijkexamen doen bij het BNOR?
    Als je de eerste keer gezakt bent voor het praktijkexamen bij het BNOR, neemt het BNOR ook de volgende praktijkexamens in die categorie af. Je kunt bij het BNOR examen doen tot je geslaagd bent; er is geen wettelijke limiet.

    Wat is het verschil tussen een CBR- en een BNOR-praktijkexamen?
    Het BNOR-examen duurt iets langer dan het reguliere CBR examen, daardoor is er meer tijd om de kandidaat op zijn gemak te stellen.

    Gesloten topics:
    1|2|3|4|5|6|7|8|9|10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20|21|22|23|24|25|27|28|29|30|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40|
    41|42|43|44|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55|56|55|56|57|58|59|60|61|62

    De geslaagden van 2004 en 2005 zijn o.a. hier te vinden.

    Geslaagden 2006:
    - Asmooh (2 januari)
    - Drizzt_DoUrden (2 januari)
    - Metalman (4 januari)
    - SuperBosch (10 januari)
    - RMU (11 januari)
    - bravo (12 januari)
    - garnage-patrick (12 januari)
    - Santjuh (13 januari)
    - Houniet (13 januari)
    - Devilnl (17 januari)
    - Toad (18 januari)
    - GrupoBalança (19 januari)
    - GotC (24 januari)
    - lokkie (24 januari)
    - Dribbel79 (24 januari) Motorrijbewijs
    - den smee (26 januari)
    - XxxPimxxX (26 januari)
    - lambrusco_bianco (27 januari)
    - sungaMsunitraM (31 januari)
    - WesHell (31 januari)
    - Trebweb (6 februari)
    - Jurrio (8 februari)
    - ASroma (9 februari)
    - MatiCe (14 februari)
    - nevetS (14 februari)A rijbewijs
    - Vogel87 (15 februari)
    - blup (20 februari)
    - Gronnaephos (21 februari)
    - WorkingClassHero_9 (24 februari)
    - Repeat (1 maart)
    - ALPER (2 maart)
    - reul_lb (7 maart)
    - Maikalo (17 maart)
    - MCH (20 maart)
    - WalkingDisaster (21 maart)
    - dikkedoelie (24 maart)
    - Nuna (31 maart)
    - Minisuisse (6 april)
    - CoolyBoy (7 april)
    - Thomas B (6 april)
    - Knoekie (6 april)
    - Arnout109 (12 april)
    - GSi (18 april)
    - -Jean- (21 april)
    - Randysgz (27 april)
    - Asmodean (2 mei)
    - JosvG (9 mei)
    - Tranqualizer (10 mei)
    - Mirrie1986 (11 mei)
    - Zonnestraaltje (15 mei)
    - TheUnreal (15 mei)
    - Fatality (16 mei)
    - LV (22 mei)
    - Giorgio (22 mei)
    - Mahsun (24 mei)
    - 14.gif (30 mei)
    - Kroen (30 mei)
    - MissyMirjaM (1 juni)
    - qu63 (CCV-B Administratie) (8 juni)
    - Radjesh ( 8 juni )
    - Intronic ( 6 juni )
    - JosvG (13 juni) CCV-B Verkeer
    - TNA (14 juni)
    - captain.lefteye (15 juni)
    - CrazyDaisy85 (26 juni)
    - Robin__ (28 juni)
    - Jorie (29 juni)
    - Demonic(30 juni)
    - JosvG (7 juli) CCV-B Techniek
    - Shirley (11 juli)
    - JosvG (12 juli) CCV-B Administratie
    - Thrilled (13 juli)
    - Jump (18 juli)
    - JNA (18 juli)
    - wetgos (27 juli)
    - FritsFluitketel (4 augustus)
    - GnAgn (4 augustus)
    - Descendant (9 augustus)
    - Korenaga (15 augustus)
    - JosvG (18 augustus) CCV-B Praktijk
    - Lotjeb (22 augustus)
    - Ridocar (29 augustus) CCV-B Verkeer.

    Geslaagden Gefeliciteerd


    Aankomende examens!
    30 Augustus: BazzieK, 's-Hertogenbosch - 13:50 (AVD - Motor)
    31 Augustus: Alwaysthebest, Weert - 9.40 (auto)
    1 September: Maxxieh, Dordrecht - 9:50 (Auto)
    4 september: Ridocar, Berkel Enschot - 14.15 (CCV-B Techniek)
    4 September: Sylvana, Leusden - 14.30 ( rijtest auto)
    6 September: Senang, Rijswijk. (Auto)
    6 september: Ridocar, Spijkenisse - 8.00 (CCV-B Administratie)
    7/8 September: zijle, Emmeloord (Auto)
    11 September: misterdico, Tiel. - 11.40 (Auto)
    ?? September: Robbiej, Emmeloord - ?.?? (Auto)
    18 September: rena, Tiel. - 10.45 (Auto)
    13 oktober: Stevie, Groningen (auto)


    Iedereen die de komende tijd moet afrijden of zijn theorie moet halen, succes! Zet hem op!

    Ben je geslaagd of les je nog? Dan kun je jezelf toevoegen in de OP. De openingspost kan hier terug gevonden worden! Klik op bewerken (bovenaan) en sla de pagina op. Het volgende topic sta jij er dan bij. Zorg ook even dat je jouw avatar weghaalt bij de lessers als je geslaagd bent

    En daar gaan we weer

    [ Bericht 2% gewijzigd door Robbiej op 29-08-2006 19:34:25 ]
  • I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
    pi_41300893
    tvp
    Xbox live: Nathan Six
    Hattrick: The Yanks
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:35:07 #3
    127956 Robbiej
    Hit any user to continue.
    pi_41300976
    Gezakt

    Op een kruising wou ik de lange bocht naar links nemen. en dacht dat de auto tegenover mij rechts af ging. maar ging dus rechtdoor. dus ik moest op de rem (geen ingreep)

    Voor de rest een hele nette rit gereden. 'tis toch niet te geloven
    I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:42:34 #4
    120505 Sentry
    Blood,sweat & Tears
    pi_41301255
    zwaar kut voor je!

    11 september (ojee) moet ik voor de 2e keer..
    - wij doen dingen die andere niet doen -
    pi_41301456
    Balen voor je Robbiej
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:47:35 #6
    127942 Dirktator
    Temt het plebs...
    pi_41301468
    Inderdaad klote! Ik ga 14 september voor de eerste keer...Ben benieuwd.
    Mag ik niet zeggen voor me moeder
    Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
    Sokkel Lolleromfg
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:49:00 #7
    127956 Robbiej
    Hit any user to continue.
    pi_41301537
    Dank jullie wel voor de support

    Baal er echt als een stekker van.. het ging nog zo goed. ik had echt het gevoel dat ik het gehaald had toen ik uit de auto stapte. en de examinator ook best vrolijk. komen we bij z'n tafeltje aan: zegt 'ie ineens "Rob, je bent gezakt" nou dat komt aan als een baksteen hoor kan ik je vertellen
    I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
    pi_41301717
    Jammer Rob

    je was toch bezig met een versnelde cursus? wanneer mag je weer examen doen?
    Xbox live: Nathan Six
    Hattrick: The Yanks
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:53:49 #9
    127956 Robbiej
    Hit any user to continue.
    pi_41301744
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 19:52 schreef Yankee_One het volgende:
    Jammer Rob

    je was toch bezig met een versnelde cursus? wanneer mag je weer examen doen?
    Klopt, Met veel geluk over zo'n 2,5 week. anders over ongeveer 4 weken
    I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
    pi_41304470
    nou, ik had toch iets leuks joh, mijn eerste rijles heb ik dus gehad, ging wel goed, maarrr, mijn rij instructeur ging helemaal naar rotterdam noord toe, terwijl ik in rotterdam ijsselmonde woon (de twee cbr lokaties in rotterdam), en ik wil eigenlijk afrijden in ijssemonde (veel makkelijker, bredere straten en zo). dus ik vandaag toch maar de rijschool gebeld, want ik vond het toch wel raar, het hele verhaal uitgelegd, en nu heb ik dus een andere rij instructeur. van marrokaan naar antiliaan (tja rotterdam he, elke nationaliteit rijdt in een auto rond )
    verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
    pi_41305902
    Echt onzettend balen Robbiej!

    Ik heb net m'n 18e les gehad, m'n instructeur zei dat ik over 2/3 (blok)lessen mijn praktijk aan kan gaan vragen, dan zou ik dus ongeveer bij m'n 22e/24e les zitten. Gaat allemaal wat sneller dan gedacht .
    Is not this the true romantic feeling - not to desire to escape life, but to prevent life from escaping you?
    pi_41311091
    jammer Robbiej

    as for me:

    ik ben verliefd

    Ik heb op een Diversion gelesd voor het eerst, en ik ben verkocht! Ik zag 'm staan: ik zei: daar wil ik op lessen (nieuw in het 'assortiment' van de rijschool) en ik ging en ik ging geweldig!

    Door de stortbuien, door lagen water op de A4, in bochten, op de snelweg, door de wijken, ik ging top!

    Diversion here I come mijn fietsie

    Lessen ging dus lekker lekker gereden, moet iets rustiger nacontrole doen en iets eerder afremmen ed., maar verder prima

    Op naar het examen
    Fragile like a rose on the snow...
    pi_41312565
    Terug Voor Paniek
    pi_41312765
    Balen zeg robbiej Hopelijk mag je snel weer op

    Ik ben erg benieuwd hoe het donderdag gaat met lessen, dan heb ik al ruim 2 maanden niet gelest, toch wel erg lang

    En ben erg benieuwd hoe die rijtest maandag zal gaan...
    pi_41312957
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 19:02 schreef crossover het volgende:
    Ik vraag me af of je na zoveel keer zakken wel geschikt bent om aan het verkeer deel te nemen.
    Als je mijn verhaal gevolgd heb dan weet je dat er waarschijnlijk iets is op medische grond waardoor ik geen inzicht heb en daarom steeds gezakt ben. Ik heb geen faalangst, maar waarschijnlijk mis ik een stukje in me hersenen waardoor ik geen inzicht heb, en ze gaan nou dus kijken of daar wat aan te doen is zodat ik gewoon me rijbewijs kan halen...
    pi_41313076
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 19:49 schreef Robbiej het volgende:
    Dank jullie wel voor de support

    Baal er echt als een stekker van.. het ging nog zo goed. ik had echt het gevoel dat ik het gehaald had toen ik uit de auto stapte. en de examinator ook best vrolijk. komen we bij z'n tafeltje aan: zegt 'ie ineens "Rob, je bent gezakt" nou dat komt aan als een baksteen hoor kan ik je vertellen
    Je kunt idd niet aan ze zien of je gezakt bent of niet. Daar zijn ze een ster in blijkbaar.
    Voor m'n B (alweer 6 jaar geleden) dacht ik dat ik gezakt was, mede door de ingreep tijdens het examen. Maar toen we boven zaten (CBR Bergen op Zoom) vertelde de examinator met hetzelfde uitgestreken gezicht dat 'ie al drie kwartier had dat ik geslaagd was.
    Hetzelfde met B-E (1x gezakt, 1x geslaagd) en A (alles in 1x). (alhoewel, bij vaardigheden motor was de examinator wat 'soepeler')
    Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
    pi_41313157
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 00:14 schreef Sylvana het volgende:

    [..]

    Als je mijn verhaal gevolgd heb dan weet je dat er waarschijnlijk iets is op medische grond waardoor ik geen inzicht heb en daarom steeds gezakt ben. Ik heb geen faalangst, maar waarschijnlijk mis ik een stukje in me hersenen waardoor ik geen inzicht heb, en ze gaan nou dus kijken of daar wat aan te doen is zodat ik gewoon me rijbewijs kan halen...
    niet iedereen houdt zich bezig met al jouw sores
    en dan nog is zijn vraag terecht: ik hoop oprecht voor je dat er iets aan te doen valt en dat je ook kunt gaan rijden, serieus waar, maar zoals ik het wél gevolgd heb, vraag ik me ook af of het veilig zou zijn als jij auto zou gaan rijden, zowel voor de medeweggebruikers, maar vooral voor jezelf...

    en geloof me, dit bedoel ik goed..
    Fragile like a rose on the snow...
    pi_41313214
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 00:21 schreef Knuffelslet het volgende:

    [..]

    niet iedereen houdt zich bezig met al jouw sores
    en dan nog is zijn vraag terecht: ik hoop oprecht voor je dat er iets aan te doen valt en dat je ook kunt gaan rijden, serieus waar, maar zoals ik het wél gevolgd heb, vraag ik me ook af of het veilig zou zijn als jij auto zou gaan rijden, zowel voor de medeweggebruikers, maar vooral voor jezelf...

    en geloof me, dit bedoel ik goed..
    het is meerdere keren gezegd in verschillende topics, maar goed, blijkbaar leest niet iedereen die hier post alles mee, dat kan En ik hoop ook dat er wat aan te doen is, want zo ben ik idd echt een gevaar op de weg, als ik geen instructeur naast me had zitten met rijles, dan was ik allang dood geweest en ik wil idd niet dat ik zo me examen toch mag doen, slaag en dat ik dan een week later mezelf te pletter rij omdat ik een inschattingsfout maak ofzo
    pi_41313248
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 00:14 schreef Sylvana het volgende:

    [..]

    Als je mijn verhaal gevolgd heb dan weet je dat er waarschijnlijk iets is op medische grond waardoor ik geen inzicht heb en daarom steeds gezakt ben. Ik heb geen faalangst, maar waarschijnlijk mis ik een stukje in me hersenen waardoor ik geen inzicht heb, en ze gaan nou dus kijken of daar wat aan te doen is zodat ik gewoon me rijbewijs kan halen...
    Kan BNOR daar iets aan doen? (serieuze vraag)
    Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
    pi_41313322
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 00:24 schreef Ridocar het volgende:

    [..]

    Kan BNOR daar iets aan doen? (serieuze vraag)
    Nope, het gaat puur om wat het CBR vind, hoe het met die rijtest gaat. Maak ik dan veel inschattingsfouten, mag ik waarschijnlijk geen examen doen en moet ik getest worden, gaat het toevallig tijdens die rijtest goed, mag ik waarschijnlijk gewoon examen doen.

    Maar verwacht eerlijk gezegd niet dat het tijdens die rijtest goed gaat, want maak altijd wel 1 of meer van die fouten, alleen de ene keer gaat het dus wat beter dan de andere keer, ligt er ook aan of ik er met me hoofd bij ben enzo, of ik niet te druk ben met andere zaken, of ik goed geslapen heb enz..
    pi_41313328
    nogmaals: ik hoop dat de test iets gaat betekenen voor je, en dat je een veilige toekomst te wachten staat als automobilist, en ik kan me voorstellen hoe erg het is als je er al zoveel geld aan uitgegeven hebt, en mensen om je heen wel ziet slagen etc. etc. etc. ben zelf ook 3 keer gezakt

    Maar soms moet je je ook bij dingen neerleggen: liever geen rijbewijs en 80 worden, of door een gebrek aan (vanuit medische oorzaken) inzicht jezelf misschien doodrijden en daarbij evt. anderen meenemen..

    hoe dan ook: veul succes met de lessen verder en de test volgende week
    Fragile like a rose on the snow...
    pi_41313402
    Zo denk ik er ook over hoor Knuffelslet, maar eerst maar eens kijken hoe die rijtest volgende week gaat. Thnx
    pi_41313463
    soms ben ik de rotste niet
    Fragile like a rose on the snow...
    pi_41313682
    Nou ben dus verhuisd naar r'dam en wil hier graag verder gaan met A rijbewijs, B blijf ik gewoon in zeeland doen.. (binnekort hopelijk voor de laatste keer op :S)

    Maar heeft iemand tips voor rijscholen voor het A rijbewijs in Rotterdam? Zag op een terrein in de buurt van de kuip een (motor)rijschool zitten? Weet niet of dit terrein van hun is, of een parking, zag het ook maar in het voorbijgaan..
    pi_41313735
    Metro!
    Fragile like a rose on the snow...
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')