abonnement Unibet Coolblue
pi_35655714






De Battlefield 2 spelende leden van BoF hebben een eigen topic! Het oude centrale topic kreeg teveel slowchat neigingen. Vandaar dat we hier verder zijn gegaan!

We zijn alweer een tijdje bezig en we hebben sinds een half jaar onze eigen ranked server.

Eén keer per 3 maanden maken de leden van BoF een bedrag van 15,- euro over naar UnleashMitch (a.k.a FJD) die er dan voor zorgt dat alles terecht komt bij i3d Public Servers waar wij de server huren! De server gaat binnenkort zijn 3e periode in en we hopen dit zo nog even vol te houden!



Het Bf2 topic is door ons lange tijd gebruikt als topic voor vragen en opmerking over Bf2 maar na een tijdje kwamen er persoonlijke dingen in zoals ruzies binnen de clan en vooral leuk offtopic gelul over van alles en nog wat.

Mogen we dan wel vragen stellen over Bf2? Ja uiteraard mag dat! Bij voorkeur alleen vragen die met de clan te maken hebben. Voor echte vragen moet je dus in het centrale Bf2 topic zijn!

Jullie zijn geen echte clan! Inderdaad! We zijn welliswaar geen volwaardige clan maar eerder een zooitje ongeregeld dat regelmatig de eigen server opzoekt en gewoon voor de lol speelt. Het enige wat we van onze leden vragen is enige gezelligheid in dit topic, op de server, op Teamspeak en/of op het BoF-forum.

Clanwars? Dat hebben we geprobeerd maar we zijn zo goed dat ze of niet komen opdagen of dat er van onze kant maar 2 leden komen opdagen! We doen hier dus niet meer aan! We zijn een funclan met de nadruk op plezier maken! Het blijft immers een spelletje!




De volgende 35 leden (die zijn of haar statsignature hebben upgeload op het aparte BoF forum) zijn allemaal lid van BoF. Dit is dus de rankstand binnen BoF zelf. Escape is op dit moment de #1 van BoF.

1
2
3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35


Ik wil ook in deze lijst Lees even deze topics door en het wordt duidelijk. (registratie verplicht)

We hebben ook 2 huisvrienden die veel op onze server spelen en hier veel posten! Dat zijn: PoSTMaN & Atreidez. Beiden respectievelijk lid van de Fight or Die en van de Zero Barrier clan.




Servernaam: Band of Fok!kers IP adres v/d server: 84.244.130.114 Port: 16567

Teamspeak server: 85.92.128.91:8767 Wachtwoord: FOK! (met !)

Xfire: Alle leden gebruiken Xfire, contact een admin voor een xfirenaam. Xfire is erg handig voor het joinen van een server waar een vriend van je speelt of het aanspreken van een admin met de vraag om een plaatsje vrij te maken op onze server. Xfire is hier te downloaden.

Website: Band Of Fok!kers.nl



Battlefielfd 2 centrale topics:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44


Battlefield 2 Band Of Fok!kers topics:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
13 1415 16
17 18


Battlefield 2 patches:
Incremental Patch: LET OP: deze patch update alleen van 1.12 naar 1.2
Full Patch: LET OP: In deze patch zitten al voorgaande patches.


De openingspost kan hier gevonden worden!
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_35655749
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:37 schreef Sickert het volgende:

[..]

niet alleen van de aarde hoor

je gaat gewoon extreem offtopic
Ik ga extreem offtopic als ik een vraag over BF2 stel en verhalen over carnaval of jou toekomstige vriendin zijn NIET offtopic??? dat snap ik niet
pi_35655764
Waarom deze topic titel ?
Sickert is helemaal in de wolken, tenminste alstie niet aan het timmeren is en ook JP gaat weer aan de vrouw. Kortom, we hebben een nieuw statement
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_35655846
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:50 schreef DonSauza het volgende:
Ik ga extreem offtopic als ik een vraag over BF2 stel en verhalen over carnaval of jou toekomstige vriendin zijn NIET offtopic??? dat snap ik niet
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:40 schreef peristilius het volgende:
[PC] Battlefield 2 (44)
Als je het niet uithoudt tussen die mafkezen hier kan je het ook daar proberen DonSauza, dat is het oorspronkelijke BF2 topic.
en dat is het enige antwoord In het BoF BF2 topic is BF2 juist offtopic en al het andere is juist ontopic

Maar goed, het werkt nog steeds niet of kon je het spel nu wel installeren en spelen ?
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_35655928
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:50 schreef DonSauza het volgende:

[..]

Ik ga extreem offtopic als ik een vraag over BF2 stel en verhalen over carnaval of jou toekomstige vriendin zijn NIET offtopic??? dat snap ik niet
homo`s. dit is geen discussie waard...

Niks is hier off-topic en de Sauskoning moet gewoon even zijn vragen wat beter voorbereiden ,,

pi_35655945
jeeh. eindelijk een redelijk normale topic titel


ach ja. modem nog steeds niet aangekomen... wou juist een dezer dagen ff veel knallen zodat ik over een weekje (lees 3 maanden ) kan promoveren naar first sergeant ach, als ik eenmaal internet heb is het ook gelijk 8 keer zo snel

owja. leuk nieuws gehoord vandaag. noem me maar stuut een 10 (!!!!!!!!!!!!!!!) voor mijn scriptie and i am in love (dus de topictitel slaat ook een (klein...) beetje op mij

@kievit: beterschap
@jedi: eigen schuld
pi_35656113
Op dit moment raakt de server in snel temp vol en zijn er al 26 man aan het gamen, even een aanloopje nodig maar dan werkt het ook

Ik heb even een eigen profiel aangemaakt met wat instellingen die ik uit wil proberen, laat even weten of het beviel of juist niet.
- Switch teams at end of round: On
- Autobalance: On
- Enable Smart balance, highest priority to [BoF] tag. Voor zover ik weet betekent dat dat de teams onevenwichtig mogen zijn als een speler met de tag wil switchen van team. Dit kan alleen als het verschil niet groter wordt dan 2.
- Enable Idle Player kick, 5 minuten.
- Spawn tijd, 10 seconden (5 minder dus).
- (Re)start map delay, 20 seconden (5 meer dus).
- End of round delay, 10 seconden (5 minder dus).
- Rounds per level, 2
- Players needed to start, 8
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_35656152
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:52 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]


[..]

en dat is het enige antwoord In het BoF BF2 topic is BF2 juist offtopic en al het andere is juist ontopic

Maar goed, het werkt nog steeds niet of kon je het spel nu wel installeren en spelen ?
Ik kan alweer spelen
pi_35656645
Server eindelijk vol meteen even knallen
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_35656937
tvp
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_35657437
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:12 schreef -Raffie- het volgende:
Server eindelijk vol meteen even knallen
Ik doe met je mee
pi_35657854
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Op dit moment raakt de server in snel temp vol en zijn er al 26 man aan het gamen, even een aanloopje nodig maar dan werkt het ook

Ik heb even een eigen profiel aangemaakt met wat instellingen die ik uit wil proberen, laat even weten of het beviel of juist niet.
- Switch teams at end of round: On
- Autobalance: On
- Enable Smart balance, highest priority to [BoF] tag. Voor zover ik weet betekent dat dat de teams onevenwichtig mogen zijn als een speler met de tag wil switchen van team. Dit kan alleen als het verschil niet groter wordt dan 2.
- Enable Idle Player kick, 5 minuten.
- Spawn tijd, 10 seconden (5 minder dus).
- (Re)start map delay, 20 seconden (5 meer dus).
- End of round delay, 10 seconden (5 minder dus).
- Rounds per level, 2
- Players needed to start, 8
ik denk al wie zit er te kutten met bf2cc, maar die switch mag er van mij uit
pi_35658086
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:45 schreef escape_nl het volgende:

[..]

ik denk al wie zit er te kutten met bf2cc, maar die switch mag er van mij uit
switch is wel oke..
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:15:07 #14
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_35659117
Net mijn eerste hele potje afgesloten met een mooie silveren plak, net niet goed genoeg voor een lintje, maar toch Er is altijd wel weer zo'n commander die net ff een paar puntjes meer pakt door de verdubbelaar
Eerste halve ronde waar ik binnen kwam was geen succes ik lagde een beetje, ik was nog vollop aan het uploaden, foutje van mijn kant

De ronde erna, was leuk en ging als vanouds.

Blijft Dragon valley een leuke afwisseling vinden op de city maps.
Jammer genoeg moet ik nu weer aan het werk
Wie weet tot morgen, tenzij ik me ga concentreren op me andere hobby
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:18:41 #15
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_35659241
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Op dit moment raakt de server in snel temp vol en zijn er al 26 man aan het gamen, even een aanloopje nodig maar dan werkt het ook

Ik heb even een eigen profiel aangemaakt met wat instellingen die ik uit wil proberen, laat even weten of het beviel of juist niet.
- Switch teams at end of round: On
- Autobalance: On
- Enable Smart balance, highest priority to [BoF] tag. Voor zover ik weet betekent dat dat de teams onevenwichtig mogen zijn als een speler met de tag wil switchen van team. Dit kan alleen als het verschil niet groter wordt dan 2.
- Enable Idle Player kick, 5 minuten.
- Spawn tijd, 10 seconden (5 minder dus).
- (Re)start map delay, 20 seconden (5 meer dus).
- End of round delay, 10 seconden (5 minder dus).
- Rounds per level, 2
- Players needed to start, 8
Is er ook een op één-na-hooste prio voor de FoD tag voel me buiten gesloten
Ik zie liever gewoon 15 seconden spawn tijd, maar weet niet hoe de rest daarover denkt.
De rest ziet er goed uit, ik hou ook wel van switchen aan het einde van de ronde.
Ik dacht trouwens dat je 10 spelers moet hebben van EA om te mogen starten
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_35659251
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:50 schreef UnleashMitch het volgende:
Waarom deze topic titel ?
Sickert is helemaal in de wolken, tenminste alstie niet aan het timmeren is en ook JP gaat weer aan de vrouw. Kortom, we hebben een nieuw statement
*meld zich ook aan*

Kreeg zojuist een kaartje via de post
BF2: Diamond3d
pi_35659548
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Op dit moment raakt de server in snel temp vol en zijn er al 26 man aan het gamen, even een aanloopje nodig maar dan werkt het ook

Ik heb even een eigen profiel aangemaakt met wat instellingen die ik uit wil proberen, laat even weten of het beviel of juist niet.
- Switch teams at end of round: On
- Autobalance: On
- Enable Smart balance, highest priority to [BoF] tag. Voor zover ik weet betekent dat dat de teams onevenwichtig mogen zijn als een speler met de tag wil switchen van team. Dit kan alleen als het verschil niet groter wordt dan 2.
- Enable Idle Player kick, 5 minuten.
- Spawn tijd, 10 seconden (5 minder dus).
- (Re)start map delay, 20 seconden (5 meer dus).
- End of round delay, 10 seconden (5 minder dus).
- Rounds per level, 2
- Players needed to start, 8
Over het algemeen vind ik de regels prima alleen zie ik bij spawntijd liever 15 seconde en die team switch mag van mij echt uit !!! De eerste ronde focus je je bijvoorbeeld op tegenstander USMC en de volgende ronde moet je je opeens focussen op MEC. Zo vervelend...
Net ook op Gulf ... ik zie in de verte een Amerikaanse Chopper (dus je ziet geen rode of blauwe naam) ik begin er ook wat op te knallen maar ik was even vergeten dat ik het vorige rondje bij de MEC zat en op dat moment bij de USMC...

Ik vind het een beetje chaotisch en ben er zwaar op tegen.

De rest vind ik prima zoals gezegd.
BF2: Diamond3d
pi_35660914
idd. spawntijd moet wel iets omhoog. hoeft niet persee 15 sec. maar wel meer dan 10 naar mijn mening,

die autobalance is volgens mij ook goed. vind het wel leuk als afwisseling om van team te wisselen!!!
pi_35661157
Ik twijfel, aan de ene kant vind ik t van kant wisselen heel erg fijn op levels als Wake Island. Nadeel is wel dat ik net op Mashtuur een brug stond te verdedigen waarachter m'n eigen vlaggen lagen
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:14:08 #20
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_35661364
Het voordeel van automatisch switchen vind ik dat je niet telkens bij die klote US zit en dat je op sommige maps voordeel hebt bij bepaalde teams. Overigens zou ik het niet heel erg vinden als het niet aanstaat, ik switch wel handmatig naar de MEC/China

Misschien tijd voor een Poll
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_35661435
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:08 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik twijfel, aan de ene kant vind ik t van kant wisselen heel erg fijn op levels als Wake Island. Nadeel is wel dat ik net op Mashtuur een brug stond te verdedigen waarachter m'n eigen vlaggen lagen
Ja dat bedoel ik... zulke dingen heb ik ook vaak. 2 voor, 2 tegen, 1 twijfel.... hmzz
Nou van mij mag het echt uitstaan, stond op de vorige server ook altijd uit en dat vond ik juist zo prettig. Bovendien moet je bij teamswitch elke keer opnieuw squads aanmaken en joinen
BF2: Diamond3d
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:47:23 #22
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_35662652
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:55 schreef JumperJack het volgende:
jeeh. eindelijk een redelijk normale topic titel


ach ja. modem nog steeds niet aangekomen... wou juist een dezer dagen ff veel knallen zodat ik over een weekje (lees 3 maanden ) kan promoveren naar first sergeant ach, als ik eenmaal internet heb is het ook gelijk 8 keer zo snel

owja. leuk nieuws gehoord vandaag. noem me maar stuut een 10 (!!!!!!!!!!!!!!!) voor mijn scriptie and i am in love (dus de topictitel slaat ook een (klein...) beetje op mij

@kievit: beterschap
@jedi: eigen schuld
dankje, de 11e mag ik mijn arm weer gebruiken
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_35668345
Ik had het er gister met Saint over het volgende.

Ik ben nu colonel. De volgende rang is Major General voor mij, alleen daarvoor heb ik de expert pistol nodig, die verwacht ik binnen 2 a 3 weken, want dat gaat niet zo hard.
Ondertussen moet ik nog ongeveer 27.000 punten halen voor de nieuwe rang.

Als ik dan naar de leaderboards ga kijken zie ik dat er nog geen spelers zijn die Major General zijn of hoger. Dat komt waarschijnlijk omdat zij de badges pas gehaald hebben nadat zij het puntentotaal bereikt hadden, deze bug is ook bij de First Sergeant.
Dus als ik eerst de expert pistol haal en dan de 180.000 bereik ben ik de enige die Major General is, lol
pi_35669071
nou escape veel op PE en havok spelen.
hoeveel heb je nodig voor expert? 25 kills met je pistol? moet op die havok server echt zo te halen zijn.
32 X 32 karkand only. lekker druk veel te schieten dus veel raak.
pi_35669628
Tering, alles is hier bijna ondergesneeuwd, een wit vlak is het
BF2: Diamond3d
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')